Nou dat zeg je wel heel makkelijk, toen hij in het begin deed alsof hij knetter gestoord was, trapte de meeste groupies daar toch wel grandioos in en kotste hem massaal uitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef Kinga het volgende:
Persoonlijk vind ik je het leukst als je echt jezelf bent.
De meeste streamers hou je niet voor de gek met je typetjes en acts. Het is zo doorzichtig als je begint met je overdreven acts. Dan vind ik je meteen zo vervelend en geforceerd overkomen. Maar ik vermoed dat die acts ook wel te maken hebben met het hokje en wat voor script je moet uitvoeren.
Daar heb je wel een punt, hij werd net als zo een beetje iedereen pas door de groupies gewaardeerd toen ie met huub ging 'spelen'.quote:Laat je ook eens wat meer zien, soms is er echt een interessante discussie aan de gang en dan missen we je weer omdat je in het kantoor zit. Ik kijk liever naar jou en Huub in discussies met inhoudelijke argumenten, dan trailer trash dat alleen maar staat te schreeuwen, omdat ze te dom zijn om met argumenten aan te komen.
Kijk Jaap hier heb je wat aanquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap, besef alsjeblieft eens goed dat jullie vooral tegen het hokje / FEBO spelen. Zij zullen ten
alle tijden Brian en Amanda bijvallen en in bescherming nemen. Tijdens de discussie die jullie
hadden in het kantoor, toen Eric terug kwam en veel spel-info met jullie deelde, waren B en A
allebei achter en hebben waarschijnlijk het hele gesprek kunnen volgen ....
Jullie grootste tegenstander is het hokje, niet Brian of Amanda. Vergeet dit nooit !!
Maar als hij helemaal niet stinkt is dat dan niet een beetje raar enzo?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:44 schreef STAP01 het volgende:
Jaap! Kan je niet heel vaak tegen Brian zeggen dat hij stinkt! Hij heeft altijd zo'n grote bek dat anderen zich niet goed verzorgen. Ik zou zeggen (ook al ruik je niets) GATVERDAMME BRIAN, JE STINKT UIT JE ROTSCHJMOEL! SMEERLAP!!!!
Dan kotst ie eerst over hem heen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar als hij helemaal niet stinkt is dat dan niet een beetje raar enzo?
Dat mag niet bij rtlquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan kotst ie eerst over hem heen!
Dan kan hij net zo goed gelijk naar huis gaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:35 schreef blomst het volgende:
En Als Het spel door "Achter"word gespeeld en jullie alleen maar de poppetjes zijn, speel het spel dan niet.
Ja, zou heel verstandig zijn als je het spel niet zelf mag spelen kun je beter naar huis gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed gelijk naar huis gaan
Dat Brian 'steady' op 3 staat en laatst zelfs op 2 (dacht ik), is wel een beetje een hiaat in jou betoogquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef Shayndel het volgende:
Beste Jaap. Je heb het ervaak over dat je populairiteit te onder blijf bij Huub. Huub is populair omdat hij (nog steeds) recht tegenover brian staat. Een 2 rivalen strijd, waar de meesten achter Huub staan en dat uiten in de sms popo-top en dat terwijl Huub er niet veel voor hoeft te doen.
Jaap wil jij boven Huub staan?? Dan moet je tegen amanda en brian in gaan.
Pest brian en amanda, maakt ze gek elke dag weer.
Je zult zien dat meer mensen achter je gaan staan en dat je populariteit gaat stijgen.
Je hoeft niet te rekenen op samenwerking met brian en amanda. Zij zien je al tijden als aanhangende speler en zullen je bij volgende stemming eruit stemmen. Huub blijft trouw. Hij heeft al lang ingezien dat relatie en spelen niet echt werkt. Als het echt niet anders kan (of op het einde) zal hij Claire wegstemmen en wil hij met jouw verder spelen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef Shayndel het volgende:
Beste Jaap. Je heb het ervaak over dat je populairiteit te onder blijf bij Huub. Huub is populair omdat hij (nog steeds) recht tegenover brian staat. Een 2 rivalen strijd, waar de meesten achter Huub staan en dat uiten in de sms popo-top en dat terwijl Huub er niet veel voor hoeft te doen.
Jaap wil jij boven Huub staan?? Dan moet je tegen amanda en brian in gaan.
Pest brian en amanda, maakt ze gek elke dag weer.
Je zult zien dat meer mensen achter je gaan staan en dat je populariteit gaat stijgen.
Je hoeft niet te rekenen op samenwerking met brian en amanda. Zij zien je al tijden als aanhangende speler en zullen je bij volgende stemming eruit stemmen. Huub blijft trouw. Hij heeft al lang ingezien dat relatie en spelen niet echt werkt. Als het echt niet anders kan (of op het einde) zal hij Claire wegstemmen en wil hij met jouw verder spelen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:50 schreef eusjuh het volgende:
Kappen Jaap met geintjes maken als Huub of Claire een punt willem maken bij de tegenpartij!Val ze verbaal bij.....je kan het!!!!Vaak neem je toch nog dingen aan van Brianless en Del of Mike.Laat ze lullen want het enige wat ze willen is jou exit!Absoluut boeit jou gewicht hun niet ,liefst zien ze je dood neervallen!Huub en Claire zijn oprecht naar jou toe.Hou vol daar kanjer maar laat duidelijker zien bij wie je hoort!
Het is een show dearquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:50 schreef eusjuh het volgende:
Klik
quote:Brief 1: Een ervaring rijker en een illusie armer.
Vanaf nu is de gouden kooi voor mij over.
Ik ben deze getuige geweest van een bespreking in hotel de witte bergen tussen een afvaardiging van de gouden kooi en de achterban van huub.
Om een lang verhaal kort te maken: wij als fans worden een groot rad voor ogen gedraaid.
alles, maar dan ook alles gaat om maar 1 ding: geld geld geld
de achterban van huub bestaat uit een stel managment en juridische geldwolven
de familie van huub zijn eigenaar van nowlive
alle opbrengsten van nowlive advertenties komen ten goede aan sms'jes voor huub
over ons als fans wordt heel laagdunkend gepraat`en gelachen. de fans zijn de mensen waar om gelachen wordt
de deelnemers aan de gouden kooi bepalen zelf hoeveel ze verdienen. met iedereen zijn individuele contracten opgesteld en afhangkelijk van de zwaarte van het script dat ze krijgen krijgen ze betaald.
Dit gaat zo vanaf de mensen die ergens op een bepaald punt vorig jaar zijn binnen gekomen.
natasia was de dikst betaalde. die had een heel gunstig contract afgesloten.
lieke had een zware rol maar daar tegen over staat een heel goed betaalt contract. zij verdiende er na natasia het meeste aan, meer dan huub en had een opt out clausule ingebouwd dat ze eruit kon wanneer ze wilde
daar is veel bonje over geweest. de achterban van huub wilde haar er al veel eerder uit hebben, al in juli vorig jaar maar dat kon dus niet.
Toen lieke er in januari voor uit wilde wilde de programmaleiding haar niet laten gaan, maar ze moesten wel: contract. ze is eruit met behoud van borggeld en wordt nog steeds betaald door de kooi.
ze kan trouwens nog terugkomen en daar is de groep van huub heel kwaad over
de volgende die eruit gaat is jaap. binnenkort wordt gaat er gewerkt worden aan de voorbereiding van de exit van jaap. de achterban van huub wil van hem af en de programmaleiding gaat accoord want jaap kan veel doen buiten de kooi met optredens.
iedereen die uit het programna is is nog 2 jaar na exit inzetbaar voor wat dan ook als de programmaleiding dat wil
Sylvia is niet meer enthousiast en wil eigenlijk niets meer met het programma te maken hebben. omdat ze in spanje woont zal ze ook niet zo veel meer ingezet worden. sylvia is klaar met huub en huub's achterban met sylvia (dus niks vrienden voor het leven)
verder nog wat vergeten?
o ja, de achterban van de miljonairs delen mee in de opbrengsten van de sms poll.
bijna alle miljonairs nemen sponsorcontracten mee in de kooi, in geld of natura. alle bedrijven en sponsors di9e in de kooi komen opdraven hebben iets te maken met één of meerdere miljonairs.
sommige zijn zelfs familie van miljonairs (wie van wie heb ik niet meegekregen, maar 1 van die meanagers van Huub was behoorlijk pissed ergens over.
Zo, dat was het dan. zo hoor je nog eens wat als je bij van der Valk werkt.
Voor mij is de gouden kooi een gelopen race, ik ben er klaar mee! We worden vierkant verneukt en het ergste is nog wel dat degenen die we zo lang hebben gesteund met ons lachen en alles één groot toneelspel is met als inzet de knaken. Het is net betaald voetbal, alleen weet je dan eerlijk dat het één commerciele bende is. Mensen worden in de maling genomen en bij de programmaleiding en bij veel deelnemers ook wordt er gelachen om die zielepoten met hun kaartjes en kadootjes voor de miljonairs
nu begrijp ik ook sommige oud miljonairs ook die aan deze poppenkast niet wilden deelnemen. Bart, Sylvia, Lieke.. eens gaan je ogen open en als je doorkrijgt dat je het spel (voor zo ver dat uberhaupt bestaat) nooit kan winnen heb je er balen tabak van.
Adieu gouden kooi, ik ben een ervaring rijker maar een illusie armer.
Johan
Een ex gouden kooi en huub fan
quote:Brief 2: Aanvulling op Brief 1
Hier nog even een berichtje van Johan. Oftewel de klokkenkuider zoals sommige me al noemen.
Laat ik eerst even iets duidelijk maken voor de sceptici: ik ben geen ober bij de Witte Bergen. Niet alle medewerkers die bij de grote toekan werken zitten in de bediening. en uiteraard ben ik ook niet bij het hele gesprek aanwezig geweest, maar voor afluisteren hoef je geen Brian te heten
De congerentieruimtes hebben allemaal plafondmicrofoons die gebruit worden als een vergadering moet worden genotuleerd en ook al is het gebruik daarvan niet altijd nodig, je kunt het niet hlepen als je in de controlroom per ongeluk met een slordige beweging een micro aanswitcht die niet aangeswitcht hoeft te staan.
wie trouwens goed heeft opgelet heeft de afgelopen weken kunnen merken dat één van de dingen die ik in mijn vorige post heb aangegeven al bloot is komen te liggen: De sponsoring die bijna iedere deelnemer met zich meebrengt in het programma. Er is daar niemand die 10 duizend euro borgsom inlegt, dat is een fabeltje.
Een volgend fabeltje is dat het programma op of voor de helft van dit jaar gaat stoppen. Dit is een toegepast trukje dat de programmamakers gebruiken om de kijkcijfers periodiek nog een stukje op te schreoeven.
Een ander ding wat volgens mij wel op zeer korte termijn gaat gebeuren is het afscheid van speler Jaap. Die zal met een mooi verhaal uit het programa worden geschreven.
ik moet even een klein ding rectzetten of eigenlijk nuanceren. Nader onderzoek leert dat de achterban van Huub geen lijfelijkeigenaar zijn van Nowlive. De eigenaar van Nowlive is ene Ewald Hulleman. Maar dat zijn site financieel goed ondersteund word door de Huub mensen staat als een paal boven water. Wat ik verder ook nog kan melden is dat
Nowlive en de leiding van Talpa Produkties op zeer gespannen voet met elkaar staan. Dit heeft te maken met een lek bij de redactie van het programma. Er werden met regelmaat interne zaken doorgelekt, waardoor Nowlive vaak met breaking news op hun site kon komen. Dingen die niet uit mochten lekken lekten toch uit of te vroeg. Talpa heeft de twee verasntwoordelijke medewerkers intussen ontslagen.
En nu nog een pikant detail: Huub is hierover door de programma leiding uitgebreid ondervraagd en dat heeft hij ooit een keer zonder stream of audio aan een medespeler verteld. De zaak stond toen behoorlijk op z'n kop en Huub en die ander hebben daarna een uitgebreid gesprek gehad met de hoge bonsen en hebben te horen
gekregen dat ze allebei onmiddelijk verwijderd zouden worden uit het programma als ze er iets los over zouden laten.
Waarschijnlijk gaat het alcoholverbod van Huub voor eeuwig door, bang als ze zijn dat hij zijn mond voorbij praat.
nog even het volgende: het taapje van de bijeenkomst van het Huub team heb ik inmiddels overhandigd aan de heer Jos van Dongen. Dit is een journalist die bezig is research te doen voor een mediaonderzoek naar de handel en wandel in de Gouden Kooi. er schijnen daar namelijk nog al wat misstanden te zijn. Het stemmen met de smsjes schijnt ook niet helemaal zuivere koffie te zijn word beweerd
We zullen de dingen rustig afwachten en dan zien we wel of ik onzin bral of misschien toch wel gelijk heb.
kweet wel zeker dat "ons bloempje" Brian bedoeldquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:35 schreef blomst het volgende:
Jaap, jij en Huub spelen het spel heel stom, steeds maar weer tegen elkaar of tegen Claire.
Maak nu eens gebruik van jullie meerderheid, en speel het spel tegen Amanda en Huub.
Door jullie eigen toedoen worden Brian en Amanda steeds meer populairder.
En als je met Brian alleen overblijft win je ook niet.
En Als Het spel door "Achter"word gespeeld en jullie alleen maar de poppetjes zijn, speel het spel dan niet.
Dit klopt als een bus... allemaal!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:19 schreef Guuskeee het volgende:
Jaap jij bent de shit!!
Belangrijke tips:
- probeer niet constant op allerlei irritante manieren ''tv-momentjes'' te scoren door tijdens iemand anders zijn tv-momentje jezelf er bij te persen, maar probeer zelf je eigen tv-momentjes te scoren!
- zit niet 95% van de tijd op kantoor of met die kutzwerver te schaken
- voer discussies tegen het kampvolk, fok ze op en maak ze gek! je stemmen in de populariteis poll zullen omhoog schieten als je dat doet.
- laat amandellie helemaal over de rooie gaan door dr op te naaien over de uiterlijk of andere onbelangrijke shit, die zij wel heel belangrijk vind. als zij flipt, flipt wifebeater ook.
- de relatie van het trailer trash is helemaal niet sterk, brian ergert zich dagelijks aan amanda's domheid. serieus dagelijks!
- brian ergert zich verschrikkelijk aan amanda hoe ze zich tijdens een discussie gedraagd
- brian coacht amanda constant, hij zegt wat ze moet zeggen, wanneer ze iets moet zeggen, hoe ze moet reageren, hoe ze moet eten / lopen / wassen / alles!
- wijs amanda er constant op dat brian haar dom vind, zeker als brian haar weer eens verteld wat ze verkeerd doet.
zet 'm op, je kan het!
wat een onzin.. Jaap hoeft niet zoals Claire bij Huub in zn kont te kruipen.. hij moet juist authentiek blijven dat is juist goed voor zn character, en op zn eigen manier zn verhaallijn levend houden..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:35 schreef Strychnine het volgende:
Jaap is koning!
Zoals al eerder is gezegd, stop met Huub en/of Claire onderuit te halen wanneer ze een discussie met Brian en Amanda hebben. Ga veel feller tegen Brian en Amanda in, die laten jou toch niet meer toe in hun kamp. Je hebt niets te verliezen als je tegen ze in gaat, Brian gaat hopelijk over de zeik (lok het uit!) en je versterkt je positie bij Huub en Claire.
true, maar wat heeft Jaap er aan om keihard tegen Brian en Amanda te spelen als Claire er nog is? en daar komt bij Brian is Huub zn aartsvijand (Jaap voegt daar dan niet echt iets aan toe denk ik)... ik denk dat Jaap beter is in stoken.. hier en daar het vaag houden.. Claire tegen Huub opzetten.. etc.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:00 schreef Strychnine het volgende:
Er is een verschil tussen je positie versterken en in iemands kont kruipen he
Onzin is het plaatsen van die onzin brief.Jaap heeft geen eigen verhaallijn meer omdat hij niks laat zien.De popo was ook duidelijk.Jaap is saai terwijl hij zoveel meer kan.Jaap is ook sterk en intelligent en dan moet hij tegen en Claire gaan spelen???Fijn advies...........notquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat een onzin.. Jaap hoeft niet zoals Claire bij Huub in zn kont te kruipen.. hij moet juist authentiek blijven dat is juist goed voor zn character, en op zn eigen manier zn verhaallijn levend houden..
mijn tip: blijf Claire manipuleren.. jij en Huub weten wel hoe het echt zit, en de grotere belangen zijn bij jullie ook bekend.. dus gebruik Claire zoveel mogelijk in je voordeel en dumpen wanneer achter groen licht geeft.. zal overigens niet te lang duren denk ik aangezien ze geen iniatief toont en we weten wat er gebeurd met mensen die niks leveren voor de show.. Sylvia>toneelhaak
Nee idd hij kan beter tegen huub gaan spelen, daarom is Brian ook zo populairquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:37 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Onzin is het plaatsen van die onzin brief.Jaap heeft geen eigen verhaallijn meer omdat hij niks laat zien.De popo was ook duidelijk.Jaap is saai terwijl hij zoveel meer kan.Jaap is ook sterk en intelligent en dan moet hij tegen en Claire gaan spelen???Fijn advies...........not
1 keer per 3 weken of zo wast ze dr haar met dr pruik af. Dit gebeurd altijd OFF STREAM. Dus het is echt heel belangrijk voor dr.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef avonne het volgende:
PRUIK
Amanda gaat zwaar over de zeik als je hardop zegt dat ze een pruik draagt.
Volgens Amanda is het een haarstukje, maar het is gewoon een PRUIK
Daarnaast doet amanda nooit de pruik af, zelfs niet in bed of in de douche. En ze heeft jeuk.
Zou ze vlooien hebben?
Weet je wie pas echt van hun padje af zijn....quote:Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef trettie het volgende:
Ze zijn nu al helemaal van hun padje af
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
Brian: ik hou niet van die lucht.....ga weg...schuif weg..Brian:ik hou niet van die haren,schuif weg....als je je eigen haren heb dan mag je zo liggen.
Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Guuskeee het volgende:
Aangezien er zoveel prachtige en uitgebreide OP's worden gemaakt heb ik dit topic aangemaakt waarin ik van plan ben elke nieuwe OP te gaan plaatsen. Nog idealer zou het zijn wanneer de OP-posters deze zelf gaan plaatsen.
Dit is dus geen vervanging van de Updates ( [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE! ), maar een aanvulling. Als je nu 's morgens / 's middags /'s avonds stopt met COSsen en je gaat de volgende dag (of een paar dagen / weken) verder kun je hier snel even alles bijlezen.
De OP-posten die hier geplaatst gaan worden, worden zo opgebouwd: eerst de link naar de COS, dan de topic-starter, en vervolgens de OP.
Er wordt hier dus niets anders gepost dan de COS-OP's.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef kahaarin het volgende:
[DGK] [COS OP'S] Openings Posten
[..]
Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.
A: ben geen huisvrouwquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
Hey Jaap ik zie hier een hele hoop Huub fans reageren die alleen maar willen dat je hard tegen Brian en Amanda gaat spelen.. trek je daar niks van aan..
laat me je iets vertellen over Huub fans... Huub fans volgen de gouden kooi een stuk fanatieker dan de rest en zijn erg obsessief.. het zijn over het algemeen huisvrouwen of mensen met een uitkering die 18 uur per dag naar de streams kijken... dat zijn ook die mensen waar Sjoerd het over heeft die de popo zo beinvloeden.. zij hebben 1 regel: Huub moet de popo winnen no matter what!!! ze smsen hun bingo geld op aan Huub.. ze smsen hun vakantie geld op aan Huub ze gaan echt heel ver.. door andere streamers word Huub al L Ron Hubert genoemd en zijn die mensen zijn scientology volgelingen... het is dus een relatief klein groepje.. er zijn geen massa's mensen ofzo die Huub geweldig vinden.. sterker nog bij het grote publiek scoort ie erg slecht.. jij bent daar veel populairder... bij jongeren ben je echt een CULTHELD!! en je doet het nog steeds goed in de uitzendingen... blijf je momentjes pakken.. ik dacht zelf dat je steeds minder in beeld kwam maar je weet dus werkelijk echt goed waar je mee bezig bent.. bij de laatste dagen van de russen speel jij echt de hoofdrol.. de hele uitzending is om jou heen gebouwd!!
onthoud dus.. streamers zijn niet relevant, het gaat om de tv-kijker en daar scoor je goed bij![]()
Je pillen weer vergeten?quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
A: ben geen huisvrouw
B: trek geen uitkering
C: heb geen streams
D: heb geen uitgesproken voorkeur voor Huub
E: sms nooit voor DGK
Dus gooi lekker alles en iedereen op een grote hoop dan ben je goed bezig!Nou Jaap heeft echt wat aan je goede adviezen hoor met zo'n instelling.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
Hey Jaap ik zie hier een hele hoop Huub fans reageren die alleen maar willen dat je hard tegen Brian en Amanda gaat spelen.. trek je daar niks van aan..
laat me je iets vertellen over Huub fans... Huub fans volgen de gouden kooi een stuk fanatieker dan de rest en zijn erg obsessief.. het zijn over het algemeen huisvrouwen of mensen met een uitkering die 18 uur per dag naar de streams kijken... dat zijn ook die mensen waar Sjoerd het over heeft die de popo zo beinvloeden.. zij hebben 1 regel: Huub moet de popo winnen no matter what!!! ze smsen hun bingo geld op aan Huub.. ze smsen hun vakantie geld op aan Huub ze gaan echt heel ver.. door andere streamers word Huub al L Ron Hubert genoemd en zijn die mensen zijn scientology volgelingen... het is dus een relatief klein groepje.. er zijn geen massa's mensen ofzo die Huub geweldig vinden.. sterker nog bij het grote publiek scoort ie erg slecht.. jij bent daar veel populairder... bij jongeren ben je echt een CULTHELD!! en je doet het nog steeds goed in de uitzendingen... blijf je momentjes pakken.. ik dacht zelf dat je steeds minder in beeld kwam maar je weet dus werkelijk echt goed waar je mee bezig bent.. bij de laatste dagen van de russen speel jij echt de hoofdrol.. de hele uitzending is om jou heen gebouwd!!
onthoud dus.. streamers zijn niet relevant, het gaat om de tv-kijker en daar scoor je goed bij![]()
wat maakt het nou uit wie het beter met m voor heeft?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:09 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Jaap is slim genoeg om te snappen dat Huub en Claire het beter met hem voorhebben dan Brian en Amanda.
Jaap belt Cora.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
en dump die Cora zo snel mogelijk.. wat een verschrikkelijk negatief wijf is dat zeg...
je verdient veel beter, en mooier
Niet normaal idd hoe dat gluiperige kereltje onderschat wordt.Het is een eerste klas crimineel en is er nog trots op ook ( verhalen die hij het andere kampje verteld).Ga zo door Jaap en je graaft je eigen graf!Blijf trouw aan Huub en Claire en doe eens wat!!!!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
En laat die zwerver eens links liggen.
Als die je kan naaien, zal die er geen seconde over twijfelen.
Heeft die trouwens al gedaan door jouw USB-stick aan Brian te geven.
En dat zal die ook blijven doen.
Ik zit net naar de streams te kijken, en zie je weer slijmen bij die halve zool.
Walgelijk!!!
Na dit gesprek rent die gelijk weer naar Brian toe om alles door te vertellen. Maar dan in zijn versie.
Het is een achterbaks mannetje. Die jouw meer kwaad dan goed zal doen.
En wat voor nut heeft het om bij hem te slijmen? Het is niets, het wordt niets, en zal nooit iets zijn.
Hij heeft niet eens een stem in het eindspel. En heeft die die wel, dan zal die hem aan Brian geven, en jou keihard laten vallen.
Ze lezen daar zo vaak elkaars post (naast Huub was het immers ook Jaap die Lieke's post had gelezen vlak voordat ze wegging, om maar 1 voorbeeld te noemen) en kopieren bestanden als ze de kans krijgen. Het lezen van elkaars bestanden en post is niets nieuws in de Gouden Kooi........ niet een erg sterk argument dus lijkt me...... maar het valt natuurlijk te proberen.quote:
Sterk genoeg als er regels zijn ingevoerd dat het niet meer mag.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:11 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ze lezen daar zo vaak elkaars post (naast Huub was het immers ook Jaap die Lieke's post had gelezen vlak voordat ze wegging, om maar 1 voorbeeld te noemen) en kopieren bestanden als ze de kans krijgen. Het lezen van elkaars bestanden en post is niets nieuws in de Gouden Kooi........ niet een erg sterk argument dus lijkt me...... maar het valt natuurlijk te proberen.
Ik dacht dat het jouw site wasquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zaterdag 8 maart komt Jaap ook op zijn eigen site. Daar kan je hem vragen stellen.
Hier dus
Hij gaat zeker weten dit topic ook lezen, dat heeft hij al gemeld.
Wat ik mij afvraag is of Jaap niet recht heeft op 16 uur. Hij is bij alle spelers 2x zo zwaar.
En dan zijn er vast ook weer Nederlanders die er waarschijnlijk meer vanaf weten en de boel bij elkaar liegenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is een Antiliaanse gewoonte waarschijnlijk om bewijs te verbranden of in zee te dumpen.
hij is viesssssssquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan zijn er vast ook weer Nederlanders die er waarschijnlijk meer vanaf weten en de boel bij elkaar liegen
Jaap speelt samen met een zogenaamde 'wifebeater' dus als hij Brian daarmee zwart maakt, maakt hij Huub ook zwart want die doet hetzelfde (al dan niet meer zelfs). Bij Huub beginnen de verhalen buiten de Gouden Kooi...... dat hij Hedda ook een keer geslagen heeft in een ruzie. Bovendien heeft Huub de allereerste keer dat hij dat vertelde (tegen Sylvia en Amanda in de Game Room lang geleden) gezegd dat hij twéé keer in zijn leven een vrouw heeft geslagen, maar hij heeft het altijd alleen maar over die ene keer met Hedda gehad…… In de Gouden Kooi heeft Huub ook een laaaaange lijst met respectloze dingen die hij tegen vrouwen heeft gedaan, een paar:quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:22 schreef Suikeroom het volgende:
hey Jaap nog een ding... benadruk Brian zn dominantie karakter tegenover Amanda.. noem m constant wifebeater.. beschadig zijn imago.. hij is voor John de Mol nu de ideale winnaar, steek er een stokje voor... je hebt nog 75 dagen!!!!
Tja regels in de Gouden Kooi.... Jaap heeft echter denk ik geen poot om op te staan want ondanks die brief is het al meerdere malen voorgekomen dat ze elkaars post lezen of bestanden op de computer kopieren door ALLE Miljonairs. Zo heeft Jaap brieven van Lieke gelezen (die in de 'kluis' lagen) terwijl Huub al te horen had gekregen dat het niet meer mocht en heeft hij wel eens fanpost van Huub gekopieerd. En dat is alleen nog maar wat we 'on cam' hebben gezien........ Het was gewoon niet slim van Jaap om het te bewaren.... of misschien deed hij het wel met opzet want bij Jaap weet je het nooit!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:52 schreef Suikeroom het volgende:
als je morgen terug komt gelijk Brian een boete aannaaien heh.. jullie kregen een tijd terug die brief dat digitale bestanden als persoonlijk bezit gezien wordt, dus 1 ton boete voor Brian.. voor de rest kijk ook ff in het topic over de moeder van Amanda
Het 'mooie' van Mikey is wel dat hij 9 van de 10 dingen totaal verkeerd doorverteld. Brian heeft hem dat ook gezegd en hecht vrij weinig waarde meer aan wat hij zegt. Het doorspelen van foutieve informatie via Mikey zal dus weinig effect hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
En laat die zwerver eens links liggen.
Als die je kan naaien, zal die er geen seconde over twijfelen.
Heeft die trouwens al gedaan door jouw USB-stick aan Brian te geven.
En dat zal die ook blijven doen.
Ik zit net naar de streams te kijken, en zie je weer slijmen bij die halve zool.
Walgelijk!!!
Na dit gesprek rent die gelijk weer naar Brian toe om alles door te vertellen. Maar dan in zijn versie.
Het is een achterbaks mannetje. Die jouw meer kwaad dan goed zal doen.
En wat voor nut heeft het om bij hem te slijmen? Het is niets, het wordt niets, en zal nooit iets zijn.
Hij heeft niet eens een stem in het eindspel. En heeft die die wel, dan zal die hem aan Brian geven, en jou keihard laten vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |