Hulde!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik de rechterkant op de vleugels![]()
Of als het niet anders kon...lekker schoffelen als laatste man![]()
Arrow? Wat voor soort muziek is dat dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat ik radio heb geluisterd is eigenlijk best lang geleden, arrow staat dan in de auto maar ook daar druk ik er ff een cd in
Het liefst gewoon eigen muziek,quote:
538 is gewoon anti muziekquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En als ze al eens muziek draaien, hoor die zelfde muziek een uur later weer
Hmm dat is wel zuur dan, wel balen dat ik hier online bijna niks luisterenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het liefst gewoon eigen muziek,
want 3fm en andere zenders... dat gaat er niet in bij mijn collega's
arrow classic rockquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Arrow? Wat voor soort muziek is dat dan?
Jij in de avond met Lynda, dat posten jullie van veeeeeul hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snap er daadwerkelijk niks van.....
Ja inderdaad, en maar denken dat ze grappig zijn...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
538 is gewoon anti muziek![]()
En die Evers en zijn holmaten, allemaal hard en vooral gemaakt lachen om de "grapjes"
hihihi zal dat het zijn....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij in de avond met Lynda, dat posten jullie van veeeeeul hoor
opkomende backs ftw!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hulde!
Ik stond dus of links voor, of links achter, omdat ik snel was... En een verdediger die snel is en een zero-tolerance beleid hanteert konden ze wel waarderen
Zo denk ik er dus ook over, en grapjes maken is niet erg... maar dan moet het dus ook echt grappig zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en maar denken dat ze grappig zijn...
Zeer irritant die gasten, gewoon bek houden en muziek draaien
Metallica gespeeld door Andre Rieu?quote:
Heeeuh niet mij erbij gaan halen hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi zal dat het zijn....
gelukkig niet elke avond, moet eerlijk bekennen dat het vooral ontstaan sinds ik snachts zo slecht ging slapen
maar gister toch de laptop op tijd uitgedaan, en je ziet maar 30 verschil met beller!
en nu moet ik ff in ander programma werken.....
zoek jullie zo wel weer op!
Stomme collega's.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het liefst gewoon eigen muziek,
want 3fm en andere zenders... dat gaat er niet in bij mijn collega's
Ik ben dus echt een sprinter, kan explosief starten maar vraag mij niet om het de hele tijd vol te houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
opkomende backs ftw!![]()
Ik ben best snel, alleen mijn startsnelheid was nooit zo geweldig (lange benen). Acties maken gingen meestal op kracht en handigheidjes, bal vooruit tikken en dan gaan met die lange stelten
je moeder, daar wordt pas mee gespeeldquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Metallica gespeeld door Andre Rieu?
Life's a bitchquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:21 schreef C_a_K_e het volgende:
Ik zit mij hier op school te vervelen, *yey* en half internet is geblokkeerd ;[ Stomme firewalls
gelukkig kan je nog op !Fok komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:21 schreef C_a_K_e het volgende:
Ik zit mij hier op school te vervelen, *yey* en half internet is geblokkeerd ;[ Stomme firewalls
Oh... My... God... !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder, daar wordt pas mee gespeeld![]()
is wel supergaaf zoiets hoor. vd week een bootleg van een metallica show gedownload.
stond brothers in arms van dire straights op. echt geweldig gewoon![]()
mja mn collega is fan van frans bauwer , en hij heeft een keer een cd meegenomen. dat was de zwartste dag in mn leven
Valt ontzettend mee hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:22 schreef tripack het volgende:
jeetje je kan merken dat het vrijdag ismen wat gaat het hard
ja en jij maar denken van die blonde god dat het erg was heh ?quote:
Klopt, maar Andre Rieu (of hoe je dat ook schrijft) was er niet bijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder, daar wordt pas mee gespeeld![]()
Ja maar het kan dus altijd ergerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en jij maar denken van die blonde god dat het erg was heh ?
nee, dat zou echt te gek wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt, maar Andre Rieu (of hoe je dat ook schrijft) was er niet bij
Hard schieten ging gisteren in de zaal ook lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben dus echt een sprinter, kan explosief starten maar vraag mij niet om het de hele tijd vol te houden.
En ik kon wel redelijk hard schieten
Voor mij ging de combi: Snel + Hard =
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, dat zou echt te gek worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |