Tevergeefs, denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer wordt die proef dan eens bij Amanda en Brian op de som genomen?
Of worden ze naar jouw mening al flink op de proef gesteld? En zo ja: hoe dan?
en dus ???quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:23 schreef avonne het volgende:
[..]
BRIAN STAAT OOK OP DE AFFICHE
jezus, leest dan niemand wat ik schrijf?
Ook tevergeefs, denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind je dan dat iedereen evenveel druk opgelegd krijgt?
Dat het eerlijk verloopt allemaal?
Toen Jaap ziek was kwam er een stemming over wie hem mocht vervangen, ineens mochten Mike en Selene ook meestemmen en had Brian zo de meerderheid, het kromste was dat Jaap, als miljonair zijnde, zelf niet eens mocht meestemmen, remember?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een stemming geweest is dat een miljonair uberhaupt naar buiten mocht om op te treden. Dus een stemming in deze is belachelijk. En dat ze zoveel naar buiten mogen slaat ook nergens op. Het is slechts ter promotie van DGK.
told you soquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:30 schreef avonne het volgende:
Nou, de verklaring is simpel. Danny Voeten heeft het net gezegd.
Brian en Amanda zijn erg populair bij pubers 15-18 jaar
En Huub vinden ze vrouwonvriendelijk.
Het is zuur dat Brian zo positief wordt afgeschilderd.
Dus vooralsnog is Huub de winnaar in jouw ogen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:26 schreef riri het volgende:
Ook Lieke gaf het op nadat de druk te groot werd voor haar...je verdient dan ook niet te winnen.
Hoe zwaarder het wordt en het dan toch weten te doorstaan...dan ben je de winnaar in mijn ogen.
Dit is nog niks bij wat nog komen gaat dunkt me....
En Brian is de vrouwvriendelijkheid zelve, dus?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:30 schreef avonne het volgende:
Nou, de verklaring is simpel. Danny Voeten heeft het net gezegd.
Brian en Amanda zijn erg populair bij pubers 15-18 jaar
En Huub vinden ze vrouwonvriendelijk.
Het is zuur dat Brian zo positief wordt afgeschilderd.
en dus... zit je maar wat te ouwehoeren, zonder enige onderbouwing.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en dus ???
gaat om de naam huub waarom de kaarverkoop niet loopt
Ik denk het, misschien willen ze zo de Huub fans bewegen een paar keer meer te stemmen, dus meer geld genereren, die brengt per slot van rekening wel het meeste geld in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:32 schreef avonne het volgende:
Maar feit is dat Huub daarnet dit toneelstukje net zo goed meespeelde.
Er is helemaal geen sprake van dat Brian in Huubs plaats gaat. En dat weten ze allemaal.
Script, script, script.
Het enige wat ik me afvraag is waarom. Omdat dit in de uitzending komt?
En niet te vergeten!! minimaal zes keer per week de villa uit met zijn sletjequote:Op donderdag 21 februari 2008 18:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Naar het hokje vluchten, kalmerende middelen nemen, stompen onder de dekens... een WINNAARSMENTALITEIT IK ZEG HET JE!
Brian gaat gewoon winnen! Briljant denkvermogen, veel zelfreflectie, hilarisch gevoel voor humor, diepgang, respect voor zijn medemens, en een SPRANKELENDE persoonlijkheid
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Naar het hokje vluchten, kalmerende middelen nemen, stompen onder de dekens... een WINNAARSMENTALITEIT IK ZEG HET JE!
Brian gaat gewoon winnen! Briljant denkvermogen, veel zelfreflectie, hilarisch gevoel voor humor, diepgang, respect voor zijn medemens, en een SPRANKELENDE persoonlijkheid
Je geeft het zelf al aan.... een stemming was niet nodig geweest. Gewoon een beetje TV maken... de vervanger was immers al bekend....quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Toen Jaap ziek was kwam er een stemming over wie hem mocht vervangen, ineens mochten Mike en Selene ook meestemmen en had Brian zo de meerderheid, het kromste was dat Jaap, als miljonair zijnde, zelf niet eens mocht meestemmen, remember?
Ja Riri daar ben ik ook heel benieuwd naar????quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus vooralsnog is Huub de winnaar in jouw ogen?
Niet op hetzelfde moment,klopt....er wordt opzettelijk voorgetrokken en verschil gemaakt...daarmee maak je gevoelens los en laat dat nou precies de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind je dan dat iedereen evenveel druk opgelegd krijgt?
Dat het eerlijk verloopt allemaal?
Maar zou dat voor een eerlijk spelverloop niet min of meer evenredig verdeeld moeten worden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef riri het volgende:
Niet op hetzelfde moment,klopt....er wordt opzettelijk voorgetrokken en verschil gemaakt...daarmee maak je gevoelens los en laat dat nou precies de bedoeling zijn.
Oh ja! Een welverdiende winnaar dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
En niet te vergeten!! minimaal zes keer per week de villa uit met zijn sletje
Waar heb je het over....? maak een draadje of maak je bericht volledig... snap er helemaal niets van.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:39 schreef riri het volgende:
Op een geven moment zullen ze dat ook doen tussen Amanda en Brian....hoe sterk is hun relatie dan dat ze dat kunnen doorstaan...
Laten ze gewoon Amanda allemaal dingen doen waar Brian helemaal niet mee overweg kan....
En dan maar afwachten...
Ga toch heen met je 'op een gegeven moment'. Daar wachten we al een dik jaar op, slaapkopquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:39 schreef riri het volgende:
Op een geven moment zullen ze dat ook doen tussen Amanda en Brian....hoe sterk is hun relatie dan dat ze dat kunnen doorstaan...
Laten ze gewoon Amanda allemaal dingen doen waar Brian helemaal niet mee overweg kan....
En dan maar afwachten...
Precies als het al niet langer is!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga toch heen met je 'op een gegeven moment'. Daar wachten we al een dik jaar op, slaapkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |