Helaas, het is vanaf morgenavond... linkjequote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! als je weet waar dan hoor ik het heel graag van je. Over een uur moet Groningen namelijk spelen en zou de wedstrijd best wel willen zien.![]()
Moi MarijeHTimooooo
Dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Of ben je net weer telefonisch lastiggevallen door Tjitse oid?
Toch nog een zeer fijn lijstje van programma'squote:Op donderdag 21 februari 2008 19:08 schreef Sersjee het volgende:
Helaas, het is vanaf morgenavond... linkje
Krezip zou me ook wel grappig lijken, al moeten ze dan natuurlijk wel VanVelzen-style live requests gaan doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:13 schreef Sersjee het volgende:
Guus lijkt me wel een leuke gast voor EkStra weekend!
Blijft ook wel een topplaatquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
September - Cry For You, alweer voor de vierde keer vandaag op 3FM te horen.
Dit zal wel een Muziekpolitie-plaatje zijn. Volgens mij is Michiel niet zo dol op James Cunt...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft ook wel een topplaat![]()
James Grund..... mijn hemel, moet dit nou echt gedraaid worden?ff wat te drinken halen.....
Dat was ik niet. Ik ben pas om 20.15 aan de beurt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Hee, daar heb je Marc weer.
Is het Marc63 of een andere Marc/Mark?
Daar moeten ze de muziekpolitie op afsturen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:32 schreef Sersjee het volgende:
Laatst hoorde ik Fall at your feet gezongen door deze meneer, ik kon wel janken...
Dat is dus waarvoor men de Mute knop heeft uitgevondenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft ook wel een topplaat![]()
James Grund..... mijn hemel, moet dit nou echt gedraaid worden?ff wat te drinken halen.....
Zal inderdaad wel zoiets zijn want dit soort BAGGER draai je toch niet voor je plezier?! Vreselijk wat een gejammer zeg, echt niet om aan te horen. Good bye my lover bla bla bla..... echt een van de slechtste platen ooit gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Dit zal wel een Muziekpolitie-plaatje zijn. Volgens mij is Michiel niet zo dol op James Cunt...
* Shake hands.. leukheid is er voor mij nu ook wel een beetje af.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:36 schreef TheVulture het volgende:
ik ben wel klaar met Soko
Ik al een tijdje, maar ben m nu echt zatquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:36 schreef TheVulture het volgende:
ik ben wel klaar met Soko
Ja, het zijn letterlijk boodschappen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Iemand de verborgen boodschap al ontcijferd ?Ik zou zeggen:
Let me think about it
Da's te duur.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
John Mayer komt ook naar Nederland. Geen Minigig met hem?
oei...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Ik heb eindelijk uitgevonden waarom m'n pc er elke keer mee kapt: 2e harde schijf is niet goed
En laat dat nou net de schijf zijn met alles van 3FM![]()
quote:Onze eigen huisnicht Dick Treesie bouwt momenteel 'een feessie' bij 'de vijand' van 3FM. "Allemaal voor het goede doel", zei hij gisteren nog, maar slapend in de 3FM-studio levert hij zo natuurlijk niet zoveel op!
http://www.rickvanvelthuysen.nl
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
De verborgen boodschappen: http://www.zshare.net/audio/7921690b5233f9
Dank uquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:24 schreef Broekie het volgende:
Marc, gefeliciteerd!
Dit topic zal het komende uur langzaam gaan...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:28 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat, en nog maar 104 posts tot het nieuwe topic!
12 februariquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef Deansensitized het volgende:
Wat was de datum van Veenstra! Veenstra! en Ekdom bij Lingo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |