haha nee, het is echt zo'n ouderwets spaans nummer, niet zo poppy als dit. toch bedankt.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:46 schreef Tokse het volgende:
@Duvel 86: No Mercy denk ik, nr. heet Bonita
Apres toi_ Vicky Leandrosquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Niet geheel de bedoeling van dit topic ik weet het.
Maar ik heb een zooitje bekende nummers nodig die in het frans zijn,
De volgende nummers heb ik al
Les Poppys - Non,Non,Rien N'a Change
Edith Piaf - Non, je ne regrette rien
ABBA - Voulez Vous
Jezelf quoten is kut maar ik wil niet vergeten worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:27 schreef Ms.Poes het volgende:
Het begint met een lekker swingend deuntje met trompet en die kerel zingt een beetje loom en broeierig. Tekst is me ontschoten maar het is een nummer waar je niet stil bij kan zitten, beetje bigband.
*keeps fingers crossed*
D-Devil - The 6th Gatequote:Op zondag 24 februari 2008 12:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik zoek een trance nummer.
In het begin hoor je iets met ''gates''... gate 6 open enzo..
''k zal es proberen om heel diep te graven danquote:Op zondag 24 februari 2008 12:52 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
haha nee, het is echt zo'n ouderwets spaans nummer, niet zo poppy als dit. toch bedankt.
Paul T - Can I Get Some (Cocaine)quote:Op zondag 24 februari 2008 12:45 schreef Cardinoz het volgende:
Ik ben opzoek naar een dance-nummertje van Cocaine can i get some, can i get some.
Iemand die weet welke ik boel? Thanks!
Gokje op Matt Biancoquote:Op zondag 24 februari 2008 11:27 schreef Ms.Poes het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje wat ik afgelopen week twee keer heb gehoord op arrow, dus ik denk dat het een ouder liedje is maar ben daar niet zeker van.
Het begint met een lekker swingend deuntje met trompet en die kerel zingt een beetje loom en broeierig. Tekst is me ontschoten maar het is een nummer waar je niet stil bij kan zitten, beetje bigband.
*keeps fingers crossed*
Buffalo Springfield - For What It's Worthquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:45 schreef La_Vita het volgende:
Ik zoek het liedje dat gebruikt wordt bij de reclame voor het nieuwe seizoen van desperate housewives... iemand?
Freestylers ?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:06 schreef wayn het volgende:
nummer met erin '' i am so in love love love love with youu....." etc..
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
D-Devil - The 6th Gate
ook is er een versie van DJ Yorit met allemaal geluidsfragmenten achter elke gate..
Zijn 1 en 2 zulke toffe remixes, wil jij 3 weten.. En sorry, ik weet niet wat 3 is.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:20 schreef garfield_rules het volgende:
ik zoek de titel van dit liedje:
http://www.nanno.be/index2.html
onderaan: Sound 3 pakken in het flashmenu
Carl Orff - Carmina Buranaquote:Op zondag 24 februari 2008 22:49 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zoek de naam van een klassiek (opera)nummer dat iedereen kent. Het is echt zo'n stuk wat je vaak als achtergrondmuziek hoort bij dramatisch, paniekerig- of heldhaftig, heroischeachtige beelden. Er zit een hele duidelijke climax in waar duidelijk naartoe wordt gewordt. Het klinkt erg bombastisch en je hoort een koor van vrouwen die ook een beetje paniekerig overkomen. Wat ze zingen, of hardop zeggen eigenlijk, weet ik niet. Het zijn wat korte zinnetjes die volgens mij herhaald worden. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |