Mazzelaarquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mijn vader vraagt dat niet eens
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij moet je gewoon even de dialoog aangaan met je ouders en bovenstaande uitleggen.
Dan snappen ze je wel. Trouwens het is gewoon belangstelling, hoe het met je ging vandaag.
Later als je zelfs kinderen hebt doe je precies hetzelfde, let maar op.
Mij ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mijn vader vraagt dat niet eens
Dus... hoe vaker je thuis bent des je minder je weg mag?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Mitchell-K het volgende:
dat je niet s ávonds weg mag omdat je dan de hele dag in je nest hebt gelegen.
Juistemquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Dus... hoe vaker je thuis bent des je minder je weg mag?
dus je zegt dat je s'middags terugkomt van school dan op je bed gaat liggen en 's avonds weg wil? en dat noem jij dus een zware dag? kerelquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Mitchell-K het volgende:
Aaaargh word er gek van ouders die vragen hoe je dag op school/werk was, alsof ik na een zware dag nog zin heb om het mondeling nogmaals te beleven. Nee het enigste waar ik dan zin in heb is om dan naar me kamer te gaan en een paar uur te maffen, en dan zeiken ze ook nog dat je niet s ávonds weg mag omdat je dan de hele dag in je nest hebt gelegen
.
Kortom ouders zijn kut, begrijpen je niet en zijn ook heel vervelend.
KLACHT: Dat dus ^
Logicaquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Dus... hoe vaker je thuis bent des je minder je weg mag?
s ávonds?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Mitchell-K het volgende:
Aaaargh word er gek van ouders die vragen hoe je dag op school/werk was, alsof ik na een zware dag nog zin heb om het mondeling nogmaals te beleven. Nee het enigste waar ik dan zin in heb is om dan naar me kamer te gaan en een paar uur te maffen, en dan zeiken ze ook nog dat je niet s ávonds weg mag omdat je dan de hele dag in je nest hebt gelegen
.
Kortom ouders zijn kut, begrijpen je niet en zijn ook heel vervelend.
KLACHT: Dat dus ^
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:28 schreef DeSnelkiezer het volgende:
[..]
dus je zegt dat je s'middags terugkomt van school dan op je bed gaat liggen en 's avonds weg wil? en dat noem jij dus een zware dag? kerel
okquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
Om 6 uur opstaan om vervolgens vanuit het gooi naar nieuwegein te reizen met OV en uiteindelijk de hele dag met metaal in de weer te zijn en weer thuis zijn om 6 uur noem ik een vrij hardeSCHOOL dag ja tevens werk ik 3 dagen van de week op de sloop half 6 opstaan 6 uur thuis dus, Kerel
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:36 schreef DeSnelkiezer het volgende:
[..]
okzoals ik het las dacht ik dat je tot een uurtje of 1 smiddags in de bankjes zat, en dan naar huis ging en ging pitten tot het avondeten
Op school zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Mitchell-K het volgende:
na een zware dag
Wild idee: vraag je ouders eens hoe hún dag was!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Mitchell-K het volgende:
Aaaargh word er gek van ouders die vragen hoe je dag op school/werk was, alsof ik na een zware dag nog zin heb om het mondeling nogmaals te beleven .
Jij gaat na je werk meteen gezellig 'computeren'?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Meteen gaan slapen nadat je klaar bent van het werken
Hoeveel uur maak je ? 14 ? nee dat dacht ik, hup achter je computer jij vlegel !
Of tv kijken, wtf wil je nog gaan doen om half 11 savonds na het werk ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:28 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Jij gaat na je werk meteen gezellig 'computeren'?
Ben door omstandigheden elke dag in Maastricht. En hoe was m'n dag? Half 6 opgestaan. Vanuit Maastricht naar Den Haag vertrokken (Haagse Hogeschool), 8.45 was de eerste les. Alle lessen duren tot 19:00. Kom rond 22:00 thuis. Iedere werkdag weer. En je noemt jouwe een harde schooldagquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
Om 6 uur opstaan om vervolgens vanuit het gooi naar nieuwegein te reizen met OV en uiteindelijk de hele dag met metaal in de weer te zijn en weer thuis zijn om 6 uur noem ik een vrij hardeSCHOOL dag ja tevens werk ik 3 dagen van de week op de sloop half 6 opstaan 6 uur thuis dus, Kerel
Waarom ga je inet daar wonen dan ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:13 schreef MMarel het volgende:
[..]
Ben door omstandigheden elke dag in Maastricht. En hoe was m'n dag? Half 6 opgestaan. Vanuit Maastricht naar Den Haag vertrokken (Haagse Hogeschool), 8.45 was de eerste les. Alle lessen duren tot 19:00. Kom rond 22:00 thuis. Iedere werkdag weer. En je noemt jouwe een harde schooldag
Mooie combi maak je daar!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
Om 6 uur opstaan om vervolgens vanuit het gooi naar nieuwegein te reizen met OV en uiteindelijk de
hele dag met metaal in de weer te zijn en weer thuis zijn om 6 uur noem ik een vrij hardeSCHOOL dag ja tevens werk ik 3 dagen van de week op de sloop half 6 opstaan 6 uur thuis dus, Kerel
yupquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:25 schreef MMarel het volgende:
In Den Haag, bedoel je?
Lol, ik twijfel juist erover om in de zomer van Den Haag naar Maastricht te verhuizen, omdat den haag een grauwe stad van arbeidersklasse is. Vind ik dan.quote:
Niet ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:49 schreef MMarel het volgende:
[..]
Lol, ik twijfel juist erover om in de zomer van Den Haag naar Maastricht te verhuizen, omdat den haag een grauwe stad van arbeidersklasse is. Vind ik dan.
Waarom vind je den haag beter dan maastricht?
Ik woon normaal ook in den haag (student), maar ben door omstandigheden even tijdelijk in Maastricht, volgende week woon ik weer op mn kamertje. Maar toch.. woon al 2 jaar, en Den haag bevalt me toch niet helemaal... zit erover te denken om van Den Haag naar Maastricht te verhuizen. Veel groen, bourgondisch, lekker zuidelijk. Nu vraag ik je: is maastricht tof, enzo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
Nog nooit geweest, maar scheelt het niet enorm veel tijd als je daar gaat wonen totdat je studie af is ?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij moet je gewoon even de dialoog aangaan met je ouders en bovenstaande uitleggen.
Dan snappen ze je wel. Trouwens het is gewoon belangstelling, hoe het met je ging vandaag.
Later als je zelfs kinderen hebt doe je precies hetzelfde, let maar op.
Ik vind maastricht wel relaxquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:04 schreef MMarel het volgende:
[..]
Ik woon normaal ook in den haag (student), maar ben door omstandigheden even tijdelijk in Maastricht, volgende week woon ik weer op mn kamertje. Maar toch.. woon al 2 jaar, en Den haag bevalt me toch niet helemaal... zit erover te denken om van Den Haag naar Maastricht te verhuizen. Veel groen, bourgondisch, lekker zuidelijk. Nu vraag ik je: is maastricht tof, enzo?
Huilen met het licht uit?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of tv kijken, wtf wil je nog gaan doen om half 11 savonds na het werk ?
wat doa ie daquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:23 schreef House-Musik het volgende:
Moet je eens horen wat ik wel niet elke dag doe !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |