abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:48:18 #1
206679 Laertes
Everybody lies
pi_56861915
Stel je zit op school en je hebt een toetsweek.
Je hebt op 1 dag een pta latijn, een pta frans en een toets wiskunde. (PTA = Programma Toets Afname otw telt mee voor je eindexamencijfer)
Als het dan mocht voorkomen dat je de dag daarvoor wel iets beters te doen hebt dan +/- 3 uur lang blokken, waardoor je dus niet optimaal voorbereid bent, zou het mogelijk voor kunnen komen dat je iets niet goed gaat maken.

Met andere woorden: Je verneukt een toets.

Dat kan iedereen gebeuren, maar wat hoop ik niet iedereen overkomt is aangesproken worden op straat door de desbetreffende docent, die dan fijn begint te zeiken over hoe een gigantische neukfout hij vindt dat je bent. (Een korte bloemlezing van zijn werk :"Echt, ik heb nog nooit zo'n lulkoek gezien." "Dit is een belediging naar mij en de school." "Dit is het slechtste proefwerk wat ik ooit heb gezien.")

Alsof ik de eerste en de enige ben die ooit een wiskunde toetsje in periode 4/6 vernuekt heeft.
En alsof het motiverend werkt om leerlingen de grond in te boren zonder gevraagd te hebben of er misschien iets gebeurd is wat van invloed zou kunnen zijn.
EN alsof volk (neen, niet ik) dat een 1.1 voor een duits PTA van 30% haalt zo uitgebuffeld wordt.

Na z'n gewhine fietste ie weg met "Misschien ligt het aan mij ofzo?"

Samenvatting klacht:
Toets slecht gemaakt, leraar begint onophoudelijk te whinen.

Wiskunde, FU! School, FU!
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_56861941
Haal gewoon je diploma dan ben je er vanaf.
Anders zie je hem volgend jaar weer.
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:50:27 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56861969
En nu ben je boos en ga je extra hard je best doen om hem de volgende toets te dissen. Missie geslaagd!
pi_56861970
Ik zou gewoon beginnen terug te schelden, waarna ik even een klacht zou indienen bij de schoolleiding. Lachen toch.
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:50:47 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56861975
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:48 schreef Laertes het volgende:
Als het dan mocht voorkomen dat je de dag daarvoor wel iets beters te doen hebt dan +/- 3 uur lang blokken, waardoor je dus niet optimaal voorbereid bent, zou het mogelijk voor kunnen komen dat je iets niet goed gaat maken.

Met andere woorden: Je verneukt een toets.
Ik denk dat het iets met je instelling te maken heeft
pi_56862001
Zoek gewoon op "diploma" op Marktplaats.
pi_56862018
Prutser.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56862031
Volgens onze wiskundelerares zijn wij ( en ik vooral, want met mij praatte ze) chronisch ziek.
Omdat op 1 na, iedereen in de klas achter liep met het huiswerk.
If house is a nation, I wanna be president.
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:53:52 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56862059
Welk scheldwoord heeft hij gebruikt?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:57:59 #10
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_56862168
Doet mij denken aan mijn oud wiskunde docent... goede oude tijden
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_56862229
Wat een idioot. Wat kan het hem schelen dat jij een wanprestatie levert? Als ik leraar was zou ik me verkneukelen om de domme fouten, dat zijn de leukste proefwerken om na te kijken lijkt me zo.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:03:45 #12
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_56862322
quote:
En dan krijg je dus uiteindelijk volkomen terecht geen diploma, omdat je blijkbaar je prioriteiten niet weet te stellen.
Leraar

Kijk je dagelijkse spam eens door, daar zitten vast diploma-aanbiedingen tussen, en misschien maak je wel een kans om die te halen (als je niets beters te doen hebt).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_56862396
Die leraar baalde natuurlijk dat je je tentamen verneukt had, aangezien je nu gaat zakken en hij je volgend jaar weer les moet geven.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:09:26 #14
206679 Laertes
Everybody lies
pi_56862453
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, du bist natuurlijk gewoon gepwnd wie ene n00b.
loller!!!!!!!!!! einz einz
Wie was hier de prutser? Right....
quote:
Ik denk dat het iets met je instelling te maken heeft
Ongetwijfeld, maar ik sta er prima voor (geen onvoldoendes, dus tot nu toe...) en zit niet in mijn examenjaar.
quote:
Welk scheldwoord heeft hij gebruikt?
Goed punt, zie je maar hoe weinig de scholieren van tegenwoordig gewend zijn.
Lulkoek I guess? En idioot / sukkel-achtige woorden.

Het kan natuurlijk altijd erger maar als ik leraar zou zijn (Pwahaha ) zou ik niet tegen een leerling zeggen, zonder te weten of er enige aanleiding was voor het slechte resultaat, dat ik het een persoonlijke belediging en het slechtste resultaat ooit was.

Het is overigens niet de eerste keer dat die beunhaas zoiets doet
In de 2de ofzo (dan ben je dus +/- 14) had ik een keer m'n huiswerk niet gemaakt omdat ik de dag daarvoor bij m'n moeder die toen in het ziekenhuis lag geweest was. Toen kreeg ik te horen dat het een van de slechtste smoezen was die ie ooit gehoord had en dat ie m'n ouders ging bellen etc. etc.

Bij nader inzien is het nooit een big deal natuurlijk, maar het is wel gierig om zo iets te zeggen wat ik zelf ook wel snap als ik alleen het resultaat exclusief het geblaat had teruggekregen.
quote:
En nu ben je boos en ga je extra hard je best doen om hem de volgende toets te dissen. Missie geslaagd!
Daar dacht ik nog aan ja, maar het lijkt me een grotere diss om te regelen dat ik les krijg van een andere docent.
pi_56862455
quote:
Niet huilen klapmongool je vraagt er zelf om.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:09:56 #16
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56862469
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:03 schreef mvdejong het volgende:

[..]

En dan krijg je dus uiteindelijk volkomen terecht geen diploma, omdat je blijkbaar je prioriteiten niet weet te stellen.
Leraar

Kijk je dagelijkse spam eens door, daar zitten vast diploma-aanbiedingen tussen, en misschien maak je wel een kans om die te halen (als je niets beters te doen hebt).
Als je twee PTA's hebt en één toets, en je kiest ervoor om je alleen te focussen op die PTA's, heb je je prioriteiten prima op orde lijkt me...
pi_56862512
3 uur lang "blokken" is echt niets
Als je dat al veel vindt...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_56862590
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef Laertes het volgende:

Wie was hier de prutser? Right.....
Ik heb mijn diploma's gewoon gehaald zonder dat een leraar mij uit heeft kunnen lachen.
Had je maar beter je best moeten doen.
Prutser.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:16:56 #19
206679 Laertes
Everybody lies
pi_56862639
Leer lezen. Het was geen tentamen, het was een toets die alleen meetelt voor je eindrapport.
Ik zit NIET in het examenjaar en ik ga sowieso wel over sinds ik (waarschijnlijk hierna nog steeds) geen onvoldoendes sta.

3 uur leren vind ik redelijk veel ja voor een toetsweek halverwege het jaar in 5VWO

Alsof je je diploma niet haalt als je één toets verneukt.
pi_56862667
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:16 schreef Laertes het volgende:
Leer lezen. Het was geen tentamen, het was een toets die alleen meetelt voor je eindrapport.
Ik zit NIET in het examenjaar en ik ga sowieso wel over sinds ik (waarschijnlijk hierna nog steeds) geen onvoldoendes sta.

3 uur leren vind ik redelijk veel ja voor een toetsweek halverwege het jaar in 5VWO
Ik vind dat jullie het maar makkelijk hebben.
Tijd voor een 1200 uren norm.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:19:06 #21
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56862701
Over 2 jaar piep je wel anders
pi_56862735
Even zien... je begint een dag van te voren met de voorbereiding van je PTA... maar plots komt er iets tussen wat nòg belangrijker is? WOW.

1) Van die PTA weet je al langer. Die komt niet ineens 2 dagen van te voren uit de lucht vallen.
2) Iets wat belangrijker is dan je eindcijfer en dus je overgang (deze PTA is daar immers onderdeel van zeg je) dat moet wel heeeeeel belangrijk zijn. Vertel eens.. wat was er zo belangrijk?
3) Laat het een leer moment zijn over "time management" of "agenda beheer"
Laat niet alles op het laatste moment aankomen, want je ziet nu zelf... er kan altijd een onverwachte situatie voordoen waardoor je ineens van je planning af moet wijken.
Als jou planning nog geen 24 uur speelruimte toe laat, heb je gewoon een probleem wanneer je planning een keer in de soep loopt. En niets is zo dynamisch als een planning.

Laat het een leer moment voor je zijn. Dit heeft meer te maken met je eigen instelling dan de houding van de docent. Over de inhoud van je PTA kan ik niet oordelen, maar gezien je houding tegenover zgn "belangrijkere zaken" en je 'Strakke' tijdsplanning zal de docent er vast niet al te ver naast zitten wanneer hij dat zegt

Succes met de volgende PTA's. Ach er is nog hoop. Een 1 en een 10 zijn gemiddeld samen nog nèt voldoende.
If things don't go right, turn left!
pi_56862739
na je schooltje best gewoon direct gaan werken in de fabriek ... kan je daar nog jaren naborrelen over hoeveel gelijk je leraar wel niet had.

oh ja... prutser
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:20:45 #24
206679 Laertes
Everybody lies
pi_56862749
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:17 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik vind dat jullie het maar makkelijk hebben.
Tijd voor een 1200 uren norm.
en jij hebt het moeilijker gehad?

Over 2 jaar leer ik ook wel anders, tbh.
pi_56862776
Ga maar even huilen in een hoekje TS, misschien voel je je dan beter. Jouw soort mensen worden later de zeikstralen van dit land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')