Keiharde dukaten! Zoals het hoortquote:
Whehehequote:
droxz special graag..quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie, thee, limonade ? of bier ?
Welk spel is dat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm krijg gelijk weer zin om te gamen als ik dit zie
[ afbeelding ]
mogge!quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
droxz special graag..
goede morgen!
testdrive unlimitedquote:
Volgens mij wel een leuk spel jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!een special voor droxz!
[..]
testdrive unlimited
ik ook!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij wel een leuk spel ja
Pfff ik wil Gran Turismo 5
Ik heb nog langer gedaan over het installeren als het spelen van dat spel hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
testdrive unlimited
Mogguh!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook!
en goede morgen allemaal!
oja, thx voor de koffie... maar hij is al op.. even een collega zoeken die wil halen *evil modus aan*quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
testdrive unlimited
Mogguh dracuquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook!
en goede morgen allemaal!
Je favo collega misschien?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, thx voor de koffie... maar hij is al op.. even een collega zoeken die wil halen *evil modus aan*
Vanaf de geboorte alquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook je evil mode aan?!
TD Unlimited! Ben ik behoorlijk mee bezig op de PCquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm krijg gelijk weer zin om te gamen als ik dit zie
[ afbeelding ]
die Dirt bedoel je ? dies idd echt te gek. maar ik wil een stuuuuuuuuuuurquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog langer gedaan over het installeren als het spelen van dat spel hahaha
droxz vind Colin McRae rally wel erg gaaf
haha dan weet ik dat alvast! dan schrik ik niet meer zo .....quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanaf de geboorte alBen altijd sarcastisch en cynisch
Mogguh Sgelequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
TD Unlimited! Ben ik behoorlijk mee bezig op de PC![]()
Oh..euuh... goedemorgen allemaal
Pfff jij van mij schrikken? Ik juist van jouw opmerkingenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha dan weet ik dat alvast! dan schrik ik niet meer zo .....
ik ga hem maar kopen, kan hem niet downloadenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
TD Unlimited! Ben ik behoorlijk mee bezig op de PC![]()
Oh..euuh... goedemorgen allemaal
Gran Turismo 5 stuurtjequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die Dirt bedoel je ? dies idd echt te gek. maar ik wil een stuuuuuuuuuuur
Niet?!? Gast wat danquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga hem maar kopen, kan hem niet downloaden![]()
Die begint een uurtje later dan ik, en morgen dus weer andersom.quote:
Whehe een "vrijwilliger"quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die begint een uurtje later dan ik, en morgen dus weer andersom.
Hij is er dus pas om een klein half uurtje... dus toch maar even een anderen
vrijwilliger zoeken
Op werk alleen poker op de laptopquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
en dat gamen doen jullie dan allemaal ook nog gewoon op het werk, of is dat vooral thuis?
Ik heb deze:quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die Dirt bedoel je ? dies idd echt te gek. maar ik wil een stuuuuuuuuuuur
Waarom niet? Droxz kijkt op de nieuwsgroepen, en ziet dat deze zelfs deze week nog gepost isquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goede morgen schoonheid!quote:
Heej damequote:
Ja daarom snap ik het dus ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom niet? Droxz kijkt op de nieuwsgroepen, en ziet dat deze zelfs deze week nog gepost is
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die link werkt hier niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gran Turismo 5 stuurtje
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=14319
Heftuug! Haha en wat staat er vandaag op het programma?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen om op te gaan staan!
Logitech stuurtje dus? Of niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die link werkt hier niet.
en ik heb een GranTurismo3 stuur. Die ga ik dus even proberen met dat spelkan 360 graden draaien
Mistig ja... en dan gaat het waarschijnlijk vanmiddag ook nog is regenenquote:
Dit weekend zou het 13 graden worden zeiden ze op 't nieuws, en zon? Ik snap er de ballen niet meer vanquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mistig ja... en dan gaat het waarschijnlijk vanmiddag ook nog is regenen
ik weet het niet meer zeker. er ligt opzeker een laag stof over hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Logitech stuurtje dus? Of niet?
nog steeds vanuit bed....quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heftuug! Haha en wat staat er vandaag op het programma?
* Dr.Droxz heeft een overheerlijk bakje thee gezet voor Lotte! Voor een goed begin van de dagquote:
Nederlands weerquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit weekend zou het 13 graden worden zeiden ze op 't nieuws, en zon? Ik snap er de ballen niet meer van
Dus vanmiddag weer even rustenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog steeds vanuit bed....
hydro en that's it
Op een soort constructie geplaatst? Wel een leuk stuurtje!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet het niet meer zeker. er ligt opzeker een laag stof over haha
deze is het
[ afbeelding ]
Dokter... het is maar een ideequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vraag me af wanneer het ophoudt dat ik elke ochtend kotsmisselijk en duizelig wakker word. Mijn god dit is vermoeiend.
Verstandig van jequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
waarschijnlijk wel, al heb ik nu al vast besloten minder te doen dan afgelopen maandag
Hij is niet eens zo supergroot, kan hem zo op FTP gooien, heb 2,5 mbit upload WL.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb 'm vorige week nog gedownload
Moet ik de ISO anders op DVD voor je plempen?
Kan ik me voorstellen, heb een Playstation 2 legaal omgebouwdquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
hier is de playstation niet omgebouwd dat wou "meneer" niet hebben, ik vind dat een beetje jammer
Dan ben je zwangerquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Jeh, die weet 't ook niet.
nee, dit is geen foto van mezelf hoor. gewoon van googlequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een soort constructie geplaatst? Wel een leuk stuurtje!
Komt door al die piemelpuddingquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:43 schreef BloodyLotte het volgende:
* BloodyLotte wacht op zwangerschapgrapjes.
ahhh dat meen je niet ?? als je dat kan doen graag manquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is niet eens zo supergroot, kan hem zo op FTP gooien, heb 2,5 mbit upload WL.
Maar als dat spel komt moet ik eerst maar is een PS3 aanschaffenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zoveel meer speel, maar toch als ik dan gran turismo 5 hoor wil ik meteen weer!
Oow ok ik dacht alquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, dit is geen foto van mezelf hoor. gewoon van google
Hangt ervan af waar ik ermee speel. kan voor de TV maar ook voor de pc. die tafels verschillen qua hoogtevoor de tv zit ik gewoon op de grond haha
Sgele, wat heb je nu weeer gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
He jullie gaan best rap vandaagIk ben nog steeds bezig met alles op te starten..
Lotte.. zwanger?
Lotte Trakteert Lotte Trakteertquote:
Zal hem vanavond even downloaden en ftptje bouwen, dan heb je hem morgen, goed?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahhh dat meen je niet ?? als je dat kan doen graag man
ja goed man , bedankt alvastquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal hem vanavond even downloaden en ftptje bouwen, dan heb je hem morgen, goed?
Mogguh!quote:
Bier! En die verrekte schijt beschuit met muisjes wat nooit normaal gegeten kan wordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Lotte Trakteert Lotte Trakteert![]()
Je moeder, die is pas zwanger..quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
He jullie gaan best rap vandaagIk ben nog steeds bezig met alles op te starten..
Lotte.. zwanger?
Sgoed, komt goed... nou dat je het zegt, een Droxz special zou er nog wel ingaan!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goed man , bedankt alvastals jij iets nodig heb ofzo hoor ik het wel
ok , een dubbele dan bij dezequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgoed, komt goed... nou dat je het zegt, een Droxz special zou er nog wel ingaan!
OMG!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas zwanger..
Droxz moet er is een foto van maken, dan kan je dat tenminste postenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok , een dubbele dan bij deze
Dank u, dank u!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok , een dubbele dan bij deze
Die expresso zie je bijna niet meer terug in die cappucino... mijn naam staat zelfs met een stikkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz moet er is een foto van maken, dan kan je dat tenminste posten
Ik heb je met liefde thee gegeven, wil je al weer koffie?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Nu al moedergrapjes? Ik heb nog heulemaal geen koffie gehad zeg
Je vroeg er zelf omquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Haha serieus?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die expresso zie je bijna niet meer terug in die cappucino... mijn naam staat zelfs met een stikker
op mijn beker...."Droxz" hahaha (buiten internet op is het ook vaak droxz ipv echte naam)
Deze week ff foto maken
Beller, ik weet het niet, maar de rest die nu binnenkomt kan ook nergens inloggenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sgele, wat heb je nu weeer gedaan
Het is niet snel goed met haar he?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb je met liefde thee gegeven, wil je al weer koffie?
Je moeder, dat ze maar eens opschiet met die koffiequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Als jij maar internet hebtquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller, ik weet het niet, maar de rest die nu binnenkomt kan ook nergens inloggen
Aaight!quote:
Zoals het hoort!quote:
Ik wil alles.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb je met liefde thee gegeven, wil je al weer koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |