Ah, hier ben ik, ik had een sproetjequote:Op donderdag 21 februari 2008 17:06 schreef cul_non_kul het volgende:
ik sta al met mijn slip iets naar benee te wachten op de dok, maar die komt niet
Wie wie wie wie, en waar is er gelekt????quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Aha, de Mol van wie is de Mol is uitgelekt. Kijken wie ik hier kan chanteren daarmee.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie wie wie wie, en waar is er gelekt????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Vet tof! autorijden is cool! ik mocht zelfs op de snelweg!quote:
Overstekende vangrails?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vet tof! autorijden is cool! ik mocht zelfs op de snelweg!
[/quote]Ik[/url] las het al op geenstijl.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:32 schreef Stereotomy het volgende:Ik]http://frontpage.fok.nl/nieuws/88085SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gaaf hoor. Ik herinner mijn eerste keer op de snelweg nog. Dacht: whoooa dit gaat snel bij 120 km/h .quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ze bleven netjes links en rechts van de weg!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Huh?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah, hier ben ik, ik had een sproetje![]()
Ach, ik zie het al, uw star moet nodig doorbleekt worden
Idd, die eerste keer wel jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar gaaf hoor. Ik herinner mijn eerste keer op de snelweg nog. Dacht: whoooa dit gaat snel bij 120 km/h .
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]]http://frontpage.fok.nl/nieuws/88085[/quote][/url]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/88085
Die ligt teveel voor de hand denk ik..
En ze proberen nu natuurlijk ook zoveel mogelijk foute roddels de wereld in te helpen zodat het tot het eind spannend blijft.
Vergeet ook niet dat als de mol zijn/haar mond voorbij praat krijgen ze een boete van ¤20.000,-, dan hou je je mond wel dicht.
Ik weet uit ervaring dat dat nogal tegenvalt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:31 schreef SiGNe het volgende:
dan hou je je mond wel dicht.
Iewwwquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfft net een pizza naar binnen zitten worstelen... Te weinig maaltijden besteld door de dagdienst, maar mijn hemel. Vieze domino's drek
Nou ik voel m wel steeds bijna terug komen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
IewwwValt me nog mee dat jullie maaltijden krijgen
![]()
Wij deden het ook nog wel eens met de maaltijden van mensen die ziek, weg of dood waren, maar voor de rest moesten we het gewoon zelf bij elkaar scharrelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat een bullshit.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Yep, ga ik nu doen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Allemaal WIDM aan het kijken?
nopequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen WIDM hier, momenteel even genieten van een lichte piemelstrelingquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
YWquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Geen WIDM hier, momenteel even genieten van een lichte piemelstreling
Mmmm, wat veur cheese had jequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
vanaaf heerlijk kaasfondue gegeten btw
*heel hard wegrent*quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Oh die piemOlstreling is een goed idee... golferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zoals ik al zei: ik deel je mening Golfer!quote:
Hij zit al naast me, en ik zie maar 1 piemOlquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Tezz het volgende:
Zoals ik al zei: ik deel je mening Golfer!
En nu vort, hup, naar je vrouw toe! Die wil piemels strelen namelijk.......
Niet echt nee, maar 't is nog altijd beter dan Nutridrink en Sondevoedingquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maarja van die ziekenhuismaaltijden zijn ook niet echt te vreten ofzo
Als je geen zin hebt om kaasfondue zelf te maken dan is de kant en klare van Tiger een heel goed alternatief (rode verpakking, gele letters), Gerber is ook erg goed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm, wat veur cheese had jekrijg er meteen zin in
Oudenrijn ziekenhuis, wat klinkt dat heerlijk bekendquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar 't is nog altijd beter dan Nutridrink en Sondevoeding![]()
Ik heb toen ik 18 was 4 maanden met sondevoeding in het oudenrijn ziekenhuis gelegen en daar aten ze 's middags warm, ik dook dan altijd meteen het rookhok in als de karren op de gang kwamen, daar kon je het eten tenminste niet ruiken.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zit al naast me, en ik zie maar 1 piemOl
was uit een pakje, maar dan wel cnk-style: uitje en knoflookjes fruiten in de wok, tomaatjes heel klein gesneden erbij, dat bij de kaas met nog een flinke scheut witte wijn erbij.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm, wat veur cheese had jekrijg er meteen zin in
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef Tezz het volgende:
Maar dat is dan waarschijnlijk ook meer dan genoeg.
Hier ligt ook 1 piemel op de bank. Wil vast ook wel gestreeld worden. Denk dat ie pech heeft vanavond....
16 jaar geleden was dat alweer..quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oudenrijn ziekenhuis, wat klinkt dat heerlijk bekend
Lijkt me zwaar, lekker eten ruiken als je alleen maar sondevoeding mag/kan
Niks, haha, vond de hele piemelstreeldiscussie grappig, omdat manlief er net over begon terwijl jullie het aan het typen waren, haha! Ga denk ik toch maar even doen, woehehahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik werk dus op de poli, en zelfs daar komen mensen langs in pyama en ochtendjas
Trek dan gewoon een joggingpakkie aan of zo, of een trui en een legging als je toch rond mag wandelen...
@ Tezz, tisser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |