Kon niet missen dat deze Epic Fail zou heten! Hahaha... maar ik ga verder, nog wat zooi opruimen! Maar we zijn al weer open!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:33 schreef Poit het volgende:
[insert epic fail pic]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, die hards.. Succes!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:36 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Kon niet missen dat deze Epic Fail zou heten! Hahaha... maar ik ga verder, nog wat zooi opruimen! Maar we zijn al weer open!
Dit is niet het juiste topic om dit soort vragen te stellen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Weten jullie hoe dat werkt met die mobiele telefoons. Als ik een nieuwe koop zonder simlock of abbo kan ik dan gewoon simkaart erin douwen van m'n oude mobiel?
Hoi Ruzbehquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Weten jullie hoe dat werkt met die mobiele telefoons. Als ik een nieuwe koop zonder simlock of abbo kan ik dan gewoon simkaart erin douwen van m'n oude mobiel?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Dit is niet het juiste topic om dit soort vragen te stellen.![]()
Maar idd ja, dat kan!![]()
By the way:
Epic fail (nummer 30):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef MartialArd het volgende:
Epic fail (nummer 30):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:28 schreef MartialArd het volgende:
Koevoet hebben ze ook maar laten liggen bij die kast... Dachten zekers dat de koevoet stuk was!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ze dachten vast: "Die jongens bij Dixons fixen die koevoet wel ff, halen we hem morgen wel weer op"
IDDquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:49 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Ik zou hem niet eens opgestuurd hebben, maar omgeruild, betrof hier duidelijk een DOA.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:21 schreef taart het volgende:
Het enige wat ze konden meekrijgen zijn digitale Cameras?leuk dat je daarvoor je auto in gort moet rijden.
Auto was gestolen dus daar hoeven ze zich in ieder geval geen zorgen over te maken!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:21 schreef taart het volgende:
Het enige wat ze konden meekrijgen zijn digitale Cameras?leuk dat je daarvoor je auto in gort moet rijden.
Logisch dat ie gestolen is natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Briljant!
[..]
Auto was gestolen dus daar hoeven ze zich in ieder geval geen zorgen over te maken!
Is het trouwens niet aan gort?![]()
zaterdagavond gewoon flink los gaan dan voel ik me vanzelf op een onbekende locatiequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:57 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen!
Net lekker gebak op op m'n werk
Vanavond biertje zuipen, zaterdagochtend weg naar een nog steeds onbekende locatie...
Heb d'r zin in
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat ben ik toch een randdebiel. Ik had op ebay een PSX memory card gekocht maar het blijkt dus een PS2 memory card te zijn. Dus ik kijk terug naar de omschrijving enzo en er staat overal "PLAYSTATION2". Ik heb alleen naar het plaatje gekeken en het was een zilvere memory card, en dus ging ik ervan uit dat het een PSX memory card was.JEZUS! Er stond op het plaatje zelfs "PLAYSTATION2".
Zucht!
Kon je verwachten!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat hele 'FAIL' internet stopwoord wordt onderhand erg vervelend. Dit is geen fucking 4chan en het is niet grappig meer.
Hahahaha!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:14 schreef MartialArd het volgende:
En nog eentje...
Hoezo toevallig...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
Achgut, arme Poit. Nou, ik ga maar weer een poging doen om op school te komen
Eens.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat hele 'FAIL' internet stopwoord wordt onderhand erg vervelend. Dit is geen fucking 4chan en het is niet grappig meer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef MartialArd het volgende:
OMG Ik heb nu vette epic gear voor mijn pc'tje gekocht!:![]()
Een Logitech G9 Laser Mouse.![]()
Specs!![]()
Tracking
o Resolutie: 200–3200 dpi (door gebruiker selecteerbaar)
o Beeldverwerking: 6,4 megapixels/seconde
o Maximumversnelling: 20 g
o Maximumsnelheid: 45–165 cm/seconde (afhankelijk van oppervlak)
Reactievermogen
o USB-gegevensindeling: 16 bits/as
o USB-rapportagesnelheid: Tot 1000 rapporten/seconde
o Slaapmodus: Uitgeschakeld
Glijden
o Dynamische wrijvingscoëfficiënt (µk): .09**
o Statische wrijvingscoëfficiënt (µs): .14**
o Aanpassingsgewicht: tot 28 g
Getest op houtfineer
Duurzaamheid
o Muisknoppen (links/rechts): 8 miljoen klikken
o Muisvoetjes: 250 km
OMG Weet je hoe vet dit ding is!![]()
![]()
* MartialArd zet overdreven verkopersmodus uit...
Hijs wel een beetje durig, zeg maar
Hij is vet relaxed... kan tijdens het gamen gewoon mijn DPI op drie niveaus instellen. FPS Sniper; lage DPi. RTS/WOW; Standaard DPi. FPS Snelle actie; Hoge DPI. Sweet!quote:
Laser.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef MartialArd het volgende:
Specs!![]()
Tracking
Reactievermogen
Glijden
Getest op houtfineer
Duurzaamheid
![]()
Infrarood? Why? Ga jij hier nu mijn epic muis zitten bashen?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb tegen beter weten in de id Super Pack gekocht op Steam.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef MartialArd het volgende:
Specs!![]()
Tracking
Reactievermogen
Glijden
Getest op houtfineer
Duurzaamheid
![]()
Yup!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Roi het volgende:
[..]
En dan post jij bij mij dit plaatje..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Je ouders zouden maar SW fan zijn.
damn ja pfff hahaquote:
Jaquote:Op zondag 24 februari 2008 19:04 schreef sietse87 het volgende:
[..]
damn ja pfff haha
heb ik je nog gezien dan ?
![]()
![]()
Stelletje dronkaards!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JaEn je hebt me tig keer gebeld, inc rare uitspraken
Ik kwam jou tegen bij de snackbar
oooooowneeeejquote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, Fok! Hebben jullie nu je zinIk heb de trail van WOW geinstalleerd op me laptop
.
Omdat FOK! down was en ik wanhopig wasquote:Op maandag 25 februari 2008 15:42 schreef taart het volgende:
Waarom bernie?
Iddquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Omdat FOK! down was en ik wanhopig was![]()
[..]
Idd![]()
Nou, net heb ik gewii't tegen me pa en de halve kamer ligt overhoop nuDe Wii controller vloog door de lucht
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, Fok! Hebben jullie nu je zinIk heb de trail van WOW geinstalleerd op me laptop
.
Je zei het twee weken geleden nog: "Nu je een PSP hebt gekocht is het slechts een kwestie van tijd voordat je aan WOW begint"quote:Op maandag 25 februari 2008 18:31 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Dat ding heb een touwtje...
[..]
![]()
Whahahahaaaahahahahahaahaaahaahaaahahahahahaaaaa of eigenlijk:
Mwoehahahahahahahahahahahahahaaahahahahahaa![]()
Ik heb al die tijd over jullie gewaakt! En sjikkies geplayt, en gegamed natuurlijk, en vooral me op me voetbal geconsentreerd. Maar kom wel weer terug denk ik..quote:Op zondag 24 februari 2008 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
IPHO!![]()
![]()
Je bent er weerWaar was je man
Je komt wel weer terug???? Niks dervan! Je bent terug! Ik verplicht je om hier actief mee te posten vanaf nu.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd over jullie gewaakt! En sjikkies geplayt, en gegamed natuurlijk, en vooral me op me voetbal geconsentreerd. Maar kom wel weer terug denk ik..
Oké omdat je me mattiej bentquote:Op maandag 25 februari 2008 19:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je komt wel weer terug???? Niks dervan! Je bent terug! Ik verplicht je om hier actief mee te posten vanaf nu.
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[GAM SC] Terugkeer van de aandachtshoer IPHO
Nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
YesAan het weer te zien wordt het vandaag depri-day
![]()
jij heb lekker vakantie dus moet niet zeike johquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
yes voor niks om 6 uur je bed uit komenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
Dit vraagt om een epic fail plaatje!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef taart het volgende:
[..]
yes voor niks om 6 uur je bed uit komen![]()
ik moest stipt 8.00 op school zijn om naar een presentatie te gaan, vergeet ik onderweg naar de trein mn ov.
kon ik weer mn bed induiken.
op dat moment dat ik ook echt... fail.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:27 schreef MartialArd het volgende:
Al lang geen fail plaatje meer voorbij gekomen...
[..]
Dit vraagt om een epic fail plaatje!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:48 schreef MartialArd het volgende:
Ik ben 1337![]()
Hee bernie hoe lang ben je bezig geweest bij de klant thuis? (ow jee dit komt er erg slecht uit...)
Lol... ik was in 2 minuten klaarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
We waren om 15:30 klaar met het laten werken van het draadloos internet, daarna zijn we de rest van het netwerk goed in gaan stellen
ja hun 2 welquote:
je bent niet zo van de MILFs?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:11 schreef sietse87 het volgende:
[..]
ja hun 2 wel![]()
ik alleen dames onder de 25 jaar.... mits ze door mijn keuring heen komen![]()
![]()
![]()
ja wat tien jaar al niet kan doenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:22 schreef MartialArd het volgende:
Ik, aan de andere kant (no pun intended), heb minder moeite met MILFs...![]()
maar jah ben dan ook stukken ouder...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kristel dan.
MILF PICS!!!! niet zeiken dat sommige pics erna zijn of alleen maar oud zijn![]()
met beter weer als gisterquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef RaymanNL het volgende:
Gooooooooedenmorgen
Wat een mooie nieuwe dag_
BETER WEER >>>>>DAN<<<<<<< GISTEREN! GVDquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef sietse87 het volgende:
[..]
met beter weer als gister
gaaaaap![]()
![]()
![]()
oke als jij vanmiddag moet werken dan zie ik je dan wel als je tenminste optijd bent is toch mooi dat het weer beter is als gister en dat het niet regent. dan ga ik nu maar weer pauzeren als je dat goed vind.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
BETER WEER >>>>>DAN<<<<<<< GISTEREN! GVD
*capslock uit
Het is een verschil sietse! Bij een verschil spreken we over DAN bij een gelijkenis over ALS. GVD
* RaymanNL koelt af
OKé. idd, het is beter weer dan gisteren, maar vandaag moet ik werken, dus ik heb er weinig aan
Ja, ik vind dat goedquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:32 schreef sietse87 het volgende:
[..]
oke als jij vanmiddag moet werken dan zie ik je dan wel als je tenminste optijd bent is toch mooi dat het weer beter is als DAN het is een verschilgister en dat het niet regent. dan ga ik nu maar weer pauzeren als je dat goed vind.
![]()
![]()
quote:
nou idd ja!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:22 schreef taart het volgende:
Witbier ziet er in de zon wat beter uit
Wij gaan zaterdag minsten 1 Hoegaarden drinken in de moriaan. Het moet. Ik snak er na.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef sietse87 het volgende:
[..]
nou idd ja!
als ik dit zie denk ik terug aan het weekend... een erg zwaar weekend...
maar ik krijg alweer zin in aankomend weekend!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag minsten 1 Hoegaarden drinken in de moriaan. Het moet. Ik snak er na.
En dan eruit geflikkerd worden door een Moriaan, waardoor je glas aan splinter knalt in je jasquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef taart het volgende:
En het glas dan mee naar huis nemen omdat ze zo master zijn
ik ben allergisch voor de moriaanquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag minsten 1 Hoegaarden drinken in de moriaan. Het moet. Ik snak er na.
Dan gaan we wat drinken in de Stomme of de Vier Jaargetijden... Buitenwacht sletje...quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:15 schreef sietse87 het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor de moriaan![]()
![]()
![]()
Nee, we gaan naar Pier 1quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:51 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Dan gaan we wat drinken in de Stomme of de Vier Jaargetijden... Buitenwacht sletje...
WTF is pier 1quote:
uh stomme mag ik niet meer in... doe dan maar 4 jaargetijden hahaquote:
Dit is Pier 1: http://pierkampen.hyves.nl/quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:07 schreef MartialArd het volgende:
[..]
WTF is pier 1, en wil je in het vervolg pas reageren als dan ik uit ge edit ben?
OMG Die gasten zijn echt niet goed wijs... stuk ijzer wat drijft dat is het...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit is Pier 1: http://pierkampen.hyves.nl/(Adoratie Hyves)
edit: en de orginele : http://pier1kampen.hyves.nl/![]()
LOl Goeiequote:Op woensdag 27 februari 2008 23:16 schreef sietse87 het volgende:
pier 1 :s breng mij die biertjes maar op het vaste landzit in de 4 jaar getijde
nou enquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:58 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen,
Wat een laffe pilsjes worden er hier besproken zeg.. Geef mij maar lekker een Kasteel Tripple op een terrasje, zon in je smuigeltje, mooie vrouwen in de buurt, rustgevend muziekje erbij. Lekker.. Laat de zomer maar komen!
OMFG 1337 postquote:
Wat nou en? Het zijn ook laffe biertjes!quote:
Hoezo 1337?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMFG 1337 post![]()
Verdikkeme, waarom ben ik nou ineens zo verkouden
Sietse postte om 1337quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:41 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Wat nou en? Het zijn ook laffe biertjes!
Hertog Jan Triple of natuurlijk de Grand Prestige... (dat is pas bier!)
[..]
Hoezo 1337?![]()
quote:
Lief doen douwequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:38 schreef mordradead het volgende:
Ik vind jou nogal gay
Douwe is liev...quote:
wtf, hoezo weet jij daar meer van dan?quote:
hy heeft een oogje op my denk ik maar ik val niet op kleuters,peuters en ratten... 2 days dan weekend pffquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:14 schreef MartialArd het volgende:
[..]
wtf, hoezo weet jij daar meer van dan?
Nog een paar uurtjesquote:
quote:
iddquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:24 schreef sietse87 het volgende:
Moguuh! Het woeit hier een beetje!
Zou niet tegen de wind in kotsen als ik jou was..quote:
Hahaha, geweldigquote:
Nee, jullie missen mij gewoon!! Maar ben weer terug hoor.. Paar daagjes ziek geweest. Zo te lezen niet al te veel gemist.quote:
Ach joh, dat is al jaren aan de gang, lekker rustig toch, kan ik het ook nog bijhouden.quote:
met een hele vaartquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:13 schreef Poit het volgende:
Volgens mij krijgt dit topic nog wel een staart.
Speelkaart?quote:Op zondag 9 maart 2008 03:11 schreef taart het volgende:
ik heb het koud, ik smacht naar een
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het weer voor morgen wat opklaartquote:Op zondag 9 maart 2008 12:39 schreef Poit het volgende:
Pff, 19, bij het zien van die leeftijd voel ik me zowat bejaard
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:49 schreef RaymanNL het volgende:
Ray-man.NL is niet meer![]()
![]()
* RaymanNL is vandaag somber
Moet je me blog lezenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee te veel moeitequote:
Als jij nog langer doorgaat met WOW spelen dan ....quote:
Bedoel je niet etnisch verantwoord?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef Poit het volgende:
Afijn, ik zeg dus nog zo tegen die gast: "Dat kan je gewoon niet maken, een koalabeer kruisen met een pandabeer is gewoon etisch niet verantwoord.."
Maar luisteren ho maar...
Hoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:18 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Bedoel je niet etnisch verantwoord?![]()
Goedendag allemaal, trouwens....
Nee, etisch, als in etiek, als in de wijsgerige bezinning op het zedelijk leven van de mens(`Wat is goed en wat moet ik doen?`).quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:18 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Bedoel je niet etnisch verantwoord?![]()
Goedendag allemaal, trouwens....
dan is het ethischquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, etisch, als in etiek, als in de wijsgerige bezinning op het zedelijk leven van de mens(`Wat is goed en wat moet ik doen?`).
Geen etnisch dus.
Ohjaquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:48 schreef sietse87 het volgende:
[..]
dan is het ethischals in ethiek natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Gewoon de laatste paar dagen niet te veel thuis zijn, hard werken, en doorgaan met het leven. Nee, het gaat nu top met me.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben je al beetje over de schrik heen?
* Poit wacht op de eerste zwart wit emo foto's van onze lieve Berniequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gewoon de laatste paar dagen niet te veel thuis zijn, hard werken, en doorgaan met het leven. Nee, het gaat nu top met me.
* RaymanNL pakt scheermesje weer tevoorschijn
Dat kan niet daarvoor is FOK is veels te groot.quote:
quote:
quote:#846915 +(1086)- [X]
<Guillotine>: The problem with being Democrat is that if you vote for Obama, you're sexist. And if you vote for Hilary, you're racist. Its easy being a Republican. No matter what you're retarded.
Nou, noem dan eens 1 ding waar ik me een dag mee zou kunnen vermaken? Een smeuig topic ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat kan niet daarvoor is FOK is veels te groot.
Poit!quote:
quote:
Jij, ik en een hele boel liefde.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, noem dan eens 1 ding waar ik me een dag mee zou kunnen vermaken? Een smeuig topic ofzo?
[..]
Waar is dat topic dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij, ik en een hele boel liefde.
Hier ook wel stralend weer maar vriendlief is werken en om nou in mijn uppie over het strand te gaan struinen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is hier trouwens stralend mooi weer. Misschien dagje uitwaaien op strand ofzo.
Hmm, laat maar.. regen zondagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef Poit het volgende:
Heb trouwens ook wel zin om lekker uit te waaien.. Eens kijken wat het weer zondag doet.
Wat romantisch zeg Poit!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef Poit het volgende:
Lekker een daagje vrij waarin je niks hoeft te doen. Geweldig toch?
Vanavond ga ik met m'n lieve vriendinnetje naar Dirty Dancing. Had kaartjes gegeven voor kerst
Mooie bos bloemen geregeld, dan lekker uit eten en hopelijk genieten van een leuke musical.
Heb trouwens ook wel zin om lekker uit te waaien.. Eens kijken wat het weer zondag doet.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat romantisch zeg Poit!
![]()
Jij gaat vanavond best een leuke avond hebben denk ik zo.
Niet te hard hoop ik.. Da's zondequote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga dus niet koken. Misschien morgen weer, miscommunicatie hier.
Vriendlief woont in Utrecht en daar spendeer ik het weekend. En stiekem ben ik ook wel Breda uitgeschopt maar dat hoeft niet iedereen te weten natuurlijk.
Wtf? Zie ik daar ruimte voor 4x120mm ventilators aan de zijkant?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe vandaag mijn eerste min of meer modcase binnen. Nu nog bedenken hoe ik het zo fout mogelijk kan maken met lichtjes en verfraaingen.
Zuiplapquote:Op zondag 16 maart 2008 12:25 schreef sietse87 het volgende:
morguh. Gaap. Kater. Kutzooi.
Optie om een bootable Linux distributie er in te stoppen en de HD daarmee formatteren?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:55 schreef peristilius het volgende:
De PC van mn ma is gewoon gecrashed tijdens de windows installatie, nu kan hij windows niet meer openen en geeft hij ook een error bij het opstarten van de installatie, lekker is dat.
NOOOOOOoooooooooo.....quote:Op maandag 17 maart 2008 02:23 schreef Roi het volgende:
Misschien is dit mijn laatste post in een GAM SC topic.
Is DAT een spiegelquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
Ik mag morgen nog werken en dan heb ik ook vier dagen vrij.
Wil overigens een coole spiegel bij de IKEA kopen, is het ding al dagen niet meer op voorraad.
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef Poit het volgende:
Ikea, laatst ook nog geweest om wat spullen te halen. Ze hebben er best leuke dingen maar vind het geen fijne winkel om te shoppen..
Trouwens, zie net op m'n hyves dat Tain jarig is..
* Poit wonders whatever happened to that guy....
Z'n laatste reacties komen uit September vorig jaar: http://forum.fok.nl/user/history/28795quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
Die spiegel is te cool he?
Ja, en waar is Tain inderdaad... kon altijd wel goed kletsen met die gozer.
Gelukkig heb je mij nogquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
Die spiegel is te cool he?
Ja, en waar is Tain inderdaad... kon altijd wel goed kletsen met die gozer.
Dat was op z'n laatste stage dag geloof ikquote:Op maandag 3 september 2007 12:54 schreef Tain het volgende:
[..]
weet je hoe apart het is om 5 uur later op te staan dan normaal op een maandag
Na z'n vakantie is het begonnen met nieuw werk en sinsdien niet meer gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
Tains laatste reactie in de SC:
[..]
Dat was op z'n laatste stage dag geloof ikToch wel vreemd, dat tie van de één op de andere dag foetsie is..
Ja, dat zal best eens kunnen ja... Weet nog wel dat er ooit hier in de SC nog iemand langskwam met een scheldkannonade t.b.v. onze lieve Tain.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:22 schreef Laniboekje het volgende:
Misschien was Tain het ook wel zat om constant weer geconfronteerd te worden met ex-vriendin die hier ook rond spookte ofzo? Die hadden zelfs op FOK! nog ruzie.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:32 schreef MartialArd het volgende:
meh... collega ziek; moest ik werken... Gisteravond erg gezellig gehad met ex huisgenoot, teveel gezopen om naar huis te fietsen, bij haar blijven pitten.
GAAT OM 09.25 MIJN TELEFOON AF, OF IK WIL KOMEN WERKEN. Met mijn houten kop naar huis, en door naar mijn werk. Ik was de eerste 2 uur volgens mij nog dronken![]()
En als jullie het niet erg vinden ga ik nu even langzaam dood, om morgen met een of andere invaller de voorraad weg te mogen gaan werken.
Gezellig? Ik proefde de sfeer meteen al toen ik binnenkwam om 11 uur, met direct daarna het commentaar `of had je nog iets te doen ofzow? Waarom ben je dan zo laat? ` WTF HET WAS MIJN VRIJE DAG! Geloof me, daar zit ik NIET op te wachten met een houten kop!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Nee, ik vind je echt zielig, maar ik moest gewoon even lachenMaar dan was het de eerste twee uur vast gezellig, aangezien je nog dronekn was
quote:
Nope... * MartialArd verwijst naar bovenstaande epic fail plaatje...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis nou wel overgekomen hoor
Maargoed, je bent nu vrijdag morgen vrij?
Nee, ze heet Nitsa (zo heette ze al en daar luistert ze naar). Je spreekt het uit als Pizza met een N: Nizza.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |