Maar ik heb ook een vraag. Hoeveel treeen bier mag je eigenlijk meenemen. Ik neem er zelf altijd 3 mee. Maar hoeveel mag je er dus officieel meenemen.
quote:Jij hebt het niet goed
Op maandag 06 mei 2002 20:00 schreef wc-eend het volgende:
als ik het goed heb gaat het camping terrein pas om 12:00 open...
en van het bier weet ik niks af... sorry, en anders neem je toch een tree'tje 5liter bliken
hmmmm die 12:00 hierbove is toch voor de campings
quote:Jah, maar dat zegt nog niet dat ze ook echt dan opengaan
Op maandag 06 mei 2002 20:16 schreef wc-eend het volgende:
Openingstijden van zaterdag 18 mei 12.00 uur t/m dinsdag 21 mei 12.00 uur. Voor de goede orde: Campings A-B-C-D zullen gelijktijdig worden opengesteld en camping E pas als de eerste vier vol zijn
(van pinkpop site geplukt)hmmmm die 12:00 hierbove is toch voor de campings
![]()
![]()
quote:Vorig jaar gingen ze om 8:00 open, dit jaar nog 'iets' eerder
Op maandag 06 mei 2002 20:23 schreef wc-eend het volgende:
lol dusse 12;00 zou het officieel open gaan, maar het ken ook later worden, daar heb ik wel begrip voor, maarre het wordt niet vroeger dan twaalf? toch??
algemeen vraagje: weet iemand meer over de trein-bus-combi's? het schijnt dat er speciale kaartjes zijn voor de treinreis naar landgraaf en de bus vanaf het station naar het terrein. maar ik kan nergens vinden waar die dingen te koop zijn en hoe duur enzo... weet iemand meer? thnx.
Naja kan za + zo wel bijna alles zien
quote:dr komt binnenkort (of misschien is ie er al, k zal morgen ff kijken) een folder van de NS. Daarin staat alles over extra treinen en de treincombi kaartjes. kaartjes kosten iets meer als t gewone treinkaartje
Op dinsdag 07 mei 2002 13:23 schreef flaphead het volgende:algemeen vraagje: weet iemand meer over de trein-bus-combi's? het schijnt dat er speciale kaartjes zijn voor de treinreis naar landgraaf en de bus vanaf het station naar het terrein. maar ik kan nergens vinden waar die dingen te koop zijn en hoe duur enzo... weet iemand meer? thnx.
Wij nemen de trein van 6h02 uit Zaandam, moet geen probleem zijn om een mooi plekje op camping B te vinden.
quote:ok, thnx!
Op dinsdag 07 mei 2002 19:43 schreef rubbereend het volgende:[..]
dr komt binnenkort (of misschien is ie er al, k zal morgen ff kijken) een folder van de NS. Daarin staat alles over extra treinen en de treincombi kaartjes. kaartjes kosten iets meer als t gewone treinkaartje
en mouzzer, wat is je bron?
quote:Buro Pinkpop en mensen die de bandjes zullen gaan uitdelen. Lijkt mij dus wel betrouwbaar
Op dinsdag 07 mei 2002 22:30 schreef flaphead het volgende:[..]
ok, thnx!
en mouzzer, wat is je bron?
quote:lijkt me ook
Op woensdag 08 mei 2002 00:11 schreef mouzzer het volgende:[..]
Buro Pinkpop en mensen die de bandjes zullen gaan uitdelen. Lijkt mij dus wel betrouwbaar
quote:da's toevallig. dan zie ik je wel in de trein denk.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:02 schreef mouzzer het volgende:
Wij nemen de trein van 6h02 uit Zaandam, moet geen probleem zijn om een mooi plekje op camping B te vinden.
quote:vast wel, ned3 zend in elk geval grootste gedeelte van de maandag uit, dachtttt ik.
Op woensdag 08 mei 2002 00:11 schreef mouzzer het volgende:[..]
Buro Pinkpop en mensen die de bandjes zullen gaan uitdelen. Lijkt mij dus wel betrouwbaar
quote:oke , dat wordt opnemen dan
Op woensdag 08 mei 2002 20:48 schreef Scylla het volgende:[..]
vast wel, ned3 zend in elk geval grootste gedeelte van de maandag uit, dachtttt ik.
quote:Nah neuj, ben er toch bij, en heb er zin in
Op woensdag 08 mei 2002 22:14 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
oke , dat wordt opnemen dan
quote:de afstand tot t dorp valt wel mee, hoogstens een paar kilometer. En vanaf t station rijden er pendelbussen naar het terrein dus tis wel te doen.
Op woensdag 08 mei 2002 23:49 schreef A-wing het volgende:
Ja is het makkelijk om boodschappen in Landgraaf zelf te doen? Bij Lowlands reden er de hele tijd bussen maar volgens mij was dat hier niet het geval. En op Lowlands was de supermarkt redelijk duur te noemen (f 3,50 voor 2 plakjes kaas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |