Eric Clapton - Forever Manquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:39 schreef Xbox_360 het volgende:
WIE kan mij helpen?
Op m'n stageplek staat altijd Radio Veronica (80's en 90's hits) en ik heb al meerdere keren een lekker rap nummer gehoord waarin er (volgens mij) wordt gezongen:
"How many times do I have to safe myself...
How many times must I..."
"How many times do I have to say I love you"
Volgens mij zit er een beetje achteraan in het nummer een saxafoon, maar weet het niet zeker.
Op Google heb ik al gezocht maar ik krijg alleen maar verkeerde nummers![]()
![]()
![]()
Iemand?
is van Right Said Fred ! en het nummer heet: Stand up for the Championsquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Kan iemand mij vertellen van wie dit nummer is, en hoe het heet?
Er zit een tekst in het refrein iets van: "Stand up for the champion, for the champion stand up."
En wat ik mij er van kan herinneren werd het iets met een engels accent gezongen.
Iemand enig idee? Bvd.
Nog maar eens?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:07 schreef Rumille het volgende:
Kent iemand de titel van het liedje dat wordt gebruikt in de RTL4-reclame voor de KNVB beker?
JJ van Gangelen, Humberto Tan en Wilfred Genee lopen in een soort mystieke grot etc.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:04 schreef timmy-2000 het volgende:
goed, ik droomde vannacht over vroeger en toen hoorde ik een liedje van: "juli juli juli julaai".
ik kan me herinneren dat het ergens eind jaren 80 ofzo was maar op internet kan ik totaal niks vinden, hopelijk hier dan?
Doe het dan goed..quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:11 schreef prupke het volgende:
bert heerrink : juli July
Mijn wel gemeende excuses donroyco....quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Doe het dan goed..
Bert Heerink - Julie July [1995]
Het is al goed hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn wel gemeende excuses donroyco....
ik zal het nooit meer doen.
Heb je daar ergens een filmpje van oid?quote:
van :quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:46 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Z0ERgZ9dztk
Van wie is dit nummer?
Het komt me wel bekend voor maar ik heb geen idee.... nog niet iigquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:32 schreef Irving het volgende:
Halleu, kzoek een nummerWeet iemand de titel van het nummer van 08:45 t/m 09:07 tijdens afgelopen aflevering WIDM ( http://player.omroep.nl/?aflID=6522530&kanaal=tvopjepc.nl )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |