quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderde ik daar net even een map van de server van mn stage
met alllllleeeemmaal belangrijke informatie... Gelukkig bestaan er back-ups!
![]()
Eerste week stage, heeeeeerlijk![]()
Het is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:47 schreef Grumpey het volgende:
Neuh, ik dacht, jullie hebben veel meer ervaring met topics-openen, dus laat ik dat maar aan de experts over![]()
We zijn hier zo expert dat de OP al weken niet correct is. Dus wat dat aangaat zie ik voor iemand met jou kennis ook zeker mogelijkheden om een topic te openen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:47 schreef Grumpey het volgende:
Neuh, ik dacht, jullie hebben veel meer ervaring met topics-openen, dus laat ik dat maar aan de experts over![]()
wat is er nou fucking nog mis met de OP, zoals die hier staat staat tie ook in de Wiki, en iedere mongool die het nu nog verpest verdient de titel slow chatter niet!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
We zijn hier zo expert dat de OP al weken niet correct is. Dus wat dat aangaat zie ik voor iemand met jou kennis ook zeker mogelijkheden om een topic te openen.
.... Ik heb even een auto nodig maar heb er geen 1
He, wie heeft er hier na het afsluiten van zn master studie nog geen uur gewerkt en alleen maar gereist?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga es werken!!!!!!
ja ben terug uit Afrika en Midden Oosten
nog 2 uurtjes les morgen ik heb weer weekend tot volgende week woensdagquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:27 schreef PieterBas het volgende:
AAAAHH!!!!
Nu wil het bedrijf opeens met school praten.. verdomme zeg!
en wat ga je ze zeggen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Het bedrijf wil graag weten waarom ik een extra opdracht moet doen, om het te compenseren..
Dat wil het bedrijf van school weten, van de afstudeerbegeleider.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |