Tenzij de prijs van mijn woning met 20% daalt heb ik daar geen last van (en die kans acht ik voor mijn appartement vrij klein, gezien de locatie en vooralsnog geen rode cijfers en negatieve indexen in die PDF van het CBSquote:Op maandag 21 april 2008 15:56 schreef renegade808 het volgende:
Totdat je hypotheek meer waard is dan je woning dan.
Ach renegade808 is de nieuwe pberendsquote:Op maandag 21 april 2008 16:44 schreef gronk het volgende:
Misschien een idee om dit soort statistiek maar beter over te laten aan mensen die er verstand van hebben, en niet op zoek zijn naar feiten die bij hun mening passen?
Vrees van wel. TS is gefrustreerd omdat hij nog bij zijn pappie en zijn mammie zit in zijn kamer van 2x2quote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef _Arthur het volgende:
Krijgen we nu elke maand zo'n zeik topic van je?
Ik ben absoluut voor het kopen van vastgoed. Echter niet op all-time high niveau. Ik verwacht een bodem in de loop van 2009 en dan stap ik in. Niets mis met kopen, alleen niet nu.quote:Op maandag 21 april 2008 18:37 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ach renegade808 is de nieuwe pberends
Trouwens heeft TS leest wat hij wil lezen...... hij gaat zijn gang maar.
[..]
Vrees van wel. TS is gefrustreerd omdat hij nog bij zijn pappie en zijn mammie zit in zijn kamer van 2x2
Maar wat is er mis mee dat TS een huis wil kopen? En dat hij dit niet op het toppunt van de markt wil doen. En waarom is het in jouw nadeel wanneer de huizenmarkt omlaag komt? Je hebt toch geen OR-portefeuille. En als je één huis hebt dan maakt het toch niet uit.quote:Op maandag 21 april 2008 18:37 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ach renegade808 is de nieuwe pberends
Trouwens heeft TS leest wat hij wil lezen...... hij gaat zijn gang maar.
[..]
Vrees van wel. TS is gefrustreerd omdat hij nog bij zijn pappie en zijn mammie zit in zijn kamer van 2x2
Nou goed ik heb een huis en dat wil ik toch liefst niet met verlies verkopen over een paar jaar.quote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat is er mis mee dat TS een huis wil kopen? En dat hij dit niet op het toppunt van de markt wil doen. En waarom is het in jouw nadeel wanneer de huizenmarkt omlaag komt? Je hebt toch geen OR-portefeuille. En als je één huis hebt dan maakt het toch niet uit.
Ik kan niet in de portomonnaie van renegade kijken. Dus dat laat ik buiten beschouwing.quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef Slasher het volgende:
[..]
Nou goed ik heb een huis en dat wil ik toch liefst niet met verlies verkopen over een paar jaar.
En als de prijzen flink dalen dan wil niet zeggen dat je dan wél een lening kan krijgen, dan zullen de banken ook een stuk moeilijker doen om een lening aan meneer renegade808 te verstrekken ivm hoger risico wat ze lopen.
Dus nee mensen die nu geen huis kunnen kopen om wat voor reden ook zullen dat dan ook niet per definitie kunnen doen
Het huizentekort niet. Maar misschien dat de prijzen minder stijgen omdat de mensen die een huis zien als een investering sneller bereid zijn om er meer geld aan uit te geven omdat ze verwachten er in de toekomst meer voor te kunnen krijgen.quote:Op maandag 21 april 2008 21:23 schreef Fastmatti het volgende:
Als we iedereen die denkt dat een huis een investering is verbieden een huis te kopen, is het huizentekort snel opgelost.
er worden te weinig huurwoningen gebouwd als ook te weinig wegen en teveel belasting geheven, maar nu trap ik een open deur in, want we besluiten met ze allen om niks eraan te doen, uit angst voor de met ons belastinggeld gesubsidieerde milieulobby, die oude mensen die langs de snelweg wonen bezwaarpapieren laten tekenenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef HarryP het volgende:
[..]
Het huizentekort niet. Maar misschien dat de prijzen minder stijgen omdat de mensen die een huis zien als een investering sneller bereid zijn om er meer geld aan uit te geven omdat ze verwachten er in de toekomst meer voor te kunnen krijgen.
Als we iedereen die ipv kopen ook best wel zou willen huren een huurwoning kunnen bieden binnen een aantal maanden dan neemt de krapte op de koopmarkt ook snel af.
en dat zijn er veel, was vorige week in belgie maar daar staat ook meer dan zat te koopquote:Op maandag 21 april 2008 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]De enigen die wol spinnen bij absurde huizenprijzen zijn de banken, huisjesmelkers, makelaars en notarissen. Van de huizenbezitters enkel de mensen die emigreren.
quote:Sinds januari 2002 volg ik de cijfers van het kadaster.
Wellicht is er sprake van een trendbreuk:
- dit is de grootste daling in 1 maand sinds januari 2002;
- het is voor het eerst sinds 2002 dat in de maand maart de huizenprijs t.o.v. de vorige maand daalt en nog wel met 2,55%;
- het aantal verkochte woningen in maart is het laagste aantal sinds 2002.
Ik heb van gisteren mijn flat verkocht. Heeft 2 weken te koop gestaan.quote:
het huis van een collega van me staat nu al bijna een jaar te koop en hij is weer gezakt gaat nu met verlies verkopenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb van gisteren mijn flat verkocht. Heeft 2 weken te koop gestaan.
In het segment waarin we (mijn vriendin en ik) huizen zoeken gaat het ook nog steeds afgrijselijk hard. Je moet er direct bij zijn anders is het huis weer verkocht. Kortom, ik merk er niets van terwijl ik er momenteel toch echt wel middenin zit. Allemaal kansloos gepaniek.
Maar Renegade808, ben jij een huizenbezitter?
Alst goed is weet je wel waar ik woonquote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef CraZaay het volgende:
En waar woont bleiblei en waar woont henkway's collega?
Dan heeft hij of:quote:Op woensdag 23 april 2008 16:48 schreef henkway het volgende:
[..]
het huis van een collega van me staat nu al bijna een jaar te koop en hij is weer gezakt gaat nu met verlies verkopen
Ik zag het op je fotoboek ja, verder kennen we elkaar niet toch (ik kom ook uit Eindhoven)quote:Op woensdag 23 april 2008 17:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Alst goed is weet je wel waar ik woon.
Volgens mij heb ik in een ver verleden ooit spuitbussen autolak bij je gekocht toen je bij de Turck automaterialen werktequote:Op woensdag 23 april 2008 17:10 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Ik zag het op je fotoboek ja, verder kennen we elkaar niet toch (ik kom ook uit Eindhoven)
regio utrechtquote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef CraZaay het volgende:
En waar woont bleiblei en waar woont henkway's collega?
Té duur kennelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef henkway het volgende:
[..]
regio utrecht
duurste dorp van die regio
Oh, dan ben ik in de war met een andere Crazaayquote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Té duur kennelijk
Daar heb ik nooit gewerkt hoor bleiblei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |