ik heb mijn DS volgeladen met oude adventure games: Sam & Max, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Days of the Tentacle.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:50 schreef Bastard het volgende:
Zou zo lekker zijn, morgenavond, zaterdag zondag en maandagavond kan ik gamen.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:36 schreef Bastard het volgende:
De demo wil ik wel proberen.. maar ik weet al dat het niet mijn ding is.
Ik weet dat ik de verkeerde vergelijking trek met DMC4 maar voor mij staat vechten met een ninja ook te boek als kiddy
Ik hou normaal gesproken helemaal niet van die third-person actiegames. God of War boeide vooral de sfeer me, en DMC heb ik nooit wat aangevonden. Maar Ninja Gaiden is god! Spel biedt zoveel! Je voelt jezelf gaandeweg gewoon beter worden. Het heeft de diepgang van een vechtspel, maar de afwisseling van een actiegame.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:45 schreef Bastard het volgende:
Was het tenenkrommend Gijs?
Ik moet de demo spelen, ik ben onwetend een infidel..
Jij gaat hem toch ook halen Gijs? Kunnen we een nieuwe impuls aan deze discussie geven!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja Gaiden'Kom, laten we de gamer frustreren met ellenlange backtrack stukken en vijanden die hij 30 keer moet doodmaken'
Nee Gijs. Ninja Gaiden raak ik NOOIT meer aan. Als een klant een exemplaar komt terugbrengen bij de Makro stuur ik 'm weer weg. WEG MET NINJA GAIDEN!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij gaat hem toch ook halen Gijs? Kunnen we een nieuwe impuls aan deze discussie geven!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee Gijs. Ninja Gaiden raak ik NOOIT meer aan. Als een klant een exemplaar komt terugbrengen bij de Makro stuur ik 'm weer weg. WEG MET NINJA GAIDEN!
OMGquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:36 schreef Bastard het volgende:
De demo wil ik wel proberen.. maar ik weet al dat het niet mijn ding is.
Ik weet dat ik de verkeerde vergelijking trek met DMC4 maar voor mij staat vechten met een ninja ook te boek als kiddy
GOTY,... talloze awards en ziekelijke hoge reviewsquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja Gaiden'Kom, laten we de gamer frustreren met ellenlange backtrack stukken en vijanden die hij 30 keer moet doodmaken'
whahahahaha,.. een vergunning om te wonenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als hij er vandaag niet is, komt hij volgende week ook niet ben ik bang.. las iets van iemand die 4 weken moest wachten omdat de douane hem had.
En daarna 20 euro boete.. daar word ik pissig van overigs.. overal moet je voor betalen.
Vorige week ook.. woon je in Alphen.. koop je een huis moet je een woonvergunning aanvragen, katjing weer 24 euro.
Ik veeg mn poepert af met reviews en awards. Ik bepaal zelf wat ik leuk vind.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GOTY,... talloze awards en ziekelijke hoge reviews![]()
Ja,... je hebt gelijk ja
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik veeg mn poepert af met reviews en awards. Ik bepaal zelf wat ik leuk vind.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg het met google images!
Fuck ninja's, fuck groen bloed, fuck stroboscoop lichteffecten in gamesquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
goede sniperquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/3(...)t_neer__.html?p=11,1
Dit is knap hoor... een object wat zover weg is ter grootte van een bus die dan ook nog eens met een ongelofelijke snelheid voorbij komt neerhalen.
Ga hem zo op DVD branden en kijken op de 360 samen met Rambo IVquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:42 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/30806.html
TYFUS !!!!!![]()
![]()
blijf het kijken
Ik heb nog geen goede rip of screener gevonden hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga hem zo op DVD branden en kijken op de 360 samen met Rambo IV
http://www.mininova.org/get/1188570quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nog geen goede rip of screener gevonden hoor
A,.. een R5,... wel jammer van de audio synch. Ik wacht nog heel even op een FXG of AxxOquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.mininova.org/get/1188570
Vandaag verschenen
Die gameplayfilm van NG2
Godverdegodver
He?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:11 schreef Chocobo het volgende:
A,.. een R5,... wel jammer van de audio synch. Ik wacht nog heel even op een FXG of AxxO
Van horen zeggen enzo! Have fun met Ramboquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ben sinds kort pas weer warez-hoer Gijs
Geen idee waar je het over hebt
Weet je ook een torrent download software dinges?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.mininova.org/get/1188570
Vandaag verschenen
Die gameplayfilm van NG2
Godverdegodver
Ik heb allemaal audiobooks gedownload voor in het vliegtuig.quote:
Goed he?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:24 schreef Bastard het volgende:
Jaar of 3 a 4 geleden voor het laatst wat gedownload... lekkere site strol
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Wat is Bioshosk spannend
Maar wel cool inderdaad, hele mooie setting, heerlijk oldie stijl.
Goed hé? Neem de tijd om het verhaal op te nemen. Luister desnoods een aantal van die audiotapes achter elkaar in een rustig hoekje af! Echt de moeite waardquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Wat is Bioshosk spannend
Maar wel cool inderdaad, hele mooie setting, heerlijk oldie stijl.
Ik heb FFXII bij me voor een fan van de serie, maar die sinds de PSX niet meer gedaan heeft. Ze wilt het allemaal weer gaan oppakkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb vandaag The Orange Box bij me voor een collega. Hij is nog onwetend over Half Life 2 en Portal.
Ik wou dat ik sommige games nog een keer maagdelijk kon ervaren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb FFXII bij me voor een fan van de serie, maar die sinds de PSX niet meer gedaan heeft. Ze wilt het allemaal weer gaan oppakken
Ik wou dat ik die collega maagdelijk kon ontvangenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik sommige games nog een keer maagdelijk kon ervaren.
Ik schrik vaak hoor.. zit het hart in mn keel als zo'n slicer in de buurt komt.. maar alles is gewoon af in het spel. Die geluiden alleen alquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed hé? Neem de tijd om het verhaal op te nemen. Luister desnoods een aantal van die audiotapes achter elkaar in een rustig hoekje af! Echt de moeite waard
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik wou dat ik die collega maagdelijk kon ontvangen
Geluid is inderdaad fantastisch in Bioshock. Voegt zoveel toe aan de enge sfeer! Waar ben je nu ergens?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:23 schreef Bastard het volgende:
Ik schrik vaak hoor.. zit het hart in mn keel als zo'n slicer in de buurt komt.. maar alles is gewoon af in het spel. Die geluiden alleen al
Ik loop heel rustig, kijk in ieder gaatje of ik iets zie liggen.
Ahhhhhhhhh,...... wacht tot je eerste Big Daddy encounter,... maar je gamed heerlijk Gijs,.... precies zoals je Bioshock moet gamen. Gruwelijk mooi spel ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik loop heel rustig, kijk in ieder gaatje of ik iets zie liggen.
Oh ik heb net mn eerste inferno dinges gevonden in een crementorium.. nog niet zo ver, maar het is smullen van alles wat je zintuigen je doorgeven!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geluid is inderdaad fantastisch in Bioshock. Voegt zoveel toe aan de enge sfeer! Waar ben je nu ergens?
Dat eerste deel, The Medical Pavillion is inderdaad zo eng door de creepy setting.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:28 schreef Bastard het volgende:
Oh ik heb net mn eerste inferno dinges gevonden in een crementorium.. nog niet zo ver, maar het is smullen van alles wat je zintuigen je doorgeven!
Oh zo schrijf je het.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat eerste deel, The Medical Pavillion is inderdaad zo eng door de creepy setting.
Kut…een crematorium…daar wil ik echt niet in!
Geeft niks Gijsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Ben blij dat je geniet van Bioshock, want ik moest gisteren ineens aan een dis denken richting jou. De grap dat tegen de tijd jij LO krijgt wij op disc 2 zitten en 2 topics verder gaat nog uitkomen ook
Ik check op mininova.org altijd eerst de commentaren bij de download. Als er een password is, staat hij daar meestal wel genoemd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:30 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat, download je een cd van Amy Whithouse, moet je een password op het internet zoeken om de map te kunnen openen.
En je raad het al, de site waar je naar toe moet is gewoon down...
Vijanden respawnen wel, maar meestal zijn het er maar een of twee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:32 schreef Bastard het volgende:
Anyways, zit er een soort van random splicer in ofzo.. net als je denkt dat een kamer veilig is, en je komt weer terug.. zijn er weer een paar .. schrok ik weer
Ik twijfelde. Ben toch maar voor het crematorium gegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
Nee klopt, ik ben zelfs eerst naar de tandarts gegaanLiever dat als het crem.
Tja,.... je begrijp je wel, maar tis zo jammer dat ze die shit doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Heb toch No More Heroes weer besteld. Ondanks de censuur. Spel spreekt me gewoon teveel aan! En de Europese versie heeft ook gewoon een 9/10 van Edge gekregen.
Het blijft jammer, aangezien het bloed qua stijl zeker iets toevoegt aan het spel. Maar er is meer dat me aan het spel trekt! De hele vage Japanse sfeer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Tja,.... je begrijp je wel, maar tis zo jammer dat ze die shit doen.
That reminds me, ik moet eens aan Kepler vragen of hij Condemned al heeft uitgespeeld, want die zou ik van hem overnemen.quote:Zelf ga ik voor Condemned 2
For our first Gamersyde Diaries of the year, let's talk a bit about Condemned 2: Bloodshot, the sequel of one of the best - and most frightening - launch titles of the Xbox 360.
http://www.gamersyde.com/news_5957.html (coole special!!)
[ afbeelding ]
Dank je Gijs!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Mocht ik je niet meer spreken Strol,.... geniet van je vakantie,... geniet Gijs
Thanks poepie,.... he,.. wat zijn vrienden toch heerlijk hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dank je Gijs!
Veel plezier met LO!
Kreeg deze ook al toegestuurd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Thanks poepie,.... he,.. wat zijn vrienden toch heerlijk he
[ afbeelding ]
Nou je het zegtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:13 schreef Chocobo het volgende:
OMG,... zie je hem al zittenMet de DS al kijkende of de bruinige strepen op het papier al afnemen,.... per ongeluk een hoekje poep aan de DS blijft plakken en onder zijn L knop terecht komt,..... De vraag is niet waarom,... of waarom,... of waarom,..
De vraag is wat hij met een DS op zijn werk op de WC doet
Combo van betaald poepen en gamen Gijs.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:13 schreef Chocobo het volgende:
De vraag is wat hij met een DS op zijn werk op de WC doet
Valt minder op als een krant meenemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... WAT doe je met een DS op de WC op je WERK![]()
Komt best veel licht van dat ding af...zeker vanuit het hoofdmenu (witte achtergrond).quote:
OMGquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kreeg deze ook al toegestuurd.
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat ik Lost Odyssey vandaag binnen moet krijgen
Die ben ik ook al aan het binnen halen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Rambo IV was qua beeld wel goed, maar wat het geluid betreft kut.
Nog even wachten dus.
Nope!quote:
tofquote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, wakker! Trance Energy was geniaalWat een heerlijke muziek!
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:15 schreef kepler het volgende:
[..]
tof
Ik heb vandaag 8 min van mn PR afgehaald op de 15 kmNu een tijd van 1 uur en vier minuten
ik ben 302e geworden van de 2500, maar ik begon achteraan met lopen. Hierdoor moest ik bijna iedereen inhalen wat ik toch een paar minuten extra heeft gekostquote:
wel bizar om te zien dat elk PS3-spel 5 pond! duurder is dan de 360-versie... Dat is een verschil van 20% ongeveerquote:Op zondag 24 februari 2008 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe site voor games gevonden:
www.gamehubs.com
Ze zijn erg goedkoop, maar levering schijnt wel ff te duren. Heb er nu iig RSV2 besteld voor 34.04, gewoon PAL versie. Ik hou jullie op de hoogte!
Dit is de beste versie. Komt van een R5 DVD af.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die ben ik ook al aan het binnen halen.
Zelf nog nooit DIVX films gezien, alleen maar dvd rips.
Film binnen gehaald stukje gekeken en weer uitgezet.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is de beste versie. Komt van een R5 DVD af.
http://www.mininova.org/tor/1191474
Voor jou dus geen copies meer.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:19 schreef Bastard het volgende:
Gewoon orgineel, subliem beeld, mooi hoesje.
Alleen de films die het waard zijn. De rest echt nietquote:Op maandag 25 februari 2008 08:19 schreef Bastard het volgende:
Gewoon orgineel, subliem beeld, mooi hoesje.
Blijft een gok hoor,.... ga er niet meer voor betalen,... genoeg gedaanquote:Op maandag 25 februari 2008 16:04 schreef Bastard het volgende:
Mwa, vaak weet je van te voren wel of je een goeie film in je hand hebt of niet natuurlijk
Vandaag LO?
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoe diep kun je gaan![]()
http://www.liveleak.com/view?i=a26_1203754874
Gister Italian job gekekenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:44 schreef gijsje79 het volgende:
Net Hitman gezien vermakelijke film.
Ja die heb ik op dvd, jij toch ook?quote:
Nee ik zag reklame er van op tv en toen heb ik hem om een uur of 2100 gewoon vanaf dvd gekeken inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja die heb ik op dvd, jij toch ook?
Vind het zo irri tijdens een film reclame.
Heb wel het eerste stukje gezien op tv.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:13 schreef Bastard het volgende:
Nee, sorry dat is niet waar.
whahahahaha,... Daan zal jaloers zijn als hij dat zietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het Albert, met 8 smurfen
Als je dubbele hebt, ruilen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahaha,... Daan zal jaloers zijn als hij dat ziet
Afgelopen weekend ook.. deurbel gaat en ik hoor Tamara open doen en de koerier zeggen "alstublieft, dit is uw pakketje"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had trouwens net een postbode aan de deur! Maar geen LO, het was een ander pakketje dat ik besteld had. Strax gaat de deurbel weer, maar dan is het weer geen LO. Dan is het Albert, met 8 smurfen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dubbele hebt, ruilen?
Een PO!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook.. deurbel gaat en ik hoor Tamara open doen en de koerier zeggen "alstublieft, dit is uw pakketje"
Was het een po die we besteld hadden
Overigs.. de doos er om heen was abnormaal groot, daar kan gewoon een dvdkast mee worden vervoerd
We doen veel via het internet, goedkoper en makkelijker.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een PO!![]()
Je kunt tegenwoordig ook echt álles thuis laten bezorgen he
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
We doen veel via het internet, goedkoper en makkelijker.
babywalz catalogus doorkijken, doorgeven wat je wilt en hop het komt binnen.
@Cho, hoe hebben jullie Daan zindelijk gekregen? En vanaf welke leeftijd ging dat makkelijk?
Jasmijn, net 2, proberen we nu een beetje aan te sturen op de po of de wc.. meestal is het te laat natuurlijk, maar ze weet waar die dingen voor zijn en gaat er wel op zitten, dat is een begin.
En als ze echt wat heeft gedaan krijgt ze een sticker.. puntensysteem werkt geweldig bij kinderen heb ik het idee. Tandenpoetsen gaat ook goed nu zonder stickers
Een po ook,.... geen zin om je bed uit te gaan Gijsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
We doen veel via het internet, goedkoper en makkelijker.
babywalz catalogus doorkijken, doorgeven wat je wilt en hop het komt binnen.
@Cho, hoe hebben jullie Daan zindelijk gekregen? En vanaf welke leeftijd ging dat makkelijk?
Jasmijn, net 2, proberen we nu een beetje aan te sturen op de po of de wc.. meestal is het te laat natuurlijk, maar ze weet waar die dingen voor zijn en gaat er wel op zitten, dat is een begin.
En als ze echt wat heeft gedaan krijgt ze een sticker.. puntensysteem werkt geweldig bij kinderen heb ik het idee. Tandenpoetsen gaat ook goed nu zonder stickers
Ja precies! Iemand gaf ons die tip dus ook.. van de zomer rond laten lopen en dan is het zo gebeurd,,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:29 schreef Magneet het volgende:Merlijn gaan we komende zomer zindelijk proberen te krijgen. lekker in zijn blote kont buiten rond laten lopen
Geen schone meer geeft ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een po ook,.... geen zin om je bed uit te gaan Gijs![]()
Meer zindelijk,.. pffff weet het eerlijk gezegd niet zo goed meer. Mijn ijs-koningin wel,... zal het zo even aan haar vragen. Maar het ging eigenlijk een beetje vanzelf,... begint met plasjes doen,... heb Daan gewoon meegenomen als ik moest plassen en of poepen,... vooral staand plassen wekt interesse,.... totdat hij zijn hand in de straal plaatst
Maar gewoon op een gegeven moment geen luiiers meer gegeven,... was wel pas ergens toen hij 3 was. Nu poept en plast die heel netjes op de WC omdat hij geen natte broek meer wilt en papa geen schone geeft
Ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Tussen 2 en 3 moeten ze het wel een beetje beginnen te leren denk ik zo. Jort begint er nu ook mee en hij is nu 2.5 zeg maar,... je merkt het als ze het leuk en interessant vinden denk ik zo,... maar Jort ziet het Daan natuurlijk ook doen en dat helpt onwijs.
Daan is nu 4 en gaat als hij s' nachts wakker wordt zelf naar de WC en weer zijn eigen bed in,... zo droog om te horen soms
Quinny!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef Quinny het volgende:
B. Daan was pas zindelijk overdag toen hij 3,5 jaar was. En pas 'snacht toen hij net 4 jaar was. Elk kind doet het op zijn eigen tempo. Bij Daan hebben we op een gegeven moment gewoon geen luier meer om gedaan. Maar dat deden we dan wel als we gewoon thuis waren. En bij weggaan een luier om. Verder geregeld op een potje zetten. Maar een kind moet er wel interesse in hebben. En laten meekijken wekt interresse op. Wc doortrekken en zo. Bij een plasje op de pot of wc werd er hier geklapt en gejuicht. Het werd dus een feest om te plassen. En van mijn moeder kreeg hij pas een kadootje als hij ging plassen en poepen op de wc. Kinderen kunnen het nog eng vinden namelijk om te poepen op de pot of wc. Noot nog steeds
Bij Jort laat ik het hem ook zelf gewoon zijn eigen tempo bepalen. sÁvonds na het bad vind hij het leuk om op het potje te zitten maar doet niets verder. Best niets hoeft.
Oh en de regeltjes van het consultatieburo dikke vinger voor ze.....
Najaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Niet vergoeden ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Quinny!
Nee consultatieburo vraag ik het niet eens hoor.. als het kon gingen we er helemaal niet meer heen zelfs.. maar ja als je niet op controle komt dan worden de injecties ook niet meer vergoed.
Ik denk dat dat ook het beste is.. laat dr maar aanrommelen, probeer haar er bij te betrekken en maak het 'naar de wc gaan' een feestje. Zo hebben we dr tenslotte ook aan het eten gekregen.
Eerst even poepen op de po!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst even poepen op de po!
Ja dat zei de huisarts... we hebben daar ook aangegeven dat we geen hoge pet op hebben van CB.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet vergoeden ookKan je nagaan hoeveel mensen zich eraan ergeren en dan niet gaan. Maarja ze zullen zich ook wel wettelijke regeltjes moeten houden. Maar toch... voor deze tijd lopen ze erg achter optrend informatie.
krampjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Bastard het volgende:
Hoest met de nieuwe relschopper neet?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.break.com/inde(...)out-tossing-log.html
Neeeeeeeeee![]()
Pies zowat in mn broek
Ja dat geluid ookquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tandenpoetsen gaat ook goed nu zonder stickers
Nou niet willen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat lukte er niet met tandenpoetsen dan ?
Owkee, nou hebben we bij Tess gelukkig geen last van. Poetsen al vanaf der 11 maanden, toen ze der eerste tand kreegquote:
ik denk dat het gaat over zelf tanden poetsenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Owkee, nou hebben we bij Tess gelukkig geen last van. Poetsen al vanaf der 11 maanden, toen ze der eerste tand kreegWeet niet beter nu
bek dicht smurf, niet mee gaan naar TE vanwege een wandeling met de wandelclubquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat het gaat over zelf tanden poetsen
je bent gewoon jaloers dat jij niet de discipline hebt om je bierbuikje eraf te trainenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
bek dicht smurf, niet mee gaan naar TE vanwege een wandeling met de wandelclub
Ik heb geen bierbuikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:54 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat jij niet de discipline hebt om je bierbuikje eraf te trainen
Zijn toch keurige foto's.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, Trance Energy was briljant
sorry voor de kwaliteit van de pics, zijn van m`n phone![]()
Ferry Corsten, Marco V en Tiesto ( die voor het eerst eens een keer goed draaide)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
105 voor White, 85 voor Black!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zijn toch keurige foto's.
Vond Tiesto ook al goed draaien op Massive. (jaren terug)
Dit jaar misschien weer naar Sensation.
Whahaha, echt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
bek dicht smurf, niet mee gaan naar TE vanwege een wandeling met de wandelclub
Achterlijk toch!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
105 voor White, 85 voor Black!![]()
We hadden het idee om een dezer weekenden een weekend bij jullie langs te gaan, misschien lekker Groningen in, etentje, bioscoopje ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zijn toch keurige foto's.
Vond Tiesto ook al goed draaien op Massive. (jaren terug)
Dit jaar misschien weer naar Sensation.
TEEEERIING!! 1quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:07 schreef Chocobo het volgende:
Morgen![]()
http://content.leenks.com/smut/gal_2760/015.jpg (Even refreshen,... link werkt helaas niet altijd)
Altijd goed toch, gezellig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hadden het idee om een dezer weekenden een weekend bij jullie langs te gaan, misschien lekker Groningen in, etentje, bioscoopje ofzo?
Tam heeft aankomende 5 weekenden vrij namelijk!
Zetten we de kinderen in pension plekzat natuurlijk.
Als ik ga ga ik toch voor Black.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
105 voor White, 85 voor Black!![]()
Leuk idee toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Altijd goed toch, gezellig.
Kijk maar welk weekend, weet zo het rooster van Ani niet.
Die is eigenlijk nog te soft om leuk te zijn.. er zijn betere hardcore feesten te vinden.. kom ff niet op de naam maar daar kun je wel lekker stampen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als ik ga ga ik toch voor Black.
Anders maar weer ff langs die marokaan om wat te drinken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk idee toch?
Moeten we ff weten welk weekend ani vrij is, kunnen we het ff vastplannen.. willen ook nog eendezer weekenden langs in Nijverdal bij Poffers. Doos met meidenkleren afgeven.
Hopen dat het niet sneeuwt dankutbuschauffeurs
Ja, die was blij met onsquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Anders maar weer ff langs die marokaan om wat te drinken.
In Qontrol, Qlimax, Q-Base, als het maar door Q-dance georganiseerd wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is eigenlijk nog te soft om leuk te zijn.. er zijn betere hardcore feesten te vinden.. kom ff niet op de naam maar daar kun je wel lekker stampen!
Mega Rave.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is eigenlijk nog te soft om leuk te zijn.. er zijn betere hardcore feesten te vinden.. kom ff niet op de naam maar daar kun je wel lekker stampen!
Exactamundo!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Qontrol, Qlimax, Q-Base, als het maar door Q-dance georganiseerd wordt.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahaha, echt?
Zeg dan dat je geen zin/geld hebt
Voor jou speciaal nog een dan!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
TEEEERIING!! 1
Die kreeg 'm van me!
Herhaling op pagina 5 voor B. !quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor jou speciaal nog een dan!!Ik ben ook verliefd!!
http://content.leenks.com/smut/gal_2760/007.jpg
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor jou speciaal nog een dan!!Ik ben ook verliefd!!
http://content.leenks.com/smut/gal_2760/007.jpg
Volgend weekend dus.quote:
Nee word volgend weekend niet.. is geen doen zijn we er anders pas tegen vijfen.. vind ik niet cool, dan nog snel naar de stad, eten enzo .quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgend weekend dus.
Heb TH denk ik dan nog niet uit.
Je zal Bioshock dan ook nog niet uit hebben.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhh geniaal
http://www.leenks.com/link102299.html
lag om 7 uur op bed, eerst de kleine nog een kus gegevenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan om naar zo'n feest te gaan tot 5 uur 's ochtends, en dan om zes uur later 15 km te gaan hardlopen
Ja dit had ik neergezet voor het telefoon gesprek.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee word volgend weekend niet.. is geen doen zijn we er anders pas tegen vijfen.. vind ik niet cool, dan nog snel naar de stad, eten enzo .
Zou cooler zijn als we al smiddags ergens een terrasje konden pakken in groningen en dan heb je wat aan de middag/avond.. toch?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dit had ik neergezet voor het telefoon gesprek.
Ff kijken wat het word dan.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:45 schreef Bastard het volgende:
Pff deze week is ook alweer bijna om man.. gaat tering hard!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn: http://www.ebaumsworld.com/video/watch/219422/
quote:That kid needs a dose of reality. Remove the
X-box ambilical cord.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:
http://freenet-homepage.de/moller112/monikavesela/15.jpg
Van achteren nemen en die borstjes losjes in je hand laten wiebelen wa?quote:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:
http://freenet-homepage.de/moller112/monikavesela/15.jpg
Ze heeft zeker en vast ook een goed karakter!quote:
Probeer dat wel maar val altijd vooroverquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van achteren nemen en die borstjes losjes in je hand laten wiebelen wa?
Altijd plaats voor kipfile!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef Chocobo het volgende:
Tis leuk geweest,... eet smakelijk iedereen straks![]()
http://content.leenks.com/smut/gal_2773/007.jpg
Gijs ik deed hem net naquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:08 schreef Bastard het volgende:
WhahahaDie gast sprong echt alle kanten op
![]()
Owkeeeeequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik deed hem net na![]()
![]()
![]()
*geluid in mond* pang pang panggggg*
quote:Tiësto schrok van leeftijd vriendin
Uitgegeven: 29 februari 2008 09:50
Laatst gewijzigd: 29 februari 2008 10:00
AMSTERDAM - Dj Tiësto schrok toen hij ontdekte hoe oud zijn vriendin Stacey Blokzijl was. Dat vertelt de wereldberoemde dj, die eigenlijk Tijs Verwest heet, vrijdag in het AD. "Ze is twintig jaar jonger dan ik. Dat was in het begin wel even schrikken."
Dj Tiësto en Stacey Blokzijl
Volgens Tiësto (39) was het eerst Blokzijl (19) die de boot afhield vanwege het grote leeftijdsverschil. "Later was het omgekeerd. Ik had weinig zin om dingen als 'oude viezerik' over mezelf in kranten te lezen. Ik ben niet iemand die schijt heeft aan andermans mening", aldus Tiësto.
Ook zijn familie schrok aanvankelijk. "Mijn 78-jarige moeder zei: wat, negentien? Jongen dat kan toch niet?" Volgens Tiësto was het goed zodra hij zijn vriendin had voorgesteld aan zijn familie. "Zo ging het eigenlijk in mijn hele sociale netwerk."
Carrièrekans
Tiësto zegt bewust veel tijd vrij te maken voor zijn geliefde. "Ik maak tijd voor Stacey. Ik ben vaker thuis, ga lekker met haar uit eten. Ik besef dat ik niet meer elke carrièrekans hoef te pakken", zo zegt de dj in de krant.
Tiësto's vorige relatie strandde vanwege het feit dat de dj het vreselijk druk had met zijn carrière. "Mijn toenmalige vriendin en ik zagen elkaar bijna nooit. Onvermijdelijk groeiden we uiteen."
Kinderen
Tiësto en Blokzijl trouwen op 10 oktober. De dj vroeg haar ten huwelijk op Mauritius. Het stel zit nog niet te springen om een gezin, zo bleek uit een eerder interview. "We hebben allebei nog geen behoefte aan kinderen. Ze is nog zo jong en gaat lekker met me mee de wereld over", zo zei de dj eerder
Geen crew meer,... en een nieuwe basic Blog,.... wow Gijs,... ik trek de suspence nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check mn tag!
Het was 06:15 vandaagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:40 schreef Bastard het volgende:
Roy o Rama![]()
Hoeze dat dan zo Roy?
Sjo ook lekker op tijd op vandaag
Oh!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:56 schreef Chocobo het volgende:Godver!
http://content.leenks.com/smut/gal_2750/015.jpg
http://content.leenks.com/smut/gal_2750/006.jpg
Gijsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Whahahahaha,... oma is geil !! WTF filmpje
http://www.efukt.com/2045_Stripper_Attacked_By_Granny.html
Schrijven over games is leuk en dat wil ik af en toe blijven doen, maar niet meer bij FOK!games. Heb de site mee opgericht, maar sindsdien staat het eigenlijk stil qua development. Tel daar de enorme traagheid bij, en het feit dat ik al vijf jaar crew ben, en je hebt de redenen dat ik gestopt benquote:
Moedig besluitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schrijven over games is leuk en dat wil ik af en toe blijven doen, maar niet meer bij FOK!games. Heb de site mee opgericht, maar sindsdien staat het eigenlijk stil qua development. Tel daar de enorme traagheid bij, en het feit dat ik al vijf jaar crew ben, en je hebt de redenen dat ik gestopt ben
pfff, je bent gewoon een meeloperquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schrijven over games is leuk en dat wil ik af en toe blijven doen, maar niet meer bij FOK!games. Heb de site mee opgericht, maar sindsdien staat het eigenlijk stil qua development. Tel daar de enorme traagheid bij, en het feit dat ik al vijf jaar crew ben, en je hebt de redenen dat ik gestopt ben
Hoop sites surfen jullie voorbij inderdaad. Dev staat stil,.... erg zonde. Wel een goed besluitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Typisch Danny, het heeft heel even zijn aandacht en dan doet hij er wat aan. Daarna vergeet hij het en verstoft hetquote:Op zondag 2 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoop sites surfen jullie voorbij inderdaad. Dev staat stil,.... erg zonde. Wel een goed besluit
Zat zonder auto piloot zekerquote:Op zondag 2 maart 2008 16:05 schreef kepler het volgende:http://1234.tv2.dk/video/article.php/id-10568117.html
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_bijna_gecrasht.htmlDat ging echt maar net goed
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben verliefd,..............................
http://nl.youtube.com/watch?v=Uqq8QZCdp2Y
Yep,.... ding ondersteunt bijna alle formaten. Los van de games kan je DVD kijken, blu-ray films kijken,... of DivX streaming vanaf je laptop of PC. Uiteraard foto's, muziek, en als je mazzel hebt nog een 60GB HD vinden zodat je PS3 ook nog eens PS2 BC aan kan.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Sjo, wat kan je allemaal met die ps3 qwa extra`s ?
Ook streamen vanaf een pc ? foto`s op zetten, films kijken ( mpeg )
ja daaag Gijsquote:Op maandag 3 maart 2008 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mooie tijd, dus je kon nog ff gamen.
Wou vandaag eerst thuis blijven oorontsteking.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja daaag Gijs
Blijf mooi liggen totdat de wekker afgaat!
Amber was weer aan het huilen, bij haar weet je nooit wat er is... ze heeft geen koorts dus zal het wel tandjes zijn of iets anders. En ze huilt met het volume open, dus Jasmijn begint te schreeuwen "Amber!!" en dan uiteindelijk gaat zij ook weer zitten spelen en kieren.. huis weer wakker
Dus jij kan je niet ziek melden als andere mensen hun salaris binnen krijgen?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wou vandaag eerst thuis blijven oorontsteking.
Vandaag is het payday voor de mensen dus kon me niet ziek melden.
Frontlines coole game, SP is niet echt groot 7 missions, zit nu bij de laatste.
MP ook gaaf tis net BF.
Gijs ik heb Halo3 en CoD4.. vind ik wel zat om mee te schieten hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
Je hebt ook een prijsvraag op xboxonly en fokgames voor Frontlines.
Nee ik haal geld op bij de mensen.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij kan je niet ziek melden als andere mensen hun salaris binnen krijgen?
Goeie vakantie gehad?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis.
Heeft B. Lost Oddyssey al?
Ze zal het wel van jou hebben dan!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:46 schreef gijsje79 het volgende:
Oom en nicht oorontsteking.![]()
Fijn is het niet.
Neuh.. deze week.. ik weet niet wat de asia goeroe roy daarvan denkt..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis.
Heeft B. Lost Oddyssey al?
Morgen Gijs.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neuh.. deze week.. ik weet niet wat de asia goeroe roy daarvan denkt..
Leuke vakantie gehad Strol? Hier storm afgelopen weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |