Soda-water maken en daar je handen mee poetsen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:09 schreef Tezz het volgende:
Nou, mijn rode-kool-project dreigt nu al nooit herhaald te worden. Bah. Ik heb helemaal paarse handen! En dat gaat er dus ook echt niet af! Ik moest wel meteen aan oma denken, die had ook altijd van die paarse handen. Mijn mama kreeg vroeger denk ik iedere dag rode kool of zo.
Oma's doen niet aan seks.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja of ze deed aan wurgsex.![]()
Ben in een sexy mood geloof ik.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuk is dat, ik heb me net voorgenomen niet lelijk meer te doen. Je doet t erom heh
Een sopje en de keuken af doen hielp ook al wel wat. Nu ziet het eruit alsof ze gewoon erg koud zijn, dus het wordt al beter, gniffel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Soda-water maken en daar je handen mee poetsen?
* DH rapporten aan het nakijken isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik (op het moment) controle ove r rmijn eigen handelen
* Leintjeuh Zen is
Ik ben misselijk van een bijna hele doos oreo's leeg vretenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:37 schreef cul_non_kul het volgende:
G'middag
ik heb trek....lunchtijd...
Lekkerrrrrrr ... ik was net bij je in de buurt ... maar geen tijd voor koffie ...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben misselijk van een bijna hele doos oreo's leeg vretenWil je een koekje?
Tsja dan is je kans verkeken heh! Gelukkig had je geen tijd, ik loop nog in pyjamaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:51 schreef cul_non_kul het volgende:
Lekkerrrrrrr ... ik was net bij je in de buurt ... maar geen tijd voor koffie ...
Ohoh, pyama en oreo's. Tis echt erg.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja dan is je kans verkeken heh! Gelukkig had je geen tijd, ik loop nog in pyjama
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja dan is je kans verkeken heh! Gelukkig had je geen tijd, ik loop nog ini pyjama
Oh wat ken ik dat gevoel goed! Ik leef wel met je mee hoor....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah tis echt erg. Zo erg dat ik ervan zou kunnen huilen als ik daar tijd voor had
Jou niet nee. Mij welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:00 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
![]()
hahaha, dat had me toch niet uitgemaakt ...
Steer, dokter papa zegt dat je ongelijk hebt. Dat het niet vanzelf beter gaat worden. En ik denk dat dokter papa gelijk heeft, dus ik begin vandaag weer met de pilquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
Kan zijn dat je lichaam je hele hormonenhuishouding niet meer gewend was, dus nog ff een paar maanden af en toe doorbloeden en dan kijken of het gaat.
Alleen maar afhankelijk zijn van de pil is ook zo wat.
Dokter pappa is raarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, dokter papa zegt dat je ongelijk hebt. Dat het niet vanzelf beter gaat worden. En ik denk dat dokter papa gelijk heeft, dus ik begin vandaag weer met de pil
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
gewoon doorslikken
HEEJ! Pas op heh, don't mock my daddy! Dat mag alleen ik. Of jij, als ie je schoonvader is. Verder niet. Denk erom!!quote:
Jah, anders had ik steer helemaal verrot gescholdenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds aan het Zennen Lein?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, anders had ik steer helemaal verrot gescholdenIk ben echt een hormonster vandaag! Ga zo proberen een rondje te zen-hardlopen
Hee kutwijfje, doe dan eens he, nou, he?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, anders had ik steer helemaal verrot gescholdenIk ben echt een hormonster vandaag! Ga zo proberen een rondje te zen-hardlopen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee kutwijfje, doe dan eens he, nou, he?![]()
*stookt
Tell me about it, ik werk met dat soort mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:44 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net even gelunched, en ondertussen vergaderd. Sommige mensen weten echt niet waar ze het over hebben....
Tis echt ongeloofelijk frustrerend, voordal dat ik het dan kan opknappen, oftewel al het werk opnieuw doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:47 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Tell me about it, ik werk met dat soort mensen
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
pinda, cnk zijn vader is Antiliaan
tomaat-koriandersalade met citroen, een raitta (komkommer-munt), rijst, kip in kokos (voor cnk en moi) en tofu in kokos voor cnk zijn moeder (ze is vegetarisch)quote:
have funquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik ga op pad. Lekker omgeving Den Haag/Scheveningen onveilig maken met OmaDoeidoei, tot vanaaf!!
balen is datquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:05 schreef Perruche het volgende:
pindasoep!
daar heb ik nu zin in... maar ik eet pasta.
Ben ook al thuis en volgens mij ga ik ziek worden. Wat een rotdag vandaag trouwens, de zaak spendeerd miljoenen euros iedere maand en ze aten me niet eens een nachtje extra ergens slapen zodat ik optij op mn cursus kan komen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Is het nou al borreltijddddd?![]()
Schenk mezelf maar een Chadonnay in
Moet je wel een hondenkaartje voor kopen dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:27 schreef golfer het volgende:
De döner kebab is onderweg met de trein van Beverwijk naar Bloemendaal.
Houd glas bijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Is het nou al borreltijddddd?![]()
Schenk mezelf maar een Chadonnay in
Woef!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Moet je wel een hondenkaartje voor kopen dan.
Ships signequote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:33 schreef SiGNe het volgende:Kut...ik heb de verkeerde rekening zitten betalen..
Had een achterstand met het betalen van m'n huur en m'n verzekering en nu heb ik de verkeerde afbetaald waardoor ik nu de rekening van de ander binnen 2 dagen moet dokken![]()
of ik even ¤570 wil lappen..
En die gasten sturen ook nooit even een overzichtje ofzo..![]()
jeetje wat een gedoe! wat voor glazen moet je dan dat het ZO lang duurt...?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ships signe
Ik had de brillenboer aan de foon.
Het 'grondglas' bij de leverancier is op![]()
Dus 5 maart gaan we ook niet halen, maar mij is wel een zonnebril met korting beloofd.
Variofocus, wel extra geslepen omdat ik min 7 heb en cylinders en leesgedeeltequote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:15 schreef Perruche het volgende:
jeetje wat een gedoe! wat voor glazen moet je dan dat het ZO lang duurt...?
1tje?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik zou die zonnebril gratis eisen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Waarom doe je het jezelf ook aanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga zodadelijk weer voor mijn ex koken en samen friends kijken
Hoewel we toch niet meer bij elkaar komen (wil ik niet, zij grapt de hele tijd dat we over 5 jaar met elkaar gaan trouwen omdat we niemand anders kunnen vinden![]()
) vind ik het nog steeds kut dat de afgelopen 4 jaar voor de k*ts*k*t waren geweest eigenlijk, alhoewel iedereen dan weer roept dat het leven is wanneer je bezig bent andere plannen te maken etc.
Nou, beter dan 400 meter van elkaar af een maaltijd eten alleen.quote:
Ach.. je bent nog jongquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, beter dan 400 meter van elkaar af een maaltijd eten alleen.
Het gaat er ook niet om dat ik haar nog steeds zie maar dat ik het gevoel heb 4 jaar van m'n leven vergooid te hebben
Waren het geen leuke vier jaar dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, beter dan 400 meter van elkaar af een maaltijd eten alleen.
Het gaat er ook niet om dat ik haar nog steeds zie maar dat ik het gevoel heb 4 jaar van m'n leven vergooid te hebben
Je maakt het ook niet makkelijker voor jezelf heh Steer. Als je haar steeds op blijft zoeken en gezellige avondjes op de bank blijft organiseren, kom je nooit een ander vrouwmensch tegen. Maar om nou te zeggen dat de afgelopen 4 jaar voor de kat zn kut geweest zijn is ook weer zo hard. Ik bedoel, je hebt er toch van alles van geleerd? Je weet hoe je het in de toekomst anders zou willen dus zinloos is het niet geweest!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga zodadelijk weer voor mijn ex koken en samen friends kijken
Hoewel we toch niet meer bij elkaar komen (wil ik niet, zij grapt de hele tijd dat we over 5 jaar met elkaar gaan trouwen omdat we niemand anders kunnen vinden![]()
) vind ik het nog steeds kut dat de afgelopen 4 jaar voor de k*ts*k*t waren geweest eigenlijk, alhoewel iedereen dan weer roept dat het leven is wanneer je bezig bent andere plannen te maken etc.
so-so ups en downs hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waren het geen leuke vier jaar dan?
Hey, hij gaat al naar de toneelvereniging!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je maakt het ook niet makkelijker voor jezelf heh Steer. Als je haar steeds op blijft zoeken en gezellige avondjes op de bank blijft organiseren, kom je nooit een ander vrouwmensch tegen. Maar om nou te zeggen dat de afgelopen 4 jaar voor de kat zn kut geweest zijn is ook weer zo hard. Ik bedoel, je hebt er toch van alles van geleerd? Je weet hoe je het in de toekomst anders zou willen dus zinloos is het niet geweest!
En als je niet gelijk Mrs. Right tegenkomt, kan je ook gewoon genoegen nemen met Mrs. Right Now
Ik vind het ook zo wat dat als je eerst jaaaaren 3000 km van elkaar hebt gewoond, en nu 400 meter, dat je dan allebei lekker thuis blijft eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je maakt het ook niet makkelijker voor jezelf heh Steer. Als je haar steeds op blijft zoeken en gezellige avondjes op de bank blijft organiseren, kom je nooit een ander vrouwmensch tegen. Maar om nou te zeggen dat de afgelopen 4 jaar voor de kat zn kut geweest zijn is ook weer zo hard. Ik bedoel, je hebt er toch van alles van geleerd? Je weet hoe je het in de toekomst anders zou willen dus zinloos is het niet geweest!
En als je niet gelijk Mrs. Right tegenkomt, kan je ook gewoon genoegen nemen met Mrs. Right Now
Ja, en er is een vrouw bijgekomen gisteren! Okee, ze was 100 kg, maar ze is wel aardig!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hey, hij gaat al naar de toneelvereniging!
Heb je wel eens geprobeerd of je het type bent voor Mrs. Right Now? Als je het niet probeert weet je het nooitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo wat dat als je eerst jaaaaren 3000 km van elkaar hebt gewoond, en nu 400 meter, dat je dan allebei lekker thuis blijft eten.
En ik weet eigenlijk niet of ik wel het type ben voor een Mrs. Right Now
Toch wat om te zeggen dat de afgleopen vier jara voor niets geweest zijn...ER zullen vast heel veel geweldige ervaringen zijn, en idd, dingen waar je van geleerd hebt, etc!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
so-so ups en downs he
Onze eerste week samen (in Chicago) was wel de beste week van mijn leven, en ik weet eigenlijk niet of ik dat nog ga verbeteren.
Volgens mij zit ie bij Mrs. I don't think so op de bank nu...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:47 schreef AKnynke het volgende:
Toch wat om te zeggen dat de afgleopen vier jara voor niets geweest zijn...ER zullen vast heel veel geweldige ervaringen zijn, en idd, dingen waar je van geleerd hebt, etc!
Geilquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en er is een vrouw bijgekomen gisteren! Okee, ze was 100 kg, maar ze is wel aardig!
Fysiek toneelspelen is
Dat klopt denk ik wel, want als ik eraan denk dan voelt het al onwennig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd of je het type bent voor Mrs. Right Now? Als je het niet probeert weet je het nooitHet is ook een idee waar je als het ware aan moet wennen!
Jawel, maar dit is een het-is-toch-wel-zonde-van-alles dipje. Doe je eerst zoveel moeite om elkaar 3x per jaar te zien, weet ik niet hoeveel keer heen en weer gevlogen (airmiles lopen sparen bij de Etosquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Toch wat om te zeggen dat de afgleopen vier jara voor niets geweest zijn...ER zullen vast heel veel geweldige ervaringen zijn, en idd, dingen waar je van geleerd hebt, etc!
K snap het wel hoor! Nu vanavond lekker eten!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik wel, want als ik eraan denk dan voelt het al onwennig.Heb wel eens avonden met iemand gezoend, maar dat übercarnale is toch weer wat anders.
![]()
[..]
Jawel, maar dit is een het-is-toch-wel-zonde-van-alles dipje. Doe je eerst zoveel moeite om elkaar 3x per jaar te zien, weet ik niet hoeveel keer heen en weer gevlogen (airmiles lopen sparen bij de Etosen dan komt ze 400 meter hiervandaan wonen en dan klapt het uit elkaar.
Mja.
Waar zoekt men doorgaans als men op zoek is naar een Mr./Mrs. Right Now, om maar even een persoonlijke vraag te stellen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd of je het type bent voor Mrs. Right Now? Als je het niet probeert weet je het nooitHet is ook een idee waar je als het ware aan moet wennen!
Een kroeg? Sociaal leven enzo..?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zoekt men doorgaans als men op zoek is naar een Mr./Mrs. Right Now, om maar even een persoonlijke vraag te stellen?
Bijvoorbeeld dus in een kroeg ofzo. Ik duikel ze overal op. Kan geen concrete voorbeelden noemen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
Waar zoekt men doorgaans als men op zoek is naar een Mr./Mrs. Right Now, om maar even een persoonlijke vraag te stellen?
Ja natuurlijk, maar ik was gewoon benieuwd of Lein gewoon een advertentie bij de AH had opgehangen ofzoquote:
WHaahaaahahahahahahahahahahaaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik was gewoon benieuwd of Lein gewoon een advertentie bij de AH had opgehangen ofzo
De voorlaatste keer dat ik aan het slettenbakken was, had ik 3 mannen om uit te kiezen. 1 kende ik via een vriendin en 2 via een radioprogramma waar ik aan meewerkte op zondag nachtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ja natuurlijk, maar ik was gewoon benieuwd of Lein gewoon een advertentie bij de AH had opgehangen ofzo
Hee Euc, nuecken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En de huidige Mr. Rebound ken ik van internet
Hey, ik vraag Euc, jah?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die woont te ver weg. En ik doe geen mannen die jonger dan 20 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |