12 februariquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef Deansensitized het volgende:
Wat was de datum van Veenstra! Veenstra! en Ekdom bij Lingo?
quote:
12 februari.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef Deansensitized het volgende:
Wat was de datum van Veenstra! Veenstra! en Ekdom bij Lingo?
Dankuwel!quote:
het is dat ik net nog Michiel opving toen ik net de radio aanzette, anders was ik ook gaan twijfelenquote:
Ik heb al een keer een kwartier Sky zitten luisteren, tot jullie weer eens een titel/artiest posten, dus ik twijfel nu iets snellerquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is dat ik net nog Michiel opving toen ik net de radio aanzette, anders was ik ook gaan twijfelen
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een kwartier Sky zitten luisteren, tot jullie weer eens een titel/artiest posten, dus ik twijfel nu iets sneller
stukjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
borisz kijk je sport 1 ?!?!
Je vond het ook niet raar dat er na een kwartier nog geen dj te horen was?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een kwartier Sky zitten luisteren, tot jullie weer eens een titel/artiest posten, dus ik twijfel nu iets sneller
Oja, PSV moet vanavond ook spelen... helemaal vergetenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
stukjes.
Ik keekPSV
vreselijke pot
Een kwartier is mss wat overdrevenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je vond het ook niet raar dat er na een kwartier nog geen dj te horen was?
Klonk eigenlijk best wel ok!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LIVE-versie!![]()
Wombats - Let's Dance To Joy D (live London Calling)
Hmmm, hoor de naam wel vaker langskomen, maar ik ken niets van ze. Toch maar eens checken... Waar is het mee te vergelijken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:10 schreef cosmick het volgende:
Hoorde nog de nieuwe Madrugada vanavond.. wow echt super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |