Netjes Gijsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, weer twee dozen uitgeruimd in mn nieuwe huis:
[ afbeelding ]
Nog 2 te gaan, maar daarvoor wil ik eerst nog een nieuw dressoir.

Kaartjes van Trance Energy al gevonden ? Hoelaat gaan we ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, weer twee dozen uitgeruimd in mn nieuwe huis:
[ afbeelding ]
Nog 2 te gaan, maar daarvoor wil ik eerst nog een nieuw dressoir.

Coole icon!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:05 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/nieuws/10441/Red_Ring_of_Death_op_de_GDC/

Ik deel haar mening overigens,.... !quote:

Wij rijden hier om 21:45 weg, 22:30 bij Jaarbeurs, 23u binnen bij Ferry.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kaartjes van Trance Energy al gevonden ? Hoelaat gaan we ?

hahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:02 schreef Strolie75 het volgende:
Boemboem...tschhh....tschhhh....

Ik heb m ook nog niet!quote:
 Als ie er morgen nog niet is... DOUANE
 Als ie er morgen nog niet is... DOUANE  

Zo gelachen om je eerlijkheid en smiliesquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog niet!Als ie er morgen nog niet is... DOUANE

Enig idee hoeveel je er vanavond gaat zienquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tepel!
 Hoop tepeltjes op dat soort partijtjes!
 Hoop tepeltjes op dat soort partijtjes!

Tuurlijk, rond eind Maart gamenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog niet!Als ie er morgen nog niet is... DOUANE
 .
. 

haha geniaalquote:

Mooi is datquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij rijden hier om 21:45 weg, 22:30 bij Jaarbeurs, 23u binnen bij Ferry.

nooit rekening houden met druktes, files enzo
  nooit rekening houden met druktes, files enzo  

Briljant,.... eerst LO, dan Eternal Sonata,.... dan GTAIV,... en dan NG2,.....quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef kepler het volgende:
tof, Ninja Gaiden 2 in juni, Gears of War 2 in november
En dan zeggen dat er in 2008 geen toffe exclusives op de 360 uitkomen

Beetje naïef om te denken dat beide niet geport gaan worden. NG1 en GoW1 zijn ook geen exclusives. Sterker nog, de ports hebben meer content!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef kepler het volgende:
tof, Ninja Gaiden 2 in juni, Gears of War 2 in november
En dan zeggen dat er in 2008 geen toffe exclusives op de 360 uitkomen

ga jij maar lekker Mario Kart Wii spelen die lelijker is dan Mario Kart op de N64, maar nog steeds dezelfde gameplay heeftquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat beide niet geport gaan worden. NG1 en GoW1 zijn ook geen exclusives. Sterker nog, de ports hebben meer content!

quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ga jij maar lekker Mario Kart Wii spelen die lelijker is dan Mario Kart op de N64, maar nog steeds dezelfde gameplay heeft
 Kep ??
 Kep ??  

Spoort niet hoor. Maar hij heeft een puntquote:
 Nintendo heeft een N64 grafische engine opgepoetst voor Mario Kart Wii ofzo
 Nintendo heeft een N64 grafische engine opgepoetst voor Mario Kart Wii ofzo 

Tja,.... maar sla Nintendo maar eens van de troon af,.... hij vind Fable 1.5 er goed uit zien,....quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoort niet hoor. Maar hij heeft een puntNintendo heeft een N64 grafische engine opgepoetst voor Mario Kart Wii ofzo
[ link | afbeelding ]

Nintendo kan het maken inderdaad. Ik ga Mario Kart ook blind halen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... maar sla Nintendo maar eens van de troon af,.... hij vind Fable 1.5 er goed uit zien,....
dat snap ik weer niet

Ik ook,... het gaat me meer om de presentatie. De cheesburger wordt na een gesprek met Peter ineens de Royal avec fromage,.... Je koopt de naam Fable,.... en vergeet een beetje hoe simpel de opzet achter de schermen is,.....quote:

Vanaf Maandag was al bekend dat de verkoop heel snel ging, ik dacht dat jij dat dan ook wel had gehoord en dus meteen kaarten ging halenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
Pink Pop uitverkocht zowel hier in Nederland als Duitsland en nog geen kaarten.
2 maart begint de verkoop in Engeland kijken of ik ze daar nog kan bestellen.

Die Peter Molyneu hype neem ik sowiezo met een flinke korrel zout. Hij uit meer een visie dan concrete beloftes. Als je daaraan gaat vasthouden kun je alleen maar teleurgesteld worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik ook,... het gaat me meer om de presentatie. De cheesburger wordt na een gesprek met Peter ineens de Royal avec fromage,.... Je koopt de naam Fable,.... en vergeet een beetje hoe simpel de opzet achter de schermen is,.....
Nou ja,.... jullie zien het wel

www.marktplaats.nlquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
Pink Pop uitverkocht zowel hier in Nederland als Duitsland en nog geen kaarten.
2 maart begint de verkoop in Engeland kijken of ik ze daar nog kan bestellen.

Ik hoop het voor je Gijs. Ach, en ik kan volgende week de hele week niet gamen. Dus als ik terugkom van vakantie zijn we vast weer even ver.quote:

Als hij er vandaag niet is, komt hij volgende week ook niet ben ik bang.. las iets van iemand die 4 weken moest wachten omdat de douane hem had.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je Gijs. Ach, en ik kan volgende week de hele week niet gamen. Dus als ik terugkom van vakantie zijn we vast weer even ver.

Staan ze niet op wel op ebay voor 250,- per kaart.quote:

Ik dacht serieus vanmorgen "Metallica is ook op MP3 te luisteren, hoef ik niet voor naar pinkpop. "quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Staan ze niet op wel op ebay voor 250,- per kaart.
Ach ja, vier ik me verjaardag gewoon thuis.

Word het alsnog een duure game.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als hij er vandaag niet is, komt hij volgende week ook niet ben ik bang.. las iets van iemand die 4 weken moest wachten omdat de douane hem had.
En daarna 20 euro boete.. daar word ik pissig van overigs.. overal moet je voor betalen.
Vorige week ook.. woon je in Alphen.. koop je een huis moet je een woonvergunning aanvragen, katjing weer 24 euro.

Ben ik nog steeds goedkoper uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Word het alsnog een duure game.

Ik kan me niet voorstellen dat de douane hem heeft. Aangezien de totale kosten onder de ¤ 50 zitten en je het spel standaard hebt laten verzenden, zou het pakje probleemloos door de douane moeten komen. Maar daarentegen, we hebben het wel over jou.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
Als hij er vandaag niet is, komt hij volgende week ook niet ben ik bang.. las iets van iemand die 4 weken moest wachten omdat de douane hem had.
En daarna 20 euro boete.. daar word ik pissig van overigs.. overal moet je voor betalen.
Vorige week ook.. woon je in Alphen.. koop je een huis moet je een woonvergunning aanvragen, katjing weer 24 euro.

Het is duur, het is druk en al die alto’s die daar rondlopen stinken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:25 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht serieus vanmorgen "Metallica is ook op MP3 te luisteren, hoef ik niet voor naar pinkpop. "

Je hebt geen comfort, als het regent heb je het koud, je kan niet douchen, zwetende lichamen tegen je aan.. alto's die zichzelf van kant willen maken, alto's die de baard in de keel hebben etc etc.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is duur, het is druk en al die alto’s die daar rondlopen stinken.

Tis frappant dat die astronaut hem ook niet heeft.. dan zouden we allebei bij de douane liggen en dat is wel heeeel toevallig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de douane hem heeft. Aangezien de totale kosten onder de ¤ 50 zitten en je het spel standaard hebt laten verzenden, zou het pakje probleemloos door de douane moeten komen. Maar daarentegen, we hebben het wel over jou.

Je vergeet 50-jarige kansloze hippies met een midlife crisis. Lang haar, The Who T-shirt aan en een beetje blowen tussen de jeugd. Toen ik zelf jong vond ik dat soort evenementen al niks, laat staan nu. Lekker op de bank met een CD een een glas rode wijn is meer mijn ding.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:49 schreef Bastard het volgende:
Je hebt geen comfort, als het regent heb je het koud, je kan niet douchen, zwetende lichamen tegen je aan.. alto's die zichzelf van kant willen maken, alto's die de baard in de keel hebben etc etc.
Zet mij dan maar een cd op, met een biertje in de hand

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |