Oke, ik keek al een heel stuk minder maar nu ben ik er echt klaar mee. Mij zie je hier niet meer terugquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:39 schreef mazaru het volgende:
Hoppaaaaaaaaaa en nog een uitje voor die rat
die gozer is meer weg dan in de kooi
En waarom zit del zo te gillen? die gaat zeker ook mee?
Hopelijk gooit Dennis dat ding recht in het gezicht van Brian, B&A hebben hem toch helemaal afgekamd vorige week? Lekker kies van de FEBO om Brian dan toch dat ding te laten uitreiken, als ik Dennis was zou ik daar wel wat van zeggen, maar ja, je weet zijn lijfspreuk, morgen 100%, knalluh jonge.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:40 schreef avonne het volgende:
nouja, dit was dus allang bekend.
Brian zei vorige week al dat hij naar Baja ging, en Jaap had het over de single uitreiken.
Dus wat we net zagen waren opnames voor verkapte reclame tijdens de uitzending.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:41 schreef blomst het volgende:
[..]
nEE, VAN "ACHTER"MAG hUUB NIET MEER MEE.
Je bent weer politiek correct genoeg geweest hoor, doe maar weer gewoon!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oooooooooooooooghhhhhhhhhhhhhhg
wat errruuug
ooit wel eens overwogen dat er andere redenen kunnen zijn dan het pesten van huub ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat met Jaap mee naar de Baya.
Huub: Heb jij dat geregeld Danny?
Danny: Nee.
Het hokje dus, bedankt maar weer.
Dat punt heb ik eigenlijk ook al lang bereikt. De COS is dan nog wèl boeiend, zeg maar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, ik keek al een heel stuk minder maar nu ben ik er echt klaar mee. Mij zie je hier niet meer terug.
Gewoon voortrekken van Brian bedoel je?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ooit wel eens overwogen dat dat er andere redenen kunnen zijn dan het pesten van huub ?
En daar heeft Huub groot gelijk in. Het is toch te gek voor woorden al die gratis uitjes voor dat plebs.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
Huub: De Gouden Kooi weet gelukkig wel goed raad met m'n uitjes. Je zou er maar eens een stemming in gooien, toch?
De laatste tijd doen ze niet eens meer moeite hun voortrekkerij en voorkeur te verdoezelen, dat is gewoon een dikke vinger in ons gezicht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar heeft Huub groot gelijk in. Het is toch te gek voor woorden al die gratis uitjes voor dat plebs.
Wat heb ik genoeg van DGK zeg.
en daar stond je dan in je eentje met je zakje tomaten tussen de brian adorerende kut pubersquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
ROTTERDAM!! Sla rotte tomaten in!!!!!!!
Maar...maar....de rest van de Cos-sers nog niet van jou of Frasier......pwetty pwease, stay, yes?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar heeft Huub groot gelijk in. Het is toch te gek voor woorden al die gratis uitjes voor dat plebs.
Wat heb ik genoeg van DGK zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |