quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat stond er net heul nie!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Stroekie het volgende:
bladiebladiebla
wil je hem terugkopen ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat stond er net heul nie!
En je hebt mijn fipo ingepikt...
kostda?quote:
die moesten nu eigenlijk al in de fipo staanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef Wexy het volgende:
he he gelukkig weer een OP zonder al die foto's
bloeit hier iets moois?quote:
Dat is er al tijden, he stroek?quote:
Daar had die jongen zo op zitten zwoegen, en voor een jaar lang zijn lust in sex voor opgeofferdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef Wexy het volgende:
die plaatjes kunnen ook netjes UIT de OP blijven... in elk geval filmpje en mijn photobucket.... grmbl
hahahhahahaha joh dat doet hij zellufquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar had die jongen zo op zitten zwoegen, en voor een jaar lang zijn lust in sex voor opgeofferd
dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om daar in het volgende topic niet nog eens wat extra aandacht aan te schenken
slaap zacht Wexyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:39 schreef Wexy het volgende:
maar goed dames... en heren
deze dame gaat dr bedje opzoeken... sweet dreams allemaal
enne issie... niet stiekum toch je handjes onder de dekens doen vannacht he?
dag dag allemaal
Weltrusten!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:39 schreef Wexy het volgende:
maar goed dames... en heren
deze dame gaat dr bedje opzoeken... sweet dreams allemaal
enne issie... niet stiekum toch je handjes onder de dekens doen vannacht he?
dag dag allemaal
[godelieke modus]quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
Ik word non, heb toch nooit sex. Het komt bij mij niet verder dan bananen eten he stroek!?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[godelieke modus]
men zal de vrucht des banaen niet reeds uit den schil bevrijden voordat het tijdstip des consumptie reeds is aangebroken
[/godelieke modus]
Niet uit eigen ervaring. Gelukkig, wil ik bijna zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
Pff belt mijn grote liefde weer op, hij heeft in het ziekenhuis gelegen. Dus? Zoek je steun? Ga naar je vriendin, eikel. Ik haat hem, terwijl ik van hem houd, kent iemand dat gevoel?
Dat was niet meer dan een snel hazeslaapjequote:Op woensdag 20 februari 2008 06:56 schreef hierissieweer het volgende:
Ik was er weer!
jouwAT is inderdaad handig om te volgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon MyAt volgen, dan kan het nooit missen
* Wexy geeft nan een dekselquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:37 schreef NanKing het volgende:
Terug Vind Pot
graag gedaan... ik heb er nog meer trouwensquote:
pas dan maar op dat je ze niet op de neus krijgtquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
graag gedaan... ik heb er nog meer trouwens
Pff, ja nog slecht geslapen ook, dacht elke keer dat de wekker bijna zou gaan dus heb niet echt vast geslapen. Toen in de dierentuin rond gelopen, met op de laatste 2 uur een vervelende bewoner omdat hij een verrekijker wou hebben(en die niet van mij mocht omdat A hij die zooi altijd kwijt raakt en dan super in de stress raakt, B dat ding te duur was en C omdat hij al een stuk of 8 verrekijkers heeft) Maar op zich lekker genoten, maar blij dat ik thuis ben. Vanavond ff sporten met Annalies en dan naar mijn bedje toe om morgen verjaardags boodschappen te gaan doen. (een een pay-load aan huiswerk)quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was niet meer dan een snel hazeslaapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |