Toch iets van 1kr per persoonquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
deel je het wel met de stage SC groep?![]()
![]()
dan kost een biertje me vanavond nog maar 46 kr inplaats van de normale 47!quote:
Mwah weekend is er ook voor om leuke dingen te doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Is het weekend voor toch?? Ik ga het zo ook doen. Lekker eten bij mijn zus en dan lekker languit voor een of andere film
Niet eens stappen vanavond?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Is het weekend voor toch?? Ik ga het zo ook doen. Lekker eten bij mijn zus en dan lekker languit voor een of andere film
tuurlijk welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Niet eens stappen vanavond?
Gelukkig maar! Ik dacht al dat ik de enige was die vanavond een kater ging scoren!quote:
daar doe ik dan niet aan mee, ik heb nooit een kater na het stappen, nooit slecht/brak, nog nooit gekotst, enige is dat ik soms moe ben, maar ook lang niet altijdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik dacht al dat ik de enige was die vanavond een kater ging scoren!
godver... dan ben ik dus wel de enige die morgen wakker word met een katerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar doe ik dan niet aan mee, ik heb nooit een kater na het stappen, nooit slecht/brak, nog nooit gekotst, enige is dat ik soms moe ben, maar ook lang niet altijd![]()
*klopt af*
zit er dik inquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godver... dan ben ik dus wel de enige die morgen wakker word met een kater
Ik ga denk ook morgen wakker worden met een katerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godver... dan ben ik dus wel de enige die morgen wakker word met een kater
mietjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tip: Hot chili sauce betekent in het Nederlands niet: gebruik extra veel. Dat is maar weer eens bewezen.
Allicht. Maar dit was in ieder geval wel echt hot chili sauce, dat kun je van de meeste producten waar het op staat niet zeggen.quote:
Ja, uiteindelijk nog paar biertjes gehaald in de kroeg, maar echt spannend was het daar niet, was voor half een al thuisquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Niet eens stappen vanavond? [afbeelding]
quote:Op zondag 24 februari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk nog paar biertjes gehaald in de kroeg, maar echt spannend was het daar niet, was voor half een al thuis
gefeliciteerd met je katerquote:Op zondag 24 februari 2008 10:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik heb zoals verwacht een kater...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |