quote:"I had trouble with my return game," said Murray. "The court here is much slower than in Marseille."
quote:"This is just one of those matches you can afford in tournaments like this," Murray added. "It will not affect your ranking like Master Series or Grand Slams.
"Now I will have some days off before I start preparing for Dubai and the Indian Wells and Miami stretch. It still has been a good start of the year."
quote:"It is frustrating if you have chances like this to proceed in the tournament," he said.
"I just need a bit of luck and no injuries and I am sure I can work back towards the top five."
Lekker sportief van Murray zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
Haase krijgt in ieder geval niet de credits van Murray![]()
Terug in de top 5.quote:[..]
[..]
En paupertje Lleyton heeft het een beetje te hoog in z'n bol![]()
[..]
Hij heeft in potentie een aardig slagenarsenaal (vooral een mooie backhand), maar hij speelt zooo vaak tegen zichzelf. Als dat niet verandert, wordt het sowieso nooit een wereldspeler.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo goed is Kohlschreiber nou ook weer niet..leuke subtopper maar mensen denken door die pot tegen Roddick meteen dat hij een wereldtopper is...had absoluut niet verwacht dat hij zou verliezen maar zo'n mega sensatie is het echt niet..
Een echte topper wordt het toch echt niet lijkt me zo hoor. Leuk die partij tegen Roddick, maar dat was niet meer dan een fluke en daarnaast kreeg hij tegen Roddick alle ballen perfect halfcourt in de slagzone aangespeeld. Vorig jaar op de masters was Gonzalez ook fantastisch aan het timmeren met z'n backhand tegen Federer, maar de twee wedstrijden daarna vlogen diezelfde ballen weer meters uit zoals gewoonlijk bij hem. Kohlschreiber doet het vaak leuk voor eigen publiek, maar op alle punten komt hij toch tekort hoor. Daarnaast moet hij het eens laten om samen met z'n coaches wedstrijden te fixen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hij heeft in potentie een aardig slagenarsenaal (vooral een mooie backhand), maar hij speelt zooo vaak tegen zichzelf. Als dat niet verandert, wordt het sowieso nooit een wereldspeler.
Ben ik het mee eens.. Ligt er nog wel een beetje aan wat je onder een topper verstaat, als Gonzalez daar niet onder valt (waar ook zeker wat voor te zeggen valt) hoeven we over Kohlschreiber helemaal niet te discussierenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een echte topper wordt het toch echt niet lijkt me zo hoor. Leuk die partij tegen Roddick, maar dat was niet meer dan een fluke en daarnaast kreeg hij tegen Roddick alle ballen perfect halfcourt in de slagzone aangespeeld. Vorig jaar op de masters was Gonzalez ook fantastisch aan het timmeren met z'n backhand tegen Federer, maar de twee wedstrijden daarna vlogen diezelfde ballen weer meters uit zoals gewoonlijk bij hem. Kohlschreiber doet het vaak leuk voor eigen publiek, maar op alle punten komt hij toch tekort hoor. Daarnaast moet hij het eens laten om samen met z'n coaches wedstrijden te fixen.
Dat mentale was bij Federer een probleem toen hij net kwam kijken, en dat kwam omdat hij alles perfect wilde spelen en dat gaat uiteraard niet op het hoogste niveau. Dat was toen hij misschien 17/18 was, toen dat eenmaal in orde was is hij gewoon opgeschoven richting de #1. Maar bij Federer zag men toen al aan alles dat hij het in zich had een absolute topper te worden, dat zie ik bij Kohlschreiber niet, ook niet in die ene wedstrijd tegen Roddick.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:08 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.. Ligt er nog wel een beetje aan wat je onder een topper verstaat, als Gonzalez daar niet onder valt (waar ook zeker wat voor te zeggen valt) hoeven we over Kohlschreiber helemaal niet te discussierenHet is vooral een speler van uitschieters als de druk er niet is of inderdaad voor eigen publiek. Zowel zijn overwinning tegen Roddick als het verlies tegen Nieminen de ronde erna verrasten mij allerminst, past wel bij hem. Soms zie je dat een speler opeens het mentale aspect op orde krijgt (was dat immers ook niet een zwakke plek van Federer in de -in retrospectief- verrassend lange periode dat hij rond plaats 10-15 stond?) en z'n niveau ook gelijk een stuk kan liften, maar bij Kohlschreiber heb ik daar weinig vertrouwen in. Dat fixen is natuurlijk een kwalijke zaak, maar hebben ze eigenlijk iets in handen om hem te schorsen?
Haha, inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat mentale was bij Federer een probleem toen hij net kwam kijken, en dat kwam omdat hij alles perfect wilde spelen en dat gaat uiteraard niet op het hoogste niveau. Dat was toen hij misschien 17/18 was, toen dat eenmaal in orde was is hij gewoon opgeschoven richting de #1. Maar bij Federer zag men toen al aan alles dat hij het in zich had een absolute topper te worden, dat zie ik bij Kohlschreiber niet, ook niet in die ene wedstrijd tegen Roddick.
Of ze iets in handen om het te schorsen weet ik niet, de ATP kennende zullen ze het wel bij de paar onbekende Italianen laten die ze voor wat kruimelwerk bestraft hebben (net zoals ze het bij een paar Zuid-Amerikanen laten wat betreft dope). Maar zijn naam komt meerdere malen voor op lijsten met verdachte wedstrijden. (O.a. in Metz tegen Tsonga, in basel tegen Acasuso en in Rosmalen tegen Roitman). Er was zelfs een bookmaker die vooraf gemeld had dat de trainer van Kohlschreiber tegen Kohlschreiber ingezet had (tegen Acasuso in Basel), vooralsnog lijkt het alsof er weinig tot niets mee gedaan wordt.
Dat klopt niet helemaal hoor, kijk z'n ranking history er maar op na. Die periode tussen plaats 10-20 waar ik op doelde besloeg maart 2001-oktober 2002 en toen was hij 19-21. Djokovic en Nadal klommen veel sneller en waren ook nog iets jonger. Dat Federer wel een topper zou worden was natuurlijk wel duidelijk als je naar die prachtige techniek keekquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat mentale was bij Federer een probleem toen hij net kwam kijken, en dat kwam omdat hij alles perfect wilde spelen en dat gaat uiteraard niet op het hoogste niveau. Dat was toen hij misschien 17/18 was, toen dat eenmaal in orde was is hij gewoon opgeschoven richting de #1. Maar bij Federer zag men toen al aan alles dat hij het in zich had een absolute topper te worden, dat zie ik bij Kohlschreiber niet, ook niet in die ene wedstrijd tegen Roddick.
Toch wel interessant, want de ATP wil ons wel doen laten geloven dat er iets aan gebeurt. Waarom er bij de WTA zo weinig op dit vlak naar buiten wordt gebracht vind ik ook maar dubieus.quote:Of ze iets in handen om het te schorsen weet ik niet, de ATP kennende zullen ze het wel bij de paar onbekende Italianen laten die ze voor wat kruimelwerk bestraft hebben (net zoals ze het bij een paar Zuid-Amerikanen laten wat betreft dope). Maar zijn naam komt meerdere malen voor op lijsten met verdachte wedstrijden. (O.a. in Metz tegen Tsonga, in basel tegen Acasuso en in Rosmalen tegen Roitman). Er was zelfs een bookmaker die vooraf gemeld had dat de trainer van Kohlschreiber tegen Kohlschreiber ingezet had (tegen Acasuso in Basel), vooralsnog lijkt het alsof er weinig tot niets mee gedaan wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |