quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aQ6znDy3yaY
Iemand enig idee, reclame van Dreft
Deze staat nog steedsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:05 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, iemand enig idee wat voor muziek de marine gebruikt in zijn reclames?
Zoals in bv. http://werkenbijdemarine.(...)mmercials/film02.swf
Gemaakt voor de marine of wat?
Dat stukje wat je in de paar laatste seconde hoort hoor je in alle reclames van de marine
Thx in advance
Associatie met neger en 'same old': Ginuwine - Same Ol' G. Maar ik betwijfel of dit de goede is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:12 schreef Gitanki het volgende:
Ik zoek er eentje die ik in 2005 wel eens op de radio hoorde (ik geloof radio 2) en daarna nooit meer gehoord.
Gezongen door een neger die af en toe met een maffe kreun zijn coupletten eindigde.
De enige tekst die me bij is gebleven is iets in de richting van "same old bill, shame on bill" of iets in die richting
dat Bill kan ook iets als Gyll zijn, of zelfs een heel ander woord.
Volgens een reactie op youtube:quote:
quote:The song is especially created for the product. So you can't downloaded it anywhere.
daar zijn weer schitterende proggies voorquote:
Ik doel vooral op het stukje "The song is especially created for the product."quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:29 schreef Gstyles het volgende:
[..]
daar zijn weer schitterende proggies voor
Ik zou eerder op het "So you can't downloaded it anywhere." doelenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik doel vooral op het stukje "The song is especially created for the product."
Wel jammer, maar dat was die van de Orange reclame eerst ook, dus ik heb nog hoopquote:
Mondo - Alivequote:Op woensdag 20 februari 2008 12:37 schreef EPO het volgende:
Laatst op een verjaardag stond tmf party aan en zag een nummer waarin allemaal mensen om de beurt hun tecktonik dans skills lieten zien in een soort hal waar een dance feest bezig was. Nummer klonk heel vet! Door de hoeveelheid alcohol echter weer de titel en uitvoereden artiest vergeten
Overal zitten zoeken en staat ook niet in de playlist van Tmf party. Wie kent het nummer??
Nee dat is hem helaas niet.. Het lijkt net opgenomen bij een echt dance feest, daardoor lijkt het niet gechoreografeerd (is het uiteraard wel).quote:
Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishingquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:50 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek achtergrondmuziek bij de Philip Cocu compilatie:
YouTube.
Simone White - The Beep Beep Song?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer 25 minuten geleden op Slam FM was.
Is een R&B-achtig nummer, gezongen door een vrouw die als refrein steeds zegt van '(...) on the walk walk walk (...) talk talk talk'
Is weinig info misschien maar het is imo wel redelijk herkenbaar. Tis al een wat ouder nummer want een maandje of 2 geleden hoorde ik hem ook al.
Tnx!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
misschien een te algemene vraag, maar ik ben op zoek naar hele populaire achtergrond muziek nummers, om deze te gebruiken bij filmbewerking. Wat iedereen herkend zeg maar.
Bijvoorbeeld:
Pigbag - Papa's got a brand new pigbag
Battle Without Honor Or Humanity - Tomayasu Hotei
Iemand nog meer suggesties hiervoor??
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Tell me why misschien?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nu op Radio 2, zijn dat de Beatles?
Iets met Tell me, aah Tell me
Zoek het zo anders wel op bij 'Wat gedraaid'
Nee, dat is 'm niet, maar bedanktquote:
Kane-Catwalk Criminal ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een nummer, volgens mij op q-music of SLAM FM, het had iets met een beep... Dus echt zo'n computerdeuntje maar dan wel leuk. Het is dus absoluut niet hem nummer van de Audi R8 reclame
.
Het was tussen 4 en 6 in ieder geval.
eigenlijk ben je dus op zoek naar de mixer ? De titel zal toch wel hetzelfde zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:11 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
Afgelopen zomer hoorde ik Jeroen Post opvallend genoeg een vette remix draaien van Frans Bauer - heb je even voor mij?. Het was geen foute bubling mix ofzo, maar wel house-achtig en heel strak gedaan.
kent iemand die, en uiteraard weet iemand ook de titel??
nee, als ik zoek onder frans bauer kom ik alleen maar 'foute' remixen tegen, waar alleen maar een stevige beat ofzo is toegevoegd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eigenlijk ben je dus op zoek naar de mixer ? De titel zal toch wel hetzelfde zijn
Nopequote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Simone White - The Beep Beep Song?
Ik gok op: Verbena - Ever Rent A Heart?
Kun je idd beter een nieuw topic voor openen, maar okee:quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Niet geheel de bedoeling van dit topic ik weet het.
Maar ik heb een zooitje bekende nummers nodig die in het frans zijn,
De volgende nummers heb ik al
Les Poppys - Non,Non,Rien N'a Change
Edith Piaf - Non, je ne regrette rien
ABBA - Voulez Vous
Lees even waar dit topic voor is bedoeld?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:02 schreef Pendejo het volgende:
Kan iemand mij helpen met het downloaden/verkrijgen van 'Joe Tex & U black - Standardization' ?
Thanks in advance
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef prupke het volgende:
jaques brel : la biere
françoise d'Hardy : tous les garçons et les filles
France gall : il jouait de piano debout
Gerard Lenormand : la balade des gens hereux
en het franse feestnummer waarbij jong en oud van de stoel afkomen :les fetards : darla dirladadaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jo Lemaire - Je suis venue te dire que je m’en vais
Plastic Bertrand - Ça plane pour moi
Sandra Kim - J'aime la vie
Oh ja en Abba - Voulez vous is volgens mij een engelstalig nummer![]()
Ja, ik weet het, maar een mod sluitte mijn topic, en zei dat ik het toch hier moest vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Lees even waar dit topic voor is bedoeld?
Soko - I'll Kill Herquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef Geerd het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummertje, waar meer een tekst word opgelezen door een dame met vaak de woorden van:"I swear i kill her"
Had ook al even gegoogled en op youtube gekeken maja geen id waar ik naar moet zoeken.
Had hem laatst nog gehoord, dus word nog wel is gedraaid.
tis graag gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Super voor de snelle reacties!!! helemaal goud
Niemand?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:22 schreef Shoplifter14 het volgende:
Weet iemand het nummer en de titel uit de teaser van de film Dunya en Desie op http://www.dunyaendesiedefilm.nl/
Bedankt alvast
Niemand?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:02 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik zoek:
Een liedje van Moai Wark op de melodie van (ik dacht) "Teenagers-My chemical Romance"
is Michel Sardou - Le lac du Connemara al genoemd ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Niet geheel de bedoeling van dit topic ik weet het.
Maar ik heb een zooitje bekende nummers nodig die in het frans zijn,
nee nog niet maar deze is ook geweldigquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is Michel Sardou - Le lac du Connemara al genoemd ?
Jawel,quote:
ook niemand??quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:11 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
Afgelopen zomer hoorde ik Jeroen Post opvallend genoeg een vette remix draaien van Frans Bauer - heb je even voor mij?. Het was geen foute bubling mix ofzo, maar wel house-achtig en heel strak gedaan.
kent iemand die, en uiteraard weet iemand ook de titel??
Ik weet van het bestaan van deze remixen:quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:53 schreef Gstyles het volgende:
repost:
Ik zoek de remix van het nummer van Timbaland - The way I are... hij wordt vaak op FreshFM en Slam gedraaid... is een house versie.. weet iemand hoe deze remix heet? Het is dus niet die ene remix met fat man scoop erin (heel iritant die remix)... niemand
Dat is 'm niet, het was geen R&B (of een genre zoals hip hop) en de zanger zong een stuk vlotter/ vloeiender.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Associatie met neger en 'same old': Ginuwine - Same Ol' G. Maar ik betwijfel of dit de goede is.
Fall out boy - this ain't a scene, it's an arms racequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef Charmian het volgende:
Zag vannacht weer eens een clipje waarvan ik wel zou willen weten van wie en wat:
bandje met blanke jongens spelen voor een publiek van zwarte rappers, een andere scene is dat ze dansen en spelen op een begraafplaats je zag ook zo'n gospelkoor en ik dacht even dat de hoes van de Beatles' Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band tot leven was gekomen qua kleur.
Het eindigt dat de jongens van het bandje wakker worden.
Culture Club - Karma Chameleonquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:04 schreef Arjann87 het volgende:
Eitje voor jullie, een songtekst van de jaren 80?
came came came came came cameleon...
Alsnog bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Culture Club - Karma Chameleon
GIYF: Vul die tekst voor de gein eens in bij Google? De eerste 14(!) resultaten vermelden gewoon allemaal de titelquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Volvoman het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak in discotheken wordt gedraaid.
Best een bekend nummer volgens mij, maar ik ken de titel en artiest niet.
In de tekst zit iets met: If you got a ten dollar bill put your hands up enz.
Is een beetje een hip hop nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Fall out boy - this ain't a scene, it's an arms race
http://www.youtube.com/watch?v=ueOgZPBXY4A
Fatman Scoop - Be Faithfulquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Volvoman het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak in discotheken wordt gedraaid.
Best een bekend nummer volgens mij, maar ik ken de titel en artiest niet.
In de tekst zit iets met: If you got a ten dollar bill put your hands up enz.
Is een beetje een hip hop nummer
Queens of the Stone Age - No One Knowsquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:40 schreef Blistering het volgende:
Zoek dat nummer waarin een hert wordt doodgereden midden in de nacht. Tis een rockgroep, en ligt op het puntje van m'n tong maar kan er niet opkomen. Kan iemand me helpen? Tis vrij bekend!
Ik kan me herinneren dat dit nummer gebruikt werd: Bo vs. DJ Gee - The Ride (vind ik ook op internet)quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:02 schreef Roppenzo het volgende:
Vroeger volgens mij themesong van "The Dj's" of weet ik het op TMF.. (spreek over pakweg 10 jaar terug) Zware stem constant door de tune: "The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.." iemand enig idee?
Het zijn niet:
Disco Macabre - The Deejay's
The DJ - Dee-Jay
Hey BrandX bedankt maar helaas zijn ze het alle drie niet (ff gedownload op LimeWire..) dus ben nog steeds op zoekquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik weet van het bestaan van deze remixen:
The Way I Are (Timbaland Vs Nephew) (Feat Keri Hilson & D.O.E.)
The Way I Are (Jatins Desi Mix) (Feat Keri Hilson &D.O.E.)
(die is pas fucking irritant trouwens, kutremix)
The Way I Are (One Republic Remix) (Feat Keri Hilson & D.O.E.)
Canned Heat - I'm So Tired?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:55 schreef woeshie het volgende:
Ik zoek een oud (vrolijk) liedje en de enige tekst die ik me nog herinner is :
Baby i'm tired of working all day, gonna .. tududu tududu
'k Heb het gevonden, ik zat blijkbaar goed foutquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:55 schreef woeshie het volgende:
Ik zoek een oud (vrolijk) liedje en de enige tekst die ik me nog herinner is :
Baby i'm tired of working all day, gonna .. tududu tududu
http://www.youtube.com/watch?v=jN41MDONgOAquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:18 schreef Modus het volgende:
Popnummer, klonk enigszins als Krezip, de enige tekstflarden die ik zo snel uit het refrein kon opvangen iets van 'save me from sorrow, we've been living too long by numbers'.
Yes!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jN41MDONgOA
The Sounds - Painted By Numbers
Het doet mij denken aan de soundtrack van Amélie, van Yann Tiersen. Kan er alleen niet een specifiek nummer uithalen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:26 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand hoe de achtergrondmuziek heet bij de reclame van het programma "de 8" op de belgische zender 'één'?
Deze dus: http://www.een.be/televis(...)/index.shtml?video_1
hmm... eerste ingeving kylie minoque - two heartsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef kilianh het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste tijd veel op TMF wordt gedraaid, maar ik ben de titel weer vergeten en de laatste keer heb ik het liedje niet afgezien waardoor ik de titel niet weet. Op de TMF site heb ik ook nog niks kunnen vinden. Het is een liedje waarbij een vrouw met blond haar staat te zingen voor een volgens mij blauwe achtergrond. Ze heeft een microfoon op een standaard voor haar staan en die houd ze vast. Later in de clip komt er nog een tweede vrouw bij. De naam van de artiest was volgens mij best lang, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Hopelijk weten jullie de titel en/of artiest van dit liedje.
Ik heb die soundtrack, de melodie doet me hier wel wat aan denken, maar dit lied is toch iets elektronischerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:41 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de soundtrack van Amélie, van Yann Tiersen. Kan er alleen niet een specifiek nummer uithalen.
Nee het is 'm niet. Toch heel erg bedankt voor het antwoord! Hopelijk zie ik het liedje nog eens voor bij komen of weet iemand anders hetquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:10 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
hmm... eerste ingeving kylie minoque - two hearts
http://youtube.com/watch?v=JSTj5u_smTo
alleen na het ff gecheckt te hebben mis ik enkele cruciale onderdelen (blauwe achtergrond, staande microfoon ed.) maar misschien is het hem toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |