Ik weet uit ervaring dat dat nogal tegenvalt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:31 schreef SiGNe het volgende:
dan hou je je mond wel dicht.
Iewwwquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfft net een pizza naar binnen zitten worstelen... Te weinig maaltijden besteld door de dagdienst, maar mijn hemel. Vieze domino's drek
Nou ik voel m wel steeds bijna terug komen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
IewwwValt me nog mee dat jullie maaltijden krijgen
![]()
Wij deden het ook nog wel eens met de maaltijden van mensen die ziek, weg of dood waren, maar voor de rest moesten we het gewoon zelf bij elkaar scharrelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat een bullshit.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Yep, ga ik nu doen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Allemaal WIDM aan het kijken?
nopequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen WIDM hier, momenteel even genieten van een lichte piemelstrelingquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
YWquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Geen WIDM hier, momenteel even genieten van een lichte piemelstreling
Mmmm, wat veur cheese had jequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
vanaaf heerlijk kaasfondue gegeten btw
*heel hard wegrent*quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Oh die piemOlstreling is een goed idee... golferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zoals ik al zei: ik deel je mening Golfer!quote:
Hij zit al naast me, en ik zie maar 1 piemOlquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Tezz het volgende:
Zoals ik al zei: ik deel je mening Golfer!
En nu vort, hup, naar je vrouw toe! Die wil piemels strelen namelijk.......
Niet echt nee, maar 't is nog altijd beter dan Nutridrink en Sondevoedingquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maarja van die ziekenhuismaaltijden zijn ook niet echt te vreten ofzo
Als je geen zin hebt om kaasfondue zelf te maken dan is de kant en klare van Tiger een heel goed alternatief (rode verpakking, gele letters), Gerber is ook erg goed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm, wat veur cheese had jekrijg er meteen zin in
Oudenrijn ziekenhuis, wat klinkt dat heerlijk bekendquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar 't is nog altijd beter dan Nutridrink en Sondevoeding![]()
Ik heb toen ik 18 was 4 maanden met sondevoeding in het oudenrijn ziekenhuis gelegen en daar aten ze 's middags warm, ik dook dan altijd meteen het rookhok in als de karren op de gang kwamen, daar kon je het eten tenminste niet ruiken.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zit al naast me, en ik zie maar 1 piemOl
was uit een pakje, maar dan wel cnk-style: uitje en knoflookjes fruiten in de wok, tomaatjes heel klein gesneden erbij, dat bij de kaas met nog een flinke scheut witte wijn erbij.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm, wat veur cheese had jekrijg er meteen zin in
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef Tezz het volgende:
Maar dat is dan waarschijnlijk ook meer dan genoeg.
Hier ligt ook 1 piemel op de bank. Wil vast ook wel gestreeld worden. Denk dat ie pech heeft vanavond....
16 jaar geleden was dat alweer..quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oudenrijn ziekenhuis, wat klinkt dat heerlijk bekend
Lijkt me zwaar, lekker eten ruiken als je alleen maar sondevoeding mag/kan
Niks, haha, vond de hele piemelstreeldiscussie grappig, omdat manlief er net over begon terwijl jullie het aan het typen waren, haha! Ga denk ik toch maar even doen, woehehahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik werk dus op de poli, en zelfs daar komen mensen langs in pyama en ochtendjas
Trek dan gewoon een joggingpakkie aan of zo, of een trui en een legging als je toch rond mag wandelen...
@ Tezz, tisser?
Ik leef met je mee Sisterquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:ik wil ook piemel strelen. Stomme menstruatie gedoe! Zou zaterdag aan de gang gaan met Mr. Rebound, dat gaat nu dus mooi niet door. Tis allemaal zó ontzettend oneerlijk *huilie*
Ik ben tegenwoordig helemaal overgestapt op de pasta's van De Ceccoquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:28 schreef Perruche het volgende:
wat een gepiemel hier
ik heb perline op van de Appie.Vriendlief zegt me dat die naam grote onzin is, maar ze waren wel lekker!
Werk nu in Beverwijk, niet meer in Utreg ivm mijn woonsituatiequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef SiGNe het volgende:
Bij welke poli werk je?
Ik heb overigens nog best mazzel, m'n moeder is directeur geweest van de Nederlandse Internisten Vereniging, dus zij kent bijna al die artsen en kon er ook voor zorgen dat mijn behandelend arts ook de chef de clinique was.
Mijn laatste operatie werd uitgevoerd door Prof. Dr. Gooszen, die wordt gezien als een van de beste chirurgen in Nederland van dit moment.
(Ok, hij is nu even wat negatief in het nieuws ivm. die pro-biotica doden.)
klopt jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Werk nu in Beverwijk, niet meer in Utreg ivm mijn woonsituatie(Interne en Cardio)
Die laatste internist, was dat soms Dr. Kuipers?
Ik heb geen boven, maar ik heb wel zin in rollebollenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Sister
Maar niet huis want ik ga met manlief even rollebollen boven
Een goede zeeman...etc.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:ik wil ook piemel strelen. Stomme menstruatie gedoe! Zou zaterdag aan de gang gaan met Mr. Rebound, dat gaat nu dus mooi niet door. Tis allemaal zó ontzettend oneerlijk *huilie*
Dat is nog niets vergeleken met ehh... Nou, echt zeer, kan ik je vertellen. En het duurt ook erg lang voordat de 'brand' eruit isquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:20 schreef SiGNe het volgende:ik kan me een keer herinneren dat ik na het snijden van een mild pepertje in m'n oog wreef
![]()
Gut, ja. Dat was ik vergetenquote:
Fijn dat het voor jou wel goed werktquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut, ja. Dat was ik vergeten![]()
Nou, afgezien van een paar kilo extra gewicht ben ik dus echt heel erg tevreden! Gelukkig maar, want de pil was echt geen succes bij mij
Afijn, ik ga beddewaarts!
Ik heb niet eens aan 'de zeeman' gevraagd wat zijn mening is in deze kwestie. Voor mij is 'down under' de komende week een no-go area. Deze zee verdraagt geen enkele schipper!quote:
Obviously. En nu ga ik slapen, had beter op stage kunnen blijven, moet om half 9 weer aanwezig zijnquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is nog niets vergeleken met ehh... Nou, echt zeer, kan ik je vertellen. En het duurt ook erg lang voordat de 'brand' eruit is![]()
Dan moet je je vent om boodschappengeld vragen... 'Leuke' bezigheid maar niet heus...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:22 schreef Tezz het volgende:
Euc, ik en jaloers! Prachtig hoor!
En ik ga nu ff creatief internetbankieren, want mijn geld is op, ik krijg pas weer salaris na het weekend en ik MOET boodschappen doen! Zucht.....
Woehaha! Stel je voor dat ik dat zou vragen, volgens mij begint hij dan keihard te lachen en weet ie niet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan moet je je vent om boodschappengeld vragen... 'Leuke' bezigheid maar niet heus...
Nou dat is nog wel een probleem, want vanmiddag komt de verkoopster van mijn nieuwe pannen voor een servicebezoek. Dit houdt in dat we de hele middag samen gaan kopen en alles waar ik dus nog vragen over heb wordt dan behandeld. En om nou te vragen hoe ik een pot erwten opwarm gaat me een beetje te ver.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:42 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen![]()
Laatste werkdag van de week alweer ...
@ Euc > a room with a very nice view, lijkt een beetje op het uitzicht hierachter![]()
@ Tezz, dat wordt Mc Guyveren in de keuken vandaag
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Woehaha! Stel je voor dat ik dat zou vragen, volgens mij begint hij dan keihard te lachen en weet ie niet wat ik moet doen.
Ten eerste verdien ik zelf het boodschappengeld.
Ten tweede heeft hij echt geen enkel idee hoe onze salarissen besteed worden.
Dat zou op zich wel een legitieme vraag zijn voor de amc-mevrouw. Want het valt niet mee in die pannen! Een heel andere manier van koken dus, haha.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:49 schreef cul_non_kul het volgende:
Hmm Tezz, je moest eens weten, dat dat voor velen nog een zeer actuele vraag is, net als: " hoe bak ik een ei"
OHHH ik ben een doos! Ik snap nu terwijl Tezz het zegt, pas dat je een sollicitatiegesprek hebt! Dacht dat je iets met SOL ging doenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:49 schreef cul_non_kul het volgende:
Hmm Tezz, je moest eens weten, dat dat voor velen nog een zeer actuele vraag is, net als: " hoe bak ik een ei"
Ik moest me maar eens gaan douchen, een overhemd strijken (jawel, dat doe ik zelf) en op naar wederom een solli (scheelt me weer een halve werkdag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |