abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56964423
afkicken dus..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56965336
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
En toen een halfjaar geen prisonbreak......
U sure dat het een half jaar is? Geen 5 maand? of 7? Of misschien wel 8? 9? 10?

of helemaal nooit meer..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56965434
Tot vorige week zondag had ik nog nooit Prison Break gezien. Heb ze van de week allemaal achter elkaar gezien en ben net klaar met S3 Ep 13. En nu kan ik dus minstens een half jaar geen nieuwe episodes meer krijgen, krijg het leperazus

En ik kan me gewoon niet voorstellen dat Sara dood is.

1. Het hoofd kan een dummie zijn, als je ziet wat de company allemaal kan, dan is een nephoofd niet al te lastig.
2. LJ heeft nooit gezien dat Sara vermoord werd, hij deed zijn ogen dicht en hoorde het een en ander.

Ik durf te wedden dat ze in seizoen 4 weer terug is.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:08:19 #79
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_56966263
dat idee heb ik dus ook nogsteeds, alhoewel het ook wel kan dat sarah zonder beelden vermoord moest worden omdat ze uit de serie wilde?
ff wachten nog
pi_56966874
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
En toen een halfjaar geen prisonbreak......
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56967063
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

U sure dat het een half jaar is? Geen 5 maand? of 7? Of misschien wel 8? 9? 10?

of helemaal nooit meer..
Op zn minst 6 maanden.
pi_56967130
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef Saekerhett het volgende:
Tot vorige week zondag had ik nog nooit Prison Break gezien. Heb ze van de week allemaal achter elkaar gezien en ben net klaar met S3 Ep 13. En nu kan ik dus minstens een half jaar geen nieuwe episodes meer krijgen, krijg het leperazus

1. Het hoofd kan een dummie zijn, als je ziet wat de company allemaal kan, dan is een nephoofd niet al te lastig.
2. LJ heeft nooit gezien dat Sara vermoord werd, hij deed zijn ogen dicht en hoorde het een en ander.

was je ziek ofzo? das ong 6 uur per dag prisonbreak kijken
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_56967439
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

was je ziek ofzo? das ong 6 uur per dag prisonbreak kijken
School zat in een (zeer) rustig vaarwater ja
pi_56969565
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef Game_Error het volgende:
alhoewel het ook wel kan dat sarah zonder beelden vermoord moest worden omdat ze uit de serie wilde?
Dat dus gewoon.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56978152
quote:

Sarah komt terug als half mens, half robot. Dat is ook al door schrijvers bevestigd.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56981967
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sarah komt terug als half mens, half robot. Dat is ook al door schrijvers bevestigd.
was dat niet terminator
pi_57004428
Kwam deze tegen op internet. Lechero was toen al dood .
Secrets never die. Only people.
pi_57004487
Is hier al voorbij gekomen
pi_57004488
Ok, dat wist ik dan weer niet. Wel slecht hoor .
pi_57004831
In het volgende shot zie je die gast van de zijkant en dan is het Lechero duidelijk niet.
pi_57004856
Beetje slordig om hem dan dezelfde outfit aan te trekken.
pi_57004902
Dat is waar.
pi_57005376
wat mij trouwens ook opviel als whistler onder de truk kruipt en rolt, zie je op een gegeven moment het boekje op de grond liggen, niet op zn kant, later daarna als whistler zegt bij het strand oh fuck mijn boekje, staat het ineens recht op.
pi_57008179
Ik heb even in een ruk door seizoen 3 gekeken, maar Linc en die Gretchen acteren echt slecht.. dat wordt echt irritant..
pi_57008188
quote:

same thing hier..
vriend van me zei, dat ik het toch maar eens een keer moest kijken
dus maar eens gedaan, en ja het is allemaal wel tof..
Maar sommige stukjes zijn wel te voorspellen..

Nu moeten we weer tijdje wachten, maar dat moet ik wel met meer series
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:38:33 #96
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_57008467
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:04 schreef sitting_elfling het volgende:
wat mij trouwens ook opviel als whistler onder de truk kruipt en rolt, zie je op een gegeven moment het boekje op de grond liggen, niet op zn kant, later daarna als whistler zegt bij het strand oh fuck mijn boekje, staat het ineens recht op.
Oh meen je dat? Serieus, meen je dat?!! Neeeee!!!
jezus, roep de modjes hoor!

And all the things you do with it
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:42:30 #97
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_57008548
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:38 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

.
pi_57008726
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:09 schreef Tim86 het volgende:

pi_57010618
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:24 schreef Timmai het volgende:
Ik heb even in een ruk door seizoen 3 gekeken, maar Linc en die Gretchen acteren echt slecht.. dat wordt echt irritant..
oh ze acteert? valt me niet op Ik weet iig dat menig man graag naast haar wakker wil worden
pi_57010624
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:38 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

woensdag 27 februari 2008 @ 15:05:38 #101
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57011628
Vandeweek ook ff s03e08 tm s03e13 gekeken, de enige die i nog niet gezien had. Als je het zo in 1 ruk achter elkaar kijkt is het zeker wel vermakelijk maar het hangt van zoveel toevalligheden aan elkaar...dat is wel jammer.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_57012181
quote:
Nog altijd is het nog niet bevestigd dat er een seizoen 4 komt van Prison Break, toch zijn Fox en natuurlijk de Prison Break crew al bezig met de locatie van de opnames.

De producers van Prison Break hebben, na eigen zeggen, een geweldig idee voor de verhaallijnen van het volgende seizoen. Mogelijk gaat de serie hierdoor verhuizen naar Los Angeles en zal niet meer opgenomen worden in Dallas, Texas. Wat heel jammer is voor Texas, het opnemen van een Prison Break aflevering kost namelijk 1,4 miljoen dollar, duurt 8 dagen om op te nemen en biedt werk aan zo'n 600 mensen.

Dit alles is gemeld door een woordvoerder van Fox. Nogmaals, het is nog niet zeker dat er een seizoen 4 van Prison Break komt maar de kans wordt steeds groter.
Voor het geval dat het hier nog niet gepost was
pi_57013807
Het gaat erom of dit een spin off wordt met andere personages of weer mer Scofield enzo. Ik kan me niet voorstellen dat ze hem nog een seizoen vast gaan zetten en dat hij dan weer gaat ontsnappen. Aan de andere kant, als hij niet vastgezet wordt is er sowieso niets meer aan. Seizoen 2 was al matig en dit zal dan alleen slechter worden. Liever beginnen ze opnieuw met nieuwe karakters en eventueel een paar links, maar zijn de gevangenen nieuw. Een vrouwengevangenis zou wel leuk zijn.
pi_57014267
Iemand seizoen 1 nog wel eens opnieuw gekeken? Ik ben van plan dat deze zomer weer eens te doen
Love is in the air!
pi_57016075
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:04 schreef sitting_elfling het volgende:
wind
Life sucks
pi_57016094
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef northernlight81 het volgende:
Het gaat erom of dit een spin off wordt met andere personages of weer mer Scofield enzo. Ik kan me niet voorstellen dat ze hem nog een seizoen vast gaan zetten en dat hij dan weer gaat ontsnappen. Aan de andere kant, als hij niet vastgezet wordt is er sowieso niets meer aan. Seizoen 2 was al matig en dit zal dan alleen slechter worden. Liever beginnen ze opnieuw met nieuwe karakters en eventueel een paar links, maar zijn de gevangenen nieuw. Een vrouwengevangenis zou wel leuk zijn.
Jij denkt daar bijvoorbeeld heel anders over dan ik. Elk seizoen vind ik (enorm) zijn charme hebben, en ik blijf elke aflevering weer spannend vinden. Kan er geen genoeg van krijgen. Hopelijk is seizoen 4 dan ook niet het laatste seizoen. Zou het echt jammer vinden als zo'n goede serie als deze komt te eindigen. Desnoods moeten ze het dan maar op een andere manier verder gaan, maar wel zodanig dat dit al bestaande verhaal er wel belangrijk in is.
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:38:30 #107
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57016102
al nieuws over een volgend seizoen ofzo ?
pi_57016248
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:38 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Jij denkt daar bijvoorbeeld heel anders over dan ik. Elk seizoen vind ik (enorm) zijn charme hebben, en ik blijf elke aflevering weer spannend vinden. Kan er geen genoeg van krijgen. Hopelijk is seizoen 4 dan ook niet het laatste seizoen. Zou het echt jammer vinden als zo'n goede serie als deze komt te eindigen. Desnoods moeten ze het dan maar op een andere manier verder gaan, maar wel zodanig dat dit al bestaande verhaal er wel belangrijk in is.
Kan ook, we zullen het zien. En wie weet verrassen ze en wordt het een harstikke vet seizoen met scofield. Het is voor die 50 minuten per week sowieso wel leuk om te kijken. Vooral als je ziet wat de alternatieven zijn op de televisie.
pi_57022471
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:04 schreef Landgeld het volgende:
Iemand seizoen 1 nog wel eens opnieuw gekeken? Ik ben van plan dat deze zomer weer eens te doen
Weekje geleden nog gedaan
.
pi_57023077
quote:

[..]

Ik denk zo het tegenovergestelde van dit .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57024314
quote:

[..]

tja, meningen verschillen maar ik denk dat het ligt waar je 0-meting ligt. Als je dagelijks GTST kijkt dan is idd zelfs seizoen 3 van Prison Break nog spannend en super leuk elke aflevering

Kijk je daarin tegen veel andere (goede) series, zie je dat Prison Break seizoen 3 lang niet zo spannend/goed is en dat veel dingen wat nep/voorspelbaar zijn. Het loopt naar mijn mening gewoon af en dat is jammer. Seizoen 1 was subliem/top, genoot ik elke aflevering. Seizoen 2 was wel OK, had goede en spannende aflevering maar was minder.... Seizoen 3 vind ik een dikke onvoldoende....

maar nogmaals... meningen/smaken verschillen : )
Love is in the air!
pi_57024785
Dit staat op de prison break site van Fox:
quote:
WELCOME TO SONA!
Prison Break's third season returns Monday, September 17, 8/7c on FOX!
Lijkt me duidelijk. Scofield gaat Gretchen nog afmaken en komt terug in Sona.
pi_57026063
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]

Haaaaaaa en gewoon het derde seizoen! Jippie
Screw them.
We're going home.
pi_57026498
quote:
[..]

Damn, dat is nog wel even wachten hoor!!

Ik ga er gewoon nog steeds vanuit dat Sarah niet echt dood is en dat ze later nog gaat terugkeren in de serie.
Dit natuurlijk tegen beter weten in, omdat het bekend is dat de actrice die Sarah speelt uit de serie is.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  donderdag 28 februari 2008 @ 07:29:29 #115
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_57027152
quote:
[..]

Hmm 17 september valt dit jaar niet eens op een maandag... volgens mij is dat gewoon verouderde informatie, over toen seizoen 3 vorig jaar begon En gaat seizoen 3 dus niet dan verder
pi_57030835
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 07:29 schreef Xurk het volgende:

[..]

Hmm 17 september valt dit jaar niet eens op een maandag... volgens mij is dat gewoon verouderde informatie, over toen seizoen 3 vorig jaar begon En gaat seizoen 3 dus niet dan verder
Maar er staat toch returns, en niet starts ofzo. Dus ik denk 't wel!
pi_57031953
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef lindaatjuh het volgende:

[..]

Maar er staat toch returns, en niet starts ofzo. Dus ik denk 't wel!
ik denk het niet, de Prison Break's third season returns Monday, September 17, 8/7c on FOX!, is van vorig jaar zover ik weet.
pi_57032268
Seizoen 3 gaat ook niet meer door, seizoen 4 wordt nu opgenomen
.
pi_57032604
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:31 schreef Timooon het volgende:
que? waar staat dat ?
pi_57033398
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:31 schreef Timooon het volgende:
Alles ligt nog stil. De producers zijn bezig met gesprekken om de show naar LA te verkassen en verwacht wordt dat het filmen voor seizoen 4 in mei begint.

Men kan nu nog niet beginnen omdat Fox nog niet bekend heeft gemaakt of er überhaupt wel een seizoen 4 komt.
pi_57035321
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef Symer het volgende:

[..]

Alles ligt nog stil. De producers zijn bezig met gesprekken om de show naar LA te verkassen en verwacht wordt dat het filmen voor seizoen 4 in mei begint.

Men kan nu nog niet beginnen omdat Fox nog niet bekend heeft gemaakt of er überhaupt wel een seizoen 4 komt.
Daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. In Amerika doet hij het misschien niet zo heel goed, maar de serie wordt wel in veel landen uitgezonden. Het is mij meer de vraag of ze terug komen met seizoen 3, 4 met scofield enzo of die spin off.

Dat 17 september op een woensdag valt en afgelopen jaar op de maandag dat deze serie weer begon zegt genoeg denk ik. Scherp opgemerkt, geen slot van seizoen 3 dus vooralsnog. Het had wel superleuk geweest als ze tussen half september en eind november de laatste 9 eps zouden uitzenden en dan in januari 2009 terug zouden komen met s4.

Op wikipedia staat vrij duidelijk dat er waarschijnlijk geen rest van s3 komt, maar de schrijvers hebben doorgeschreven en het een en ander veranderd, waardoor ze nu dus op gaan nemen in LA. Ik wil niet negatief doen, maar dit is volgens mij hetzelfde als dat de schrijvers geprobeert hebben te zorgen dat de serie in een studio opgenomen kan worden om geld te besparen.
pi_57037558
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef Symer het volgende:

[..]

bron?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:53:47 #124
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_57238635
quote:
[..]

Pffff zo lang weer? Ik word wel een beetje gek van elke keer dat wachten. Dan is er American Football, wereld nieuws, stakingen, etc. Misschien is het tijd om te beginnen met LOST als ik iedereen er zo over hoor. Bij welk seizoen kan ik het beste beginnen? Of moet ik helemaal vanaf nr.1 beginnen met kijken?

Gister de film Hitman gekeken, echt heel appart om daar T-bag gewoon als 'politie' zien acteren. Elke keer als ik hem zie doet met dat denken aan T-bag. Waarschijnlijk gaat hij ook als 'slechterik' spelen in James Bond.
pi_57238742
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:53 schreef nlboy het volgende:

[..]

Pffff zo lang weer? Ik word wel een beetje gek van elke keer dat wachten. Dan is er American Football, wereld nieuws, stakingen, etc. Misschien is het tijd om te beginnen met LOST als ik iedereen er zo over hoor. Bij welk seizoen kan ik het beste beginnen? Of moet ik helemaal vanaf nr.1 beginnen met kijken?
Bij Lost moet je vanaf seizoen 1 kijken.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:37:04 #126
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_57239079
Is de serie dood?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:37:35 #127
167248 Discovered
iG x DisCov3r3D
pi_57242290
Lincon Burrows (Dominic Purcell) heeft in een interview gezegt dat ze met Seizoen 3 door gaan. Ze hebben eveneen time-out gegeven omdat de writers nog moeten schrijven voor de aankomende afleveringen.
En als laatste zij Lincon Burrows (Dominic Purcell) dat er zeker een Seizoen 4 zal komen.
The Way The World Ends...
pi_57242464
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Discovered het volgende:
Lincon Burrows (Dominic Purcell) heeft in een interview gezegt dat ze met Seizoen 3 door gaan. Ze hebben eveneen time-out gegeven omdat de writers nog moeten schrijven voor de aankomende afleveringen.
En als laatste zij Lincon Burrows (Dominic Purcell) dat er zeker een Seizoen 4 zal komen.

Das mooi nieuws, voor mij dan hehe sommige zijn niet blij maar ik vind PB gewoon lekker wegkijken en zit nog altijd op puntje van me bank te kijken
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:46:58 #129
167248 Discovered
iG x DisCov3r3D
pi_57242503
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Das mooi nieuws, voor mij dan hehe sommige zijn niet blij maar ik vind PB gewoon lekker wegkijken en zit nog altijd op puntje van me bank te kijken
Me 2 !!
The Way The World Ends...
pi_57244470
Ja ik ook! Ik kan me er niet zo druk over maken dat er een paar dingen niet kloppen. Vind het superspannend en gewoon leuk om naar te kijken!
pi_57244849
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Ik vond seizoen 1 echt 1 van de vetste seizoenen van alle series ooit. Nu is het lang zo vet niet meer, maar het is die 40 minuten per week nog meer dan waard.

Vooral bij de laatste episodes waren leuk. Vooral de afhandeling met Gretchen van Scofield was natuurlijk ook gaaf. Met die detectiepoortjes. De ontsnapping zelf was wel spannend, maar dat had veel beter gekunt.

Maar het verhaal dit seizoen was wel echt veel minder. Met eerst die lompe ontsnappingspoging met die helicopters. Daarna wordt Gretchen verraden, legt ze zo even 3 man om en daar hoor je dan niets meer van. Sowieso die hele gevangenis... Er is geen bewaking meer binnen, want die kon het niet aan. Maar er zijn wel genoeg mensen rond omheen zodat als ze willen en ze gaan naar binnen alle gevangen meteen stil op hun knieën gaan zitten. Ook zijn de gevangenen voor 100% afhankelijk van de bewakers voor het eten en drinken. Het is toch gewoon onzin dat er geen bewaking binnen rondloopt. Als je zoveel millitairen er omheen hebt kun je er ook genoeg binnen zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door northernlight81 op 09-03-2008 00:30:54 ]
pi_57247808
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:12 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Ik vond seizoen 1 echt 1 van de vetste seizoenen van alle series ooit. Nu is het lang zo vet niet meer, maar het is die 40 minuten per week nog meer dan waard.

Vooral bij de laatste episodes waren leuk. Vooral de afhandeling met Gretchen van Scofield was natuurlijk ook gaaf. Met die detectiepoortjes. De ontsnapping zelf was wel spannend, maar dat had veel beter gekunt.

Maar het verhaal dit seizoen was wel echt veel minder. Met eerst die lompe ontsnappingspoging met die helocopters. Daarna wordt Gretchen verraden, legt ze zo even 3 man om en daar hoor je dan niets meer van. Sowieso die hele gevangenis... Er is geen bewaking meer binnen, want die kon het niet aan. Maar er zijn wel genoeg mensen rond omheen zodat als ze willen en ze gaan naar binnen alle gevangen meteen stil op hun knieën gaan zitten. Ook zijn de gevangenen voor 100% afhankelijk van de bewakers voor het eten en drinken. Het is toch gewoon onzin dat er geen bewaking binnen rondloopt. Als je zoveel millitairen er omheen hebt kun je er ook genoeg binnen zetten.
mensen zullen niet snel de baan van cipier willen nemen, en kan me voorstellen dat die meeste mensen niet heul fysiek sterk en slim zijn.
pi_57255494
Ben weer helemaal bij, wel kut dat ik nu minstens een jaar moet wachten op een nieuwe aflevering .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_57258230
ik vind het ook erg vermakelijke televisie

dus kom maar op met nieuwe aflevering of nieuw seizoen
what you see, is what you get!
pi_57258617
quote:
Linkje?
pi_57269012
Ben ik de enige die de zinssnede "Scofield, you have a visitor" mist?
pi_57269162
quote:
Grote God, ik dacht dat ze beloofd hadden dat seizoen 3 het laatste zou zijn .
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:30:35 #138
140318 Thy...
Met puntjes
pi_57369585
Ik hoop dat in seizoen 4 Linc ontvoerd wordt door de Company, er met zijn hersenen geklooid wordt, waarna hij zonder herinneringen over zijn verleden aanspoelt op een strand, vergeten is wie hij was, maar voor de rest alles weet over alles en door het leven gaat als John Doe...... oh, wacht...
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_57470232
lol is de serie dood jongens?
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:04:54 #140
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_57471897
Nu wel, echter zal er hoe dan ook een vervolg komen, of dat nou seizoen 3 of 4 is, dat doet er mij niet toe.
De kans dat de serie helemaal gestopt is acht ik zeer klein. Helaas is het wel onbekend wanneer het verder zal gaan, dat doet toch enig sins pijn
pi_57472057
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:04 schreef Apekoek het volgende:
Nu wel, echter zal er hoe dan ook een vervolg komen, of dat nou seizoen 3 of 4 is, dat doet er mij niet toe.
De kans dat de serie helemaal gestopt is acht ik zeer klein. Helaas is het wel onbekend wanneer het verder zal gaan, dat doet toch enig sins pijn
toch wel grappig om te zien, deze thread kan maandenlang de ijskast in want ik zie niet in dat het iig voor de zomer nog klaar is .. ik verwacht nieuw seizoen .. nieuwe afleveringen
pi_57479978
Van Wikipedia (niet betrouwbaar dus )
quote:
Seizoen 4

Seizoen 4 is een feit. Wentworth Miller heeft dit 11 maart 2008 tijdens een persconferentie in Tel Aviv bekend gemaakt: “Wentworth confirmed that season 4 of Prison Break is a fact and the shootings will start at the end of March.” Hij zei ook dat dit seizoen niet over het ontsnappen uit een gevangenis zou gaan, maar over zijn wraak richting "The Company" omdat zij Sara vermoord zouden hebben. De producers van Prison Break hebben, naar eigen zeggen, een geweldig idee voor de verhaallijnen van het 4e seizoen. Mogelijk gaat de serie hierdoor verhuizen naar Los Angeles en zal niet meer opgenomen worden in Dallas, Texas.

Op dit moment hebben de producers van Prison Break 2 previews van seizoen 4 uitgebracht. Eind maart zullen nieuwe uitzendingen op FOX in Amerika te zien zijn. Season 4 heeft vijf afleveringen maar zal naar alle waarschijnlijkheid verder worden uitgebreid naar 11 stuks.

Episodes Season 4:

S04E01: The Revenge

In Episode 1 van Season 4 zal Michael Scofield opzoek gaan naar Gretchen. Hij stapt in zijn auto en rijdt naar Washington D.C. Ook Mahone's verhaal gaat verder. Hij sluit zich aan bij The Company om zo later in alle vrijheid naar zijn familie kan. Op het kantoor van The Company ontmoet Mahone in verbazing Kellerman. Lincoln zal met zijn zoon LJ een goede vriend van LJ op gaan zoeken. Zijn vader is makelaar en zal een huis kunnen regelen voor Lincoln, LJ en Sofia. Ondertussen raken Lincoln en Sofia steeds verliefder.

Titelverklaring: The Revenge, omdat Michael Scofield opzoek gaat naar de moordenaar van Sarah.

S04E02: Past to be Future

In Episode 2 van Season 4 zal Kellerman een grotere rol aan gaan nemen. Hij maakt het Mahone lastig om goed z'n werk te kunnen doen bij The Company. Via via hoort Kellerman dat Michael Scofield opzoek is naar Gretchen om wraak te nemeen. Gretchen weet dit onder tussen ook en bereid zich voor op de onmoeting. In Sona lopen de gemoederen hoog op wanneer Bagwell en Sucré naar de macht grijpen. Lincoln haalt ondertussen oude herrineringen op met LJ en bedenkt hoe hij verder gaat leven.

Titelverklaring: Past to be Future, omdat er veel herrineringen worden opgehaald uit het verleden, tevens zijn er veel flashbacks te zien.

S04E03: Rosemont - Informatie volgt - S04E04: Dr Pimmit - Informatie volgt - S04E05: Family Hunt - Informatie volgt - S04E05: All Right SBLS - Informatie volgt -
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_57481653
hmm, heb zo mijn twijfels of het wel echt is. Vooral omdat het op de engelse wikipedia nog niets staat...
pi_57482404
11 afleveringen Maak er dan gewoon weer 18 van ofzo.... Zo kan ik ook wel 4 seizoenen maken, lekker met 12 en 11 eps...

Maar goed, we zullen zien... Ik vind eind maart op Fox al wel erg snel
O+ BlaBlub O+
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:19:59 #145
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_57482570
Wat een fanfic

Vooral:
"Ondertussen raken Lincoln en Sofia steeds verliefder"
"Kellerman"

zondag 23 maart 2008 @ 21:37:48 #146
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_57567119
Nu T-Bag (kleine rol) en LJ (best grote rol) op RTL5 bij Hostage. Ik vind T-Bag trouwens beter als sicko dan als cop.
pi_57567345
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Svensational het volgende:
Van Wikipedia (niet betrouwbaar dus )
[..]
Wat een grap
pi_57569340
Eigenlijk zijn seizoen 3 en 4 gewoon 2 halve seizoenen .
pi_57600971
kellerman
Life sucks
pi_57610218
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk zijn seizoen 3 en 4 gewoon 2 halve seizoenen .
Daar lijkt het idd een beetje op.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')