Keiharde dukaten! Zoals het hoortquote:
Whehehequote:
droxz special graag..quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie, thee, limonade ? of bier ?
Welk spel is dat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm krijg gelijk weer zin om te gamen als ik dit zie
[ afbeelding ]
mogge!quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
droxz special graag..
goede morgen!
testdrive unlimitedquote:
Volgens mij wel een leuk spel jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!een special voor droxz!
[..]
testdrive unlimited
ik ook!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij wel een leuk spel ja
Pfff ik wil Gran Turismo 5
Ik heb nog langer gedaan over het installeren als het spelen van dat spel hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
testdrive unlimited
Mogguh!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook!
en goede morgen allemaal!
oja, thx voor de koffie... maar hij is al op.. even een collega zoeken die wil halen *evil modus aan*quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
testdrive unlimited
Mogguh dracuquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook!
en goede morgen allemaal!
Je favo collega misschien?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, thx voor de koffie... maar hij is al op.. even een collega zoeken die wil halen *evil modus aan*
Vanaf de geboorte alquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook je evil mode aan?!
TD Unlimited! Ben ik behoorlijk mee bezig op de PCquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm krijg gelijk weer zin om te gamen als ik dit zie
[ afbeelding ]
die Dirt bedoel je ? dies idd echt te gek. maar ik wil een stuuuuuuuuuuurquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog langer gedaan over het installeren als het spelen van dat spel hahaha
droxz vind Colin McRae rally wel erg gaaf
haha dan weet ik dat alvast! dan schrik ik niet meer zo .....quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanaf de geboorte alBen altijd sarcastisch en cynisch
Mogguh Sgelequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
TD Unlimited! Ben ik behoorlijk mee bezig op de PC![]()
Oh..euuh... goedemorgen allemaal
Pfff jij van mij schrikken? Ik juist van jouw opmerkingenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha dan weet ik dat alvast! dan schrik ik niet meer zo .....
ik ga hem maar kopen, kan hem niet downloadenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
TD Unlimited! Ben ik behoorlijk mee bezig op de PC![]()
Oh..euuh... goedemorgen allemaal
Gran Turismo 5 stuurtjequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die Dirt bedoel je ? dies idd echt te gek. maar ik wil een stuuuuuuuuuuur
Niet?!? Gast wat danquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga hem maar kopen, kan hem niet downloaden![]()
Die begint een uurtje later dan ik, en morgen dus weer andersom.quote:
Whehe een "vrijwilliger"quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die begint een uurtje later dan ik, en morgen dus weer andersom.
Hij is er dus pas om een klein half uurtje... dus toch maar even een anderen
vrijwilliger zoeken
Op werk alleen poker op de laptopquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
en dat gamen doen jullie dan allemaal ook nog gewoon op het werk, of is dat vooral thuis?
Ik heb deze:quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die Dirt bedoel je ? dies idd echt te gek. maar ik wil een stuuuuuuuuuuur
Waarom niet? Droxz kijkt op de nieuwsgroepen, en ziet dat deze zelfs deze week nog gepost isquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goede morgen schoonheid!quote:
Heej damequote:
Ja daarom snap ik het dus ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom niet? Droxz kijkt op de nieuwsgroepen, en ziet dat deze zelfs deze week nog gepost is
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die link werkt hier niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gran Turismo 5 stuurtje
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=14319
Heftuug! Haha en wat staat er vandaag op het programma?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen om op te gaan staan!
Logitech stuurtje dus? Of niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die link werkt hier niet.
en ik heb een GranTurismo3 stuur. Die ga ik dus even proberen met dat spelkan 360 graden draaien
Mistig ja... en dan gaat het waarschijnlijk vanmiddag ook nog is regenenquote:
Dit weekend zou het 13 graden worden zeiden ze op 't nieuws, en zon? Ik snap er de ballen niet meer vanquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mistig ja... en dan gaat het waarschijnlijk vanmiddag ook nog is regenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |