De deadline voor het invullen is 28-02-2008 @ 20:29.quote:De Mol =
Winnaar =
Verliezer =
Dat was aflevering #5. De punten voor de Mol, winnaar en afvaller komen nog, zijn nu nog niet te verdelen. Punten voor de afvaller konden die aflevering niet verdiend worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Remote het volgende:
Even een vraagje. Een aantal afleveringen geleden vertrok er niemand, terwijl wij toch allemaal een voorspelling hadden. Is deze aflevering niet meegenomen in de punten of is deze buiten beschouwing gelaten en werd er gewoon een weekje niets toegevoegd? Dat scheelt namelijk nogal wat op mijn puntenaantal
Maar hoe worden de punten van het grote lijstje dan verdeeld? In aflevering 7 viel Dunya af, wordt voor de punten dan afvaller 6 gebruikt? Ik zie door de bomen het bos niet meer geloof ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was aflevering #5. De punten voor de Mol, winnaar en afvaller komen nog, zijn nu nog niet te verdelen. Punten voor de afvaller konden die aflevering niet verdiend worden.
Er wordt naar de afvallers gekeken, niet naar de aflevering.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef Remote het volgende:
[..]
Maar hoe worden de punten van het grote lijstje dan verdeeld? In aflevering 7 viel Dunya af, wordt voor de punten dan afvaller 6 gebruikt? Ik zie door de bomen het bos niet meer geloof ik
Helder, ik haalde wat dingen door elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er wordt naar de afvallers gekeken, niet naar de aflevering.
Dus Patrick is nu afvaller #7, dus wie hem als zevende afvaller heeft, krijgt punten voor het lijstje.
Daarnaast krijg je punten per aflevering en in aflevering #5 krijg je niks voor de afvaller (die was er niet).
Snap je?
Helemaal mee eens. Ik vond Patrick geweldig in het spel. Grappig, geniepig en veel aanwezig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:26 schreef Kinga het volgende:
Awwww, jammer hoor dat Patrick eruit is. Leuke kandidaat die wel briljant speelde...
Dennis nog steeds 100% mijn mol.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:43 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Nog een kwartiertje, Raymania
Hij is een beetje laat, terwijl ik zo nieuwsgierig benquote:
Ik wil ook wel wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:00 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Hij is een beetje laat, terwijl ik zo nieuwsgierig ben(Ik weet wel dat ik de afvaller goed heb, maar die aftrekpunten met de lijstjes enzo snap ik nooit..
)
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef RayMania het volgende:
Ik zit nu in Australië, dus het is nog geen ochtend hier.
'k Was niet helemaal wakker geloof ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
@ CrazyDaisy, patrick is er gister uitgeschopt
* Bruce117 ademt weer uit. Dat duurde te langquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef RayMania het volgende:
Ik zit nu in Australië, dus het is nog geen ochtend hier.
Nee, serieus, die sheet staat op een andere PC en daar kan ik (nog) niet bij. Eventjes geduld.
RayMania is nog bezig met die te maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:02 schreef Mirri het volgende:
Is de huidige stand nog ergens te zien?
Ik ook, m'n titel prolongeer ik niet meer...quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het niet meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Mijn Mol eruit, overal had ik Patrick.
Vraag ik me ook af waar de stand van vorige week blijftquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef Mirri het volgende:
Waar is de stand nou??
Die worden pas volgende week bekend toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:08 schreef RayMania het volgende:
Ik vergeet bijna mijn eigen prono. Van het weekend, waarschijnlijk zondag (eerder ben ik er niet), de uitslagen van alle afleveringen met de vanavond bekend gemaakte Mol, winnaar en verliezer. En vanzelfsprekend dan ook de eindstand van het beste lijstje, de lijst van de wekelijkse voorspellingen en de laatste twee opgeteld.
Mol = Edo
Winnaar = Dennis
Verliezer = Regina
Pieter Jan gaat dat niet precies vertellen héquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
nou ja zeg... die knakker (pieter?) zei bij Paul de Leeuw nog dat we vandaag de uitslag zouden krijgen... grmm
Wie is de mol, in Maya. Zaten ze in de aflevering ook mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef chickdetector-t het volgende:volgende week pas de uitslag o jA wat betekend: Ma áx e báaj o? dat staat in de dagboek van de mol!
Wat laat he, of komt er nog een prono?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef MNDY_X het volgende:
De mol: Dennis
Winnaar: Regina
Verliezer: Edo
Er is toch verder helemaal niks aan de stand veranderd? Er is niks gebeurd donderdag...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:12 schreef Mirri het volgende:
Sorry hoor, maar kunnen we niet gewoon de huidige stand te zien krijgen RayMania? Anders moeten we weer een week wachten. Waarom heb je het uberhaupt niet gedaan en andere weken soms al een kwartier nadat het afgelopen was?
Ik vind het verder wel supertof dat je het doet
Waar heb je het over? De stand van vorige donderdag (toen Patrick eruit ging) is er nog niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is toch verder helemaal niks aan de stand veranderd? Er is niks gebeurd donderdag...
Ik neem ook niet aan dat RayMania wel zeker weet wie de mol is om zodoende de eind score te berekenen...
Dat kloptquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
De finale was vorige week al, dus de prono is klaar toch
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom zijn er nog mensen die stemmen dan?
Maar die mensen hebben wel de finale als extra materiaal. De mensen die netjes voor de finale hun lijstje hebben ingediend lopen dus achterquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:13 schreef Freezor het volgende:
De Mol is toch nog niet bekend? Ik vind dat je dan nog zou moeten kunnen stemmen.
Ja, waarom was er dan niet gewoon nog een extra stemmingsronde?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben wel de finale als extra materiaal. De mensen die netjes voor de finale hun lijstje hebben ingediend lopen dus achter
Waarom dat? De aflevering vandaag bevat geen enkele opdracht en staat alleen maar in het teken van de bekendmaking van de Mol, winnaar en verliezer. En de Molacties.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:28 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ja, waarom was er dan niet gewoon nog een extra stemmingsronde?
Je meent hetquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef TheFrankey het volgende:
De Mol = Dennis.
De winnaar = Edo.
De verliezer = Regina
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:26 schreef RayMania het volgende:
Die prono's tellen natuurlijk niet mee.
Morgen volgen in de loop van de dag (in een apart topic) alle negen afleveringsuitslagen, eindstand lijstje, eindstand afleveringen en totaalstand. Belooft.
alleen de mol maar goed...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:38 schreef cptmarco het volgende:
De Mol = Dennis
Winnaar = Regina
Verliezer = Edo
Effe quoten, heerlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Mol = Edo
Winnaar = Dennis
Verliezer = Regina
In totaal Edo 6x als mol, 1x als winnaar, 1x als verliezer. Dennis 5x als winnaar, 1x als verliezer en Regina 4x als verliezer. Mijn top 9 was ook bovenstaande, dus ik denk dat als dit het wordt, ik wel redelijk safe zit voor een hoge plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |