Dat is niet meer zo.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:31 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat dat blad vaak een week of 3 achterloopt..
Ja maar bij die annueiten betaal je maandelijks een vast bedrag aan rente+aflossing(eerst relatief meer rente omdat je schuld dan groter is en later relatief meer aflossing). Bij een normale hypotheek los je steeds een vast bedrag af +de rente en betaal je op het laatst dus veel minder omdat de schuld dan kleiner is.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
He? Als je aflost, dan daalt toch je schuldenlast. En dan daalt ook de rente. Of ben ik nou gek?
Ik baseer me overigens alleen maar op de informatie in dit topic. Zelf ken ik geen bron die zegt dat PSV aan het aflossen is.
Dat wel eens prettig zijn ja... gewoon een lekker dikke vette overwinning... is goed voor het moraalquote:Op zondag 24 februari 2008 12:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie in principe vandaag en Heracles thuis nog als enige mogelijkheden om het publiek eens op een doelpuntenfestijn te trakteren, dus hopelijk maken ze er wat van. Om te bginnen hoe ze de tweede helft in Zweden speelde.
Is ook enorm belangrijk. Als je vandaag dik wint heb je 9 punten voorsprong en een beter doelsaldo. Dan mag je de komende 8 wedstrijden er 3 verliezen.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat wel eens prettig zijn ja... gewoon een lekker dikke vette overwinning... is goed voor het moraal
Okee, maar in dit geval wordt de schuldenlast toch ook minder. Aah okee, je definitie van schuldenlast is anders (en waarschijnlijk juister dan de mijne.)quote:Op zondag 24 februari 2008 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja maar bij die annueiten betaal je maandelijks een vast bedrag aan rente+aflossing(eerst relatief meer rente omdat je schuld dan groter is en later relatief meer aflossing). Bij een normale hypotheek los je steeds een vast bedrag af +de rente en betaal je op het laatst dus veel minder omdat de schuld dan kleiner is.
Ik denk het wel, maar zoals gezegd baseer ik me enkel op de informatie in dit topic.quote:Maar jij denkt dat PSV niet aflost?
Koevermansquote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef -SG- het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina en Aissati.
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koevermans![]()
Van de zomer maar naar rotterdam ?
is dat zo ?quote:
Neequote:Op zondag 24 februari 2008 13:55 schreef Zwansen het volgende:
Vandaag kunnen we weer tevreden zijn met een gelijkspel.
12 punten uitlopen is knap..quote:Op zondag 24 februari 2008 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm vandaag 12 punten uitlopen op Ajaks?
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef KELDER het volgende:
[..]
12 punten uitlopen is knap..
3 punten uitlopen, en het totaal tov ajax op 12 brengen is wel mogelijk
Ja en kluivert met een megakans ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week Utrecht uit.
Werd het niet 1-1 in de laatste minuten?
86e minuut ja..kon wel huilenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week Utrecht uit.
Dat was volgend jaar de meest kutte uitslag ooit.... Daar verloren we het kampioenschap... Dachten we. Toen was ik echt zo ziek.
Werd het niet 1-1 in de laatste minuten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |