Precies goed. Had ook niet verwacht dat Cruijff een bureau in de ArenA zou krijgen ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik had dit wel verwacht. Hij stelt de mensen aan (waar hij uiteraard veelvuldig contact mee zal hebben) en kijk daarna toe. Hij is hier echter wel verantwoordelijk voor, dat zegt hij net ook zelf.
quote:Cruijff heeft al zo zijn ideeën over wat er bij Ajax moet veranderen. "Maar dat ga ik nu natuurlijk niet zeggen'', sprak hij. "Dat zou stom zijn. Ik word geen technisch directeur, voorzitter of trainer. Ik ga wel zeggen wat er moet veranderen. Bij Ajax gaat het niet zoals het moet. Ik wil dat veranderen. Ik ga dus zeggen dat het zo en zo moet. Ik ben ook zeker verantwoordelijk voor hoe ik de zaken ga neerzetten. Ik ben nooit ergens voor weg gelopen.''
Personen
Cruijff wilde niet op personen ingaan. "Technisch directeur Martin van Geel zit mij niet in de weg. Niemand zit mij in de weg. Zo denk ik niet. Ik ga gewoon zeggen hoe het moet, projecties maken en zeggen welke poppetjes daar bij passen. Ajax is gewoon mijn club en nog steeds een parel in het Nederlandse voetbal. Dat merk je ook overal in het buitenland. Dan doet het pijn als het niet goed gaat.''
Champions League avond
Cruijff: "Ik geef maar één voorbeeld. De ledenraad van Ajax vergaderde dinsdag tijdens een avond met voetbal in de Champions League. Dat kan in mijn ogen al niet. Dat is raar voor mensen die van voetbal houden. Ik word vaak gebruikt in negatieve zin. Daarom heb ik besloten om de mensen eens te verrassen en naar de ledenraad te gaan. Ik wilde horen wat ze te vertellen hadden. Ze hebben me toen gevraagd of ik wilde zeggen hoe het technische gedeelte bij Ajax er uit moet zien. Dat wilde ik wel.''
En natuurlijk nog dat over die 'provocerende column'quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:03 schreef BoNi het volgende:
Hij zat stiekem wel een beetje te jokken natuurlijk.......
Eerst zegt hij dat hij gewoon voor de lol eens naar de ledenvergadering ging, vervolgens verspreekt hij zich als hij zegt dat hij eigenlijk helemaal niet wist dat hij zou gaan....
Veel geklets, weinig inhoud.
Die hij al op donderdag, of in ieder geval voor de presentatie van het rapport-Coronel, had geschreven.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En natuurlijk nog dat over die 'provocerende column'
Johan wil (vanwege het verwachtingspatroon wat aan zijn naam hangt misschien) ook zo min mogelijk verantwoordelijkheden hebben. Als hij wel graag verantwoordelijkheden op zich nam had ie al lang zelf een keer trainer geworden van het Nederlands elftal. Op de een of andere manier lijkt het alsof hij daar steeds direct of indirect wel wat te zeggen heeft, maar op het moment dat men hem vraagt heeft ie er geen zin in.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:59 schreef Terrorbita het volgende:
Had dit wel verwacht, Johan heeft geen zin meer in een bureaustoel en een eigen kantoortje.
Zo kan hij van afstand de boel aansturen, want als meneer wat neerzet zal ie zich echt niet volledig terugtrekken. Hij stelt zich zo nog wel enigzins veilig natuurlijk, als hij de functie technisch directeur gaat bekleden is ie volledig aansprakelijk. Nu ook wel enigzins maar hij staat lang niet zo in de picture..
Het verhaal van "ik wist niet eens of ik wel ging.." gaat er bij mij toch niet helemaal in hoor.
Zolang er nog niets getekend is, is er nog geen overeenkomst.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, MvB dus de nieuwe trainer. Ontkennen is er al niet meer bij.
quote:Einde aan Ajax-sprookje Kozakken Boys-back
20/02/2008 19:09
Het leek een modern sprookje te worden voor Samuel Scheimann. Maar de verdediger van amateurclub Kozakken Boys is er uiteindelijk niet in geslaagd een contract te verdienen bij Ajax.
Drie weken liep de Werkendamse linksback stage bij de Amsterdamse club. Die proefperiode had hij mede verdiend door zijn goede optreden tegen Ajax in de eerste ronde van het toernooi om de KNVB-beker.
'De lat lag erg hoog', vertelt Scheimann in het Brabants Dagblad. 'Ik moest beter zijn dan de spelers die ze nu hebben en ik zou me binnen twee jaar in het eerste moeten spelen. Die verwachting was er niet.'
En over 2 jaar speelt ie de pannen van het dak bij feyenoordquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:06 schreef Triptamine het volgende:
In de categorie mislukte sprookjes:
[..]
![]()
Leuk voor 'm, maar dat is geen reden om hem nu een contract aan te bieden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En over 2 jaar speelt ie de pannen van het dak bij feyenoord
Ik ga er wel vanuit dat nac met een nulletje of 3 van de mat getikt gaat worden. De goede reeks van nac is in mijn ogen vooral toeval.quote:
Ik zit met pizza klaar zondag om te kijken of psv en ajax punten gaan verspelenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
spannend of niet jorien kutjood vanme
Wanneer Ajax weer eens een zapige wedstrijd speelt, ben ik toch blij dat ik met Tele2 de mogelijkheid heb om over te schakelen naar het hoogstaand voetbal van Feyenoord.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zit met pizza klaar zondag om te kijken of psv en ajax punten gaan verspelen
vooral psv thuis tegen de graafschap gaat zo spannend worden
feyenoord speelt zaterdag komend weekendquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer Ajax weer eens een zapige wedstrijd speelt, ben ik toch blij dat ik met Tele2 de mogelijkheid heb om over te schakelen naar het hoogstaand voetbal van Feyenoord.
0-0 en dan uit met 1 doelpunt verschil verliezen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Speelde Ajax maar zoals Arsenal altijd speelt
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Speelde Ajax maar zoals Arsenal altijd speelt Barca vandaag speelde
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dus van Bojan was niet slechts een gerucht
Dan kan ik zaterdag naar jullie hoogstaand aanvalsspel kijken. Met natuurlijk als belangrijkste speler jullie tobscoorder.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feyenoord speelt zaterdag komend weekend
Hmm, ik vatte het gister al zo op eigenlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:49 schreef Nashje het volgende:
Had stiekem wel verwacht dat het uiteindelijk toch weer zou tegenvallen. Ach, zolang hij het huidige zootje er uit flikkert en zorgt dat er een Ajax bestuur komt dat goed met elkaar overweg kan zitten we goed denk ik.
Het voetballende aspect heb ik het overquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
0-0 en dan uit met 1 doelpunt verschil verliezen?
Herkenbaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |