May he burn in hell, the man called Sue.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:30 schreef Aoristus het volgende:
Yes I am. Castro leeft voort in onze harten
He IS the American dreamquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
May he burn in hell, the man called Sue.
Nee, maar je kent het adres.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hee swordfish, got the pics already?
tijdens haar val een doos bowlingballen aangetikt en op haar gezicht gekregen lijkt me een redelijke verklaringquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:05 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
"The suspect again tried to leave the room. In the process of stopping her, she fell and injured herself."
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een schijnheilig gedoe weer. Toen Pinochet overleed werd hij hier als een held bejegend, nu Castro af stapt is dat geweldig.
Ik hoop voor haar make-up-mentor dat dat inderdaad de bovenste is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:15 schreef Gabry het volgende:
Mja, tja, de bovenste is met make-up.
überemo, die onderste dan heh.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:17 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop voor haar make-up-mentor dat dat inderdaad de bovenste is.
Gelukkig maar. Je zou toch niet in een halve dictatuur willen leven waar duizenden politieke gevangenen verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:16 schreef Fastmatti het volgende:
Verder heeft Pinochet Chili gered van het communisme.
Ja wel hoor, dankzij Nixon weten wij dat precies.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:19 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, of Pinochet en de CIA Chili "gered" hebben van het communisme, dat zullen we natuurlijk nooit weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |