Jawel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef jna het volgende:
Er is niks over Jaakke gezegd hoor in het sportjournaal

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Johan is zijn kantoor al aan het inrichten.

Mooi hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef jna het volgende:
Terwijl hij daar z'n hele verhaal staat te vertellen rijdt de hele vergadering de slagbomen door
 .
.

Ik zou liever verwend worden met prijzenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat een Ajax supporter is verwend met goed en aantrekkelijk voetbal?
 . Maar ik weet niet of je het doorhebt : jullie beste spelers Huntelaar en Heitinga zijn volgend seizoen weg en ik zou niet weten wie hun plek in zou moeten nemen. Europees overwinteren zou dus al knap zijn, zeker met van Basten als coach.
. Maar ik weet niet of je het doorhebt : jullie beste spelers Huntelaar en Heitinga zijn volgend seizoen weg en ik zou niet weten wie hun plek in zou moeten nemen. Europees overwinteren zou dus al knap zijn, zeker met van Basten als coach.

martin v geel zat bij het rotterdam open
  martin v geel zat bij het rotterdam open 

Dat komt goed met het nieuw bestuur.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik zou liever verwend worden met prijzen. Maar ik weet niet of je het doorhebt : jullie beste spelers Huntelaar en Heitinga zijn volgend seizoen weg en ik zou niet weten wie hun plek in zou moeten nemen. Europees overwinteren zou dus al knap zijn, zeker met van Basten als coach.

SERIEUS??????//quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
Martin zat gezellig bij het ABN Ambro toernooi naar SLuiter te kijken vanavond.

Bwahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
Martin zat gezellig bij het ABN Ambro toernooi naar SLuiter te kijken vanavond.
 . Fucking hell.
. Fucking hell.

Waarschijnlijk zaten ze allemaal in hun auto te wachten op het parkeerdek en bij het zien van Schreuder op een tv klonk massaal: "JA NU!"quote:

Yeah rightquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat komt goed met het nieuw bestuur.
 . En over een jaartje is het hoe dan ook weer : BESTUUR MOET OPROTTEN!!1!!!
. En over een jaartje is het hoe dan ook weer : BESTUUR MOET OPROTTEN!!1!!!  ! AJAX IS ZIEK!!1!
! AJAX IS ZIEK!!1!  ! WEG MET VAN BASTEN!!!
! WEG MET VAN BASTEN!!!  .
. 

Terug naar Cruijff en Van Basten, dus terug naar De Meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een aanslag, Amsterdam Arena opblazen!

Mijn vrouw had zin in sex. Heb haar verteld dat er belangrijk nieuws over Ajax komt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef toma het volgende:
wachten wachten wachten .................

Jaakke eruit en Fontein benoemen tot Commercieel directeur.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef super-mario het volgende:
Geen nieuws over Jaakke...Cruijff aanwezig bij Ledenraad vergadering en Martin van Geel bij ABN Amro Toernooi in 010....ik snap het allemaal niet meer ......
Gewoon Jaakke en Fontein eruit klaar!

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mijn vrouw had zin in sex. Heb haar verteld dat er belangrijk nieuws over Ajax komt.
Zit ik hier voor de katse k*t te wachten.
 whahaha
 whahaha

Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zaten ze allemaal in hun auto te wachten op het parkeerdek en bij het zien van Schreuder op een tv klonk massaal: "JA NU!"
 !
!

[..]
Mijn vrouw had zin in sex. Heb haar verteld dat er belangrijk nieuws over Ajax komt.
 .
.

[..]

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zag ik 't nou goed en reed ie in een Audi R8?

hehe zou wel erg grappig zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zaten ze allemaal in hun auto te wachten op het parkeerdek en bij het zien van Schreuder op een tv klonk massaal: "JA NU!"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |