abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 23:00:53 #251
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_57569146
Wij hebben 14 procent meer omzet als met kerst. Ruim over de ¤ 40.000,-. BIZAR! Het drukste uur werd er ¤6501,- omgezet, zelf heb ik in m'n eentje op AGF tot 3 uur voor ¤5003.- verkocht, ¤5,45 per klant. Hierna waren we nog vijf uur open.

Kortom: TOPDAG!
Bier ende tieten.
pi_57570857
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:00 schreef Monotomo het volgende:
Wij hebben 14 procent meer omzet als met kerst. Ruim over de ¤ 40.000,-. BIZAR! Het drukste uur werd er ¤6501,- omgezet, zelf heb ik in m'n eentje op AGF tot 3 uur voor ¤5003.- verkocht, ¤5,45 per klant. Hierna waren we nog vijf uur open.

Kortom: TOPDAG!
Patser . Ik stond vrijdag en zaterdag ook in m 'n eentje op groente, die vrijdag was de omzet dubbel zo hoog als vorig jaar met pasen . Komt denk ik ook gewoon door de vraag naar speciale verse groente op dit moment hoor, niet alleen door welk vakkenvullertje er op de afdeling staat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door SjaakSjofel op 24-03-2008 00:26:45 ]
pi_57573960
Ik moet zo (jaja op paasmaandag) met nog een paar collega's alle nieuw prijsstickers gaan ophangen. Nog meer mensen die dat moeten doen, of is dat zaterdag al gedaan?
  maandag 24 maart 2008 @ 09:35:40 #254
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_57574351
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:15 schreef SjaakSjofel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arrogantie moet worden opgevat al sarcasme/droogheid.

Was bij iedereen de verse andijvie ook van zo'n bellaberde kwaliteit?
Bier ende tieten.
pi_57575554
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:55 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Groeten uit 1151 Leidschendam

22 procent meer omzet dan de paasweek van vorig jaar, echt ongehoord
Dat is die vrij grote in Leidsehage toch? Daar werken nu een aantal van mijn ex-collega's omdat de avondploeg Vers verdween ivm blok 0 levering.
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  maandag 24 maart 2008 @ 12:17:32 #256
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_57576343
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:29 schreef -Bigguy- het volgende:

[..]

Dat is die vrij grote in Leidsehage toch? Daar werken nu een aantal van mijn ex-collega's omdat de avondploeg Vers verdween ivm blok 0 levering.
Die vrij grote!?

Die top 3 winkel van de regio, top 10 winkel van Nederland en top 3 wijkwinkel van Nederland bedoel je ja.

[ Bericht 3% gewijzigd door blrrrt op 24-03-2008 12:37:34 ]
Het leven is geen krentenbol.
pi_57576890
quote:

[..]

Names?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_57579255
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Die vrij grote!?

Die top 3 winkel van de regio, top 10 winkel van Nederland en top 3 wijkwinkel van Nederland bedoel je ja.
Neu dan bedoel ik vast een andere
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:42 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Names?
Uhm Tijmen en Niels, allebei houdbaar geloof ik
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_57579487
quote:

[..]

blok 0 is een nachtlevering?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_57580182
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

blok 0 is een nachtlevering?
Ja om 4 uur, bij ons in ieder geval. Best vroeg Maar het valt mee vind ik
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_57587404
in ons filiaal hadden we zaterdag een uurtje 7200 (A)
en toen stond ik op de groente.. en kwamen de sm en de 2 teamleiders ook nog helpen
lache man hoe snel en vol die groente dan is

maar ff een vraagje, is jullie management (inclusief teamleider) de aanjager? of het baken?

[ Bericht 11% gewijzigd door zuivelman op 24-03-2008 21:35:03 ]
pi_57587591
bij ons verschilt het nogal. de ene wil vooral baken zijn en de andere voornamelijk aanjager. stilstaan is achteruitgaan zegt die heel vaak.
pi_57587679
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef Bavariafan het volgende:
bij ons verschilt het nogal. de ene wil vooral baken zijn en de andere voornamelijk aanjager. stilstaan is achteruitgaan zegt die heel vaak.
dat lijkt me nogal water en vuur zeg maar... maar aan de andere kant.. zou je in principe ook denken dat je vooruitgaat, maar achteruit gaan zeg maar of niet:)
pi_57587733
inderdaat ja. maar ik zeg altijd maar zo. als het regent in mei, dan is april voorbij.
pi_57587831
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:42 schreef Bavariafan het volgende:
inderdaat ja. maar ik zeg altijd maar zo. als het regent in mei, dan is april voorbij.
ben ik het helemaal mee eens.. en

in het land der blinden, lopen veel honden
pi_57587859
aria aria. nu eerst een bavaria.
pi_57587921
maar goed. ik ga nu slapen. morgen wil ik uitgeslapen zijn; ik zet me met hand en tand in voor mijn filiaal.
pi_57588429
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef Bavariafan het volgende:
bij ons is de TL vooral een baken!
de rust die hij uitstraalt.......pfffff eng gewoon!
pi_57593197
wie bedoel je daarmee crx-boy? de parttime teamleiders denk ik. die maken zich nergens druk om. dat is wat anders. ze hameren helemaal niet op snelheid en iedereen doed onder hun maar wat ze zelf willen. maar o o wat zijn ze toch goed. de fulltime teamleider is daarintegen wel een hele goede. die zorgt ervoor dat alles op tijd klaar is.
pi_57593221
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:08 schreef Bavariafan het volgende:
wie bedoel je daarmee crx-boy? de parttime teamleiders denk ik. die maken zich nergens druk om. dat is wat anders. ze hameren helemaal niet op snelheid en iedereen doed onder hun maar wat ze zelf willen. maar o o wat zijn ze toch goed. de fulltime teamleider is daarintegen wel een hele goede. die zorgt ervoor dat alles op tijd klaar is.
ONDER de parttime teamleiders?? oja, even vergeten dat die natuurlijk heel veel macht hebben he
pi_57593566
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef zuivelman het volgende:
in ons filiaal hadden we zaterdag een uurtje 7200 (A)
en toen stond ik op de groente.. en kwamen de sm en de 2 teamleiders ook nog helpen
lache man hoe snel en vol die groente dan is

maar ff een vraagje, is jullie management (inclusief teamleider) de aanjager? of het baken?
Bij ons verschil dat erg tussen zowel de teamleiders als de SM/ASM
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:41 schreef -Bigguy- het volgende:

[..]

Ja om 4 uur, bij ons in ieder geval. Best vroeg Maar het valt mee vind ik
Kan natuurlijk best omdat blok 1 begint om 6 uur 's morgens
quote:
Wij hebben geeneens full-time teamleider en alleen part-time teamleiders.
Als de part-time teamleiders zich nergens druk om maken dan zijn ze denk ik niet geschikt als teamleider.

[ Bericht 25% gewijzigd door ikbenschipper op 25-03-2008 08:50:42 ]
pi_57593700
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:11 schreef zuivelman het volgende:

[..]

ONDER de parttime teamleiders?? oja, even vergeten dat die natuurlijk heel veel macht hebben he
Tja als je je best doet kan je veel "macht" hebben maar ik ben van mening dat als je het allemaal voor macht doet je in deze functie totaal niet op je plaats zit. Zowiezo zit je dan niet op je plaats binnen Albert Heijn denk ik je moet juist in kunnen spelen op je mensen.
pi_57594059
quote:
Wat een onzin . Als ik TL ben, dan wil ik de winkel zo netjes mogelijk achterlaten en dring ik behoorlijk aan op snelheid (soms misschien zelfs iets te veel). Mijn ervaring is juist dat de fulltime TL-ers zo routinematig werken, dat het ze geen fuck meer uitmaakt wat er gebeurt, ze willen gewoon om 9 uur naar huis...
pi_57594489
ik bedoelde het niet in het algemeen. ik doelde op het filiaal waar ik werk. sorry voor de onduidelijkheid en voor als je je aangevallen voelt. dat was niet mijn bedoeling.
pi_57594827
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:43 schreef Bavariafan het volgende:
ik bedoelde het niet in het algemeen. ik doelde op het filiaal waar ik werk. sorry voor de onduidelijkheid en voor als je je aangevallen voelt. dat was niet mijn bedoeling.
Zie daarom ook mijn reactie dat je dan niet geschikt bent voor de functie als dat hun instelling/ mening is.
pi_57600364
Wat is de beste manier om bij AH binnen te komen op vulploegleider (of hoe dat bij de AH heet?), aangezien ik 4 jaar vulploegleider bij Dirk ben geweest, en ik nu in Utrecht woon ben ik op zoek naar ook zoiets maar dan bij AH.
pi_57602230
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:55 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Tja als je je best doet kan je veel "macht" hebben maar ik ben van mening dat als je het allemaal voor macht doet je in deze functie totaal niet op je plaats zit. Zowiezo zit je dan niet op je plaats binnen Albert Heijn denk ik je moet juist in kunnen spelen op je mensen.
tsja, das dus het probleem.. dat sommige SM's last hebben van tunnelvisie.. dat dus niet zien.. of willen inzien..
en dan als er iemand is die het nadrukkelijk en herhaaldelijk zegt, ze er nog niet naar luisteren.. zou ik m'n vertrouwen in die sm ook een beetje verliezen zeg mah
pi_57609269
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:19 schreef SjaakSjofel het volgende:

[..]

Als ik TL ben
Als ik teamleider ben?
of je bent het of niet
pi_57610023
Kut sneeuw ook, houdbaar bijna 2 uur te laat
pi_57610565
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:37 schreef crx-boy het volgende:

[..]

Als ik teamleider ben?
of je bent het of niet
Ik ben nog niet officieel benoemd, maar sta elke donderdagavond wel ingepland als Teamleider.

Ik weet echt wel waar ik het over heb hoor
pi_57611102
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef SjaakSjofel het volgende:

[..]

Ik ben nog niet officieel benoemd, maar sta elke donderdagavond wel ingepland als Teamleider.

Ik weet echt wel waar ik het over heb hoor
dan hoop ik dat je snel benoemd word!
en niet dat er een beetje misbruik van je word gemaakt!
pi_57614808
zoo, mooi dagje vandaag 8-5
pi_57615322
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef Timmai het volgende:
Wat is de beste manier om bij AH binnen te komen op vulploegleider (of hoe dat bij de AH heet?), aangezien ik 4 jaar vulploegleider bij Dirk ben geweest, en ik nu in Utrecht woon ben ik op zoek naar ook zoiets maar dan bij AH.
Solliciteren naar een functie als teamleider denk ik zo.
pi_57631035
Maandag 31 maart salaris?
pi_57631560
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef UncleSam het volgende:
Maandag 31 maart salaris?
Yup met 38% winstuitkering

Het is toch zo als je ziek bent en je begint na 11:30 je minimaal 2 uur van te voren ziek moet melden, en niet voor 10 uur 's ochtends?
Dit staat in het Regels boekje van Appie maar volgens mijn manager is dat een oud boekje..

Hell in het CAO 2004-2007 boekje staat 1 uur van te voren.....artikel 13a lid 1.
pi_57633571
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hell in het CAO 2004-2007 boekje staat 1 uur van te voren.....artikel 13a lid 1.
Klopt, in de CAO 2007-2008 (tot 1 april) staat inderdaad ook in Artikel 13a lid 1 het volgende:

" De werknemer, die door ziekte of ongeval niet kan werken, laat dit de
werkgever op de eerste dag van zijn arbeidsongeschiktheid zo spoedig
mogelijk doch uiterlijk één uur voor aanvang van zijn dienst weten, tenzij de
ziekte zich later openbaart. "

Zie: CAO 2007 - 2008

Neemt niet weg dat ik ook behoorlijk pissig ben wanneer een collega zich 1 uur van te voren afmeldt. Maar op grond van de CAO sta je volledig in je recht.
pi_57633997
op grond van de huisregels niet waarna dus zowiezo die 2 uur geld. Geloof dat er in de huisregels van o.a. artikel 13 mag worden afgeweken al ben ik daar niet de volle 100% zeker van.
pi_57636498
Mja oke maar dus 2 uur, zal ook wel een beetje lullig bedoel als je om 17:00 uur moet werken is het goed mogelijk dat je ziek wordt tussen 10-17:00.

Maar goed ik ben echt bijna nooit ziek, wou het gewoon zeker weten als het ooit gebeurt .
pi_57641584
Ik werk standaard op woensdag- en donderdagavond, dit jaar valt Koninginnedag op een woensdag (30 April). Moét ik dan werken en zouden ze erg moeilijk doen over een dagje vrij of lukt dit vrij gemakkelijk omdat dit een feestdag is? Want ik wou wel erg graag wat gaan doen met Koninginnedag..

AH XL in Overvecht
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_57643255
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef Kadooosh het volgende:
Mja oke maar dus 2 uur, zal ook wel een beetje lullig bedoel als je om 17:00 uur moet werken is het goed mogelijk dat je ziek wordt tussen 10-17:00.

Maar goed ik ben echt bijna nooit ziek, wou het gewoon zeker weten als het ooit gebeurt .
Als je het voor 10 uur weet dan zou ik niet gaan wachten tot 15:00 als je om 17:00 moet beginnen. Zelf zeg ik altijd "voor 10 uur ziekmelden", uitzonderingen maken we we maar kijken we wel even naar de situatie Er zijn er genoeg die b.v. om 16:00 moeten beginnen en zich om 15:50 ziekmelden....
pi_57643295
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:26 schreef cyberrobin het volgende:
Ik werk standaard op woensdag- en donderdagavond, dit jaar valt Koninginnedag op een woensdag (30 April). Moét ik dan werken en zouden ze erg moeilijk doen over een dagje vrij of lukt dit vrij gemakkelijk omdat dit een feestdag is? Want ik wou wel erg graag wat gaan doen met Koninginnedag..

AH XL in Overvecht
30 April zijn we gewoon open. Echter kan je niet verplicht worden om deze dag te werken (zie www.fnvbondgenoten.nl) Je krijgt op Woensdag (koninginnendag) en Donderdag (Hemelvaart) gewoon doorbetaald doormiddel van BD uren. Die woendags is op vrij willige basis.

GRTZ
ivo
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:17:51 #292
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_57647267
Koninginnedag krijg je (indirect) 300% uitbetaald toch? 200% voor de feestdag en je krijgt voor elk uur toch één ADV-uur wat je weer kan laten uitbetalen?
Bier ende tieten.
pi_57647419
Zie hier nog niets over moppersmurf...........of ik heb niet goed gekeken.

even op youtube moppersmurf.( ben niet goed in linkjes maken)
echt groots!!!
pi_57647592
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 06:47 schreef zuivelman het volgende:
zoo, mooi dagje vandaag 8-5
werdt toch stiekem 8-half 11...
maarja, 13,5 uur:P volgens mij kunnen ze dat toch niet int systeem zetten in R&R?? of in ieder geval, dan geeft ie een waarschuwing dat ik te lang werk.. maar nu dus de vraag:
ik heb gehoord dat je als je zo lang werkt je zeg maar toeslaguren krijgt.. maar is het voor mij dan gunstiger als m;n uren op die ene dag worden geboekt.. of over 2 dagen verdeeld?
want zoveel weet ik dr niet van
pi_57648770
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:17 schreef Monotomo het volgende:
Koninginnedag krijg je (indirect) 300% uitbetaald toch? 200% voor de feestdag en je krijgt voor elk uur toch één ADV-uur wat je weer kan laten uitbetalen?
HMm mja dat is wel een goeie vraag want anders zou ik gewoon voor 100% werken aangezien ik dan sowieso de adv uren uitbetaald krijg.
pi_57651413
Ik ben gister op de talentendag in Zaandam geweest op t Ahold hoofdkantoor geloof ik? (ik heb echt geen idee waar we waren eigenlijk)
Nog meer mensen daar aanwezig geweest?
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_57652983
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:33 schreef zuivelman het volgende:

[..]

werdt toch stiekem 8-half 11...
maarja, 13,5 uur:P volgens mij kunnen ze dat toch niet int systeem zetten in R&R?? of in ieder geval, dan geeft ie een waarschuwing dat ik te lang werk.. maar nu dus de vraag:
ik heb gehoord dat je als je zo lang werkt je zeg maar toeslaguren krijgt.. maar is het voor mij dan gunstiger als m;n uren op die ene dag worden geboekt.. of over 2 dagen verdeeld?
want zoveel weet ik dr niet van
Zover ik weet is het niet mogelijk om het op 1 dag in het systeem te zetten, ze zeggen bij ons dat ze het teveel aan uren op een andere dag verwerken. Wel verdenk ik ze er van om dat dan de uren waar toeslag over betaald moet worden (de laatste uren dus) na de volgende dag gaan waardoor je de toeslag uren misloopt. Als ze netjes werken (niet volgens de regels netjes maar netjes tegenover de werknemer) dan betalen ze de eerste uren op een andere dag uit, waardoor je geen cent mist loopt. Is echter moeilijk te controleren als je niet elk uur dat je werkt zelf bij houd met alle regels ernaast.

Dus meteen de vraag, heeft er iemand toevallig een excel bestand om je eigen uren bij te houden met daarachter de rekenregels voor het bepalen van het aantal uren, toeslag uren etc.?
Ben de ene die ik had namelijk kwijt :S
pi_57653604
Waar staat dat filmpje ook alweer van die chauffeur die al z'n zwarte kratten van de vrachtwagen afrijd?
pi_57654860
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:12 schreef Ace1 het volgende:
Waar staat dat filmpje ook alweer van die chauffeur die al z'n zwarte kratten van de vrachtwagen afrijd?
op youtube!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')