Ik denk dat het iets met je instelling te maken heeftquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:48 schreef Laertes het volgende:
Als het dan mocht voorkomen dat je de dag daarvoor wel iets beters te doen hebt dan +/- 3 uur lang blokken, waardoor je dus niet optimaal voorbereid bent, zou het mogelijk voor kunnen komen dat je iets niet goed gaat maken.
Met andere woorden: Je verneukt een toets.
En dan krijg je dus uiteindelijk volkomen terecht geen diploma, omdat je blijkbaar je prioriteiten niet weet te stellen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:48 schreef Laertes het volgende:
Als het dan mocht voorkomen dat je de dag daarvoor wel iets beters te doen hebt dan +/- 3 uur lang blokken, waardoor je dus niet optimaal voorbereid bent, zou het mogelijk voor kunnen komen dat je iets niet goed gaat maken.
Wie was hier de prutser? Right....quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, du bist natuurlijk gewoon gepwnd wie ene n00b.
loller!!!!!!!!!! einz einz
Ongetwijfeld, maar ik sta er prima voor (geen onvoldoendes, dus tot nu toe...) en zit niet in mijn examenjaar.quote:Ik denk dat het iets met je instelling te maken heeft
Goed punt, zie je maar hoe weinig de scholieren van tegenwoordig gewend zijn.quote:Welk scheldwoord heeft hij gebruikt?
Daar dacht ik nog aan ja, maar het lijkt me een grotere diss om te regelen dat ik les krijg van een andere docent.quote:En nu ben je boos en ga je extra hard je best doen om hem de volgende toets te dissen. Missie geslaagd!
Niet huilen klapmongool je vraagt er zelf om.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:48 schreef Laertes het volgende:
Als je twee PTA's hebt en één toets, en je kiest ervoor om je alleen te focussen op die PTA's, heb je je prioriteiten prima op orde lijkt me...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:03 schreef mvdejong het volgende:
[..]
En dan krijg je dus uiteindelijk volkomen terecht geen diploma, omdat je blijkbaar je prioriteiten niet weet te stellen.![]()
Leraar![]()
Kijk je dagelijkse spam eens door, daar zitten vast diploma-aanbiedingen tussen, en misschien maak je wel een kans om die te halen (als je niets beters te doen hebt).
Ik heb mijn diploma's gewoon gehaald zonder dat een leraar mij uit heeft kunnen lachen.quote:
Ik vind dat jullie het maar makkelijk hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:16 schreef Laertes het volgende:
Leer lezen. Het was geen tentamen, het was een toets die alleen meetelt voor je eindrapport.
Ik zit NIET in het examenjaar en ik ga sowieso wel over sinds ik (waarschijnlijk hierna nog steeds) geen onvoldoendes sta.
3 uur leren vind ik redelijk veel ja voor een toetsweek halverwege het jaar in 5VWO
en jij hebt het moeilijker gehad?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie het maar makkelijk hebben.
Tijd voor een 1200 uren norm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |