Weltrusten en dromer hallo!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
vertrekt naar de slaapvertrekken om zich in alle rust op de dag van morgen voor te bereiden![]()
ik ga mijn 'nieuwe' bed alvast even opmaken.. Dan kan ik er straks zo in rollen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
vertrekt naar de slaapvertrekken om zich in alle rust op de dag van morgen voor te bereiden![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
bed: wie wat waar hoe en wanneer?
maansverduistering: wie wat waar hoe en wanneer?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
Wexy hoe gaat het het stoppen?
Vandaag gezondigd, dus even een dipje gehad. Maar we gaan stug verder rookloos aangezien ik vertik om peuken te kopen....quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
Wexy hoe gaat het het stoppen?
Ik kies voor het bed... maansverduistering gebeurd ook wel zonder mij..... slapen nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
bed: wie wat waar hoe en wanneer?
maansverduistering: wie wat waar hoe en wanneer?
Shoppen gaat ook prima...quote:
Onder welke post ga je dat allemaal af laten schrijven?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
Shoppen gaat ook prima...
Vandaag een luxe map gekocht voor al mn papieren voor de accountant... Op 1 of andere manier vind die man een kartonnen doos niet overzichtelijk... Dus nu ga ik al mn bonnetjes op papier plakken
En de bon van de map staat er ook in aangezien ik dat ook vergoed wil zien
Ik heb ook meer gekocht maar ik ga niet mn hele bonnenboekje op het net pleurenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Onder welke post ga je dat allemaal af laten schrijven?
Overigens is het shoppen voor een map niet echt shoppen vind ik.
Ov heb ik niet meer, dat is jammer omdat ik dus niet meer naar de outlet van de H&M in Den Haag kan... Kut. Of de markten in Amsterdam af, vagina!
Daardoor heb ik minder inkomen... ik kan uitgaven van mijn inkomsten afhalen. Minder winst heet zoietsquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:02 schreef hierissieweer het volgende:
Oke... Maar dat krijg je terug van de belasting dan?
Je hebt een eigen bedrijf??quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
Daardoor heb ik minder inkomen... ik kan uitgaven van mijn inkomsten afhalen. Minder winst heet zoiets
Voor de duidelijkheid... dit gaat om het stukje ondernemersschap dat ik heb
ziet er leuk uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:24 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.vbo.nl/objectdetail.aspx?dt=283606/ot_6
Dit huis kan ik misschien betalen!Morgen maar ff de makelaar bellen en de hypotheken man
trustequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:31 schreef hierissieweer het volgende:
ok leuk wel! hou wel van dat soort prullaria!
Maar ik gaat slapen welterusten! Droom fijn allemaal!
Jap helaas geen beschrijving van de woning, maar met starters lening en de hypotheek die ik kan lenen zou ik het net kunnen betalen.quote:
Die realityshow waar ze een partner (m/v) zoekt is wel leuk, er zit een tommie tussen, da's net een heel mooi jongetjequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
Wat vinden jullie van tila tiqula ?
Foto?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die realityshow waar ze een partner (m/v) zoekt is wel leuk, er zit een tommie tussen, da's net een heel mooi jongetje
Seireus?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hallo!
Ik heb de maansverduistering gezienEn 's nachts bij een kampvuur op een strand gezeten
Gelukkigquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nee, ik snap het ook wel. Maar ik was er zelf ook wel op aan het letten hoor
nóg iemand? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dat moeten we niet hebben... Wil niet nog iemand tegen me in het harnas jagen hier
was dat een regular dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Marble toch...Die schrok omdat ik drugs gebruik en ook nog eens bereid ben om daar een zinnig gesprek over te voeren.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef hierissieweer het volgende:
Drugs
Heb mijn verjaardags cadeautje binnen, hele mooie birkenstock pantoffeltjes!
[ afbeelding ]
En ze lopen echt enorm lekker!
Wat romaaaantischquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hallo!
Ik heb de maansverduistering gezienEn 's nachts bij een kampvuur op een strand gezeten
Ziet er comfi uit hoor!quote:
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&safe=off&q=dani+campbell&btnG=Search+Imagesquote:
ik dus nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hallo!
Ik heb de maansverduistering gezien![]()
quote:En 's nachts bij een kampvuur op een strand gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |