Voor het geval dat het hier nog niet gepost wasquote:Nog altijd is het nog niet bevestigd dat er een seizoen 4 komt van Prison Break, toch zijn Fox en natuurlijk de Prison Break crew al bezig met de locatie van de opnames.
De producers van Prison Break hebben, na eigen zeggen, een geweldig idee voor de verhaallijnen van het volgende seizoen. Mogelijk gaat de serie hierdoor verhuizen naar Los Angeles en zal niet meer opgenomen worden in Dallas, Texas. Wat heel jammer is voor Texas, het opnemen van een Prison Break aflevering kost namelijk 1,4 miljoen dollar, duurt 8 dagen om op te nemen en biedt werk aan zo'n 600 mensen.
Dit alles is gemeld door een woordvoerder van Fox. Nogmaals, het is nog niet zeker dat er een seizoen 4 van Prison Break komt maar de kans wordt steeds groter.
windquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:04 schreef sitting_elfling het volgende:
wat mij trouwens ook opviel als whistler onder de truk kruipt en rolt, zie je op een gegeven moment het boekje op de grond liggen, niet op zn kant, later daarna als whistler zegt bij het strand oh fuck mijn boekje, staat het ineens recht op.
Jij denkt daar bijvoorbeeld heel anders over dan ik. Elk seizoen vind ik (enorm) zijn charme hebben, en ik blijf elke aflevering weer spannend vinden. Kan er geen genoeg van krijgen. Hopelijk is seizoen 4 dan ook niet het laatste seizoen. Zou het echt jammer vinden als zo'n goede serie als deze komt te eindigen. Desnoods moeten ze het dan maar op een andere manier verder gaan, maar wel zodanig dat dit al bestaande verhaal er wel belangrijk in is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef northernlight81 het volgende:
Het gaat erom of dit een spin off wordt met andere personages of weer mer Scofield enzo. Ik kan me niet voorstellen dat ze hem nog een seizoen vast gaan zetten en dat hij dan weer gaat ontsnappen. Aan de andere kant, als hij niet vastgezet wordt is er sowieso niets meer aan. Seizoen 2 was al matig en dit zal dan alleen slechter worden. Liever beginnen ze opnieuw met nieuwe karakters en eventueel een paar links, maar zijn de gevangenen nieuw. Een vrouwengevangenis zou wel leuk zijn.
Kan ook, we zullen het zien. En wie weet verrassen ze en wordt het een harstikke vet seizoen met scofield. Het is voor die 50 minuten per week sowieso wel leuk om te kijken. Vooral als je ziet wat de alternatieven zijn op de televisie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jij denkt daar bijvoorbeeld heel anders over dan ik. Elk seizoen vind ik (enorm) zijn charme hebben, en ik blijf elke aflevering weer spannend vinden. Kan er geen genoeg van krijgen. Hopelijk is seizoen 4 dan ook niet het laatste seizoen. Zou het echt jammer vinden als zo'n goede serie als deze komt te eindigen. Desnoods moeten ze het dan maar op een andere manier verder gaan, maar wel zodanig dat dit al bestaande verhaal er wel belangrijk in is.
Weekje geleden nog gedaanquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:04 schreef Landgeld het volgende:
Iemand seizoen 1 nog wel eens opnieuw gekeken? Ik ben van plan dat deze zomer weer eens te doen
Ik denk zo het tegenovergestelde van ditquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jij denkt daar bijvoorbeeld heel anders over dan ik. Elk seizoen vind ik (enorm) zijn charme hebben, en ik blijf elke aflevering weer spannend vinden. Kan er geen genoeg van krijgen. Hopelijk is seizoen 4 dan ook niet het laatste seizoen. Zou het echt jammer vinden als zo'n goede serie als deze komt te eindigen. Desnoods moeten ze het dan maar op een andere manier verder gaan, maar wel zodanig dat dit al bestaande verhaal er wel belangrijk in is.
tja, meningen verschillen maar ik denk dat het ligt waar je 0-meting ligt. Als je dagelijks GTST kijkt dan is idd zelfs seizoen 3 van Prison Break nog spannend en super leuk elke afleveringquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Scofield gaat Gretchen nog afmaken en komt terug in Sona.quote:WELCOME TO SONA!
Prison Break's third season returns Monday, September 17, 8/7c on FOX!
Haaaaaaa en gewoon het derde seizoen! Jippiequote:Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef northernlight81 het volgende:
Dit staat op de prison break site van Fox:
[..]
Lijkt me duidelijk. Scofield gaat Gretchen nog afmaken en komt terug in Sona.
Damn, dat is nog wel even wachten hoor!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Hmm 17 september valt dit jaar niet eens op een maandag... volgens mij is dat gewoon verouderde informatie, over toen seizoen 3 vorig jaar begonquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar er staat toch returns, en niet starts ofzo. Dus ik denk 't wel!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:29 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hmm 17 september valt dit jaar niet eens op een maandag... volgens mij is dat gewoon verouderde informatie, over toen seizoen 3 vorig jaar begonEn gaat seizoen 3 dus niet dan verder
ik denk het niet, de Prison Break's third season returns Monday, September 17, 8/7c on FOX!, is van vorig jaar zover ik weet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Maar er staat toch returns, en niet starts ofzo. Dus ik denk 't wel!
que? waar staat dat ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:31 schreef Timooon het volgende:
Seizoen 3 gaat ook niet meer door, seizoen 4 wordt nu opgenomen
Alles ligt nog stil. De producers zijn bezig met gesprekken om de show naar LA te verkassen en verwacht wordt dat het filmen voor seizoen 4 in mei begint.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:31 schreef Timooon het volgende:
Seizoen 3 gaat ook niet meer door, seizoen 4 wordt nu opgenomen
Daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. In Amerika doet hij het misschien niet zo heel goed, maar de serie wordt wel in veel landen uitgezonden. Het is mij meer de vraag of ze terug komen met seizoen 3, 4 met scofield enzo of die spin off.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Alles ligt nog stil. De producers zijn bezig met gesprekken om de show naar LA te verkassen en verwacht wordt dat het filmen voor seizoen 4 in mei begint.
Men kan nu nog niet beginnen omdat Fox nog niet bekend heeft gemaakt of er überhaupt wel een seizoen 4 komt.
bron?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Alles ligt nog stil. De producers zijn bezig met gesprekken om de show naar LA te verkassen en verwacht wordt dat het filmen voor seizoen 4 in mei begint.
Men kan nu nog niet beginnen omdat Fox nog niet bekend heeft gemaakt of er überhaupt wel een seizoen 4 komt.
Pffff zo lang weer? Ik word wel een beetje gek van elke keer dat wachten. Dan is er American Football, wereld nieuws, stakingen, etc. Misschien is het tijd om te beginnen met LOST als ik iedereen er zo over hoor. Bij welk seizoen kan ik het beste beginnen? Of moet ik helemaal vanaf nr.1 beginnen met kijken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Bij Lost moet je vanaf seizoen 1 kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:53 schreef nlboy het volgende:
[..]
Pffff zo lang weer? Ik word wel een beetje gek van elke keer dat wachten. Dan is er American Football, wereld nieuws, stakingen, etc. Misschien is het tijd om te beginnen met LOST als ik iedereen er zo over hoor. Bij welk seizoen kan ik het beste beginnen? Of moet ik helemaal vanaf nr.1 beginnen met kijken?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Discovered het volgende:
Lincon Burrows (Dominic Purcell) heeft in een interview gezegt dat ze met Seizoen 3 door gaan. Ze hebben eveneen time-out gegeven omdat de writers nog moeten schrijven voor de aankomende afleveringen.
En als laatste zij Lincon Burrows (Dominic Purcell) dat er zeker een Seizoen 4 zal komen.
Me 2 !!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das mooi nieuws, voor mij danhehe sommige zijn niet blij maar ik vind PB gewoon lekker wegkijken en zit nog altijd op puntje van me bank te kijken
Precies, helemaal mee eens. Ik vond seizoen 1 echt 1 van de vetste seizoenen van alle series ooit. Nu is het lang zo vet niet meer, maar het is die 40 minuten per week nog meer dan waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das mooi nieuws, voor mij danhehe sommige zijn niet blij maar ik vind PB gewoon lekker wegkijken en zit nog altijd op puntje van me bank te kijken
mensen zullen niet snel de baan van cipier willen nemen, en kan me voorstellen dat die meeste mensen niet heul fysiek sterk en slim zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:12 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens. Ik vond seizoen 1 echt 1 van de vetste seizoenen van alle series ooit. Nu is het lang zo vet niet meer, maar het is die 40 minuten per week nog meer dan waard.
Vooral bij de laatste episodes waren leuk. Vooral de afhandeling met Gretchen van Scofield was natuurlijk ook gaaf. Met die detectiepoortjes. De ontsnapping zelf was wel spannend, maar dat had veel beter gekunt.
Maar het verhaal dit seizoen was wel echt veel minder. Met eerst die lompe ontsnappingspoging met die helocopters. Daarna wordt Gretchen verraden, legt ze zo even 3 man om en daar hoor je dan niets meer van. Sowieso die hele gevangenis... Er is geen bewaking meer binnen, want die kon het niet aan. Maar er zijn wel genoeg mensen rond omheen zodat als ze willen en ze gaan naar binnen alle gevangen meteen stil op hun knieën gaan zitten. Ook zijn de gevangenen voor 100% afhankelijk van de bewakers voor het eten en drinken. Het is toch gewoon onzin dat er geen bewaking binnen rondloopt. Als je zoveel millitairen er omheen hebt kun je er ook genoeg binnen zetten.
Linkje?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Discovered het volgende:
Lincon Burrows (Dominic Purcell) heeft in een interview gezegt dat ze met Seizoen 3 door gaan. Ze hebben eveneen time-out gegeven omdat de writers nog moeten schrijven voor de aankomende afleveringen.
En als laatste zij Lincon Burrows (Dominic Purcell) dat er zeker een Seizoen 4 zal komen.
Grote God, ik dacht dat ze beloofd hadden dat seizoen 3 het laatste zou zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Discovered het volgende:
toch wel grappig om te zien, deze thread kan maandenlang de ijskast in want ik zie niet in dat het iig voor de zomer nog klaar is .. ik verwacht nieuw seizoen .. nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:04 schreef Apekoek het volgende:
Nu wel, echter zal er hoe dan ook een vervolg komen, of dat nou seizoen 3 of 4 is, dat doet er mij niet toe.
De kans dat de serie helemaal gestopt is acht ik zeer klein. Helaas is het wel onbekend wanneer het verder zal gaan, dat doet toch enig sins pijn
quote:Seizoen 4
Seizoen 4 is een feit. Wentworth Miller heeft dit 11 maart 2008 tijdens een persconferentie in Tel Aviv bekend gemaakt: “Wentworth confirmed that season 4 of Prison Break is a fact and the shootings will start at the end of March.” Hij zei ook dat dit seizoen niet over het ontsnappen uit een gevangenis zou gaan, maar over zijn wraak richting "The Company" omdat zij Sara vermoord zouden hebben. De producers van Prison Break hebben, naar eigen zeggen, een geweldig idee voor de verhaallijnen van het 4e seizoen. Mogelijk gaat de serie hierdoor verhuizen naar Los Angeles en zal niet meer opgenomen worden in Dallas, Texas.
Op dit moment hebben de producers van Prison Break 2 previews van seizoen 4 uitgebracht. Eind maart zullen nieuwe uitzendingen op FOX in Amerika te zien zijn. Season 4 heeft vijf afleveringen maar zal naar alle waarschijnlijkheid verder worden uitgebreid naar 11 stuks.
Episodes Season 4:
S04E01: The Revenge
In Episode 1 van Season 4 zal Michael Scofield opzoek gaan naar Gretchen. Hij stapt in zijn auto en rijdt naar Washington D.C. Ook Mahone's verhaal gaat verder. Hij sluit zich aan bij The Company om zo later in alle vrijheid naar zijn familie kan. Op het kantoor van The Company ontmoet Mahone in verbazing Kellerman. Lincoln zal met zijn zoon LJ een goede vriend van LJ op gaan zoeken. Zijn vader is makelaar en zal een huis kunnen regelen voor Lincoln, LJ en Sofia. Ondertussen raken Lincoln en Sofia steeds verliefder.
Titelverklaring: The Revenge, omdat Michael Scofield opzoek gaat naar de moordenaar van Sarah.
S04E02: Past to be Future
In Episode 2 van Season 4 zal Kellerman een grotere rol aan gaan nemen. Hij maakt het Mahone lastig om goed z'n werk te kunnen doen bij The Company. Via via hoort Kellerman dat Michael Scofield opzoek is naar Gretchen om wraak te nemeen. Gretchen weet dit onder tussen ook en bereid zich voor op de onmoeting. In Sona lopen de gemoederen hoog op wanneer Bagwell en Sucré naar de macht grijpen. Lincoln haalt ondertussen oude herrineringen op met LJ en bedenkt hoe hij verder gaat leven.
Titelverklaring: Past to be Future, omdat er veel herrineringen worden opgehaald uit het verleden, tevens zijn er veel flashbacks te zien.
S04E03: Rosemont - Informatie volgt - S04E04: Dr Pimmit - Informatie volgt - S04E05: Family Hunt - Informatie volgt - S04E05: All Right SBLS - Informatie volgt -
Wat een grapquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Svensational het volgende:
Van Wikipedia (niet betrouwbaar dus)
[..]
Daar lijkt het idd een beetje op.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk zijn seizoen 3 en 4 gewoon 2 halve seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |