Sunchaser heb ik ook wel eens op de radio gehoord, had ie 'Ren de uitzend in' gewonnen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met Againzender van FOK!forum.
Ownee, dat zegt die andere altijd.
De keuze is reuzequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, dat is wel 't verschil met 'die andere band'
.
Toch jammer dat je die sirene niet ff liet horenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:06 schreef Againzender het volgende:
Fijn hoor, stuur je een SMS, begint twee seconden later een kind te brullen dat hij wil drinken
Die zei dat dus altijd: "Hallo, met Sunchaser van FOK"quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sunchaser heb ik ook wel eens op de radio gehoord, had ie 'Ren de uitzend in' gewonnen.
Ja juist, die jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sunchaser heb ik ook wel eens op de radio gehoord, had ie 'Ren de uitzend in' gewonnen.
Het is een beetje de downtempo versie van Golden Gaze. Die vind ik wel beter, trouwens.quote:
Dat wil je echt niet hoor, die sirenequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch jammer dat je die sirene niet ff liet horen
Misschien meer iets voor bji MetMichiel
ik had die clip nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het is een beetje de downtempo versie van Golden Gaze. Die vind ik wel beter, trouwens.
Aanrader voor wie Ian Brown niet kent;
http://www.youtube.com/watch?v=tN-2Lv9Dptc
http://www.youtube.com/watch?v=1vo1ftwzQv4
Zou het een late naschok van Noordpool FM zijn?quote:Aardbeving in Noorwegen
Spitsbergen is vannacht getroffen door een aardbeving van 6,2 op de schaal van Richter, maakte het Noorse seismologisch instituut bekend. Het is de zwaarste aardbeving in de Noorse geschiedenis.
Het epicentrum van de beving lag in zee op ongeveer tien kilometer diepte. De schokken werden goed gevoeld in de hoofdstad van Spitsbergen, Longyearbyen.
Spitsbergen is een eilandengroep in de Noordelijke IJszee op ruim 700 kilometer noordwest van Noorwegen. Er wonen enkele duizenden mensen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in hoe vaak bepaalde platen gedraaid worden, en wil dat ook op een pagina op m'n site laten zien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn script draait gewoon nog hoor. Alleen verzameld die alleen welke platen er gedraaid worden, niet hoevaak...
Kijken of Sokoquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:31 schreef Sirolf het volgende:
De MEGAHIT komt nu al voor de 4e keer langs voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |