I'm in! Vingers jeuken na het zien van alle 'verlaten' foto's, ik wil oook!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef Ynske het volgende:
Ik hoor geruchten dat Dadipark in België in 2009 misschien een heropening krijgt.
Op zich lijkt t me wel tof om daar dit jaar nog naar toe te gaan. Misschien dat er meer mensen dat idee vatten.
http://www.hullabaloo.be/dadipark
daar schijnen nu gewapende krakers rond te lopen.. gelezen op dutchphotozone.nlquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:09 schreef ID-Tweak het volgende:
Voor de limburgers wellicht wel in de regio: Montzen gare
Daar ligt een oud verlaten treinstationnetje waar sinds de jaren '80 geen activiteit meer is..
Dat geldt ook voor de Efteling, en toch gaan er zat mensen heen.quote:Op maandag 28 april 2008 21:48 schreef TomR het volgende:
Cheratte is op zich wel leuk maar niet echt bijzonder meer, half Nederland is er nu wel geweest.
quote:Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
daar schijnen nu gewapende krakers rond te lopen.. gelezen op dutchphotozone.nl
dus ik zeg kijk uit!
Vrijdag naar cheratte!! dat wordt vet volgens mij!!
quote:Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
daar schijnen nu gewapende krakers rond te lopen.. gelezen op dutchphotozone.nl
dus ik zeg kijk uit!
Vrijdag naar cheratte!! dat wordt vet volgens mij!!
Daar zitten echt geweldige platen tussenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:18 schreef TomR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie http://decayedplaces.nl/v(...)her_of_Savoir_Clinic voor alles
thanksquote:
Vandaar dat het er vrijdag zo druk was. Ik vroeg me al af waarom er zoveel fietsen stonden.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:30 schreef Erasmo het volgende:
Daar gaat je urbex locatie![]()
http://www.tctubantia.nl/(...)ven-van-figuur-D.ece
Hopen dat ze het na dat project in de oude staat achterlaten...quote:Op zondag 25 mei 2008 18:08 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Vandaar dat het er vrijdag zo druk was. Ik vroeg me al af waarom er zoveel fietsen stonden.
Ik ben bang van niet .. volgens mij is er een plan om er seniorenappartementen in te maken. Met een expositieruimte op de zolder. Ik geloof dat ze er begin volgend jaar mee willen beginnen.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hopen dat ze het na dat project in de oude staat achterlaten...
Laat me is weten als je wat gevonden heb in rdam (omgeving) alsjeblieft,doe ik het zelfdequote:Op zondag 27 april 2008 21:52 schreef G-SaS het volgende:
[..]
I'm in! Vingers jeuken na het zien van alle 'verlaten' foto's, ik wil oook!
S'avonds op rotterdam cs wel al paar keer naar beneden in die afgesloten gangen staan loeren, maar daar is nu niks meer van overDeze week eens op zoek naar verlaten leegstaande panden in rdam...
Er zijn fotos van. Zoek maar op RAF Laarbruch, zo heette Weeze tot ongeveer 15 jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:02 schreef nattermann het volgende:
Weet nog wel een (mogelijk) goede locatie, ben vorig jaar naar Q-Base geweest (feestje in Duitsland, bij luchthaven Weeze). We zijn toen met de bus langs een dorp geweest wat gewoon compleet verlaten was, blijkbaar een deel van een afgedankte militaire basis.
Iemand enig idee of hier foto's van zijn, en zo ja: waar te vinden?
in de huisjes zitten tegenwoordig polen, zal niet zo super veel meer leegstaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:02 schreef nattermann het volgende:
Weet nog wel een (mogelijk) goede locatie, ben vorig jaar naar Q-Base geweest (feestje in Duitsland, bij luchthaven Weeze). We zijn toen met de bus langs een dorp geweest wat gewoon compleet verlaten was, blijkbaar een deel van een afgedankte militaire basis.
Iemand enig idee of hier foto's van zijn, en zo ja: waar te vinden?
Vorige week vrijdag was de expositie. Ik heb geen idee of alles al is weggehaald.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:03 schreef Erasmo het volgende:
Taxibabe, weet je toevallig al of die kinderkes al weg zijn bij de fabriek?
Mooi dan breng ik er volgend weekend een bezoekjequote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag was de expositie. Ik heb geen idee of alles al is weggehaald.
Ik had ook vernomen dat er een afspraak gemaakt kon worden, maar er zijn dus ook andere manieren! Geen hond gezien trouwensquote:Op maandag 28 april 2008 22:56 schreef TomR het volgende:
laat ik het anders zeggen, het is geen urban exploration meer. De helft v/d mensen betaald tegenwoordig aan mr gomez een bedrag om erin te komen en de rest komt vaak ook niet verder dan het "toeristje spelen".
het is over het algemeen niet heel handig als je van urbex locatie's het adres erbij zetquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:32 schreef mr_wolf het volgende:
iemand nog leuke tips voor Utrecht eo?
http://www.flickr.com/photos/gertjand/2639428158/
[ afbeelding ]
Mooi fabriekje van binnen en buiten, let wel op bij het beklimmen van het dak. Das redelijk gaar.
wrom is die eigenlijk gesloten?quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:13 schreef Danny het volgende:
Je moet wel lef hebben. Net als met straatfotografie ben ik ook hiervoor wat lef aan het opbouwen. Mijn eerste stappen heb ik gezet op het platform van de al anderhalf jaar gesloten La Via Volta in Walibi World
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(sneu, ik weet 't)
uit wikipedia:quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Via_Voltaquote:In de winterstop van 2006-2007 werd aangekondigd dat de La via volta uit het park zou verdwijnen omdat het treintje van de baan naar een zusterpark in engeland zou gaan. in mei 2007 werd de achtbaan wel gesloten, maar de baan zelf staat er anno 2008 nog steeds.
Begin 2008 is er echter bekend gemaakt dat er een nieuwe trein voor de baan besteld zou worden, zodat de La Via Volta in 2009 weer open kan voor publiek.
Die kom je niet zoveel tegenquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:39 schreef Erasmo het volgende:
Ik vind het ook nog steeds een beetje eng, ben altijd bang om een boze zwerver/junk tegen te komen
Zwervers zijn ook gewoon mensen hoor, zolang je niet vervelend tegen hun doet doen zij niet vervelend tegen jou.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef TomR het volgende:
[..]
Die kom je niet zoveel tegenen de zwervers die ik in al mijn jaren tegen ben gekomen waren eigenlijk altijd vriendelijk .
Iemand een idee hoe het met het ziekenhuis staat? Wil er binnenkort keertje gaan kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:00 schreef enter het volgende:
Voor de mensen die interesse hebben in het fotograferen van verlaten panden, fabrieken, kerken.. etc
Weet jij een verlaten plek?
*Provinciaal Ziekenhuis Bloemendaal
Weet iemand of het nog te betreden is?
http://www.lost-places.nl/01/bloemendaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |