quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:03 schreef Arcee het volgende:
God was de vader van Jezus en Jezus was zelf God, dus Jezus was de vader van God.
er was verder niemand volgens jou?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Klit het volgende:Ik ga hier niet op reageren, ik ga hier niet op reageren
is wel zo makkelijk tochquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:11 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
er was verder niemand volgens jou?
God met dtquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:22 schreef Godt het volgende:
Ik heb me gewoon ingeschreven op de site.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ja, maar Opa was toch omgekomen in de oorlog?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
God is de Vader. Dus de vader van God is Opa.
En die oorlog was weer de schuld van God, toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, maar Opa was toch omgekomen in de oorlog?
Je weet 't antwoord toch niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Klit het volgende:Ik ga hier niet op reageren, ik ga hier niet op reageren
Jawel, maar dan hebben die ouders nog niet geneukt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
Personen die niet bestaan kunnen toch ook geen ouders hebben?
Wie zegt dat god een persoon is?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
Personen die niet bestaan kunnen toch ook geen ouders hebben?
Geest dan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Wie zegt dat god een persoon is?
Maar goed, ik wil de vraag van TS wel herformuleren zodat jouw beperkte denkkader het kan bevatten:
ja, we weten dat 'het universum' begon met de big bang. Maar waarom eigenlijk? En wat was er voor de big bang? En waarom zijn de natuurwetten zoals ze zijn -- zouden ze ook anders kunnen?
Leg me dan eens uit hoe het komt dat dit alles hier bestaat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geest dan.
Whatever, God bestaat gewoon niet en heeft nooit bestaan.
Ik kan niet zeggen dat ik dat weet, maar ik heb gewoon niet het idee dat er een of andere God bestaat/bestond die dit alles geschapen heeft. Maargoed, dat is wat ik geloof.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit hoe het komt dat dit alles hier bestaat.
'dat was al' vinnik geen goed antwoord
Natuurwetten zijn zoals ze zijn omdat onze kennis niet verder rijkt dan ons vermogen hierin.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Wie zegt dat god een persoon is?
Maar goed, ik wil de vraag van TS wel herformuleren zodat jouw beperkte denkkader het kan bevatten:
ja, we weten dat 'het universum' begon met de big bang. Maar waarom eigenlijk? En wat was er voor de big bang? En waarom zijn de natuurwetten zoals ze zijn -- zouden ze ook anders kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |