Ik zoek het type:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:33 schreef Chowi het volgende:
Het is heel makkelijk om je te profileren als Amerikaanse christen. Zal ik dat, om jouw behoeften te bevredigen, eens doen?
Oh, dus het mag geen doorgedraaid huismoedertje zijn die christen is als ze in de kerk zit, ondertussen elke dag een half doosje van een onbestemd medicijn dat ze op eBay gekocht heeft achterover tikt, en om aan het geld daarvoor te komen, uiteraard, tippelt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zoek het type:
Ik heb mijn kop kaal geschoren want ik ga het leger in, vechten om mijn land te verdedigen voor christelijke ideeen, en islam is slecht (is het ook overigens)... En dan moet je net doen alsof je een dude bent![]()
![]()
Dan moet je beter mikken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik mis Amerikaanse christenen...
'discussiëren' jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Daar kan je zo heerlijk mee discussieren, want ze hebben toch altijd ongelijk... En hier in Nederland zijn ze niet zo fanatiek/conservatief... (ik heb het over het type Bill O'reilly)...
![]()
Klacht: Zie OP
Nee maar het is wel leuk en het houd je bezigquote:Op woensdag 20 februari 2008 06:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
'discussiëren' jaDie mensen melden toch alleen wat in dat boekje staat, dat is geen discussie
staphorst ligt hier best in de buurt (ik woon in meppel... kutdorp.)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja maar ik woon in Drenthe en daar zijn ze niet zo fanatiek
Er zullen vast wel fanatiekelingen zijn, maar je komt ze niet overal tegen (niet op school bijvoorbeeld)
En in Amerika happen ze ook zo lekker toe
OWWWWW SHIEEETTTT!!!! Het gelovigen gebash gaat nu pas écht goed loskomen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben geen Amerikaan, maar wel een conservatiefe gereformeerde fundamentalistische christen.
Bring it on
dus jij bent tegen abortus, tegen sex voor het huwelijk, tegen het homohuwelijk?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben geen Amerikaan, maar wel een conservatiefe gereformeerde fundamentalistische christen.
Bring it on
Niet in alle gevallen. Als er sprake is van verkrachtig of levensgevaar is het natuurlijk een lastig verhaal.quote:
Mwah... ik zie seks als een verbond dat je sluit tussen man en vrouw waarbij je echt 'één' wordt. En dus 'trouw' je op deze manier als het ware voor God.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef fathank het volgende:
tegen sex voor het huwelijk
Nee. Iedereen moet lekker trouwen wie hij/zij wil, of ik het er nou mee eens ben of niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef fathank het volgende:
tegen het homohuwelijk?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OWWWWW SHIEEETTTT!!!! Het gelovigen gebash gaat nu pas écht goed loskomen!
*popcorn etende MJ plaatje*
En jij noemt jezelf conservatief en fundamentalistischquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet in alle gevallen. Als er sprake is van verkrachtig of levensgevaar is het natuurlijk een lastig verhaal.
Maar mensen die 'een foutje' hebben gemaakt moeten ook de consequenties dragen. Uiteraard moet er wel van overheidswege op worden toegezien dat het kind op een verantwoordelijke plek terechtkomt en niet als 'ongewenst' wordt behandeld.
[..]
Mwah... ik zie seks als een verbond dat je sluit tussen man en vrouw waarbij je echt 'één' wordt. En dus trouw je op deze manier als het ware 'trouwt' voor God.
[..]
Nee. Iedereen moet lekker trouwen wie hij/zij wil, of ik het er nou mee eens ben of niet.
Mwah, als je weet hoe vaak ik hier al fundamentalistisch ben genoemd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf conservatief en fundamentalistisch![]()
.
NIet dat ik weet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:02 schreef fathank het volgende:
In vergelijking met de echte christen-fundamentalisten uit bijv. Texas val je best mee. Ben jij btw niet een keer FOK!ker van de Week geweest?
Valt een beetje tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OWWWWW SHIEEETTTT!!!! Het gelovigen gebash gaat nu pas écht goed loskomen!
*popcorn etende MJ plaatje*
mijn eerste gedachte:quote:But what if you are WRONG?
quote:IK heb ALTIJD gelijk.
hmmmz, de wereld zou dan pas echt klote zijn...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet je wat het is, ik erger me aan het feit dat elke gelovige mij vertelt dat ik voor eeuwig in hel zal branden, terwijl het allemaal goed bedoelde geloven zijn (liefdevol)... En nu kan iemand me wel zeggen dat dit enkele voorbeelden zijn, maar ik heb het vaak genoeg (zelf) mee gemaakt dat iemand zei dat ik in hel zou branden... Stel je voor dat alle atheisten ook zo waren...
Ga is op een zondag naar zo'n dorp als Beneeden-Leeuwen en ga dan chillen op straat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja maar ik woon in Drenthe en daar zijn ze niet zo fanatiek
Er zullen vast wel fanatiekelingen zijn, maar je komt ze niet overal tegen (niet op school bijvoorbeeld)
En in Amerika happen ze ook zo lekker toe
Dan moet je in TRU eens vertellen dat een vliegtuig dat met volle brandstoftanks en met volle vaart een flatgebouw binnenvliegt buiten de garantie van het flatgebouw valt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Daar kan je zo heerlijk mee discussieren, want ze hebben toch altijd ongelijk... En hier in Nederland zijn ze niet zo fanatiek/conservatief... (ik heb het over het type Bill O'reilly)...
![]()
Klacht: Zie OP
Even een vraagje tussendoor:quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet je wat het is, ik erger me aan het feit dat elke gelovige mij vertelt dat ik voor eeuwig in hel zal branden, terwijl het allemaal goed bedoelde geloven zijn (liefdevol)...
Want atheisten zijn wel altijd lief en leuk?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet je wat het is, ik erger me aan het feit dat elke gelovige mij vertelt dat ik voor eeuwig in hel zal branden, terwijl het allemaal goed bedoelde geloven zijn (liefdevol)... En nu kan iemand me wel zeggen dat dit enkele voorbeelden zijn, maar ik heb het vaak genoeg (zelf) mee gemaakt dat iemand zei dat ik in hel zou branden... Stel je voor dat alle atheisten ook zo waren...
Omdat zij geloven dat het zo is, terwijl al het bewijs tegen hun spreekt... (althans veel)... Maar, ik zeg ook niet tegen christenen dat zij zullen rotten in hun grafkist, terwijl dat wel de waarheid is..quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor:
Waarom denk je dat ze dat zeggen?
Precies. En waarom zeggen ze het dan tegen je? Om je te waarschuwen toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat zij geloven dat het zo is
Zoals?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef DutchErrorist het volgende:
terwijl al het bewijs tegen hun spreekt... (althans veel)...
Omg die sitequote:
Er is niets mis met koningdavid hoor m'n beste Papierversnipperaar, of weet je geen raad met z'n argumenten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is KoningDavid niet erg genoeg?
Dank je m'n beste Biogarde, het is dan ook nergens voor nodig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:35 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd. Als je iets post, dan is het niet verboden je post te onderbouwen. Dit om weer wat ge-bekvecht te vermijden omdat er wat lui zijn die al tegen het plafond zitten van het woord tyfus.
Reageren mag in het daarvoor bestemde fb-topic wat dit forum rijk is.
Ik kan niks met cirkel redenaties.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:04 schreef Klit het volgende:
[..]
Er is niets mis met koningdavid hoor m'n beste Papierversnipperaar, of weet je geen raad met z'n argumenten?
Ah, je weet geen raad met zijn argumenten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan niks met cirkel redenaties.
Jawel hoor, maar hij trrekt er zich niets van aan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:18 schreef Klit het volgende:
[..]
Ah, je weet geen raad met zijn argumenten.
Lezen en proberen om je in te leven in zijn denk en gevoelswereld en verder hem met respect behandelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar hij trrekt er zich niets van aan.
"God bestaat want ik voel iets en het staat in de bijbel. En de kerk zegt dat de bijbel klopt." En als je uitlegt dat dat een cirkelredenering is gaat ie in ellenlange posts uitleggen hoe de kerk de bijbel heeft samengesteld.
Wat moet je daar nou mee?
Nee hoor, de helft ongeveer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef Klit het volgende:
[..]
Lezen en proberen om je in te leven in zijn denk en gevoelswereld en verder hem met respect behandelen.
Ik neem aan dat je niet wilt beweren dat alles wat hij zegt onzin is, of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |