quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:10 schreef Chanty het volgende:
JAAAAAAAA ikke ikke ikke
stopdehyperactiviteit
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:58 schreef prupke het volgende:avond
ik heb er net een iemand op reis gestuurd , hij vertrok in een witte auto met blauw/rode strepen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Ynske het volgende:
@Ymke, was dat op Overvecht?
had een zwarte jas aan en roze petje op
volgende keer gewoon aanspreken
dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Je opent toch wel een showcase als je terugkomt?
Heb je zoveel in je hoofd zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja
Heb drie gig geheugen mee
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggiequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
@ymke : de volgende keer gewoon heel hard Ynske roepen
reageerd er iemand dan heb je prijs ...reageert er niemand denkt de rest van het volk misschien dat je last hebt van gilles de la tourette...
zal toch wel mee vallen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggie
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggie
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook niet
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Je stond voor me in de rij bij de hema en toen ging je weg naar de kinderspulletjes , ik was dat mens dat je aan stond te gapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |