kinderen zijn toch sowieso vermoeiend?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef JamesBrownie het volgende:
middag.
We hebben net kinderfeestje gehad, heel leuk, wel wat vermoeiend ... pfff.
Ik lig vanavond heerlijk in het zwembad dus ik zal hem niet zienquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:46 schreef Noodly het volgende:
Vanavond komt film van Sohie Scholl.
Ik heb m een paar jaar geleden in de bios gezien voor Duits toen, de rillingen lopen me nog over de rug
Ze zijn heel lief geweest en hebben goed geluisterd en meegelopen, was toch een half uur met zoveel kinderen(allemaal 6 of 7 en eentje van 4)quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:52 schreef Wexy het volgende:
[..]
kinderen zijn toch sowieso vermoeiend?
Stond vanmiddag een knulletje in de Henk ten Hoor bij een miniglijbaandingetje.. Hij kon niet zo goed klimmen, ma stond al een tijd te wachten bij de kassa. Ik ben zo lief geweest om ma nog langer te laten wachten door hem op de glijbaan te zetten
Nou ja in elk geval leuk dat ze zo lief warenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn heel lief geweest en hebben goed geluisterd en meegelopen, was toch een half uur met zoveel kinderen(allemaal 6 of 7 en eentje van 4)
Meer goed, ik was de hele tijd aan het tellen of ze er allemaal nog wel waren
waar gaat ie over?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:46 schreef Noodly het volgende:
Vanavond komt film van Sohie Scholl.
Ik heb m een paar jaar geleden in de bios gezien voor Duits toen, de rillingen lopen me nog over de rug
Ja, dat wil ik ook wetenquote:
zwemzequote:Op woensdag 20 februari 2008 18:00 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nou ja in elk geval leuk dat ze zo lief waren
Ik ga zwemmen
Misschien tot later vanavond en anders tot morgen![]()
Niet jezelf kunnen/mogen zijn (of het gevoel hebben dat dat niet kan/mag) is heel erg ja...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het hier altijd wel redelijk burgerlijk blijft, maar het lijkt altijd erger te worden als een van mijn zussen thuiskomt. Dan moet alles vrolijk en leuk zijn. Dan moeten alle "problemen op het werk" weer even herhaald worden voor de 100ste keer. En dan mag je je niet afzonderen zonder daarop aangesproken te worden. Laat me gewoon met rust, denk ik dan.
Gisteren tegen Dromer aan zitten ouwehoeren en ik geloof dat ik het nu helemaal hebquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:46 schreef Wexy het volgende:
bijna avond
Hoe staat het met je schrijfsels wonder??
Ik denk dat ik begin te begrijpen waar je minderwaardigheidscomplex vandaan komt...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het hier altijd wel redelijk burgerlijk blijft, maar het lijkt altijd erger te worden als een van mijn zussen thuiskomt. Dan moet alles vrolijk en leuk zijn. Dan moeten alle "problemen op het werk" weer even herhaald worden voor de 100ste keer. En dan mag je je niet afzonderen zonder daarop aangesproken te worden. Laat me gewoon met rust, denk ik dan.
Sophie Scholl was een verzetsstrijdster in Duitsland tijdens de WOII. De film gaat over haar arrestatie en het hele proces en het einde is luguber.quote:
zeg scheet, wanneer ga je eens op kamers?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hear, hear.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef maedel het volgende:
[..]
zeg scheet, wanneer ga je eens op kamers?
Je bent ook op een leeftijd dat je aan dit soort dingen gaat ergeren. Je bent immers een adolescent en begint een eigen leven(leefstijl, normen en waarden ed) te krijgen. Dat rol(patronen) veranderen als het evenwicht verstoort wordt (je zus komt weer uit dus iedereen krijgt een andere rol) is normaal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met het burgerlijke gezinnetje waar ik in woon. En niet dat er vandaag eigenlijk iets is voorgevallen, maar ik heb er gewoon genoeg van.
Verloren schaapquote:
Zachte lenzen :S Ik ga binnenkort harde proberen als laatste redmiddel en als ik daar ook niet tegen kan dan blijf ik bij de brilquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
Weer goed
Alleen zijn mijn nieuwe lenzen nog niet gearriveerd en mijn bril is half stuk dus ik baal een beetje
En met jou dan?
Met mij is het zozo... Ik ben nogal werkloos en dat is naarrrrrrrr!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
Weer goed
Alleen zijn mijn nieuwe lenzen nog niet gearriveerd en mijn bril is half stuk dus ik baal een beetje
En met jou dan?
Kijk je 'm nog?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:55 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga denk die film kijken, Annalies moest helaas werken...
Nasty. Wat wil je?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:53 schreef Roosjedoosje het volgende:
ok dat is wel een beetje stuk ja
Ik ben werkloos omdat ik geen baan heb zeg maar
Er was me een baan beloofd, maar die kreeg ik uiteindelijk niet, omdat er een betere kandidaat was en nu moet ik opeens gaan bedenken wat ik wil...
en voor de bi's allebei!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef Noodly het volgende:
[..]
Kijk je 'm nog?
Ik heb m maar afgezet want ik wil dat einde niet nog een keer zien![]()
RTL5: Catherine Zeta-Jones![]()
(en voor de mannen hier: George Clooney)
that's the question!quote:
Nee mijn broer moest tv kijken... en boven heb ik nog steeds sneeuw beeld. (heb wel een supergrote LCD maar geen beeld heerlijk toch!?)quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef Noodly het volgende:
[..]
Kijk je 'm nog?
Ik heb m maar afgezet want ik wil dat einde niet nog een keer zien![]()
RTL5: Catherine Zeta-Jones![]()
(en voor de mannen hier: George Clooney)
Wat dahan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
that's the question!
Nah ik weet wel wat ik wil alleen is dat niet zo 1,2,3 voor handen. Dus morgen maar eerst een suf baantje zoeken via uitzendbureau...
Amerikaans of Brits?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
nieuwe serie op comedy central is volgens mij wel leuk. The office heet het
Amerikaans en er speelt een hele lekkere gozer inquote:
Laat me raden, die heet Jim?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Amerikaans en er speelt een hele lekkere gozer in
-edit- Nog een lekkere gozer met een baardje lekker!!
Is die toevallig verloofd met de jonge vrouw en werkt hij in het warehouse? Anders heb je het misschien toch over een andere serie..quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
ken de namen niet
maar die ene met baard lijkt wel op Brad
? ik kijk het net voor het eerstquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is die toevallig verloofd met de jonge vrouw en werkt hij in het warehouse? Anders heb je het misschien toch over een andere serie..
Ja, Jimquote:
Leuk! Daarna na de mac?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
zwemze
We zijn naar de bios geweest, bee movie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |