Wel verrassend ja. Binnen een uurtje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Safin weggetikt door Hewitt in Las Vegas met 2-6, 1-6.
Doet toch pijn hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Safin weggetikt door Hewitt in Las Vegas met 2-6, 1-6.
Whow... Safin staat 87e op dit moment... Wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Doet toch pijn hoor.
Hij zal weer veel punten verliezen (vorig jaar nog halve finale Las Vegas), en zo langzaamaan buiten de top 100 vallen.
Het zit volgens mij allemaal tussen de oren, want tennissen kan die nog steeds.
Ze schijnen beiden tegelijkertijd blessurebehandelingen gehad te hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
Op het scoreboard bij Llodra-Anderson staat nu 'Match suspended'. Heb ik nog nooit gezien, wat kan dat betekenen?
Was dat niet z'n laatste toernooi in Brazilie? Volgens mij wil hij dolgraag nog RG en de OS spelen en wacht hij verder (ook) gewoon op wat wildcards. Ik zou het geweldig vinden als hij op RG nog eens een paar potjes zou weten te winnen. Gugaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef Tim86 het volgende:
ik dacht dat Guga's afscheid al in zuid amerika was haha
Ze gaan nu de derde set in.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:09 schreef Tim86 het volgende:
Anderson vs Querrey de verrassende finale in Vegas
Als het ook zo met hem aflooptquote:Op maandag 10 maart 2008 12:38 schreef eentwee het volgende:
Thaise tennisser zoekt heil in klooster
BANGKOK - Thailands hoogst genoteerde tennisser Danai Udomchoke heeft zich zondag gemeld bij een klooster in Bangkok. De nummer 197 van de wereld heeft zijn hoofd kaal geschoren en hoopt in de monnikengemeenschap rust en inspiratie op te doen.
,,Ik heb de laatste tijd meer verloren dan gewonnen. Ik heb rust nodig. Dit is iets wat ik al heel lang wilde doen en het moment is nu rijp,’’ aldus de 26-jarige Thai. Udomchoke hoopte deze periode mee te doen in een aantal Amerikaanse toernooien, maar had niet genoeg punten om zich te kwalificeren.
In het klooster gaat hij gedurende vijftien dagen het boeddhisme bestuderen en mediteren. ,,Maar wie weet? Misschien blijf ik wel langer,’’ besloot Udomchoke, die ooit in de top honderd stond. Zijn collega Paradorn Srichapan, momenteel geblesseerd, verbleef in 2005 om dezelfde redenen ook in een klooster. (ANP/AFP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |