Huub moet gebroken worden zodat daarna de sterkste kan winnen haal ik er uit, ik snap niet goed waar die überpositie tov Huub vandaan komt, als er 2 zijn die de meeste uitjes, free-bees en CP's hebben zijn dat B&A maar goed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's een tegenspraak... er moet er een gebroken worden, maar de sterkste wint.
Het is niet minder dan een obsessie voor iemand die met zijn kop boven het DGK maaiveld uitsteekt... zo iemand moet gewoon eigenlijk dood of anders een hard lesje geleerd worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub moet gebroken worden zodat daarna de sterkste kan winnen haal ik er uit, ik snap niet goed waar die überpositie tov Huub vandaan komt, als er 2 zijn die de meeste uitjes, free-bees en CP's hebben zijn dat B&A maar goed.
De sterkste ruggen krijgen de zwaarste lasten te verduren, dat lijkt me wel duidelijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:07 schreef riri het volgende:
[..]
Er wordt duidelijk gemaakt dat niemand in die villa de leiding heeft...er wordt alles aan gedaan,om zijn zo gewilde uberpositie,die hij zo belangrijk vindt voor zijn ego,te breken...
ik vind dat niet gek dat dat gebeurt in dit spel....denk dat ze met alle bewoners naar het eind van het spel nog veel verder gaan.
Hoe sterk is iemand voordat ie breekt....
De sterkste zal overblijven...
Ik heb deze post teruggevonden over het paardrijdenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef AnTjUh het volgende:
amanda heeft van dr contactpersoon gehoord dat ze niet mag wedstijdrijden
ik neem aan dat dat over paardrijden gaat?
Jij hebt een diepe hekel aan Huub... en quote eens een keer i.p.v. in het algemeen met een nieuw bericht te antwoorden... dat getuigt niet van respect naar je medeusers.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:15 schreef riri het volgende:
Ook Brian zal die druk gaan voelen....die ontkomt daar ook niet aan.
Amanda net zo goed....iedere bewoner die daar zit.
Het is niet zo dat ik een hekel heb aan Huub...wel aan zijn gedrag
Het betekent niet dat dat nooit zou kunnen veranderen...maar ik begrijp heel goed waarom dit alles gebeurt
Ik heb ook geen hekel aan jou, wel aan je commentaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:15 schreef riri het volgende:
Ook Brian zal die druk gaan voelen....die ontkomt daar ook niet aan.
Amanda net zo goed....iedere bewoner die daar zit.
Het is niet zo dat ik een hekel heb aan Huub...wel aan zijn gedrag
Het betekent niet dat dat nooit zou kunnen veranderen...maar ik begrijp heel goed waarom dit alles gebeurt
Ja, maar het alternatief is toch nog erger? Ik weet dat Huub geen engeltje is, deze straf was ook wel terecht maar het kromme vind ik dat Brian al een paar keer met geweld is weggekomen en ook nooit in zijn brieven had staan dat hij de deuren moet vergoeden, er wordt met 2 maten gemeten en degene met de grootste mond en de zwaarste geweldsincidenten op zijn naam mag gewoon het meest uit de kooi, dat vind ik krom, als je dan 1 lijn trekt dan zou Brian dat hok ook niet meer uit mogen, dat zou eerlijk zijn, hier heb ik een beetje een vreemde smaak van in mijn mond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet minder dan een obsessie voor iemand die met zijn kop boven het DGK maaiveld uitsteekt... zo iemand moet gewoon eigenlijk dood of anders een hard lesje geleerd worden.
Wanneer wordt die proef dan eens bij Amanda en Brian op de som genomen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:07 schreef riri het volgende:
Hoe sterk is iemand voordat ie breekt....
De sterkste zal overblijven...
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen vind ik de straf van Huub wel buiten proportie - ze hadden het bij boetes moeten laten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar het alternatief is toch nog erger? Ik weet dat Huub geen engeltje is, deze straf was ook wel terecht maar het kromme vind ik dat Brian al een paar keer met geweld is weggekomen en ook nooit in zijn brieven had staan dat hij de deuren moet vergoeden, er wordt met 2 maten gemeten en degene met de grootste mond en de zwaarste geweldsincidenten op zijn naam mag gewoon het meest uit de kooi, dat vind ik krom, als je dan 1 lijn trekt dan zou Brian dat hok ook niet meer uit mogen, dat zou eerlijk zijn, hier heb ik een beetje een vreemde smaak van in mijn mond.
denk dat er weinig 40 plussers in die tent komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hier een grote fout gemaakt hebben. Degenen die kaartjes hebben voor die avond zullen fans van Huub en Jaap zijn.
Wie zullen ze dan hoogstwaarschijnlijk als laatste willen zien???![]()
ROTTERDAM DE BESTEEEEEEEEEEEE
BRIAN STAAT OOK OP DE AFFICHEquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat er weinig 40 plussers in die tent komen
vage vermoeden dat ze brian willen hebben omdat met huub op het afiche de kaartverkoop niet zo goed liep
Ik heb het gelezen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:23 schreef avonne het volgende:
[..]
BRIAN STAAT OOK OP DE AFFICHE
jezus, leest dan niemand wat ik schrijf?
Ja of de anderen op dezelfde manier aanpakken, ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar ik heb eens iets zien staan dat misschien Huub wel moet winnen en dat ze hem zo veel mogelijk tegenwerken, boetes geven en achterstellen zodat hij veel stemmen blijft krijgen, er wordt wel veel voor hem gestemd natuurlijk, dat levert geld op, die inkomsten wil de redactie natuurlijk niet missen, zo lang wij nog met zijn allen blijven mopperen op het voortrekken van B&A zal het nog veel langer zo doorgaan denk ik, het houdt de gemoederen wel bezig zo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen vind ik de straf van Huub wel buiten proportie - ze hadden het bij boetes moeten laten.
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een stemming geweest is dat een miljonair uberhaupt naar buiten mocht om op te treden. Dus een stemming in deze is belachelijk. En dat ze zoveel naar buiten mogen slaat ook nergens op. Het is slechts ter promotie van DGK.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is het punt toch niet? Huub zegt ook dat zijn straf terecht is.
Wat onterecht is dat Brian dan in de plaats van Huub mag gaan, zonder stemming. Dat Brian mag uitkiezen wie er mee naar het gala ging, zonder stemming.
Naar het hokje vluchten, kalmerende middelen nemen, stompen onder de dekens... een WINNAARSMENTALITEIT IK ZEG HET JE!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:10 schreef riri het volgende:
iedereen zal de druk gaan voelen...wat doet iemand als die druk hem of haar te groot wordt...daar gaat het om in dit spel
Jawel, mee eens ook, vaakquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Vind je dan dat iedereen evenveel druk opgelegd krijgt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:26 schreef riri het volgende:
Ook Lieke gaf het op nadat de druk te groot werd voor haar...je verdient dan ook niet te winnen.
Hoe zwaarder het wordt en het dan toch weten te doorstaan...dan ben je de winnaar in mijn ogen.
Dit is nog niks bij wat nog komen gaat dunkt me....
Een beetje????????????? erger kan het niet en het gaat maar door!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar het alternatief is toch nog erger? Ik weet dat Huub geen engeltje is, deze straf was ook wel terecht maar het kromme vind ik dat Brian al een paar keer met geweld is weggekomen en ook nooit in zijn brieven had staan dat hij de deuren moet vergoeden, er wordt met 2 maten gemeten en degene met de grootste mond en de zwaarste geweldsincidenten op zijn naam mag gewoon het meest uit de kooi, dat vind ik krom, als je dan 1 lijn trekt dan zou Brian dat hok ook niet meer uit mogen, dat zou eerlijk zijn, hier heb ik een beetje een vreemde smaak van in mijn mond.
Jawel hoor, helemaal mee eens, dat is wel vreemd, het werd gebracht als duo-uitje en ze staan er alle 3 op, dat is op zijn minst vreemd, ik had al eerder gezegd dat als puntje bij paaltje komt Huub misschien wel gewoon mee moet, zou me niets verbazen als dat vlak voor vertrek nog even aangekondigd wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |