SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede zaak!![]()
2012quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg tot 2013!
Weer goed nieuws.
Gaan we dat nu bij elk nieuwtje melden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:10 schreef Lyzio het volgende:
De hand van Cruijff he.
Ik heb hem nog nooit in het echt zien spelen, dus voor mij is het dan ook simpel om zo'n oordeel te gevenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij is teruggevallen na een blessure. Zat afgelopen zomer niks voor niks bij de A-selectie tijdens de voorbereiding. Ik vind dat hij wel een kans verdient.
Ik ben niet echt heel erg overtuigd van 'm. Waarom zou je hem overigens bij de selectie halen en een Javier Martina die wél presteert niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in het echt zien spelen, dus voor mij is het dan ook simpel om zo'n oordeel te geven.
Vermaelen en Vertonghen bedoel je neem ik aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben niet echt heel erg overtuigd van 'm. Waarom zou je hem overigens bij de selectie halen en een Javier Martina die wél presteert niet?
Verhuur 'm maar aan een eerstedivisieclub, a la van der Wiel. Als het een topper is komt 'ie terug, anders niet.
Nee, die speelden voor een eredivisieclub.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vermaelen en Vertonghen bedoel je neem ik aan
Precies!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben niet echt heel erg overtuigd van 'm. Waarom zou je hem overigens bij de selectie halen en een Javier Martina die wél presteert niet?
Verhuur 'm maar aan een eerstedivisieclub, a la van der Wiel. Als het een topper is komt 'ie terug, anders niet.
Je kan zeggen wat je wil, maar Cruijff die betrokken is/wordt bij je organisatie is gewoon een goed uithangbord, en mensen putten daar vertrouwen uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Gaan we dat nu bij elk nieuwtje melden?![]()
Zal wel een mooie clausulebedrag opgenomen zijn waarvoor hij mag vertrekken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg tot 2013!
Weer goed nieuws.
Mr Pyth komt weer stoken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal wel een mooie clausulebedrag opgenomen zijn waarvoor hij mag vertrekken.
3 dagen terug wilde hij nog tot het einde van dit seizoen wachten met bijtekenen.
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
Favoriete Ajacied Allertijden - Ronde 1B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |