Mja ik kan er eigenlijk niet mee stoppenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
VoetbalOoit zal ik het weer gaan doen
Caaaalimerooo...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kinderliedjes... zucht dat is ook niet echt een lekker begin in de vroege morgen
TOETER! die vind ik leuk!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Toe ga mee naar snorkelland in de diepe zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hij bedoelde het niet op die manierquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Toe ga mee naar snorkelland in de diepe zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
doen we weer goed he....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dagcijfers van donderdag 21 februari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 230 draculettetje
002. 200 Bellerophon
003. 149 Dr.Droxz
Ben er weer jaren mee gestopt, maar stond altijd op het veld als een linker vleugel spitsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik kan er eigenlijk niet mee stoppenAls er ooit een arts durft te zeggen dat ik het niet meer mag...dan...dan....
![]()
Haha en ofquote:
Ik zit de hele dag met 538, dat is pas echt een drama!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ze de hele week aangehoord en bedacht me vanmorgen dat ik er genoeg van had
Jij post echt veeeeulquote:
Nou en.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet op die manier
538?!? Dat is toch die zender waar ze ook nog is muziek draaien tussen al het gepraat door?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag met 538, dat is pas echt een drama!
Maar mijn leidinggevende (lees collega) is er niet vandaag,
dus kan straks lekker eigen muziek opzetten
Maakt ook niks uitquote:
Veronicaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
538 is ook niet mijn keus nee
Wow! 8 uur! How come?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Precies. Het is nog vroeg. En ik ging gisteren om 8 uur al slapen.
Het zou niet direct in mij opkomenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Als ik zo rond half 11 ineens weg ben hier, moet ik mijn pc weer delen met iemand anders. Niet dat jullie denken dat ik dood ben omgevallen.
dat ik radio heb geluisterd is eigenlijk best lang geleden, arrow staat dan in de auto maar ook daar druk ik er ff een cd inquote:
Ik de rechterkant op de vleugelsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben er weer jaren mee gestopt, maar stond altijd op het veld als een linker vleugel spits
ik weet eigenlijk niet eer hoe die klinkt ha ahquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ken iemand die toeter echt flawless na kan doen.
Dood omvallen... doe maar gewoon niet omvallenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Als ik zo rond half 11 ineens weg ben hier, moet ik mijn pc weer delen met iemand anders. Niet dat jullie denken dat ik dood ben omgevallen.
bij mij ook niet! Maar dank voor de mededeling lotte!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou niet direct in mij opkomen
En als ze al eens muziek draaien, hoor die zelfde muziek een uur later weerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
538?!? Dat is toch die zender waar ze ook nog is muziek draaien tussen al het gepraat door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |