Precies, en dan ook nog eens minimaal één keer per week bij duhwuhduhduhpuntvarapuntenel. We weten nu wel dat de mensenrechten in China geschonden worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Begint eentonig te worden bij P&W...elke avond hetzelfde gezeik.
Yup. Bij P&W meen ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef SCH het volgende:
Jacco Verhaeren had anders een steengoed verhaal afgelopen weekend, heeft die ook nog ergens aan tafel gezeten?
Dat ga je nu horen!..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:26 schreef Wup het volgende:
ik ben een beetje te laat. Waarvoor hebben ze Herman Pleij uitgenodigd?
Volgens mij alleen bij netwerkNova en studio sport.quote:
Ik begin nu ook te twijfelen inderdaad...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:07 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij netwerkNova en studio sport.
Ja, ik heb hem ook bij NOVA en Stduio Sport gezien. Hij had een heel goed afgewogen verhaal, veel beter dan dat geneuzel van Blof. Maar volgens Hein Verbruggen is Verhaeren maar een zwemtrainertje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen inderdaad...
Nee, dat zag ik net ook in. Verwarring met Studio Sport of Nova of waar hij ook zat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verhaeren heeft toch niet bij P&W gezeten?
.quote:Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Henk Hofland, Antoine Bodar, Tineke Ceelen en Pieter van Geel
Ik hoop dat ze China overslaan en gewoon wachten totdat de OS voorbij zijn om vervolgens te praten dat het reuze meevalt met China. Ik ga er over een paar maanden heb, ik kijk er ontzettend naar uit. In Nederland blijft alles hetzelfde...de Amsterdamse grachten veranderen immers niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:01 schreef BVO het volgende:
Ik ken ze niet allemaal, maareh ik gok: 1 iemand over Wilders en 1 iemand over China?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |