abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57114118
Soderling verliest de eerste set met 6-3.. ik begrijp echt geen kloot meer van die man. Of speelt Darcis zo goed??
pi_57114168
Darcis is ook wel heel goed..Soderling is maar 1 game in de problemen geweest eigenlijk..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57114791
Wat een ongelooflijke held is die Darcis eigenlijk zeg..lol....die stond vorig jaar rond deze tijd # 450 of zo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57114854
Darcis wint gewoon! van 3-5 in de tiebreak naar 7-5 Soderling heeft weer eens gechoked...maar die Darcis...ongelooflijk! Die wint gewoon weer eens een toernooitje
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57114926
ijzersterk serveerwerk ook zeg
Exact een jaar geleden stond hij 457 vd wereld (1 januari dat jaar zelfs 485)
Nu de top 50 zo ongeveer..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57143683
Safin weggetikt door Hewitt in Las Vegas met 2-6, 1-6.
pi_57144456
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel verrassend ja. Binnen een uurtje.
pi_57146266
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doet toch pijn hoor.

Hij zal weer veel punten verliezen (vorig jaar nog halve finale Las Vegas), en zo langzaamaan buiten de top 100 vallen .
Het zit volgens mij allemaal tussen de oren, want tennissen kan die nog steeds.
pi_57146548
daar gaat de season bet..die jongen zegt keer op keer dat hij het licht heeft gezien maar verder dan enkele rode lichten komt hij niet meer vrees ik..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57147968
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:37 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Doet toch pijn hoor.

Hij zal weer veel punten verliezen (vorig jaar nog halve finale Las Vegas), en zo langzaamaan buiten de top 100 vallen .
Het zit volgens mij allemaal tussen de oren, want tennissen kan die nog steeds.
Whow... Safin staat 87e op dit moment... Wist ik niet eens.
pi_57148016
voorbijgestreefd door die andere grote Rus..Gabashvili
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57148171
En Nadal is weer eens hard aan het verliezen...Die jongen moet het snel weer op een rijtje hebben voor het gravelseizoen anders gaat hij een vrije val in de rankings maken.
pi_57148271
hij moet zijn spel gewoon aanpassen..met dat eindeloze spinnen en rallyen redt je het gewoon niet op snellere baansoorten..het blijft een wonder dat die jongen 2 Wimbledon finales heeft gehaald..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57159247
Zie trouwens een paar opvallende namen voor Miami: Hrbaty met een protected ranking rechtstreeks in het hoofdtoernooi (Indian Wells kwalificatie), Malisse die 2 protected rankings inzet voor IW/Miami en een paar potjes zal moeten winnen voor z'n ranking. En Guga heeft een wildcard gekregen voor Miami

Belachelijk overigens dat Verkerk en Young nog geen WC hebben gekregen
pi_57159773
ik dacht dat Guga's afscheid al in zuid amerika was haha

Young zal wel een wildcard krijgen lijkt me overigens..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57164312
Op het scoreboard bij Llodra-Anderson staat nu 'Match suspended'. Heb ik nog nooit gezien, wat kan dat betekenen ?
sig verwijderd door FA
pi_57164357
is een vd standaard knoppen..ik heb het een keer eerder gezien toen er iets met het net was geloof ik..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57164551
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
Op het scoreboard bij Llodra-Anderson staat nu 'Match suspended'. Heb ik nog nooit gezien, wat kan dat betekenen ?
Ze schijnen beiden tegelijkertijd blessurebehandelingen gehad te hebben

Llodra weer voor z'n rug en Anderson voor z'n voet.
pi_57169409
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef Tim86 het volgende:
ik dacht dat Guga's afscheid al in zuid amerika was haha
Was dat niet z'n laatste toernooi in Brazilie? Volgens mij wil hij dolgraag nog RG en de OS spelen en wacht hij verder (ook) gewoon op wat wildcards. Ik zou het geweldig vinden als hij op RG nog eens een paar potjes zou weten te winnen. Guga
pi_57260831
Anderson vs Querrey de verrassende finale in Vegas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57272589
de borstbeukende, highfivende, testosteren inspuitende Bryan Bro's zijn nog lang niet ongenaakbaar dit jaar en verliezen de finale in Vegas van Llodra/benneteau

Goede zaak
Llodra wint ook met iedereen zeg..wat een jaar heeft die kerel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57275643
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:09 schreef Tim86 het volgende:
Anderson vs Querrey de verrassende finale in Vegas
Ze gaan nu de derde set in.
sig verwijderd door FA
pi_57275773
Anderson had Querrey allang moeten breaken in de 2e set en het af moeten maken..gaf uit het niets de 2e set weg helaas..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57282273
Thaise tennisser zoekt heil in klooster

BANGKOK - Thailands hoogst genoteerde tennisser Danai Udomchoke heeft zich zondag gemeld bij een klooster in Bangkok. De nummer 197 van de wereld heeft zijn hoofd kaal geschoren en hoopt in de monnikengemeenschap rust en inspiratie op te doen.
,,Ik heb de laatste tijd meer verloren dan gewonnen. Ik heb rust nodig. Dit is iets wat ik al heel lang wilde doen en het moment is nu rijp,’’ aldus de 26-jarige Thai. Udomchoke hoopte deze periode mee te doen in een aantal Amerikaanse toernooien, maar had niet genoeg punten om zich te kwalificeren.

In het klooster gaat hij gedurende vijftien dagen het boeddhisme bestuderen en mediteren. ,,Maar wie weet? Misschien blijf ik wel langer,’’ besloot Udomchoke, die ooit in de top honderd stond. Zijn collega Paradorn Srichapan, momenteel geblesseerd, verbleef in 2005 om dezelfde redenen ook in een klooster. (ANP/AFP)
pi_57351320
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:38 schreef eentwee het volgende:
Thaise tennisser zoekt heil in klooster

BANGKOK - Thailands hoogst genoteerde tennisser Danai Udomchoke heeft zich zondag gemeld bij een klooster in Bangkok. De nummer 197 van de wereld heeft zijn hoofd kaal geschoren en hoopt in de monnikengemeenschap rust en inspiratie op te doen.
,,Ik heb de laatste tijd meer verloren dan gewonnen. Ik heb rust nodig. Dit is iets wat ik al heel lang wilde doen en het moment is nu rijp,’’ aldus de 26-jarige Thai. Udomchoke hoopte deze periode mee te doen in een aantal Amerikaanse toernooien, maar had niet genoeg punten om zich te kwalificeren.

In het klooster gaat hij gedurende vijftien dagen het boeddhisme bestuderen en mediteren. ,,Maar wie weet? Misschien blijf ik wel langer,’’ besloot Udomchoke, die ooit in de top honderd stond. Zijn collega Paradorn Srichapan, momenteel geblesseerd, verbleef in 2005 om dezelfde redenen ook in een klooster. (ANP/AFP)
Als het ook zo met hem afloopt ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')