Dan had je moeten betalenquote:
quote:[..]
ja
Wel betaald, dus ramen ingooienquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je moeten betalen
Indien je wel al betaald hebt, is het een slechte leverancier en moet je hem in gebreke stellen
[..]
Wat een toko. Remind me dat ik daar GEEN bankstel ga kopenquote:
Hoe ken da?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:00 schreef DaMart het volgende:
Nog 2 uur en dan heb ik vakantie.
Dat vind ik wel een rondje koffie en thee voor de KSC waard
Seats and Sofa's dus ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een toko. Remind me dat ik daar GEEN bankstel ga kopen![]()
[..]
Hoe ken da?
Gister wezen zuupen?
Dank u.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:00 schreef DaMart het volgende:
Nog 2 uur en dan heb ik vakantie.
Dat vind ik wel een rondje koffie en thee voor de KSC waard
Gaarnequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u.
Slagroomtruffel erbij?
quote:
Nee, weet eens kut gepitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een toko. Remind me dat ik daar GEEN bankstel ga kopen![]()
[..]
Hoe ken da?
Gister wezen zuupen?
Overburen afschieten danquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, weet eens kut gepit
Vroeg mand in maar weinig uur gepakt.
Daar sluit ik me bij aanquote:
*noteert: NIET bij seats and sofa's kopen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Seats and Sofa's dus ik had het kunnen weten
verteld: je moet NOOIT bij seats and sofa's kopenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
*noteert: NIET bij seats and sofa's kopen!
Ik ben het eens met je, al hoorde ik onlangs wel een positief verhaal van een collega.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
verteld: je moet NOOIT bij seats and sofa's kopen
De uitzondering die de regel bevestigtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je, al hoorde ik onlangs wel een positief verhaal van een collega.
Ruim ¤700 van de prijs afgeluld en levering binnen de afgesproken termijn.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je, al hoorde ik onlangs wel een positief verhaal van een collega.
Dat moet wel, anders krijg je geen 900 euro * korting op een bank van 1700 euro...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:35 schreef BrandX het volgende:
[..]en dan nog verdient S&S heeeeeeel dik.
Ik 550 euri op een bank van 1400 ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Lowlands is voor emo'squote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
jeeeeeuj loon en dus lowlandskaartje besteld! *blij*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |