Op Huubs vraag antwoordt de meneer dat het niet zijn idee was.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef avonne het volgende:
verrassing... Brian gaat ipv Huub naar de Baja Beach Club
![]()
Dat had ik ECHT niet verwacht !!!!!!!![]()
![]()
Goh verrassing, dat hadden we ook niet al voorspeld, natuurlijk, ik mag hopen dat er een heleboel kickboks fanaten zijn daar en dat hij daar ook uitgefloten gaat worden, zo langzamerhand kan hij toch zijn gezicht al niet meer laten zien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
Ja joh tuurlijk maak het nog gekker.
Huub mag niet mee naar de Baja, dus laten ze heel toevallig Brian gaan?
Sinds wanneer is DGK goed voor z'n sponsors? En mochten ze al vertrekken krijgen ze vaak een schop na.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:19 schreef Copycat het volgende:
Dan nog laat je een sponsor toch niet gaan ten faveure van een kapster en twee plebejers? Lijkt mij dat de kosten en de baten fiks uit elkaar liggen.
Maar ach, doorgronden van de gedachtengang van de makers van DGK is onbegonnen werk.
Gaat Huub ook mee?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:37 schreef avonne het volgende:Vorige week zei Brian al dat hij daar ging optreden. WC-Kenneth-USB-STICK weetuwel
HOTNEWS !!!!!!!!!!!
JAAP EN BRIAN GAAN DE SINGLE AAN DENNIS OVERHANDIGEN![]()
we mogen het niet aan Dennis verklappen, hooor, streamers![]()
![]()
Het moment voor Eric om..........de USB-stick er in te gooien, kom op je kunt het.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:39 schreef Dementor het volgende:
Begint die tandloze zwerver het er ook nog even bij Huub in te wrijven.
Joh, wat een randdebielen zijn hetquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:41 schreef blomst het volgende:
[..]
nEE, VAN "ACHTER"MAG hUUB NIET MEER MEE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |