Ook tijdens "inhalende surveillance" moet de politie zich gewoon aanpassen aan het overige verkeer. Anders inderdaad gewoon toeters en bellen aan. En zoals gezegd, we hebben het hier niet over een afstand van 100 meter, maar een stuk meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:51 schreef EvL. het volgende:
Misschien is het wel een onopvallende politieauto met ontheffing?
Jij brengt andere mensen in gevaar door je auto ervoor te mikken, da's niet zo netjes.
Dan creër je zelf een klassenjustitie: rijken kunnen dan doen en laten wat ze willen. Er zijn zat mensen met voldoende inkomen om dan maar eventjes een jaartje rijontzegging af te kunnen kopen. Om daarna direct weer andere weggebruikers in gevaar te brengen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:53 schreef Athmozz het volgende:
Kon je niet vragen om die maanden rijverbod om te zetten in een geldboete? Dat ze 1 maand gelijk stellen aan 1000¤ oid
Ghe, vandaar je topicquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:08 schreef MikeyMo het volgende:
hoe is het eigenlijk met de ts en zijn werk afgelopen?
Totdat jij naar links toe komt omdat je denkt dat het kan en vervolgens de persoon achter je 150 reed en daardoor niet meer kon remmen en je kofferbak in duikt. Dan boeit het je wel, want dan kom jij naar links op het moment dat het niet kan en kan jij dus gaan betalen. *spreekt uit ervaring*quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:42 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik rijd de max snelheid die we in dit land met zijn allen democratisch vastgesteld hebben en rij braaf op de rechter ribaan zoals het hoort.
Ik kijk in mijn spiegel en ja er is nag wat ruimte dus ik ga inhalen dan
Boeit mij niet hoe hard die auto er net achter aan komt rijden.
het zou kunnen dat ze naar de individuele situatie kijken (kan namelijk als je voor de rechtbank komt) en dat ze die 3 maanden dat hij anders NIET kan gaan werken (doordat hij geen auto beschikbaar heeft) wél mag gaan werken, maar dat hij al zijn inkomsten afgeeft. Als een of andere manager die 1 miljoen per maand schept dan dezelfde "omzetting" van een maand rijverbod naar een maand inkomen vraagt, dan wordt die even hard gestraft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dan creër je zelf een klassenjustitie: rijken kunnen dan doen en laten wat ze willen. Er zijn zat mensen met voldoende inkomen om dan maar eventjes een jaartje rijontzegging af te kunnen kopen. Om daarna direct weer andere weggebruikers in gevaar te brengen.
Ik refereer hier nog even aanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:27 schreef CraZaay het volgende:
Of zoals in Finland: boete naar inkomen. Zoals in 2004 de miljonair Jussi Salonoja die voor het rijden van 80 waar je 40 mocht (bebouwde kom) een boete kreeg van EUR 170.000,-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |