Wakker worden?? Slaapkop.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Wat een heerlijk bericht![]()
Zeer lekker wakker worden
En nieuwe stoeltjes.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef Fathom het volgende:
Laten we trouwens ook gelijk al het grijze beton even rood/wit schilderen van de Arena.
Ja maar die zaten al in de planning geloof ik... Toch?quote:
Dat is van meer dan tien jaar geleden als speler/coach. Rijkaard is in Barcelona in het zadel geholpen door JC.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Rijkaard en JC liggen elkaar toch niet zo goed?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef Fathom het volgende:
Laten we trouwens ook gelijk al het grijze beton even rood/wit schilderen van de Arena.
Er zat zoveel in de planning. Ook dat we dit jaar kampioen zouden worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:29 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja maar die zaten al in de planning geloof ik... Toch?
Noemen ze dat ding maar Fruitschaalquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:30 schreef BOYS1985 het volgende:
Hoezo is de JC schaal nu geen joodse prijs... met thuisvoordeel? (buiten dat jullie die niet gaan spelen volgend jaar... of de knvb moet weer wat nieuws bedenken)
Misschien iets voor Ajax?quote:Lubo¨ Kalouda staat op de verlanglijst van diverse Europese clubs. De twintigjarige middenvelder, veelvuldig jeugdinternational, van het Tsjechische FC Brno wordt naast Chelsea, Newcastle United en Juventus ook gelinkt aan PSV. CSKA Moskou zou echter al in vergaande onderhandelingen zijn. (Mlada Fronta Dnes)
ja? Dan zijn er geen andere clubs waar hij liever op t veld gaat staan? Denk dat hij ook nog geen TD wil zijn..quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
Als ie geen prijs pakt is hij weg bij Barca na dit seizoen.
Iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
ja? Dan zijn er geen andere clubs waar hij liever op t veld gaat staan? Denk dat hij ook nog geen TD wil zijn..
Dat is punt 2. Maar vooralsnog zijn er geen besluiten genomen inzake de directie. Daartoe is de ledenraad niet bevoegd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:48 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk ook wel dat het einde oefening van Van Geel is.
Even een kleine nuancering. Bron is het immer betrouwbare voetbalcentraal.nl.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:47 schreef patrickt37 het volgende:
Johan Cruijff nieuwe technisch directeur bij Ajax
Gepubliceerd op 20-02-08 om 11:48 door Nick Velten
Johan Cruijff nieuwe technisch directeur bij AjaxVoetballegende Johan Cruijff wordt de nieuwe technisch directeur van Ajax. De ledenraad van de Amsterdamse club koos voor een nieuw bestuursmodel waardoor het huidige bestuur zal aftreden.
"Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort.
Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling." De plek voor de persoon die het voetbaltechnisch beleid van de club moet voeren wordt daardoor opgevuld door Cruijff die aangaf daartoe bereid te zijn. "Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld", meldt Ajax op de officiële website.
Dit klopt ook weer niet. Want in dit geval zou dat einde oefening v. Geel betekenen.
te gaan beweren dat ie TD is geworden slaat sowieso nergens op.quote:." De plek voor de persoon die het voetbaltechnisch beleid van de club moet voeren wordt daardoor opgevuld door Cruijff die aangaf daartoe bereid te zijn. "
Daarom zeg ik ook dat het niet klopt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even een kleine nuancering. Bron is het immer betrouwbare voetbalcentraal.nl.
Dit is verder nog nergens terug te vinden.
Weet ik toch, ik nuanceerde het bericht alleen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het niet klopt.
+1 scherpquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:03 schreef Pritt het volgende:
Martin doet verkoop.
Johan doet de inkoop.
Verschil tussen John en Johan is maar 1 letter, ben benieuwd of die ene letter het verschil maakt. Natuurlijk niet geheel ontoevallig dat het de A van Ajax is. Ik ruik conspiracy.
quote:Ajax greep ook naast Cahais
woensdag 20 februari, door SV, Amsterdam, 12:48u, VI
Nadat eerder bekend was gemaakt dat Ajax de aanvaller Balazs Dzsudzsak wilde hebben van PSV, meldt de VI woensdag dat de Amsterdammers ook naast Matias Cahais grepen.
De twintigjarige Argentijn heeft in de winterstop een contract getekend bij FC Groningen en kwam van Boca Juniors. De 20-jarige verdediger werkt momenteel zijn wedstrijden af bij de beloftes van de Groningers.
Heb je vannacht ergens klem gelegen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:03 schreef Pritt het volgende:
Martin doet verkoop.
Johan doet de inkoop.
Verschil tussen John en Johan is maar 1 letter, ben benieuwd of die ene letter het verschil maakt. Natuurlijk niet geheel ontoevallig dat het de A van Ajax is. Ik ruik conspiracy.
Dat heb ik ook al aangegeven. Heel de samenstelling van het bestuur word op de schop genomen. Hoe het eruit gaat zien, en met welke namen is niet bekend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
Het bulkt hier weer van de voorbarige conclusies. De invulling van de rol van Johan Cruijff is nog niemand echt duidelijk, maar men loopt alweer in de polonaise langs P2. Ik moet het allemaal nog zien, hoewel natuurlijk iedere dwaas een verbetering is ten opzichte van die cliché brakende en politiek correcte kwal John Jaakke.
die gaat gewoon stakenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Martin faalde dus ook bij het binnenhalen van Cahais.
Nu mogen wij hem weer voor een achterlijk bedrag van Grunn overnemen...
[..]
Polonaise P2?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
Het bulkt hier weer van de voorbarige conclusies. De invulling van de rol van Johan Cruijff is nog niemand echt duidelijk, maar men loopt alweer in de polonaise langs P2. Ik moet het allemaal nog zien, hoewel natuurlijk iedere dwaas een verbetering is ten opzichte van die cliché brakende en politiek correcte kwal John Jaakke.
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen is ons bitch-clubjedie Cahais kopen we wel even
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Longmen het volgende:
Moet JC vanavond ook niet gewoon CL doen voor de NOS?
Zou niet eens zo gek zijn, alleen Luque niet want die slokt het hele salarisbudget van Grunn opquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.
Das logischquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Longmen het volgende:
Moet JC vanavond ook niet gewoon CL doen voor de NOS?
Arm Groningenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |