Mwhaaha dat is toch geweldigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hard schieten ging gisteren in de zaal ook lekkerstond trouwens geloof ik 10x alleen voor de keeper en niks lukte...schiet snoeihard van afstand...en bal ligt er in
Ja al met al, was het een prettig avondjequote:
Niets voor mij hahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
Luister nu Marilyn Manson - Beautiful peopleHet heeft toch wel wat hoor, die wandelende freak show
komt wel goed Droxzjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[verhaal]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Net een kwartier! (JA EEN KWARTIER!) gedaan om iemand te helpen
met het aanpassen van het windows/novell wachtwoord...
Sommige mensen moeten echt terug naar een TELRAAM!
Karvan Cevitan... gast...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
komt wel goed Droxzje
* tripack schuift een glas Karvan Cevitan naar Dr.Droxz toe
Nah mooi om te horen manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja al met al, was het een prettig avondje
Marilyn Manson, heeft best goeie albums ja
Ik heb hier Editors opstaan
Mijn probleem met mijn pols is hier wel bekend, komt door zaalvoetbal trouwens (keeper)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hard schieten ging gisteren in de zaal ook lekkerstond trouwens geloof ik 10x alleen voor de keeper en niks lukte...schiet snoeihard van afstand...en bal ligt er in
Ehr juist jaquote:
lolzquote:
DUDE!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
komt wel goed Droxzje
* tripack schuift een glas Karvan Cevitan naar Dr.Droxz toe
Ja dat is zeker bekendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn probleem met mijn pols is hier wel bekend, komt door zaalvoetbal trouwens (keeper)
Rust... kijk is naar de titel van het topicquote:
Mijn water, wat doe jequote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!
Bedankt voor je inzet zullen we maar zeggen
"je" is een verkleinwoord, niet echt toepasselijk op bijna 2 meter,
en ik drink "droxz specials". Alsnog bedankt, je bedoeld het goed!
Please, do tellquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Lalala. Waarom ben ik zo vrolijk?
omdat het bijna weekend isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn conditie is heulemaal weg sinds mijn knie aan kort ligt,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zeker bekendGa je het ooit weer is proberen?
Ik ben vandaag zo vrolijk (quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef BloodyLotte het volgende:
En dan lekker rustig aan, maar echt ontzettend vervelend dat het zo snel pijn doetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn conditie is heulemaal weg sinds mijn knie aan kort ligt,
en als Carten al zo'n pijn doet en 3 kilo ijs nodig heb... lijkt het me niet echt
een goed idee om het weer te proberen
Misschien eens in de zomer ofzo voor 1 keer met een biertje/whiskey erbij
Haquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:48 schreef ernstigezaak het volgende:
Potvolknorretjes! Moet ik een fucking uur wachten zodat er een formulier kan worden ingevuld. Dan kan ik weer terug naar huis en naar bed.
Je leerd er mee leven, op een gegeven moment ben je niet anders gewendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan lekker rustig aan, maar echt ontzettend vervelend dat het zo snel pijn doet
Droxz in de goal, jij op links, ik op rechts...ik voorzie een Champions League finalequote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zeker bekendGa je het ooit weer is proberen?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:48 schreef ernstigezaak het volgende:
Potvolknorretjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |