Patserquote:Op zondag 23 maart 2008 23:00 schreef Monotomo het volgende:
Wij hebben 14 procent meer omzet als met kerst. Ruim over de ¤ 40.000,-. BIZAR!Het drukste uur werd er ¤6501,- omgezet, zelf heb ik in m'n eentje op AGF tot 3 uur voor ¤5003.- verkocht, ¤5,45 per klant. Hierna waren we nog vijf uur open.
Kortom: TOPDAG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SjaakSjofel op 24-03-2008 00:26:45 ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:15 schreef SjaakSjofel het volgende:Arrogantie moet worden opgevat al sarcasme/droogheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was bij iedereen de verse andijvie ook van zo'n bellaberde kwaliteit?
Bier ende tieten.
Dat is die vrij grote in Leidsehage toch? Daar werken nu een aantal van mijn ex-collega's omdat de avondploeg Vers verdween ivm blok 0 levering.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:55 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Groeten uit 1151 Leidschendam![]()
22 procent meer omzet dan de paasweek van vorig jaar, echt ongehoord
Die vrij grote!?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:29 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Dat is die vrij grote in Leidsehage toch? Daar werken nu een aantal van mijn ex-collega's omdat de avondploeg Vers verdween ivm blok 0 levering.
Names?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:29 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Dat is die vrij grote in Leidsehage toch? Daar werken nu een aantal van mijn ex-collega's omdat de avondploeg Vers verdween ivm blok 0 levering.
Neu dan bedoel ik vast een anderequote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die vrij grote!?
Die top 3 winkel van de regio, top 10 winkel van Nederland en top 3 wijkwinkel van Nederland bedoel je ja.
Uhm Tijmen en Niels, allebei houdbaar geloof ikquote:
blok 0 is een nachtlevering?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:29 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Ja om 4 uur, bij ons in ieder geval. Best vroegquote:
dat lijkt me nogal water en vuur zeg maar... maar aan de andere kant.. zou je in principe ook denken dat je vooruitgaat, maar achteruit gaan zeg maarquote:Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef Bavariafan het volgende:
bij ons verschilt het nogal. de ene wil vooral baken zijn en de andere voornamelijk aanjager. stilstaan is achteruitgaan zegt die heel vaak.
ben ik het helemaal mee eens.. enquote:Op maandag 24 maart 2008 21:42 schreef Bavariafan het volgende:
inderdaat ja. maar ik zeg altijd maar zo. als het regent in mei, dan is april voorbij.
bij ons is de TL vooral een baken!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef Bavariafan het volgende:
bij ons verschilt het nogal. de ene wil vooral baken zijn en de andere voornamelijk aanjager. stilstaan is achteruitgaan zegt die heel vaak.
ONDER de parttime teamleiders?? oja, even vergeten dat die natuurlijk heel veel macht hebben hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:08 schreef Bavariafan het volgende:
wie bedoel je daarmee crx-boy? de parttime teamleiders denk ik. die maken zich nergens druk om. dat is wat anders. ze hameren helemaal niet op snelheid en iedereen doed onder hun maar wat ze zelf willen. maar o o wat zijn ze toch goed. de fulltime teamleider is daarintegen wel een hele goede. die zorgt ervoor dat alles op tijd klaar is.
Bij ons verschil dat erg tussen zowel de teamleiders als de SM/ASMquote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef zuivelman het volgende:
in ons filiaal hadden we zaterdag een uurtje 7200 (A)
en toen stond ik op de groente.. en kwamen de sm en de 2 teamleiders ook nog helpen![]()
lache man hoe snel en vol die groente dan is
maar ff een vraagje, is jullie management (inclusief teamleider) de aanjager? of het baken?
Kan natuurlijk best omdat blok 1 begint om 6 uur 's morgensquote:Op maandag 24 maart 2008 15:41 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Ja om 4 uur, bij ons in ieder geval. Best vroegMaar het valt mee vind ik
Wij hebben geeneens full-time teamleider en alleen part-time teamleiders.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:08 schreef Bavariafan het volgende:
wie bedoel je daarmee crx-boy? de parttime teamleiders denk ik. die maken zich nergens druk om. dat is wat anders. ze hameren helemaal niet op snelheid en iedereen doed onder hun maar wat ze zelf willen. maar o o wat zijn ze toch goed. de fulltime teamleider is daarintegen wel een hele goede. die zorgt ervoor dat alles op tijd klaar is.
Tja als je je best doet kan je veel "macht" hebben maar ik ben van mening dat als je het allemaal voor macht doet je in deze functie totaal niet op je plaats zit. Zowiezo zit je dan niet op je plaats binnen Albert Heijn denk ik je moet juist in kunnen spelen op je mensen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:11 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ONDER de parttime teamleiders?? oja, even vergeten dat die natuurlijk heel veel macht hebben he
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:08 schreef Bavariafan het volgende:
Zie daarom ook mijn reactie dat je dan niet geschikt bent voor de functie als dat hun instelling/ mening is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:43 schreef Bavariafan het volgende:
ik bedoelde het niet in het algemeen. ik doelde op het filiaal waar ik werk. sorry voor de onduidelijkheid en voor als je je aangevallen voelt. dat was niet mijn bedoeling.
tsja, das dus het probleem.. dat sommige SM's last hebben van tunnelvisie.. dat dus niet zien.. of willen inzien..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Tja als je je best doet kan je veel "macht" hebben maar ik ben van mening dat als je het allemaal voor macht doet je in deze functie totaal niet op je plaats zit. Zowiezo zit je dan niet op je plaats binnen Albert Heijn denk ik je moet juist in kunnen spelen op je mensen.
Ik ben nog niet officieel benoemd, maar sta elke donderdagavond wel ingepland als Teamleider.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:37 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Als ik teamleider ben?
of je bent het of niet
dan hoop ik dat je snel benoemd word!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Ik ben nog niet officieel benoemd, maar sta elke donderdagavond wel ingepland als Teamleider.
Ik weet echt wel waar ik het over heb hoor
Solliciteren naar een functie als teamleider denk ik zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef Timmai het volgende:
Wat is de beste manier om bij AH binnen te komen op vulploegleider (of hoe dat bij de AH heet?), aangezien ik 4 jaar vulploegleider bij Dirk ben geweest, en ik nu in Utrecht woon ben ik op zoek naar ook zoiets maar dan bij AH.
Yup met 38% winstuitkeringquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef UncleSam het volgende:
Maandag 31 maart salaris?
Klopt, in de CAO 2007-2008 (tot 1 april) staat inderdaad ook in Artikel 13a lid 1 het volgende:quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hell in het CAO 2004-2007 boekje staat 1 uur van te voren.....artikel 13a lid 1.
Als je het voor 10 uur weet dan zou ik niet gaan wachten tot 15:00 als je om 17:00 moet beginnen. Zelf zeg ik altijd "voor 10 uur ziekmelden", uitzonderingen maken we we maar kijken we wel even naar de situatiequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef Kadooosh het volgende:
Mja oke maar dus 2 uur, zal ook wel een beetje lullig bedoel als je om 17:00 uur moet werken is het goed mogelijk dat je ziek wordt tussen 10-17:00.
Maar goed ik ben echt bijna nooit ziek, wou het gewoon zeker weten als het ooit gebeurt.
30 April zijn we gewoon open. Echter kan je niet verplicht worden om deze dag te werken (zie www.fnvbondgenoten.nl) Je krijgt op Woensdag (koninginnendag) en Donderdag (Hemelvaart) gewoon doorbetaald doormiddel van BD uren. Die woendags is op vrij willige basis.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:26 schreef cyberrobin het volgende:
Ik werk standaard op woensdag- en donderdagavond, dit jaar valt Koninginnedag op een woensdag (30 April). Moét ik dan werken en zouden ze erg moeilijk doen over een dagje vrij of lukt dit vrij gemakkelijk omdat dit een feestdag is? Want ik wou wel erg graag wat gaan doen met Koninginnedag..
AH XL in Overvecht
werdt toch stiekem 8-half 11...quote:
HMm mja dat is wel een goeie vraag want anders zou ik gewoon voor 100% werken aangezien ik dan sowieso de adv uren uitbetaald krijg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:17 schreef Monotomo het volgende:
Koninginnedag krijg je (indirect) 300% uitbetaald toch? 200% voor de feestdag en je krijgt voor elk uur toch één ADV-uur wat je weer kan laten uitbetalen?
Zover ik weet is het niet mogelijk om het op 1 dag in het systeem te zetten, ze zeggen bij ons dat ze het teveel aan uren op een andere dag verwerken. Wel verdenk ik ze er van om dat dan de uren waar toeslag over betaald moet worden (de laatste uren dus) na de volgende dag gaan waardoor je de toeslag uren misloopt. Als ze netjes werken (niet volgens de regels netjes maar netjes tegenover de werknemer) dan betalen ze de eerste uren op een andere dag uit, waardoor je geen cent mist loopt. Is echter moeilijk te controleren als je niet elk uur dat je werkt zelf bij houd met alle regels ernaast.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:33 schreef zuivelman het volgende:
[..]
werdt toch stiekem 8-half 11...
maarja, 13,5 uur:P volgens mij kunnen ze dat toch niet int systeem zetten in R&R?? of in ieder geval, dan geeft ie een waarschuwing dat ik te lang werk.. maar nu dus de vraag:
ik heb gehoord dat je als je zo lang werkt je zeg maar toeslaguren krijgt.. maar is het voor mij dan gunstiger als m;n uren op die ene dag worden geboekt.. of over 2 dagen verdeeld?
want zoveel weet ik dr niet van
op youtube!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:12 schreef Ace1 het volgende:
Waar staat dat filmpje ook alweer van die chauffeur die al z'n zwarte kratten van de vrachtwagen afrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |