abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:14:09 #1
130755 Kinga
versier hier
pi_56845614
Heeee Japio!!! Welkom op FOK! Het spel-info topic voor Eric was initieel voor jou geopend, maar op aanvraag maken we maar een nieuwe schone aan.

You all know the drill!

Post hier kort en bondig de spel informatie waar Jaap wat aan heeft. AUB geen onbenullige discussies voeren hier die het topic alleen maar vervuilen. Gewoon alleen de feiten op een rij.

1. Mike heeft de USB stick van Jaap gevonden (GEJAT) tijdens het schilderen van de master-bedroom. En heeft het hierover gehad met Brian in het papiaments.
In dit filmpje geeft Mike het aan Palma toe dat hij de USB stick heeft.
http://www.goudenkooiii.w(...)mike_heeft_de_u.html

In dit filmpje hebben Mike en Brian het over de USB stick in het papiaments. Brian zegt dat hij het er niet over mag hebben. En Mike insinueert dat hij tijdens het K1 Max gala de USB stick gaat overhandigen aan Kenneth (broer Brian) op de wc.
http://www.clipser.com/watch_video/95876&mvpageno=1

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 23-02-2008 12:42:20 ]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:16:00 #2
130755 Kinga
versier hier
pi_56845692
2. Brian en Amanda betalen ZELDEN contactpunten. Ze bellen in principe gratis, want theoretisch kunnen ze nooit zoveel CPs hebben, maar we zien ze ook nooit betalen na een bezoek of Collect Call.

edit komt later als ik precieze lijst met CPs en belletjes en bezoekjes weet.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:19:49 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56845839
JAAP IS KONING.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:29:26 #4
130755 Kinga
versier hier
pi_56846179
3. Filmpje http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1

Brian uit schokkende bedreigingen na thuiskomst van kickbox wedstrijd. Vooral richtig Huub.

Brian: "Nu weten ze wel, dat als ik echt de pan uit flip...."
Amanda: "Dat Huub dood is"

Plus dat hij nogmaals over de USB stick begint, dat hij alles wil uitprinten zodat het zijn persoonlijke eigendom wordt.
pi_56846212
Jaap staat mijlen ver boven groupie gedrag
Houden zo Jaap

Maar dat ziet ie zelf ook wel
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:44:07 #6
130755 Kinga
versier hier
pi_56846702
Persoonlijk vind ik je het leukst als je echt jezelf bent.

De meeste streamers hou je niet voor de gek met je typetjes en acts. Het is zo doorzichtig als je begint met je overdreven acts. Dan vind ik je meteen zo vervelend en geforceerd overkomen. Maar ik vermoed dat die acts ook wel te maken hebben met het hokje en wat voor script je moet uitvoeren.

Laat je ook eens wat meer zien, soms is er echt een interessante discussie aan de gang en dan missen we je weer omdat je in het kantoor zit. Ik kijk liever naar jou en Huub in discussies met inhoudelijke argumenten, dan trailer trash dat alleen maar staat te schreeuwen, omdat ze te dom zijn om met argumenten aan te komen.
pi_56846891
Japie.... Mikey heeft een USB stick gevonden tijdens het schilderen in de MB
Deze heeft hij aan Brian gegeven, die hem in eerste instantie aan Kenneth wilde geven bij het bioscoop bezoek.

Zie filmpje van Kinga

Later kwam Brian hierop terug en gaat hij het zelf doen (wat een lefgozer toch )
Mikey wist heel goed dat het jou USB-stick is.....

zie dit filmpje
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:31:54 #8
168951 STAP01
body and brain
pi_56848362
Jaap, als je ooit samen gaat werken met Brian, verlies je heeeeeeel veel credits bij heeeeeeel veel streamers!!!!!!!!!!!!!! Doe dit nooit!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56851458
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef Kinga het volgende:
Persoonlijk vind ik je het leukst als je echt jezelf bent.

De meeste streamers hou je niet voor de gek met je typetjes en acts. Het is zo doorzichtig als je begint met je overdreven acts. Dan vind ik je meteen zo vervelend en geforceerd overkomen. Maar ik vermoed dat die acts ook wel te maken hebben met het hokje en wat voor script je moet uitvoeren.
Nou dat zeg je wel heel makkelijk, toen hij in het begin deed alsof hij knetter gestoord was, trapte de meeste groupies daar toch wel grandioos in en kotste hem massaal uit
quote:
Laat je ook eens wat meer zien, soms is er echt een interessante discussie aan de gang en dan missen we je weer omdat je in het kantoor zit. Ik kijk liever naar jou en Huub in discussies met inhoudelijke argumenten, dan trailer trash dat alleen maar staat te schreeuwen, omdat ze te dom zijn om met argumenten aan te komen.
Daar heb je wel een punt, hij werd net als zo een beetje iedereen pas door de groupies gewaardeerd toen ie met huub ging 'spelen'.
Dus keep your enemy close en versla die sneaky basterd pas op het laatste moment
pi_56851511
En de waarheid mag ook gezegd worden, moest erg lachen toen Jaap de waarheid over de huubgroupies vertelde na die fandag

Meer van dat
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:02:51 #11
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56852130
Jaap, besef alsjeblieft eens goed dat jullie vooral tegen het hokje / FEBO spelen. Zij zullen ten
alle tijden Brian en Amanda bijvallen en in bescherming nemen. Tijdens de discussie die jullie
hadden in het kantoor, toen Eric terug kwam en veel spel-info met jullie deelde, waren B en A
allebei achter en hebben waarschijnlijk het hele gesprek kunnen volgen ....

Jullie grootste tegenstander is het hokje, niet Brian of Amanda. Vergeet dit nooit !!
.
  woensdag 20 februari 2008 @ 02:44:32 #12
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56852801
Jaap meer spel tegen je tegenpartiji!Je valt huub vaak af om tv te maken maar het is zo doorzichtig!Jij en huub maken de kooi vergeet dat nooti!Huub zal je pas op het allerlaatst weg spelen als hij de kans krijgt.Claire is een lieve meid die ook met jou het beste voor heeft.Bijt eens wat meer van je af t.o Brainless en Del die je haten!Weet wie je werkelijke vrienden zijn!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_56852944
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap, besef alsjeblieft eens goed dat jullie vooral tegen het hokje / FEBO spelen. Zij zullen ten
alle tijden Brian en Amanda bijvallen en in bescherming nemen. Tijdens de discussie die jullie
hadden in het kantoor, toen Eric terug kwam en veel spel-info met jullie deelde, waren B en A
allebei achter en hebben waarschijnlijk het hele gesprek kunnen volgen ....

Jullie grootste tegenstander is het hokje, niet Brian of Amanda. Vergeet dit nooit !!
Kijk Jaap hier heb je wat aan
Ze weten hier beter hoe het werkt dan jij
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:44:50 #14
168951 STAP01
body and brain
pi_56860476
Jaap! Kan je niet heel vaak tegen Brian zeggen dat hij stinkt! Hij heeft altijd zo'n grote bek dat anderen zich niet goed verzorgen. Ik zou zeggen (ook al ruik je niets) GATVERDAMME BRIAN, JE STINKT UIT JE ROTSCHJMOEL! SMEERLAP!!!!
pi_56861091
Jaap is koning.
Jammer dat hij niet meer met kots mag gooien.
pi_56864438
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:44 schreef STAP01 het volgende:
Jaap! Kan je niet heel vaak tegen Brian zeggen dat hij stinkt! Hij heeft altijd zo'n grote bek dat anderen zich niet goed verzorgen. Ik zou zeggen (ook al ruik je niets) GATVERDAMME BRIAN, JE STINKT UIT JE ROTSCHJMOEL! SMEERLAP!!!!
Maar als hij helemaal niet stinkt is dat dan niet een beetje raar enzo?
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:29:43 #17
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56864501
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar als hij helemaal niet stinkt is dat dan niet een beetje raar enzo?
Dan kotst ie eerst over hem heen!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56864564
Huub heeft maar 2 sterke punten: verbale dominatie en agressie uitlokken (en de hele teringzooi manipuleren, maar ik denk dat dat op het laatst toch tegen hem gaat werken).
Dat zijn er dus evenveel als zijn zwakke punten (vrouwen/agressiel).

Agressie mag steeds minder, en als hij verbaal wil domineren en je luistert niet of je gaat er doorheenlullen, dan word hij inmiddelijk agressief
Brian en amanda krijgen dit door en daardoor komt huub steeds zwakker te staan.

Let daarop en gebruik het
pi_56864586
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:29 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dan kotst ie eerst over hem heen!
Dat mag niet bij rtl
pi_56864652
Jaap, jij en Huub spelen het spel heel stom, steeds maar weer tegen elkaar of tegen Claire.
Maak nu eens gebruik van jullie meerderheid, en speel het spel tegen Amanda en Huub.
Door jullie eigen toedoen worden Brian en Amanda steeds meer populairder.
En als je met Brian alleen overblijft win je ook niet.
En Als Het spel door "Achter"word gespeeld en jullie alleen maar de poppetjes zijn, speel het spel dan niet.
Goedemorgen :W
pi_56864701
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:35 schreef blomst het volgende:

En Als Het spel door "Achter"word gespeeld en jullie alleen maar de poppetjes zijn, speel het spel dan niet.
Dan kan hij net zo goed gelijk naar huis gaan
pi_56870637
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dan kan hij net zo goed gelijk naar huis gaan
Ja, zou heel verstandig zijn als je het spel niet zelf mag spelen kun je beter naar huis gaan.
  donderdag 21 februari 2008 @ 00:40:11 #23
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_56875677
Beste Jaap. Je heb het ervaak over dat je populairiteit te onder blijf bij Huub. Huub is populair omdat hij (nog steeds) recht tegenover brian staat. Een 2 rivalen strijd, waar de meesten achter Huub staan en dat uiten in de sms popo-top en dat terwijl Huub er niet veel voor hoeft te doen.
Jaap wil jij boven Huub staan?? Dan moet je tegen amanda en brian in gaan.
Pest brian en amanda, maakt ze gek elke dag weer.
Je zult zien dat meer mensen achter je gaan staan en dat je populariteit gaat stijgen.

Je hoeft niet te rekenen op samenwerking met brian en amanda. Zij zien je al tijden als aanhangende speler en zullen je bij volgende stemming eruit stemmen. Huub blijft trouw. Hij heeft al lang ingezien dat relatie en spelen niet echt werkt. Als het echt niet anders kan (of op het einde) zal hij Claire wegstemmen en wil hij met jouw verder spelen.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_56876428
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef Shayndel het volgende:
Beste Jaap. Je heb het ervaak over dat je populairiteit te onder blijf bij Huub. Huub is populair omdat hij (nog steeds) recht tegenover brian staat. Een 2 rivalen strijd, waar de meesten achter Huub staan en dat uiten in de sms popo-top en dat terwijl Huub er niet veel voor hoeft te doen.
Je zult zien dat meer mensen achter je gaan staan en dat je populariteit gaat stijgen.

Je hoeft niet te rekenen op samenwerking met brian en amanda. Zij zien je al tijden als aanhangende speler en zullen je bij volgende stemming eruit stemmen. Huub blijft trouw. Hij heeft al lang ingezien dat relatie en spelen niet echt werkt. Als het echt niet anders kan (of op het einde) zal hij Claire wegstemmen en wil hij met jouw verder spelen.
Dat Brian 'steady' op 3 staat en laatst zelfs op 2 (dacht ik), is wel een beetje een hiaat in jou betoog
  donderdag 21 februari 2008 @ 02:50:33 #25
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56876798
Kappen Jaap met geintjes maken als Huub of Claire een punt willem maken bij de tegenpartij!Val ze verbaal bij.....je kan het!!!!Vaak neem je toch nog dingen aan van Brianless en Del of Mike.Laat ze lullen want het enige wat ze willen is jou exit!Absoluut boeit jou gewicht hun niet ,liefst zien ze je dood neervallen!Huub en Claire zijn oprecht naar jou toe.Hou vol daar kanjer maar laat duidelijker zien bij wie je hoort!
  donderdag 21 februari 2008 @ 02:52:31 #26
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56876805
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef Shayndel het volgende:

pi_56876960
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:50 schreef eusjuh het volgende:
Kappen Jaap met geintjes maken als Huub of Claire een punt willem maken bij de tegenpartij!Val ze verbaal bij.....je kan het!!!!Vaak neem je toch nog dingen aan van Brianless en Del of Mike.Laat ze lullen want het enige wat ze willen is jou exit!Absoluut boeit jou gewicht hun niet ,liefst zien ze je dood neervallen!Huub en Claire zijn oprecht naar jou toe.Hou vol daar kanjer maar laat duidelijker zien bij wie je hoort!
pi_56877019
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:50 schreef eusjuh het volgende:
Klik
Het is een show dear
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_56877585
Ik kan nu even niks bedenken (blame it de tijd)
Maarem, is er al iets gezegd over

Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_56877781
Jaap;

Maak je niet zo naar om die lijn van je, 180 of 160 maakt toch geen ruk uit, je ben sowieso niet echt een hottie met dat gok peuteren van je.

Gebruik je snode opmerkingen maar ipv op een fiets de dag weg te trappen en in de nacht de vriezer leeg te schransen.

Tegen de computer schaken 24/7 is niet echt een verhaallijn Jaappie!

Ram het eerste beste wijf die als gast speelster binnenkomt door de villa, wife-beaters blijken te scoren in de popo , kijk maar naar Brian en Huub.
(Hopelijk Lieke, die vergeeft je vast wel )

Kom op...Je kannut
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:56:47 #31
168951 STAP01
body and brain
pi_56882542
Jaap!!!!!! Er zijn erotische (gedeeltelijk bloot) foto's van Amanda op het internet te vinden. http://www.mokkelboulevar(...)-de-gouden-kooi.html
HELEMAAL NAAR BENEDEN SCROLLEN!!!!
Ook foto's van Amanda onder de douche met haar exvriendje Danny! http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html (thanks BQ)

Jaap! je kan t!

[ Bericht 18% gewijzigd door STAP01 op 21-02-2008 13:54:26 ]
  donderdag 21 februari 2008 @ 18:59:54 #32
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56889794
Jaap - Brian en Amanda kun je alleen bestrijden met hun eigen wapens...........domheid

Als Amanda die grote slabek opentrekt en begint over cora of wat dan ook....niet reageren met "dito", dat is zo slap en ze begrijpen niet eens wat het betekent. Niet meer doen!
Gewoon zeggen dat Amanda prachtig haar heeft, en vooral die chemisch geknipte plukjes er doorheen maken het TOP
Prachtige borsten heeft ze ook, ze lijken net niet echt, net als heur haar en haar nagels.

Bij A en B past alleen maar platter dan plat, dus weg met de inhoud, gewoonweg plat reageren.

Wat ik me afvraag, kan je dat wel, ben je zo'n goeie acteur? Ik betwijfel het, maar succes verders, het duurt nog maar even
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:51:56 #33
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56891065
Lieve Jaap,

Zoals al eerder gezegd, Brian en Amanda snappen het niet als je ze subtiel probeert onderuit te halen, als Brian weer zo'n ellenlang zalvend betoog begint, lul er dan vooral doorheen, dan raakt hij de draad kwijt, kan hij niet tegen, dat is al vaak de oorzaak geweest van ruzies tussen B&A zelf, Amanda die Brian niet laat uitpraten.
Die jongen hoort zich zelf heel graag praten en wil gehoord worden, als je hem nu geen podium gunt en wat vaker reageert met iets als: "Wat wil je nu eigenlijk zeggen?" of "Dat heb je al een keer gezegd." of "Heel boeiend allemaal maar het kan me eerlijk gezegd helemaal niets schelen wat jij denkt."
Dan heb je hem zo over de zeik, of Amanda voeren en zorgen dat ze slap gaat lullen als ze gedronken heeft, dan maken ze elkaar wel af op den duur, schenk dat kind regelmatig bij en geef commentaar op haar uiterlijk of op de dingen die je bij Jensen hebt gezien, niet te moeilijk willen doen tegen hen, dat is paarlen voor de zwijnen.
Ik weet dat je graag schaakt en het spel zo wil spelen, bij hen heb je meer kans als je, figuurlijk gesproken, de schaakstukken in hun gezicht gooit en ze een klap met het schaakbord geeft.
Wat hen zo sterk maakt is hun grenzeloze arrogantie en grote bek gecombineerd met een stuk plaatstaal voor hun hoofd waar een anti-tank-granaat nog niet door komt.
Dit betekent natuurlijk niet dat je je moet gaan verlagen tot schreeuwen, schelden en dreigen, is ook helemaal niet nodig, zorg dat ze wat minder rust krijgen en voer ze een beetje, op naar een para-Brian en een giftige Amanda, kom op je kunt het.
be nice or go away
pi_56898765
Jaap jij bent de shit!!

Belangrijke tips:
- probeer niet constant op allerlei irritante manieren ''tv-momentjes'' te scoren door tijdens iemand anders zijn tv-momentje jezelf er bij te persen, maar probeer zelf je eigen tv-momentjes te scoren!
- zit niet 95% van de tijd op kantoor of met die kutzwerver te schaken
- voer discussies tegen het kampvolk, fok ze op en maak ze gek! je stemmen in de populariteis poll zullen omhoog schieten als je dat doet.
- laat amandellie helemaal over de rooie gaan door dr op te naaien over de uiterlijk of andere onbelangrijke shit, die zij wel heel belangrijk vind. als zij flipt, flipt wifebeater ook.
- de relatie van het trailer trash is helemaal niet sterk, brian ergert zich dagelijks aan amanda's domheid. serieus dagelijks!
- brian ergert zich verschrikkelijk aan amanda hoe ze zich tijdens een discussie gedraagd
- brian coacht amanda constant, hij zegt wat ze moet zeggen, wanneer ze iets moet zeggen, hoe ze moet reageren, hoe ze moet eten / lopen / wassen / alles!
- wijs amanda er constant op dat brian haar dom vind, zeker als brian haar weer eens verteld wat ze verkeerd doet.

zet 'm op, je kan het!
pi_56898912
osama bin laden heeft het gedaan
dus kijk uit voor mannen met baarden

btw
huisvrouwen die op fora posten zijn ook levensgevaarlijk

dus watch your back
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:18:28 #36
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_56907003
hey Jaap volgens ene JohanV wordt jij uit de show geschreven, hij schijnt allemaal gesprekken afgeluisterd te hebben van de hoge mensen die aan het vergaderen waren in de Witte Bergen.. hier zijn brieven:
quote:
Brief 1: Een ervaring rijker en een illusie armer.

Vanaf nu is de gouden kooi voor mij over.

Ik ben deze getuige geweest van een bespreking in hotel de witte bergen tussen een afvaardiging van de gouden kooi en de achterban van huub.

Om een lang verhaal kort te maken: wij als fans worden een groot rad voor ogen gedraaid.

alles, maar dan ook alles gaat om maar 1 ding: geld geld geld

de achterban van huub bestaat uit een stel managment en juridische geldwolven

de familie van huub zijn eigenaar van nowlive

alle opbrengsten van nowlive advertenties komen ten goede aan sms'jes voor huub

over ons als fans wordt heel laagdunkend gepraat`en gelachen. de fans zijn de mensen waar om gelachen wordt

de deelnemers aan de gouden kooi bepalen zelf hoeveel ze verdienen. met iedereen zijn individuele contracten opgesteld en afhangkelijk van de zwaarte van het script dat ze krijgen krijgen ze betaald.
Dit gaat zo vanaf de mensen die ergens op een bepaald punt vorig jaar zijn binnen gekomen.

natasia was de dikst betaalde. die had een heel gunstig contract afgesloten.

lieke had een zware rol maar daar tegen over staat een heel goed betaalt contract. zij verdiende er na natasia het meeste aan, meer dan huub en had een opt out clausule ingebouwd dat ze eruit kon wanneer ze wilde
daar is veel bonje over geweest. de achterban van huub wilde haar er al veel eerder uit hebben, al in juli vorig jaar maar dat kon dus niet.
Toen lieke er in januari voor uit wilde wilde de programmaleiding haar niet laten gaan, maar ze moesten wel: contract. ze is eruit met behoud van borggeld en wordt nog steeds betaald door de kooi.
ze kan trouwens nog terugkomen en daar is de groep van huub heel kwaad over

de volgende die eruit gaat is jaap. binnenkort wordt gaat er gewerkt worden aan de voorbereiding van de exit van jaap. de achterban van huub wil van hem af en de programmaleiding gaat accoord want jaap kan veel doen buiten de kooi met optredens.

iedereen die uit het programna is is nog 2 jaar na exit inzetbaar voor wat dan ook als de programmaleiding dat wil

Sylvia is niet meer enthousiast en wil eigenlijk niets meer met het programma te maken hebben. omdat ze in spanje woont zal ze ook niet zo veel meer ingezet worden. sylvia is klaar met huub en huub's achterban met sylvia (dus niks vrienden voor het leven)

verder nog wat vergeten?

o ja, de achterban van de miljonairs delen mee in de opbrengsten van de sms poll.

bijna alle miljonairs nemen sponsorcontracten mee in de kooi, in geld of natura. alle bedrijven en sponsors di9e in de kooi komen opdraven hebben iets te maken met één of meerdere miljonairs.

sommige zijn zelfs familie van miljonairs (wie van wie heb ik niet meegekregen, maar 1 van die meanagers van Huub was behoorlijk pissed ergens over.

Zo, dat was het dan. zo hoor je nog eens wat als je bij van der Valk werkt.

Voor mij is de gouden kooi een gelopen race, ik ben er klaar mee! We worden vierkant verneukt en het ergste is nog wel dat degenen die we zo lang hebben gesteund met ons lachen en alles één groot toneelspel is met als inzet de knaken. Het is net betaald voetbal, alleen weet je dan eerlijk dat het één commerciele bende is. Mensen worden in de maling genomen en bij de programmaleiding en bij veel deelnemers ook wordt er gelachen om die zielepoten met hun kaartjes en kadootjes voor de miljonairs

nu begrijp ik ook sommige oud miljonairs ook die aan deze poppenkast niet wilden deelnemen. Bart, Sylvia, Lieke.. eens gaan je ogen open en als je doorkrijgt dat je het spel (voor zo ver dat uberhaupt bestaat) nooit kan winnen heb je er balen tabak van.

Adieu gouden kooi, ik ben een ervaring rijker maar een illusie armer.

Johan

Een ex gouden kooi en huub fan
quote:
Brief 2: Aanvulling op Brief 1

Hier nog even een berichtje van Johan. Oftewel de klokkenkuider zoals sommige me al noemen.
Laat ik eerst even iets duidelijk maken voor de sceptici: ik ben geen ober bij de Witte Bergen. Niet alle medewerkers die bij de grote toekan werken zitten in de bediening. en uiteraard ben ik ook niet bij het hele gesprek aanwezig geweest, maar voor afluisteren hoef je geen Brian te heten
De congerentieruimtes hebben allemaal plafondmicrofoons die gebruit worden als een vergadering moet worden genotuleerd en ook al is het gebruik daarvan niet altijd nodig, je kunt het niet hlepen als je in de controlroom per ongeluk met een slordige beweging een micro aanswitcht die niet aangeswitcht hoeft te staan.

wie trouwens goed heeft opgelet heeft de afgelopen weken kunnen merken dat één van de dingen die ik in mijn vorige post heb aangegeven al bloot is komen te liggen: De sponsoring die bijna iedere deelnemer met zich meebrengt in het programma. Er is daar niemand die 10 duizend euro borgsom inlegt, dat is een fabeltje.

Een volgend fabeltje is dat het programma op of voor de helft van dit jaar gaat stoppen. Dit is een toegepast trukje dat de programmamakers gebruiken om de kijkcijfers periodiek nog een stukje op te schreoeven.

Een ander ding wat volgens mij wel op zeer korte termijn gaat gebeuren is het afscheid van speler Jaap. Die zal met een mooi verhaal uit het programa worden geschreven.

ik moet even een klein ding rectzetten of eigenlijk nuanceren. Nader onderzoek leert dat de achterban van Huub geen lijfelijkeigenaar zijn van Nowlive. De eigenaar van Nowlive is ene Ewald Hulleman. Maar dat zijn site financieel goed ondersteund word door de Huub mensen staat als een paal boven water. Wat ik verder ook nog kan melden is dat
Nowlive en de leiding van Talpa Produkties op zeer gespannen voet met elkaar staan. Dit heeft te maken met een lek bij de redactie van het programma. Er werden met regelmaat interne zaken doorgelekt, waardoor Nowlive vaak met breaking news op hun site kon komen. Dingen die niet uit mochten lekken lekten toch uit of te vroeg. Talpa heeft de twee verasntwoordelijke medewerkers intussen ontslagen.
En nu nog een pikant detail: Huub is hierover door de programma leiding uitgebreid ondervraagd en dat heeft hij ooit een keer zonder stream of audio aan een medespeler verteld. De zaak stond toen behoorlijk op z'n kop en Huub en die ander hebben daarna een uitgebreid gesprek gehad met de hoge bonsen en hebben te horen
gekregen dat ze allebei onmiddelijk verwijderd zouden worden uit het programma als ze er iets los over zouden laten.
Waarschijnlijk gaat het alcoholverbod van Huub voor eeuwig door, bang als ze zijn dat hij zijn mond voorbij praat.

nog even het volgende: het taapje van de bijeenkomst van het Huub team heb ik inmiddels overhandigd aan de heer Jos van Dongen. Dit is een journalist die bezig is research te doen voor een mediaonderzoek naar de handel en wandel in de Gouden Kooi. er schijnen daar namelijk nog al wat misstanden te zijn. Het stemmen met de smsjes schijnt ook niet helemaal zuivere koffie te zijn word beweerd

We zullen de dingen rustig afwachten en dan zien we wel of ik onzin bral of misschien toch wel gelijk heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikeroom op 22-02-2008 15:26:36 ]
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:24:55 #37
168951 STAP01
body and brain
pi_56907148
Brian ergert zich dood aan het feit dat Amanda smakt tijdens het eten!
Doe er wat mee!!!!!!!
En FOK! HET HOKJE!
pi_56908191
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:35 schreef blomst het volgende:
Jaap, jij en Huub spelen het spel heel stom, steeds maar weer tegen elkaar of tegen Claire.
Maak nu eens gebruik van jullie meerderheid, en speel het spel tegen Amanda en Huub.
Door jullie eigen toedoen worden Brian en Amanda steeds meer populairder.
En als je met Brian alleen overblijft win je ook niet.
kweet wel zeker dat "ons bloempje" Brian bedoeld
pi_56908621
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 03:19 schreef Guuskeee het volgende:
Jaap jij bent de shit!!

Belangrijke tips:
- probeer niet constant op allerlei irritante manieren ''tv-momentjes'' te scoren door tijdens iemand anders zijn tv-momentje jezelf er bij te persen, maar probeer zelf je eigen tv-momentjes te scoren!
- zit niet 95% van de tijd op kantoor of met die kutzwerver te schaken
- voer discussies tegen het kampvolk, fok ze op en maak ze gek! je stemmen in de populariteis poll zullen omhoog schieten als je dat doet.
- laat amandellie helemaal over de rooie gaan door dr op te naaien over de uiterlijk of andere onbelangrijke shit, die zij wel heel belangrijk vind. als zij flipt, flipt wifebeater ook.
- de relatie van het trailer trash is helemaal niet sterk, brian ergert zich dagelijks aan amanda's domheid. serieus dagelijks!
- brian ergert zich verschrikkelijk aan amanda hoe ze zich tijdens een discussie gedraagd
- brian coacht amanda constant, hij zegt wat ze moet zeggen, wanneer ze iets moet zeggen, hoe ze moet reageren, hoe ze moet eten / lopen / wassen / alles!
- wijs amanda er constant op dat brian haar dom vind, zeker als brian haar weer eens verteld wat ze verkeerd doet.

zet 'm op, je kan het!
Dit klopt als een bus... allemaal!!!!
Kom Japie.....
pi_56908773
Jaap is koning!

Zoals al eerder is gezegd, stop met Huub en/of Claire onderuit te halen wanneer ze een discussie met Brian en Amanda hebben. Ga veel feller tegen Brian en Amanda in, die laten jou toch niet meer toe in hun kamp. Je hebt niets te verliezen als je tegen ze in gaat, Brian gaat hopelijk over de zeik (lok het uit!) en je versterkt je positie bij Huub en Claire.
Vivre
  vrijdag 22 februari 2008 @ 16:52:18 #41
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_56909100
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:35 schreef Strychnine het volgende:
Jaap is koning!

Zoals al eerder is gezegd, stop met Huub en/of Claire onderuit te halen wanneer ze een discussie met Brian en Amanda hebben. Ga veel feller tegen Brian en Amanda in, die laten jou toch niet meer toe in hun kamp. Je hebt niets te verliezen als je tegen ze in gaat, Brian gaat hopelijk over de zeik (lok het uit!) en je versterkt je positie bij Huub en Claire.
wat een onzin.. Jaap hoeft niet zoals Claire bij Huub in zn kont te kruipen.. hij moet juist authentiek blijven dat is juist goed voor zn character, en op zn eigen manier zn verhaallijn levend houden..

mijn tip: blijf Claire manipuleren.. jij en Huub weten wel hoe het echt zit, en de grotere belangen zijn bij jullie ook bekend.. dus gebruik Claire zoveel mogelijk in je voordeel en dumpen wanneer achter groen licht geeft.. zal overigens niet te lang duren denk ik aangezien ze geen iniatief toont en we weten wat er gebeurd met mensen die niks leveren voor de show.. Sylvia>toneelhaak
pi_56909224
Er is een verschil tussen je positie versterken en in iemands kont kruipen he
Vivre
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:28:03 #43
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_56909722
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:00 schreef Strychnine het volgende:
Er is een verschil tussen je positie versterken en in iemands kont kruipen he
true, maar wat heeft Jaap er aan om keihard tegen Brian en Amanda te spelen als Claire er nog is? en daar komt bij Brian is Huub zn aartsvijand (Jaap voegt daar dan niet echt iets aan toe denk ik)... ik denk dat Jaap beter is in stoken.. hier en daar het vaag houden.. Claire tegen Huub opzetten.. etc.
pi_56910695
Doe meer tegen Brian en Amanda, die twee worden veel te veel beschermd en iedereen zit maar te wachten op het moment dat zij het eens wat moeilijker gaan krijgen.
Brian heeft Amanda (naast het bekende douche incident) ook al eens onder de dekens gestompt, dit zullen ze nooit toegeven natuurlijk maar de streamers hebben het gezien. Als die twee een discussie hebben snoert hij haar de mond en bedreigt haar, en zij bindt uiteindelijk altijd in.
Toen de laatste glazen deur sneuvelde, heeft ze zitten schuilen onder het bankje in de sauna. Praat DAAR nou eens over tijdens groepsdiscussies of eten- het zijn altijd Huub en Claire die verantwoording moeten afleggen tegen dat tuig.

En doe vaker een dansje met Huub
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 22 februari 2008 @ 19:11:04 #45
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_56911811
nog een ding: stel je wat meer zelfstandig op in het spel.. speel het spel actiever op je eigen manier... 'leider Huub' zn wil is niet wet.. het komt nu heel erg over alsof jij Claire en Eric zich scharen achter de snode plannetjes van Huub... jullie zijn zijn onderdanen... wil je kans blijven houden op de finale zou je toch wat meer eigen input moeten hebben..
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:21:31 #46
130755 Kinga
versier hier
pi_56913393
Nog maar eens beelden van het douche incident. Brian met zijn: ik bescherm Amanda. My ass.
Ik kan me herinneren dat hij ook iets zei van: "Nu ben ik klaar met je".

Met dank aan Mazaru
pi_56914213
Hey Jaap, ouwe reus, lekkere dikzak.....vergeet al het bovenstaande en neem de volgende tekst goed tot je

Als jij wil winnen.....dan moet je simpelweg zoveel bij elkaar kanen dat je niet meer door de deur naar buiten past......, nog maar 100 kilo en je bent zover....

't Is zo fucking easy allemaal.......
pi_56914446
MUST SEE VIDEO'S

douche incident (brian tuigt amanda af onder de douche):
http://www.youtube.com/watch?v=jFNNwc6b7LE (8-11-2007)

brian slaat amanda onder de dekens:
http://www.clipser.com/watch_video/82036 (30-01-2008)

brian over JOUW usb-stick en over de nek breken van Huub:
http://www.clipser.com/watch_video/102183 (18-02-2008)

hier is brian ook weer lief tegen zijn schatje (ff wachten tot ie helemaal geladen is):

selene bukt ff voor de camera (voor in je porno-map! )

[ Bericht 11% gewijzigd door Guuskeee op 22-02-2008 21:19:22 ]
  zaterdag 23 februari 2008 @ 03:37:35 #49
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56920689
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

wat een onzin.. Jaap hoeft niet zoals Claire bij Huub in zn kont te kruipen.. hij moet juist authentiek blijven dat is juist goed voor zn character, en op zn eigen manier zn verhaallijn levend houden..

mijn tip: blijf Claire manipuleren.. jij en Huub weten wel hoe het echt zit, en de grotere belangen zijn bij jullie ook bekend.. dus gebruik Claire zoveel mogelijk in je voordeel en dumpen wanneer achter groen licht geeft.. zal overigens niet te lang duren denk ik aangezien ze geen iniatief toont en we weten wat er gebeurd met mensen die niks leveren voor de show.. Sylvia>toneelhaak
Onzin is het plaatsen van die onzin brief.Jaap heeft geen eigen verhaallijn meer omdat hij niks laat zien.De popo was ook duidelijk.Jaap is saai terwijl hij zoveel meer kan.Jaap is ook sterk en intelligent en dan moet hij tegen en Claire gaan spelen???Fijn advies...........not
pi_56933899
PRUIK

Amanda gaat zwaar over de zeik als je hardop zegt dat ze een pruik draagt.

Volgens Amanda is het een haarstukje, maar het is gewoon een PRUIK

Daarnaast doet amanda nooit de pruik af, zelfs niet in bed of in de douche. En ze heeft jeuk.
Zou ze vlooien hebben?

[ Bericht 21% gewijzigd door avonne op 23-02-2008 21:13:22 ]
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:57:39 #51
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_56937191
Jaap geil niet op de populariteit polls, blijf het spelletje slim spelen en sla niet als een dolle om je heen zoals Huub...
Jaap je bent overigens helemaal de man...
love's a loaded gun....
pi_56941119
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 03:37 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Onzin is het plaatsen van die onzin brief.Jaap heeft geen eigen verhaallijn meer omdat hij niks laat zien.De popo was ook duidelijk.Jaap is saai terwijl hij zoveel meer kan.Jaap is ook sterk en intelligent en dan moet hij tegen en Claire gaan spelen???Fijn advies...........not
Nee idd hij kan beter tegen huub gaan spelen, daarom is Brian ook zo populair
pi_56947496
het water roept
pi_56947550
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef avonne het volgende:
PRUIK

Amanda gaat zwaar over de zeik als je hardop zegt dat ze een pruik draagt.

Volgens Amanda is het een haarstukje, maar het is gewoon een PRUIK

Daarnaast doet amanda nooit de pruik af, zelfs niet in bed of in de douche. En ze heeft jeuk.
Zou ze vlooien hebben?
1 keer per 3 weken of zo wast ze dr haar met dr pruik af. Dit gebeurd altijd OFF STREAM. Dus het is echt heel belangrijk voor dr.

Haar eigen haar is een centimeter of 10 - 15 cm. Zeg er iets van en ze flipt helemaal door, gegarandeerd!
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 15:20:50 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_56948014
Zo ziet Amanda's eigen haar eruit, mocht je het je afvragen. Een zeldzaam moment, we mogen nl nooit meekijken als het prinsesje van de Kooi haar PRUIK afdoet.

En zo denkt het gros van de mensen over Brian.

En hier nog een cap van een echt Brian en Amanda moment. Brian de meester, Amanda zijn slavin.

Bij de weg, het stylen van het haar van Brian is onderdeel van een snood plan. Brian moet op Tommie lijken zodat Claire voor hem gaat vallen en zo Huub op de kast jagen. Niet dat het gaat werken hoor, nogal zielig, vind je niet?

[ Bericht 30% gewijzigd door beequeen op 24-02-2008 15:41:46 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56949775
Jullie moeten Achter er eens mee confronteren dat alle gastspelers op Eric na, dus zelfs de butlers voor Amanda en Brian zijn!
Vraag eens wanneer de hulptroepen voor jullie binnenkomen en dan ook massaal.
Dus niet alleen Eric zoals nu maar een persoon of zes tegelijk, wedden dat ze helemaal gaan flippen want ze vinden nu al dat jullie zoveel hulp hebben.
Huub zegt het weleens ik heb hier zoveel tegenstanders en hij heeft gelijk!
Iedereen die aan jullie kant stond moest het veld ruimen, denk aan Mitch en Ellie dat waren er twee die er tussendoor geflipt waren maar dat hebben ze snel verholpen. Ze zijn er niet meer.
Ellie die misschien wel eens teveel streamverhalen losliet wat in vergelijking tot Palma helemaal niets voorstelde. Alleen toen ze met het Hosvirus kwam moest ze weg!!!
Mitch ook op een rare manier weg zogenaamd ineens veel te druk!
En dan laat Mitch de gouden kooi vallen wat alleen meer bekendheid voor hem gaf voor modellenwerk?
Daarna was er Luc duidelijk voor Brian! Voor jullie wat moeilijker te zien denk ik, voor ons heel duidelijk!
Echte gevangenis maatjes!!!
Toen Huub vroeg om een actie tegen Brian uit te voeren en een keer verschrikkelijk kwaad op hem werd was de stoere rapper snel verdwenen.
Selene hetzelfde is nooit voor Lieke geweest, alleen valse dingen naar jullie toe!!!
OOK hadden we nog twee Russen die tegen waren.
Dan hebben we nog Dimitri die is zo vals en mag ook nog een vriendje meebrengen waarmee hij overlegt hoe je Huub het beste over de zeik kan krijgen!
Dus mogen er ook zoveel tegelijk in TEGEN Brian en die Del van hem.
Ze zijn nu al helemaal van hun padje af door Eric wij willen zien hoe dat gaat als er zes tegelijk tegen hen zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door trettie op 24-02-2008 16:43:44 ]
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_56951964
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef trettie het volgende:
Ze zijn nu al helemaal van hun padje af
Weet je wie pas echt van hun padje af zijn....
pi_56958084
ha jaap,
leuk he, je eigen topic?!

benut het goed,
al die info
en nog een tip van mij:

áls je er iets mee gaat doen: ga asjeblieft niet bellen of het allemaal wel mag, wat je van plan bent... doe eens een keer impulsief en hou die febo ook een beetje alert op die manier!
hoeven ze ook niet van die achterlijke verhaallijnen te verzinnen!

sluit jezelf niet zo op,
je bent het leukst om naar te kijken als je niet achter je computer bent.
(dan kun je nog zoveel tv-momentjes bedenken, die werken echt niet als je daarna weer achter de computer duikt, snapje? er was een tijd dat je je lijnen gewoon vol hield)

FOK de Febo, Jaap
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56958428
Jaap ze hebben hier een pleurishekel aan achter zoals je ziet
Maar ze blijven het product maar afnemen

Doe je ding, blijf gewoon doen wat ze je opdragen (zo kwam je er ook in en je zit er nog steeds)
Pak je momentjes waar je de kans ziet, dan kan je voor de rest gewoon achter de PC zitten

Ik vind het trouwens altijd leuk om te zien.... jij achter je PC
pi_56958745
huub durft het nu nog niet aan om jou er uit te stemmen en met claire verder te gaan,
dus dat is fijn om te weten
  zondag 24 februari 2008 @ 23:55:08 #61
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_56959429
Jaap, let op je uitspraken over oud-miljonairs.
Het lijkt gemakkelijk punten scoren over de ruggen van mensen die toch al weg zijn, maar jouw grappen naar Huub over de rug van Lieke hebben jou de laatste popipoll heel wat stemmen gekost. Die 32% van Lieke, daar had jij er een hoop van kunnen binnenhalen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_56959734
brian en amanda maken foto's van amanda's punani!
als jij nou eens dat geheugenkaartje uit die camera jat en meteen ff kopieert of laat kopieren,
op internet zet of verkoopt aan een of ander pornoblad,
dan staan jullie weer quit.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:04:26 #63
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56964962
Topic Jaap heb ik niet kunnen vinden bij Fok , is ver weg,
ik heb 2 keer het hele DGk-forum afgezocht.

Ik heb gehoord dat je de 8 urendag vooral ook gaat gebruiken
om veel na te lezen op het internet. Veel plezier.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:11:22 #64
168951 STAP01
body and brain
pi_56982266
Jaap, dit vindt Brian van Amanda haar haar:
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
Brian: ik hou niet van die lucht.....ga weg...schuif weg..Brian:ik hou niet van die haren,schuif weg....als je je eigen haren heb dan mag je zo liggen.

[ Bericht 53% gewijzigd door STAP01 op 26-02-2008 11:22:59 ]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:24:05 #65
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56983697
[DGK] [COS OP'S] Openings Posten
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Guuskeee het volgende:
Aangezien er zoveel prachtige en uitgebreide OP's worden gemaakt heb ik dit topic aangemaakt waarin ik van plan ben elke nieuwe OP te gaan plaatsen. Nog idealer zou het zijn wanneer de OP-posters deze zelf gaan plaatsen .

Dit is dus geen vervanging van de Updates ( [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE! ), maar een aanvulling. Als je nu 's morgens / 's middags /'s avonds stopt met COSsen en je gaat de volgende dag (of een paar dagen / weken) verder kun je hier snel even alles bijlezen.

De OP-posten die hier geplaatst gaan worden, worden zo opgebouwd: eerst de link naar de COS, dan de topic-starter, en vervolgens de OP.

Er wordt hier dus niets anders gepost dan de COS-OP's.
Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.
be nice or go away
pi_56984788
amanda wil niet worden herinnerd aan het bef-incident met huub!
(jij wel, toch? )
pi_56989339
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef kahaarin het volgende:
[DGK] [COS OP'S] Openings Posten
[..]

Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.

Als ik Jaap was zou ik gewoon alle cossen doorlezen
Lachen
pi_56997349
sponsors di9e in de kooi komen opdraven hebben iets te maken met één of meerdere miljonairs.

sommige zijn zelfs familie van miljonairs (wie van wie heb ik niet meegekregen, maar 1 van die meanagers van Huub was behoorlijk pissed ergens over.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We weten inmiddels dat dit klopt .
ThomasSlayer maakt al de link met Hizi's Hair en de moeder van Amanda die het bruiningscentrum ernaast heeft.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:48:41 #69
162917 tuinfluiter
pi_56997739
Jaap vandaag 1 jaar De Gouden Kooi, je mag van mij winnen.

Het 12 maanden filmpje komt volgende week van betere kwaliteit in de tv-uitzending.

http://www.clipser.com/watch_video/110335&mvpageno=1

Filmje: Met vele dank aan Lambal.
  woensdag 27 februari 2008 @ 01:58:07 #70
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57002971
Tja jaap,
Mocht je dit topic lezen dan kan je er veel van leren.Je bent een nobody aan het worden en dat is je eigen schuld.Je durft geen keiharde stelling te nemen tegen Brainless en Del wat echt wel dom is ( of mag het weer niet van de regie?)Je luisterd zelfs nog steeds naar hun adviezen die zo vals zijn als de ******.Je verschuilt je steeds vaker achter 'ieder doet het op z'n eigen manier' maar je doet gewoon niks!Stemmen kun je winnen door te laten zien aan wiens kant je staat en eens in actie te komen.Veel plannen maar niks wordt uitgevoerd!En voor de zoveelste keer nog even.........denk aan wat ze je flikken of willen flikken met die usb stick!!!!!

p.s feli met 1 jaar kooi ,dat is dan wel weer knap
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:05:50 #71
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57014296
Hey Jaap ik zie hier een hele hoop Huub fans reageren die alleen maar willen dat je hard tegen Brian en Amanda gaat spelen.. trek je daar niks van aan..

laat me je iets vertellen over Huub fans... Huub fans volgen de gouden kooi een stuk fanatieker dan de rest en zijn erg obsessief.. het zijn over het algemeen huisvrouwen of mensen met een uitkering die 18 uur per dag naar de streams kijken... dat zijn ook die mensen waar Sjoerd het over heeft die de popo zo beinvloeden.. zij hebben 1 regel: Huub moet de popo winnen no matter what!!! ze smsen hun bingo geld op aan Huub.. ze smsen hun vakantie geld op aan Huub ze gaan echt heel ver.. door andere streamers word Huub al L Ron Hubert genoemd en zijn die mensen zijn scientology volgelingen... het is dus een relatief klein groepje.. er zijn geen massa's mensen ofzo die Huub geweldig vinden.. sterker nog bij het grote publiek scoort ie erg slecht.. jij bent daar veel populairder... bij jongeren ben je echt een CULTHELD!! en je doet het nog steeds goed in de uitzendingen... blijf je momentjes pakken.. ik dacht zelf dat je steeds minder in beeld kwam maar je weet dus werkelijk echt goed waar je mee bezig bent.. bij de laatste dagen van de russen speel jij echt de hoofdrol.. de hele uitzending is om jou heen gebouwd!!

onthoud dus.. streamers zijn niet relevant, het gaat om de tv-kijker en daar scoor je goed bij
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:27:42 #72
162917 tuinfluiter
pi_57015857
Ik kan het Jaap-topic niet vinden.

Jaap wordt naar de productie geroepen.
http://clipser.com/watch_video/111475&mvpageno=1

Jaap over het verhaal van Cora
http://clipser.com/watch_video/111276&mvpageno=1

Filmpjes: Met vele dank Lambal.
pi_57024454
jaap: jenssen!!
jullie hebben nooit de aflevering mogen terugkijken.
iedereen weet waarom
dus noem het nog een paar keer ;-)
  donderdag 28 februari 2008 @ 00:06:49 #75
162917 tuinfluiter
pi_57024601
( 30 januari 2008)
Jaap ligt zo te zien heerlijk in zijn bed , boekje erbij en hoort geschreeuw.

http://youtube.com/watch?v=bGmsBn1NAZQ

P.s. Jaap gaat zaterdag 8 maart de kooi uit voor 8 uurtjes, tegen die tijd staat er best veel info in dit topic.

Filmpje: Met veel dank aan Joined.
  donderdag 28 februari 2008 @ 02:57:25 #76
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57026741
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
Hey Jaap ik zie hier een hele hoop Huub fans reageren die alleen maar willen dat je hard tegen Brian en Amanda gaat spelen.. trek je daar niks van aan..

laat me je iets vertellen over Huub fans... Huub fans volgen de gouden kooi een stuk fanatieker dan de rest en zijn erg obsessief.. het zijn over het algemeen huisvrouwen of mensen met een uitkering die 18 uur per dag naar de streams kijken... dat zijn ook die mensen waar Sjoerd het over heeft die de popo zo beinvloeden.. zij hebben 1 regel: Huub moet de popo winnen no matter what!!! ze smsen hun bingo geld op aan Huub.. ze smsen hun vakantie geld op aan Huub ze gaan echt heel ver.. door andere streamers word Huub al L Ron Hubert genoemd en zijn die mensen zijn scientology volgelingen... het is dus een relatief klein groepje.. er zijn geen massa's mensen ofzo die Huub geweldig vinden.. sterker nog bij het grote publiek scoort ie erg slecht.. jij bent daar veel populairder... bij jongeren ben je echt een CULTHELD!! en je doet het nog steeds goed in de uitzendingen... blijf je momentjes pakken.. ik dacht zelf dat je steeds minder in beeld kwam maar je weet dus werkelijk echt goed waar je mee bezig bent.. bij de laatste dagen van de russen speel jij echt de hoofdrol.. de hele uitzending is om jou heen gebouwd!!

onthoud dus.. streamers zijn niet relevant, het gaat om de tv-kijker en daar scoor je goed bij
A: ben geen huisvrouw
B: trek geen uitkering
C: heb geen streams
D: heb geen uitgesproken voorkeur voor Huub
E: sms nooit voor DGK

Dus gooi lekker alles en iedereen op een grote hoop dan ben je goed bezig!Nou Jaap heeft echt wat aan je goede adviezen hoor met zo'n instelling.
pi_57026747
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 02:57 schreef eusjuh het volgende:

[..]

A: ben geen huisvrouw
B: trek geen uitkering
C: heb geen streams
D: heb geen uitgesproken voorkeur voor Huub
E: sms nooit voor DGK

Dus gooi lekker alles en iedereen op een grote hoop dan ben je goed bezig!Nou Jaap heeft echt wat aan je goede adviezen hoor met zo'n instelling.
Je pillen weer vergeten?
pi_57026938
hee jaap, vraag eens aan amanda hoe het met klaas B is haar stiefvader

[ Bericht 12% gewijzigd door fabrice op 28-02-2008 06:29:07 ]
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:41:46 #79
162917 tuinfluiter
pi_57031091
http://www.clipser.com/watch_video/112032&mvpageno=1

Jaap brengt taart naar de cameramensen?

Filmpje: met dank aan MariaAlex.
pi_57039678
http://nl.youtube.com/watch?v=XgjhbcoEnCA&eurl=http

Brian en Amanda spitten in jou documenten en bekijken je USB stick!! Hou ze in de gaten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_57040734
Hangplek voor vrije gedachten
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:31:28 #82
162917 tuinfluiter
pi_57047657
Jaap, sorry vandaag geen spelinfo, niet dat ik gehoord heb.

Verkleedpartij Jaap en Melissa.
http://www.clipser.com/watch_video/112941&mvpageno=1

Filmpje: Veel dank aan snelle Lambal.
pi_57062298
http://nl.youtube.com/watch?v=dwJ9kMyl1AM

Zo gaat Brian met Amanda om!!! Dit is wat jullie niet weten! Doe er wat mee!! Pak eindelijk eens Brian en Amanda aan, dat is wat wij op de fora al maanden hopen!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_57064904
Jaap als achter niet wil dat je Brian aanpakt, moet je hem niet te hard aanpakken
Het is een sterke speler die kan je beter te vriend houden
pi_57065750
Jaap, ik heb dit niet van mezelf, maar gelezen in een COS.

brainless kan op het internet komen met de PSP, er is een Wifi verbinding in de villa en brainless weet de SSID en het wachtwoord en verwijderd deze weer als hij ermee klaar is. Saboteer dat ding.

En Japie, zet hem op, je kunt het.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:53:16 #86
162917 tuinfluiter
pi_57072668
Jaap zijn videoclip
http://www.clipser.com/watch_video/114064&mvpageno=1

Filmpje: Met dank aan Lambal.
pi_57087646
Brian vertelt dat hij op Bonaire met dictionairy attacks gebruikersaccounts heeft gekraakt.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_57092044
Jaap 1 tip: Lees deze shit NIET. Ga in de 8 uur lekker cora ballen ajb en gezellig keuvelen met je familie. Dit alles hier kan en mag je toch niks mee doen.

Ciao, hou je rustig

PS. elke dag een keertje zeggen dat amanda kankerdom is mag wel natuurlijk
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:51:51 #89
162917 tuinfluiter
pi_57095744
Brian de Hacker?
http://www.clipser.com/watch_video/115093&mvpageno=1

Filmpje : Met dank aan Lambal.
  zondag 2 maart 2008 @ 02:16:30 #90
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57097796
pi_57101291
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Suikeroom het volgende:

Jaap is slim genoeg om te snappen dat Huub en Claire het beter met hem voorhebben dan Brian en Amanda.
  zondag 2 maart 2008 @ 13:03:48 #92
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57102324
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:09 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Jaap is slim genoeg om te snappen dat Huub en Claire het beter met hem voorhebben dan Brian en Amanda.
wat maakt het nou uit wie het beter met m voor heeft? zo snel mogelijk Huub of Claire dumpen en op naar een finalefase!!

tip om Huub zn kansen te verminderen: zorg ervoor dat ie zoveel mogelijk piano speelt op een dag, veel boeken leest.. pak je tv momentjes met andere.. doe er alles aan om hem een zo'n passief mogelijke speler te maken..
  zondag 2 maart 2008 @ 14:19:55 #93
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_57103909
Hallo Jaap,

de verslagen op Villa Vandaag zijn bijna altijd halve waarheden!
Roekiepoekie draait en konkelt er lustig op los!

Bijna altijd in het voordeel van A en B - het gebruik van de Nederlandse taal daar, is om te huilen
  zondag 2 maart 2008 @ 19:58:59 #94
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57111569
hey Jaap.. geloof Cora niet dat Huub of Brian de grootste kansen hebben om te winnen... voor het grote publiek zou jij ook een goede winnaar zijn... laat je niet weg manipuleren door het hokje!!
pi_57111982
Jaap, kijk eens naar de enige persoon die huubs 1e plek bijna heeft overgenomen in de popipoll.

en wanneer datr gebeurde.

Precies, Dat was Lieke nadat ze vol tegen Huub inging.

Blijf bij huub en accepteer dat je altijd zijn onderdaan zult moeten zijn. Trek ten strijde en je hebt kans opde 1e plek.
pi_57120217
JAAPIO...Huub probeerd je te naaien!
Hoe langer je Claire de kans geeft, hoe groter de kans dat Huub je voor die doos de deur uit schopt.

Ingrijpen is noodzakelijk! Als Claire zich als speler kan bewijzen is de keuze voor Huub makelijk gemaakt. Claire kan iets bieden wat jij niet. PUSSY!!! En we weten allemaal wat Huub z'n zwaktes zijn, z'n ego, drank en de dames.

Of nog beter...pak Huub terug...hij gaat jou naaien als je hem de kans geeft...maar misschien kan jij hem samen met Claire wegspelen. Scheeld je weer een grote concurent. Zou jou kans op de winst in ieder geval aanzienlijk doen stijgen.
pi_57126011
Heey Japio! Veel plezier tijdens je acht uur en maak er weer wat van in de gouden kooi! Het bloedt een beetje dood!
  maandag 3 maart 2008 @ 16:16:43 #98
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57129047
en dump die Cora zo snel mogelijk.. wat een verschrikkelijk negatief wijf is dat zeg... je verdient veel beter, en mooier
  maandag 3 maart 2008 @ 17:47:32 #99
162917 tuinfluiter
pi_57130887
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
en dump die Cora zo snel mogelijk.. wat een verschrikkelijk negatief wijf is dat zeg...
je verdient veel beter, en mooier
Jaap belt Cora.
http://www.clipser.com/watch_video/116191&mvpageno=1

Filmpje : Met dank aan MariaAlex.

(Reacties stoppen DGK)
http://www.clipser.com/watch_video/116146&mvpageno=1

Filmpje: Met dank aan Decency.
  maandag 3 maart 2008 @ 17:55:43 #100
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57131077

Je bent een scheetje!!
Als je na de kooi nog wat caps van jezelf wil hebben. Dan geef je maar een gil.
Ik heb nog wel een mapje vol voor je.
Succes met de finale alvast.
Ik hoop dat jij en Huub samen overblijven. Voorkeur heb ik dan niet.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_57132375
Jaap, let op, brainless gaat nu extra afluisteren en dmv zijn contactpunten info verzamelen van buitenaf.
Hij zal ook wel extra vaak met die PSP gaan zitten spelen (lees internetten).

Japio zet hem op.
pi_57135005
ga inderdaad maar met huub trouwen!
dit is het meest geniale plan van de hele kooi!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:48:32 #103
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57153561
hier wat info over die Nienke Disco van 100% NL die bij jullie 5 dagen haar radio show komt doen
een filmpje van de wereld draait door!
belspelletjes muts Juf Nienke ziet de 'foudt'
Domme Juf

hier haar bio:
http://www.100p.nl/deejays.php?djid=16

ze zei ook bij de poort toen ze weg ging, als ik dit overleef dan overleef ik echt alles

[ Bericht 13% gewijzigd door Suikeroom op 05-03-2008 03:05:48 ]
  woensdag 5 maart 2008 @ 00:07:22 #104
162917 tuinfluiter
pi_57163929
RTL Boulevard
http://nl.youtube.com/watch?v=dbkAa4fleX0&eurl=http

De favoriet van John De Mol is Brian omdat hij vanaf dag 1 erin zit en elke dag het spel gespeeld heeft.

P.s. : Brian weet dat er een Jaap-info-topic bij Fok is.

Verder op verzoek van velen, of je wat gastvrijer en socialer tegen gast-spelers kunt zijn?
Nu lopen ze allemaal in de open armen van Brian en Amanda.
pi_57166267
Waarom er iemand van jullie drie naar huis stemmen de eerst volgende ontslagronde?
Hou die meerderheid nog even vast, kan nog van pas komen.
pi_57178699
Jaap dit is uit het intervieuw wat brainless had met Arjan van Goedemorgen Nederland:

Brian tegen de verslaggever, Papiaments praten, familie , geliefden en vrienden, die mist hij het meest,
uitgaan ook wel een beetje. Over de tactiek kan hij nog niks zeggen,
maar hij heeft hem klaar en bijgeschaafd, dat wel weer.
Tipje van de sluier, keihard spelen, er komt een heel andere kant aan, Brian gaat de macht overnemen,
hoe ga je dat concreet doen, ja......... alweer een tipje van de sluier,
op de voorgrond, confrontaties aangaan, plannen uitwerken en zorgen dat je de eerste bent, die wat doet.
Spectaculair, grote dingen die hij gaat uitvoeren
Brian gaat het op de man spelen, ja ja, wat bedoel je , vraagt Brian dan.
De beheersing van Huub is het slechtste volgens Brian, Huub heeft meer boetes,
Brian zijn kracht is de beheersing van zichzelf.......
Wat ga je hierna doen, draaien en Dj'en, in Nederland en in het buitenland, nog een keer kickboksen,
hij wil keihard aan de slag, niet op zijn luie reet gaan zitten.
Wel af en toe chillen met Amanda, vakantie houden, maar veel optredens.
Nog een paar platen opnemen, de roem zal wel iets verdwijnen,
maar veel groepen waar hij platen mee op wil nemen, beleggen ook nog,
hij heeft een consultant voor beleggingzaken ontmoet, want hij wil wel goed beleggen.
Ook in vastgoed wil hij investeren, niet in auto's. Brian heeft grootste plannen,
hij wil heel veel gaan doen met zijn prijzengeld.
een groot feest geven, fandag organiseren, de interviewer vindt het ook wel een hoop plannen.
Brian zegt dat de interviewer wel moet knippen en snijden, want hij is heel moeilijk............
Volgens Brian moet er bij het andere team eentje weg, want die zitten met een wormvormigaanhangsel.
over de boetes, Brian heeft er maar 5 en Huub wel 8.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:26:20 #107
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57181476
Jaap bestel een bourka voor Amanda.. Brian is haar pimp.. ze durft hem nooit tegen te spreken..

Amanda dr moeder is vroeger escort geweest en heeft banden in het criminele circuit.. dr huidige vriend is een rijke stinkerd en wilt niet afgeperst worden.. daarom wilt die moeder niet in beeld..

Brian lult met zn 'ik heb je wachtwoord gekraakt'..Mikey heeft de usb van je gejat en aan Brian gegeven.. dus persoonlijk bezit

[ Bericht 9% gewijzigd door Suikeroom op 05-03-2008 21:43:58 ]
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:40:30 #108
2018 PC eend
relativist
pi_57183562
Alles voor de kijkcijfers Jaap
Doe die zelfmoord maar op 22 Mei
pi_57183739
Jaap je bent de beste
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 21:59:57 #110
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_57184237
Ha die Jaap, Even een muziekje tussendoor :

http://youtube.com/watch?v=Jbn4ETHFWOA

woensdag 5 maart 2008 @ 22:52:21 #111
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_57186075
Jaap - Jullie, Huub en jij, zijn zoooooooooo dom bezig..........ik word er moe van.......

Al maanden roepen diverse fora om eens 1x ......(1x is toch niet teveel gevraagd?) tegen Brian en Amanda te gaan.

En wat doen jullie?
Huub en jij hebben het over Claire...........
Ik dacht dat jij kon schaken?

Ik begrijp echt helemaal niets van jullie 2................of hebben jullie opdracht van het hokje?

Met z'n 3en tegen A en B is toch beter dan met z'n 2en.........ik zal het wel niet snappen
  donderdag 6 maart 2008 @ 00:22:38 #112
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57188389
hey Jaap nog een ding... benadruk Brian zn dominantie karakter tegenover Amanda.. noem m constant wifebeater.. beschadig zijn imago.. hij is voor John de Mol nu de ideale winnaar, steek er een stokje voor... je hebt nog 75 dagen!!!!
  donderdag 6 maart 2008 @ 03:12:33 #113
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57189632
Jaap blijf lekker met z'n drieeen dat is veel veiliger en beter!En idd pak die Brainless en die Del nou toch eens aan!Beiden hebben echt een bloedhekel aan je!Huub en Claire zijn goede maatjes maar met zwaktes en jij bent daarbij de stabiele factor.Let op Huub wat het fysieke aangaat en breek Claire niet maar die twee ranzige achterbuurt figuren!
  donderdag 6 maart 2008 @ 03:36:45 #114
167977 DGK_Tegengas
pi_57189685
Precies Jaap, hou Claire erin en in jullie kamp. Meerderheid gaat zo belangrijk
worden in de komende weken, en winnen doet ze echt niet ..... dat weet jij ook.
.
pi_57190225
Juist Jaap, niks niet Claire eruit, met z'n drieën staan jullie veel sterker tegen Brian en Amanda.
Die tv momentjes, daar gaat het nu niet meer om.
Zorg dat één van jullie drieën de kooi gaat winnen.
Pak Amanda en Brian nu eens aan, en niet wachten totdat jullie met zijn vieren zijn.
Je lijkt wel een Dennix, met als we met z'n vieren zijn ga ik los.
Dat r niet voor je gesmst word heb je te danken aan jezelf, neem nu eens stelling en speel het spel!
pi_57191354
he Japie,
Gisteravond toen de de nieuwe gastspeelster binnen is gekomen hebben Brian en Amanda alweer ruzie gehad over het drankgebruik van die del.
Daar moeten jullie is wat meer op letten!
Volg ze dan eens stiekum, jullie moeten zo wie zo eens wat meer gaan afluisteren als die twee zich terrugtrekken in de chill of in de private desnoods op je sokken de trap af of zo!!!!!!
Doen want die rat hangt overal rond.
En veel tegen Amanda praten over haar moeder als Brian toch mag rondstrooien wat er op die USB stick
stond.
Op haar jaardag is bijna niemand geweest.
Brian zei : voor jou was die jaardag anders, als er nou nog iemand van je familie of vrienden was geweest,
daarom heb jij er niet zo van kunnen genieten.
Natasia is er wel geweest en Lieke ook maar die hebben ook daar weer ruzie gekregen.
Steek per ongeluk je hand op als Dellie langskomt en blijf eens haken in die pruik van dat kind.
En maak gebruik van het feit dat Brian jou zelf verteld heeft dat Amanda's tieten nep zijn.
Dat heeft ie n.l. aan jou verteld toen ze ruzie hadden.
Hij had dat gezien toen ze hem afgelopen zomer buiten aan het masseren was met haar gouden bikini aan,
en ik begrijp niet goed waarom je dit nooit tegen hem gebruikt hebt.
Doe het nu!!!!!
Wij begrijpen ook niet dat de FEBO er steeds weer tegenstanders van jullie inzet, maar ik vraag je hier eens over na te denken of jullie zelf dit eerlijk vinden.
Zoals Huub al zei: Hoe casten ze die lui eigenlijk? Ben je voor Brian en Amanda ok kom maar binnen!
Maar tel eens na hoeveel mensen jullie inmiddels tegen gehad hebben en hoeveel hulp Brian en Amanda al hebben gehad! En vraag een stemming aan om met meerderheid van stemmen, alleen van millionairs,
om die gastspelers die er nu nog zijn eruit te werken!
Gewoon de villa leeg, alleen jullie geen uitjes meer ook voor die rat niet want elke keer als ie uitgaat mag ie zijn broertje spreken.
Ook verdenken we de FEBO er van dat ze hem informatie geven.
Hij komt dan n.l. vrolijk terug van de FEBO en een poosje later hoor je wat hij zelf ontdekt heeft maar wat helaas niet mogelijk is zonder samenwerking met de FEBO.
Je kan het zien in de dagelijkse cossen dat iedereen furieus is over wat de FEBO allemaal doet.
Het is aan jou om te beoordelen of ze jullie echt heel openlijk tegenwerken
Mocht je dat ook vinden dan zou ik zeggen doe helemaal niks meer met zijn drieen, dreig met elkaar ze zo geen mooi einde aan hun spel krijgen.
Voor mij, en ik denk voor meerdere mensen, zijn het de mensen van de FEBO die het spel spelen en niet jullie.
Brian is bijna vanaf het begin de gedoodverfde winnaar ook volgens John De MOL die dit na bekendmaking van de einddatum nog heeft gezegd.
Vandaar al die voordelen. Want die moeten jullie toch ook duidelijk zijn.
En ook geen mensen meer de villa in want die zijn ook niet te vertrouwen!
Zeker niet de gasten die voor Brian komen, die kennen elkaar altijd weer op de een af andere manier, net zoals
die brandweerman weer mensen kent rond Amanda.
Jaap speel het spel en ik wens je verder een hele fijne dag toe samen met Cora!!!!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:16:03 #117
162917 tuinfluiter
pi_57191934
Bekentenis van Brian door Jaap zijn wachtwoord te kraken?
http://www.clipser.com/watch_video/118317&mvpageno=1

Nog 1 keer John De Mol bij RTL-Boulevard
http://nl.youtube.com/watch?v=dbkAa4fleX0&eurl=http
filmpje: Met dank aan 12345678910nl

http://www.clipser.com/watch_video/118267&mvpageno=1
(Aan het einde van het filmpje laat Huub blijken dat hij weet wat de voorkeur is van John De Mol, Brian)
Huub: Ik moet maar geen uitspraken doen over verbanden, daar word ik niet blij van.
Claire: Wat dan?
Huub: Dat leg ik nog wel uit.
Filmpje: Met veel dank aan Lambal.

Brian gooit met elleboogwerk toilettas van Claire op de grond .
http://www.clipser.com/watch_video/118721&mvpageno=1
Filmpje: Met veel dank aan Lambal.

Amanda: Jaap zuigt aan mijn teen !!
http://nl.youtube.com/watch?v=duchwmBKjeM

Jaap, je hebt een druk programma zaterdag 8 maart met familie, vrienden en genodigden,
je zal waarschijnlijk niet alles kunnen lezen en bekijken in 8 uren tijd,
zo vlak voor de finale had je ook 1 dagje in een hotelkamer met een laptop en internet...............

Hierbij wat uitspraken van miljonairs , jou, en fora-bezoekers:

Donderdag 6 maart.
Tuinman: Wordt jij dan de winnaar?
Brian: Ik ben de langstzittende, ik heb de meeste recht op het winnen.

Brian: Als ik niks op het spel heb, ram ik Huub zo in elkaar, maar dat gaat nu even niet meer.

Mike: Die baan kan mij gestolen worden, als Brian DGK maar wint, ik doe alles voor Brian,
wat er met mij gebeurd is niet belangrijk.

Hoofdprijs 1 miljoen met daarover kansspelbelasting?

House of Beauty Charlotte: Eric is weg he , dat is wel beter voor jullie?
Amanda: Ja.
Charlotte: Ik hoor buiten niets anders dan positieve dingen over jou en Brian.

Huub: Ik wil het gaan hebben over het Golfen van Brian en Amanda, ik vind het niet eerlijk dat ze iedere week
1 uur vrijaf hebben samen in de eindfase van het spel, het was in de eerste instantie het uitje van Natasia
zodat ze haar kindjes kon ontmoeten onder "Golftijd".

Mike: Huub, ik ga jou laten slopen.

Brian: Mike lokt het zelf uit, daarom ga ik niet helpen.

Brian: We hebben ons studiobezoek, ik ga 3 plaatjes opnemen, de golfballetjes, de optredens in clubs.
Amanda: En ook mijn singletje, eigenlijk hebben wij het drukst van iedereen Schat.
Brian: Wij zijn het visitekaartje van DGK, Huub kennen ze van zijn grote bek en agressieve dronk.
Amanda: Mijn finale-jurk is in de maak, hij wordt heel mooi met een Gouden sleep.

Streamer: Elke soap heeft een Bad Guy nodig, maar Brian is Gestoord, een Gevaar voor zichzelf
en anderen, Brian heeft geen Lontje, maar is een Bom.

Moderator: Jaap is niet in staat fysiek aan te vallen, Brian wel, de man die zelf zegt ooit in handboeien
afgevoerd te worden en ook zichzelf slaat, Brian is erg gevaarlijk.

Streamer: Niemand die het Brian en Amanda moeilijk maakt, ze hebben het veel te gemakkelijk.
fora-bezoekster: Dat mogen ze niet, dat zei Huub ook tegen zijn vader.

Jaap: Ik speel dat ik psychisch gestoord ben.
Cora: Dat gaat je goed af.

Mike: Ik kan steeds niet slapen.
Brian: Zeg tegen Huub, houdt jij maar een werkende man wakker, werk op zijn gevoel in.

Mike: Mijn Ego is belangrijker dan Werken en Toekomst.

Amanda: Ik ben Kapster en Visagiste, alles met Schoonheid.

Fora-bezoeker: Elke keer als Brian zijn verhaal vertelt, verdraaid hij het steeds een beetje, gelieg en bedrieg,
alles weet hij zo te draaien, dat het aan de andere ligt.

Fan van Jaap: Als Huub een vrouw ziet rondlopen is hij helemaal het spel kwijt.

Streamer: Amanda is een snolletje van hoe de wind waait, waait mijn broekje, totaal geen argumenten.

DGK-fan: Jaap begint in de rol van Nathanael te kruipen, die was sterk in het aansturen en manipuleren
van anderen, Jaap is nog niet zo bedreven , een kwestie van tijd, gezien zijn aanwezige intellectuele
capaciteiten, als ik Jaap hoor praten zit er potentie in hem.
Ik voorzie een pittige strijd Terror-Jaap versus Brian. Ik gun Jaap de overwinning.

Streamer tegen streamer: Je neemt deze DGK-soap te serieus, neem afstand, het is het echte leven niet,
maar een spel.

Forum-bezoeker: Gescript of niet, het probleem zit in het feit dat er een spel gespeeld wordt ,
bij dat spel horen spelregels, die in DGk duidelijk niet voor iedereen hetzelfde zijn,
Mensen vinden het niet erg om voor de gek te worden gehouden, mensen kunnen niet
tegen Vals spelen.

Streamer:Amanda denkt met haar Kut, maar ook Sletjes kunnen verliefd worden.

Fan: Jaap is geniaal in het spel.

Moderator: Lieke is zo arrogant, dat ze blijkbaar vindt dat ze haar indrukken meteen kan uitspreken,
allemaal lompe bewoordingen en op een misselijk makend superieur toontje.

Amanda: Als mensen weten wie mijn moeder is , dan komen er kamervragen.

terug naar 11 mei 2007, Gouden Camping
Mitch: Hier is een brief, je moet meteen voor 1 nacht vertrekken, je mag iemand meenemen.

Jaap: Mijn medebewoners waren bang voor me, daarom moest ik in een Hotel slapen.
Amanda: Super, we zaten in Hotel Newpoort, de kamer was groot genoeg voor mij en Jaap,
ook roomservice, we hebben boterhammen met pindakaas gegeten.

Forum Modje: Ik mis diepgang en intelligentie bij veel miljonairs.

Streamer: Als kijker herken je jezelf hier echt niet in.

Cora: Je moet wel harder spelen, net als bij de screening.
Jaap: Maar dan speel ik ze allemaal gelijk weg?

Al met al toch DGK-fan: Innnerlijke beschaving kun je niet kopen.

Streamer: Als Huub niet drinkt is hij veel leuker, maar dat geldt voor de meeste mensen.

Amanda: Cementa, ik val gewoon op agressieve mannen.

Moderator:De redactie laat dan weer alles toe en dan niets toe.

DGK-fan: Brian zal nooit het boetekleed aantrekken , altijd de schuld bij anderen neerleggen.

Fora-bezoeker: Respect is zo'n modewoord, ik zou echt moe worden met van die genuanceerde en vaak
domme mensen in 1 huis te wonen.

Fan van Jaap die DGK niet los kan laten: Wat in principe zo mooi had kunnen zijn is veranderd in een
soap waar de regie het spoor bijster lijkt te zijn.

Streamer: Brian is hypocriet, bekrompen, leedvermaak vrouwonvriendelijk, op alle fronten
ongetalenteerd, oerdom, geen humor, compleet gebrek aan.

Streamer: De reguliere lopen zo achter, dat het niet interessant is om te kijken.

Ex-Streamer:Ik denk dat het moeilijk blijft om de verhaallijn boeiend te houden over een lange periode
met wie dan ook, maar meer niveau zou wel welkom zijn.

Fan: Toch heeft Amanda wel wat geleerd , ze probeert een echt gesprek te voeren voordat ze gaat liggen.

Modje: Jaap deed zaterdagnacht actief mee met Huub, maar zondag had hij alweer meer reserves,
er hoeft maar iets te gebeuren en hij analiseert meteen alles en zolang hij daar niet mee klaar is,
houdt hij zich op de vlakte.

Moderator: Je verbaasd je er bijna over dat ze kennelijk nog wel het 1Q hebben, dat nodig is om zoveel
nonsens bij elkaar te verzinnen.

Streamer: Brian speelt zijn rol met verve , de gluiperd spant ieder voor zijn karretje
en als het hem te moeilijk wordt gemaakt roept de productie hem naar achter om zijn dagelijkse pammetjes
en dan zeg je dat alleen Huub een hand boven het hoofd wordt gehouden? No way.

Forumbezoeker en TV-Kijker: Er wordt Creatief geknipt en geplakt.

Admin-Forum: Verwerking na de kooi? Ik denk dat Amanda er nog het best van afkomt,
haar domheid is haar bescherming.

Streamer: Brian een zenuwinzinking heeft gehad tijdens zijn verblijf en krijgt nu volledige bescherming.

Modje: Het hangt er vanaf hoe de winnaar uiteindelijk bepaald zal worden. Het concept is al om zeep.

Streamer: Het is geen spel meer, een spel kent regels en de productie maakt regels zoals het hen uitkomt.

Fora-bezoeker: Nobele , politiek correcte Lieke valt behoorlijk door de mand door elk interview aan te pakken
om over Huub negatief te spreken.

Streamer: Brian doet alles alleen maar, als hij weet er beter van te worden, hij is geen haar beter dan de rest.

Fan van Jaap: Mijn hoop is gevestigd op Jaap die de komende 11 weken tegenstander wordt van Brian,
hij moet er Lef voor krijgen, je merkt dat Brian weinig kan hebben, onder de pillen rustig wordt gehouden.

Streamer: Brian laat vanaf week 1, de anderen het werk doen en strijkt zelf met de eer tijdens tv-momenten.

Fan van Jaap: Brian blaast zijn Luchtkasteel wat harder op.

Fan van DGK: Ik denk dat Huub gewoon genoeg heeft van Mike zijn zielige gedrag, ook nu Mikey duidelijk
partij kiest voor Brian, Huub het verdomt Mike nog langer te ontzien.

Streamer: Alle gast-spelers zijn wel degelijk spelers, dingen alleen niet mee voor de 1 miljoen.

Verslaggeefster: Leedvermaak zonder Eind of Grenzen, dat vind ik erg moeilijk.

DGK-fan: Brian zit bijna 1 1/2 jaar in de luwte, net als Amanda .

Streamer: Er worden vieze spelletje gespeeld door de productie, maar uiteindelijk doen ze het allemaal zelf.

Moderator: Dat het een stuk spannender zou worden als iedereen weer wat meer zijn gang mocht gaan.

Mike: Als ik mee doe als miljonair, dan speel ik jullie allemaal weg.

Brian: Ik heb aangegeven bij Haar van Achter, dat ik het niet oke vind dat Jaap met Huub optreedt,
ze gaan er wat aan doen.

Huub: Nou lekker Jaap , 8 uren research vlak voor de finale.

Fora-bezoeker: Jaap zegt op vol te gaan als er nog 4 in het spel zitten? Niet bang zijn voor bedreigingen,
afpersen, onder druk zetten, dit spel heeft grote criminelen , familie en aanhang aangetrokken. Niet toegeven.
En anders trouwen met Huub en de miljoen delen, beter iets dan niets.

Streamer: Eerlijkheid is sowieso ver te zoeken bij de regie, regels gelden niet voor alle bewoners,
de 10 spelregels zijn erg flexibel gebleken.

Streamer: Zelfspot? Ik heb dat niet kunnen ontdekken, maar ik zal beter opletten, Brian analiseert te veel.

Ex-DGK-Fan: Gescripte rotzooi, de redactie weet op de gevoelens van de bewoners in te spelen,
en Anita, psychologe doet er smerig aan mee.

Fan Jaap: Brian zit zo stom te lullen, dat hij er koppijn van krijgt.

Van Talpa naar RTL , 26 juli 2007
Streamer: Fons zal er nog een hele kluif aan hebben om dit zooitje ongeregeld toonbaar te maken op
kort termijn.

Vaste streamer: Ze krijgen allemaal een dagvergoeding op basis van hun laatst genoten loon of uitkering.

Streamer: De hele kooi is een grote ergenis.

Fora-bezoeker: De productie voert hun eigen oorlog.

24 januari 2007
Nachtstreamer: Nena wil af en toe een knuffel voor het slapen gaan, bij Frans,
eindredacteur haalt ze dat, vannacht kwam Frans zelf naar Nena toe om een knuffel te geven .
Fora-bezoeker: Vreemd, een coach die je weltrusten wenst op je slaapkamer.

Amanda: Jammer dat Huub niet meer mag drinken, hij is dan zo makkelijk uit te lokken.
Brian: Hopelijk is zijn alcoholverbod snel opgeheven.

Fora-bezoekster: Dom en eigenwijs zijn is een vervelende combinatie, het creeert mensen
die niets van anderen aan willen nemen.

Fan-Jaap: Redactie is partijdig, moet stoppen met voortrekkerij en manipulering.

(Jaap speelt een gestoorde?)
Forabezoeker: Daarom geloof ik geen snars van het verhaal dat Jaap een psychopaat zou zijn,
Jaap is verreweg de meest gehaaide speler van alle kooikarpers, hij is een meesterlijke schaker,
dat zegt genoeg.

Fan-Jaap: Jaap heeft tot nu toe altijd zijn eigen plan getrokken.

Amanda: Ik vind het belachelijk, Brian woont 23 maart 1 1/2 in de villa, daar wordt niets aan
gedaan, ik ga hierover praten, ik vind dat Brian dan ook een paar uren naar huis mag.

7 maart
Charlotte, huidspecialiste etc: Ik ga achter iets leuks voor je regelen Amanda.
(Streamwissel)

__________________________________________________________________________________
Jaap je deed een oproep om info over gast-spelers Barry en Nicole in dit Info-Jaap topic te zetten?
Nog niet zoveel info en maandag komt Nienke voor 5 dagen logeren in DGK ,
zij is van het radioprogramma 100% nl dat sinds 8 juli 2006 de etherfrequenties
heeft overgenomen van RTL FM.

(GAST-SPEELSTER NICOLE)
http://www.xed.nl/lid/1787
Nicole ging vanaf haar 16 de vier keer per week naar de Baja-club.
http://nicolebaay.hyves.nl/ Nicole is Winnares van UnderCover Love.
1.70 lang, haar Lievelings cocktail is Rode Wodka, komt uit Noord=Brabant, Vlijmen.
Nicole heeft 1 keer een trio gedaan met 2 mannen, ze vond er niks aan, die mannen gingen het
met elkaar doen. Haar lievelingseten is Hollandse Pot. Haar wens is veel modellenwerk.
Zij heeft meerdere tatoe's op haar lichaam . En had of heeft nog een piercing op haar onderlip.
http://www.youtube.com/watch?v=jj7OFoRU6CM
Nicole zei vrijdag dat ze vrienden aan haar borsten laat likken, Jaap heeft er wel oren naar.
http://www.clipser.com/watch_video/119916&mvpageno=1
Filmpje : Met dank aan Lambal.
Nicole: Ik hoop dat ik mee mag naar boksen, ik vind boksen Vet.
Gast-speelster Nicole: Ik ga de ring weggooien van mijn Ex-vriend. Ik wil het niet meer.
Brian: In de Fontein gooien.
(Regie doet fontein aan)

Barry is bezig met een fitnessopleiding, woont in Amsterdam -Diemen en gaf zich op als Miljonair
en werd gast-speler en zegt wel vrienden te kunnen worden met Brian, hij kent vrienden
van Amanda, Jaap heeft hij amper gezien vandaag en Jaap deed nors tegen hem.
Barry zegt een speciaal doel te hebben en wil de boel flink opschudden.
Barry: Ik vind de uitspraak die Mike deed dat hij ervoor gaat zorgen dat Huub nog 2 ton boete krijgt niet zo slim.
Filmpje: Barry en Jaap, Jaap zet zijn terrorhoed weer op als ze met 4 overblijven.
http://www.clipser.com/watch_video/119039&mvpageno=1

Amanda kreeg vandaag een brief van haar tante, haar tante heeft geen contact met haar moeder.
Brian: Ik vind dit niet prettig, ze schrijft laat ons erbuiten.
Amanda: Ik heb het nooit over hun, ik heb hun naam nooit genoemd.
Brian: Wat een leven heb jij mee gemaakt, die brief moet de villa uit.
Amanda: Ik ga de brief verbranden .
http://www.clipser.com/watch_video/119980&mvpageno=1

Filmpje: Met veel dank aan Maria Alex.

[ Bericht 0% gewijzigd door tuinfluiter op 08-03-2008 11:53:04 ]
pi_57192078
het water roept
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:31:30 #119
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57193514
Jaap ik snap niets van jou. Waarom zoek je het weer in je eigen team? Het is toch veel logischer dat je Brian of Amanda wegkrijgt? IK VIND JOU VERSCHRIKKELIJK LAF. Ga voor het moeilijke ipv de gemakkelijkste weg. De moeilijkste weg kan je winnaar maken. De makkelijkste weg zal niets anders betekenen dat je een bijrolletje in de finale krijgt. Kom op Jaap verdien het respect van de streamers en ga vol tegen A en B.
Ik vind jou veel te passief tegen Brian en Amanda. Je hebt het maar over dat je je energie spaart tot er 4 mensen zijn. Ik vind je voornamelijk laf en dan met name als het B en A betreft.
Het is belachelijk dat je je steeds bezig houdt met Huub en z'n vriendin. Het was je niet toegestaan om door te gaan met Lieke. Hierdoor begrijp ik dat jij voornamelijk tegen Huub speelt. Gun Huub z'n vriendinnetje en speel met Huub en Claire samen. Sterk met Huub spelen zal er voor zorgen dat je Huub's respect wint en hij zeker voor jou zal kiezen. Omdat je dan Huub's ego streelt. Nu ben je alleen maar onbetrouwbaar.
Je lage score in de PP heb je te danken aan jezelf. Je neemt geen duidelijke stelling. Door geen stelling te nemen heb je geen meerwaarde voor Huub. En dat gaat ten koste van jezelf en de kans op de hoofdprijs.

Brian had het eergisteren over een anderhalfjaardag... Het lijkt me niet gepast dat Brian in deze fase eventueel nog een keer naar buiten mag.

[ Bericht 28% gewijzigd door akveor op 06-03-2008 13:01:46 ]
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:19:58 #120
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57195722
Claire gewoon wegstemmen, die loopt alleen maar in de weg.. en jij en Huub samen zijn sterker dan als iemand er nog tussendoor huppelt.. dan kunnen Brian en Amanda zich daar nog aan vasthouden en de focus verleggen... vernietig Brian anders gaat ie winnen!!!
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:20:32 #121
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57196866
nog 1 ding.. HOU JE FOKKING OGEN OPEN!!! Jij zit met Mikey op bed en Brian neemt Amanda mee naar buiten om haar toe te spreken over wat ze alleemaal fout doet.. ik snap echt niet dat jij en Huub nooit doorhebben wanneer die 2 ruzie hebben

Lieke had dat dus blijkbaar ook niet door, want die sprak Amanda toe toen ze op bezoek was.. dat ze het echt schandalig vond hoe Brian tegen Amanda doet..

nogmaals promoot Brian zn wifebeater imago!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikeroom op 06-03-2008 14:26:04 ]
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:18:52 #122
2018 PC eend
relativist
pi_57199515
PAS OP JAAP, ER STAAT EEN BOEF ACHTER JE
pi_57203377
Jaap let meer op afluisteren...echt hoor.
En dit filmpje laat zien hoe het vaak gaat tussen Amanda en Brian....jullie moeten beter opletten...
Vertrouw die Barry niet...hij heeft een of ander vaag plan tegen Huub...
Ga je doorzuipen, of stop je met zuipen?
http://www.clipser.com/watch_video/118741
Hangplek voor vrije gedachten
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:48:38 #124
38396 mazaru
pi_57205939
En laat die zwerver eens links liggen.
Als die je kan naaien, zal die er geen seconde over twijfelen.
Heeft die trouwens al gedaan door jouw USB-stick aan Brian te geven.
En dat zal die ook blijven doen.
Ik zit net naar de streams te kijken, en zie je weer slijmen bij die halve zool.
Walgelijk!!!
Na dit gesprek rent die gelijk weer naar Brian toe om alles door te vertellen. Maar dan in zijn versie.
Het is een achterbaks mannetje. Die jouw meer kwaad dan goed zal doen.
En wat voor nut heeft het om bij hem te slijmen? Het is niets, het wordt niets, en zal nooit iets zijn.
Hij heeft niet eens een stem in het eindspel. En heeft die die wel, dan zal die hem aan Brian geven, en jou keihard laten vallen.
pi_57210515
Die beide gastspelers spelen tegen jullie,
zowel die spuit 11 van de brandweer (alleen doet tie het veul slimmer), als die vrouwelijke alien
(praat ook niet over jullie plannen na de kooi, waar iemand anders dan Claire of Huub bijzitten.... alles gaat naar de RAT)

En JAPIE komt tie weer:

(leuke gast he, die Mikey en Brian.... die jou nooit iets doen.... )
  vrijdag 7 maart 2008 @ 01:30:24 #126
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57212980
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net naar de streams te kijken, en zie je weer slijmen bij die halve zool.
Walgelijk!!!
Na dit gesprek rent die gelijk weer naar Brian toe om alles door te vertellen. Maar dan in zijn versie.
En wat voor nut heeft het om bij hem te slijmen? Het is niets, het wordt niets, en zal nooit iets zijn.
Hij heeft niet eens een stem in het eindspel. En heeft die die wel, dan zal die hem aan Brian geven, en jou keihard laten vallen.
Niet normaal idd hoe dat gluiperige kereltje onderschat wordt.Het is een eerste klas crimineel en is er nog trots op ook ( verhalen die hij het andere kampje verteld).Ga zo door Jaap en je graaft je eigen graf!Blijf trouw aan Huub en Claire en doe eens wat!!!!!!!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 01:48:10 #127
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_57213137
Je zult vanzelf populairder worden als je eindelijk eens wat doet tegen Brian en Amanda. Wees eens niet zo bang voor die twee, jullie zijn slim en zouden ze elke dag onder de tafel kunnen lullen, maar dat doen jullie niet. Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Brian zijn vriendinnetje behandeld als stront, let daar eens wat meer op en pak Brian eens aan.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57217542
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:55 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lezen daar zo vaak elkaars post (naast Huub was het immers ook Jaap die Lieke's post had gelezen vlak voordat ze wegging, om maar 1 voorbeeld te noemen) en kopieren bestanden als ze de kans krijgen. Het lezen van elkaars bestanden en post is niets nieuws in de Gouden Kooi........ niet een erg sterk argument dus lijkt me...... maar het valt natuurlijk te proberen.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:15:55 #129
38396 mazaru
pi_57220095
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:11 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Ze lezen daar zo vaak elkaars post (naast Huub was het immers ook Jaap die Lieke's post had gelezen vlak voordat ze wegging, om maar 1 voorbeeld te noemen) en kopieren bestanden als ze de kans krijgen. Het lezen van elkaars bestanden en post is niets nieuws in de Gouden Kooi........ niet een erg sterk argument dus lijkt me...... maar het valt natuurlijk te proberen.
Sterk genoeg als er regels zijn ingevoerd dat het niet meer mag.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:22:54 #130
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57220237
hey Jaap ik denk dat je bij de volgende ontslagronde je ass wel gecovered hebt en dat je je geen zorgen hoeft te maken.. maar misschien is het intern nog wel goed om Huub te overtuigen.. en dit is wel een goed argument om Claire te dumpen...

-waarom zou je met iemand het spel gaan spelen die op tv alleen maar in beeld is als lijdend voorwerp..
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:41:52 #131
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57221797
hier misschien een leuk terugkerend item/onderdeel van je show na de kooi: Natasia Stalken!!! achtervolg haar in de supermarkt, sta met een soundsystem snachts voor haar huis, laat je in elkaar trappen door Natasia en dr zussen.. etc..

pi_57226842
Zaterdag 8 maart komt Jaap ook op zijn eigen site. Daar kan je hem vragen stellen.
Hier dus

Hij gaat zeker weten dit topic ook lezen, dat heeft hij al gemeld.
Wat ik mij afvraag is of Jaap niet recht heeft op 16 uur. Hij is bij alle spelers 2x zo zwaar.
pi_57228386
Is een Antiliaanse gewoonte waarschijnlijk om bewijs te verbranden of in zee te dumpen.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:06:18 #134
2018 PC eend
relativist
pi_57228835
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zaterdag 8 maart komt Jaap ook op zijn eigen site. Daar kan je hem vragen stellen.
Hier dus

Hij gaat zeker weten dit topic ook lezen, dat heeft hij al gemeld.
Wat ik mij afvraag is of Jaap niet recht heeft op 16 uur. Hij is bij alle spelers 2x zo zwaar.
Ik dacht dat het jouw site was
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:07:39 #135
2018 PC eend
relativist
pi_57228871
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is een Antiliaanse gewoonte waarschijnlijk om bewijs te verbranden of in zee te dumpen.
En dan zijn er vast ook weer Nederlanders die er waarschijnlijk meer vanaf weten en de boel bij elkaar liegen
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:52:40 #136
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57229977
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

En dan zijn er vast ook weer Nederlanders die er waarschijnlijk meer vanaf weten en de boel bij elkaar liegen
hij is viesssssss
pi_57230872
Niks spel info achtigs maar ik wil je even heeeel veel plezier wensen op je 8 uur, geniet ervan!!!!!!!!
pi_57233815
Nog een geniale uitspraak van Mikey:

Mijn baan kan me niets schelen, als Brian maar wint
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:13:06 #139
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57234887
voor de rest hebben Brian en Amanda alleen maar suffe plannetjes zoals Nicole koppelen aan Huub en dat soort onzin.. kortom gastspelers het werk voor hun laten doen
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:10:11 #140
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57236044
Mijn allerliefste Jaap , ik wil wel tegen je zeggen, hoeveel ik van je hou
Maar ik kom niet verder dan cup B

(nou ja cup C want ik ben wat aangekomen sinds ik DGK kijk)

[ Bericht 12% gewijzigd door Prospera op 08-03-2008 01:23:14 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_57236457
.
Japio... Geloof NIKS van brian en amanda als die de kooi uit zijn geweest over de haat tegenover huub en zo. Elk optreden worden ze zelf uitgelachen.

Geloof sowieso niks van die paupers, de verhalen die ze vertellen bedenken ze zelf, en een uur later geloven ze ze zelf.

Brian loopt er altijd bij als een winkeldief/overvaller/straatschoft, en amanda als een meidje van 5 in de speelgoedwinkel, met dr belachelijke kroontje.
Waarom mogen zij er zo bij lopen? Jullie zijn toch 'miljonairs'? En de rest loopt er veel netter bij dan die pimp en zn hoer.

Lul nou niet over "als we met zn vieren zijn ga ik knallen", is zo sneu. Lijkt mij gewoon op huub pushen om claire eruit te stemmen, en ik denk dat huub dat ook zo ziet. Is niet echt team-matties stijl om het zo te doen.

"Als we met zn vieren zijn ga ik knallen" klinkt nogal dennix. Die stelde ook alles uit en werd uitgepist omdat ie nooit iets deed. JIj gaat ook die kant op zo, ACTIE!!!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:52:42 #142
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57236578
als je morgen terug komt gelijk Brian een boete aannaaien heh.. jullie kregen een tijd terug die brief dat digitale bestanden als persoonlijk bezit gezien wordt, dus 1 ton boete voor Brian.. voor de rest kijk ook ff in het topic over de moeder van Amanda
  zaterdag 8 maart 2008 @ 03:44:55 #143
167977 DGK_Tegengas
pi_57237545
Jaap, nog een paar laatste adviezen en tips ...... en geniet ervan morgen.

Zoals velen hier al benadrukken, ga GVD eindelijk eens los op Brian en Amanda,
over tien dagen een PoPoll, je gaat daar dan 30% scoren ......

Verder, dat gesprek met Brian in de keuken vanavond, doe dat toch niet
meer, hij gebruikt het alleen maar om zichzelf de hemel in te prijzen. Geef
die klootzak toch geen klankbord. Hij is NOOIT oprecht tegen jou, het lijkt zo.

Dan Mikey, deze hopeloze kut zwerver heeft uitgesproken dat hij koste wat
het kost, Huub tot geweld zal uitdagen. Jullie moeten hem zo door en door
bashen, dat hij jankend de villa verlaat. Bijkomend voordeel, alles wat je tegen
hem doet raakt Brian heel diep, maar hij zal niet voor hem durven opkomen.
Dat vreet aan die laffe klootzak. Mikey eruit zorgt voor een slecht gevoel bij
zijn mentor Brian.

En weet je nog, de fandag vorig jaar in September ? Hier werd je overtuigd
dat spelen met Huub de enige garantie was op een plaats in de finale ......

Mooi man, je kan het .... Japio en houd Claire er nog maar even in.

Dit zijn de winnaars van de kooi voor ons streamers !!!!!!
.
pi_57237673
Er is maar één winnaar en dat ben jij.

"Hoogmoed komt voor de val" zei je laatst en je had gelijk. Je doelde alleen op Huub maar Brain en Amanda hebben ook een hele hoge dunk van zichzelf.

Denk aan jezelf en speel het spel goed.

Vertrouw Huub niet, alleen jezelf. Je kunt het
  zaterdag 8 maart 2008 @ 07:13:09 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_57238025
Mikey is door zijn werkgever niet op het matje geroepen vanwege slaaptekort, maar omdat hij continue aan het proberen is om iedereen voor zijn karretje te spannen tegen Huub. Die jongens zijn dat beu. De twee jongens die zouden meegaan naar de villa wilden zelf niet mee.
pi_57239526
Jaap je bent vertrokken zie ik.
Een hele fijne dag toegewenst, en sla www.degoudenkooi.nl maar over, daar staat toch nooit de waarheid.
Scheelt je weer wat lees werk.
En ga na vandaag eens het spel echt spelen, kan je zomaar smsje opleveren.
En de smsjes zullen denk ik wel invloed hebben in het spel, een gedeelte van het geld moet toch ergens weg komen.
pi_57239930
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:22 schreef Suikeroom het volgende:
hey Jaap nog een ding... benadruk Brian zn dominantie karakter tegenover Amanda.. noem m constant wifebeater.. beschadig zijn imago.. hij is voor John de Mol nu de ideale winnaar, steek er een stokje voor... je hebt nog 75 dagen!!!!
Jaap speelt samen met een zogenaamde 'wifebeater' dus als hij Brian daarmee zwart maakt, maakt hij Huub ook zwart want die doet hetzelfde (al dan niet meer zelfs). Bij Huub beginnen de verhalen buiten de Gouden Kooi...... dat hij Hedda ook een keer geslagen heeft in een ruzie. Bovendien heeft Huub de allereerste keer dat hij dat vertelde (tegen Sylvia en Amanda in de Game Room lang geleden) gezegd dat hij twéé keer in zijn leven een vrouw heeft geslagen, maar hij heeft het altijd alleen maar over die ene keer met Hedda gehad…… In de Gouden Kooi heeft Huub ook een laaaaange lijst met respectloze dingen die hij tegen vrouwen heeft gedaan, een paar:
- meerdere vrouwen bespuugd en in het gezicht gelikt en het nodige duw en trekwerk
- een pistoletje tegen Palma smijten (wat best hard aankomt gezien Huub’s honkbalkwaliteiten)
- een tomaat tegen Amanda smijten (in de ruzie buiten met Natasia en de bloempot)
- ook al zijn er geen beelden van, Huub en Amanda’s reacties geeft duidelijk weer dat hij Amanda daadwerkelijk off cam getrapt heeft bij de paardenbak. (Lieke zou aan Amanda (toen ze op het laatst goed gingen met elkaar) toegegeven hebben dat ze dat van Brian overdreven had bij de paardenbak)
- Lieke tegen de muur van de private gedrukt en in bed zou Huub haar meerdere malen hardhandig vastgepakt hebben volgens Lieke
- het bekendste is nog wel Amanda dronken voeren en dan proberen om sex met haar te hebben terwijl ze minstens 5 keer nee zei, maar goed dat is Amanda’s eigen stomme fout
- een stoel naar Amanda gooien (in de ruzie van Eric Dikeb)
Etc etc

Brian heeft nog nooit Amanda daadwerkelijk geslagen, ook al schuiven de meesten het onder die titel omdat het dan heftiger overkomt. Na het bekende ‘bef-incident’ spuugde Brian in Amanda’s gezicht en gaf haar ook een duw naar achteren in haar gezicht nadat ze tegen Brian aan het tetteren was dat er niets gebeurd zou zijn en hem wou wegduwen van Huub. Die duw verklaard ook dat Brian met zijn vinger in haar mond kwam en met zijn nagel wat open krastte waardoor ze bloed proefde. Als hij haar van links of rechts geslagen zou hebben dan kon dat niet gebeurd zijn. Maar toch is het not done!! Maar vlak Amanda in dezen niet uit want die heeft ook losse handjes. Zo sloeg zei bijvoorbeeld Brian na de rijbewijsstemming hard tegen zijn arm (waarna er door Brian weer een deur uit vloog toen hij Amanda achterna ging om verhaal te halen). Ook schijnt ze hem voordat Brian haar grof onder de douche sleurde hard te hebben staan slaan op zijn borstkas. Ook de laatste keer dat Huub een boete kreeg moest Brian Amanda vasthouden om Huub niet aan te vliegen. Brian maakt er nooit geen issue van omdat hij denk ik bang is dat het gevolgen heeft voor Amanda, maar misschien werken Amanda’s losse handjes nog wel in jullie voordeel…… Brian heeft zich de laatste weken duidelijk meer in controle.

Jaap zal deze dingen ongetwijfeld al zelf opgeslagen hebben, maar misschien toch handig als herinnering want als Jaap en Huub tegenover elkaar komen te staan in de finale is dat misschien handig. (Dat is ook denk ik wat gebeurd en dan is van de 5 huidige Miljonairs Huub zijn grootste tegenstander) Jaap's lijst is veel korter wat dat betreft:
- wat groupies en hoeren betasten en belachelijk maken
- Lieke’s kleding afscheuren
- Amanda tegen een raam drukken met zijn gewicht
- Amanda in haar borsten knijpen
- alcohol in Amanda’s ogen gooien
- een oproep doen aan zijn ‘gestoorde fans’ over de streams om de moeder van Brian wat aan te doen nadat Brian een straatnaam noemde (van Cora)

In dit topic staan zo veel dingen vertrokken en veel onwaarheden dat Amanda en Brian je alleen maar uit zullen lachen als je het tegen ze gaat gebruiken. Daar moet Jaap dus wel mee oppassen. Zo heeft Amanda nog nooit onder een bankje in de sauna zitten schuilen of sloeg Brian niet Amanda onder de dekens maar zichzelf op zijn borst (zo werd later duidelijk uit hun gesprek).
Brian en Amanda hebben in de afgelopen 3 maanden maar zo’n vijf keer ruzie gehad en dan over Brian die Huub liet weten dat hij een brief van Lieke in het vuilnis had gevonden, Amanda’s veelvuldige dronkenschap of slordigheid, nou poeh poeh….. Als dat alles is als je 24/7 opgesloten zit in de Gouden Kooi….. Als ik dat met Huub en Lieke vergelijk………

Het zijn verhalen met een kern van waarheid, maar na post op post erger en verdraaid zijn geworden (of sommige nemen Huub’s woorden over die niet eens op waarheid berust zijn) en dus zullen ze niet hard aankomen.
Brian en Amanda houden er bovendien al weken rekening mee dat Jaap nog naar buiten gaat (al vanaf zijn 2 uur stemming) en spreken alleen on cam uit wat ze willen dat uitkomt dus dit is of onbelangrijk of juist foutieve informatie.

Het enige wat misschien handig is om te weten is dat Brian en Amanda vandeweek afgesproken hebben om beiden tot aan de finale niet veel alcohol te drinken. Dat plannetje met Tommy om Amanda dronken te voeren had dus weinig kans van slagen.

Al met al…. Ik denk dat Jaap weinig zal hebben aan dit topic en dat het volledig af zal hangen van de komende spelregels. Daar gaat de redactie nog een zware klus aan krijgen want hoe gaan zij in godsnaam iets verzinnen wat eerlijk is?!!
Jaap’s beste kans om te winnen…….. De regels moeten duidelijk maken dat er nog maar 1 ontslagronde komt en hij dus Huub eruit kan stemmen, zonder dat het gevolgen heeft voor zijn positie. Huub is een veel betere optie dan Claire want dat lijkt me gewoon de meest onlogische winnaar….. En als Claire goed nadenkt ziet ze ook in dat als ze niet met Jaap meestemt, zij degene is die er uit ligt. Claire en Huub zeggen dat het geen invloed heeft op hun relatie als ze elkaar wegstemmen, dus dat zou niet in de weg moeten staan……
Ik heb geen flauw idee hoe het nou zit met ‘het hokje’, maar misschien mag Huub niet eens weggestemd worden van de redactie omdat ze dan inkomsten van sms’jes mislopen of wat dan ook. Hmmm, er is wat dat betreft misschien wel veel wat wij als kijker niet weten….
Ik ga voor Jaap duimen dat hij wint in de finale van Huub, maar als hij Huub niet wegstemt in de komende ontslagronde zal het lastig worden voor hem. Ik gun het Jaap meer omdat ik Huub gewoon graag op zijn bek wil zien gaan. Als je zooooo’n grootspraak hebt over dat je gaat winnen en je beter bent dan de rest vind ik het gewoon erg mooi om te zien als hij hoort dat niet zo is. Dat ‘shot’ zal priceless zijn, haha. Maar we zullen het zien……. Ik vind het sowieso niet eerlijk voor alle Miljonairs dat de originele manier van winnen (wie het langst blijft zitten) niet meer kan dus hoop ik wel dat ze allemaal nog wat moois krijgen van RTL want anders zijn ze echt vet gebruikt!
pi_57240004
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:52 schreef Suikeroom het volgende:
als je morgen terug komt gelijk Brian een boete aannaaien heh.. jullie kregen een tijd terug die brief dat digitale bestanden als persoonlijk bezit gezien wordt, dus 1 ton boete voor Brian.. voor de rest kijk ook ff in het topic over de moeder van Amanda
Tja regels in de Gouden Kooi.... Jaap heeft echter denk ik geen poot om op te staan want ondanks die brief is het al meerdere malen voorgekomen dat ze elkaars post lezen of bestanden op de computer kopieren door ALLE Miljonairs. Zo heeft Jaap brieven van Lieke gelezen (die in de 'kluis' lagen) terwijl Huub al te horen had gekregen dat het niet meer mocht en heeft hij wel eens fanpost van Huub gekopieerd. En dat is alleen nog maar wat we 'on cam' hebben gezien........ Het was gewoon niet slim van Jaap om het te bewaren.... of misschien deed hij het wel met opzet want bij Jaap weet je het nooit!
pi_57240075
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
Walgelijk!!!
Het 'mooie' van Mikey is wel dat hij 9 van de 10 dingen totaal verkeerd doorverteld. Brian heeft hem dat ook gezegd en hecht vrij weinig waarde meer aan wat hij zegt. Het doorspelen van foutieve informatie via Mikey zal dus weinig effect hebben.
Brian is bovendien op dit moment een beetje pissig op Mikey omdat hij hem gezegd heeft dat hij niet te veel moet drinken en niet zulke grove dingen tegen Huub moet zeggen omdat hij aan zijn baan en toekomst moet denken. Mike doet dit keer op keer wel en daar is Brian teleurgesteld in, vandaar ook dat Brian Mikey gezegd heeft dat hij er niet meer tussen springt in zo'n moment omdat hij het zelf veroorzaakt (naast het feit dat Brian wel degelijk doorheeft dat Huub hem via Mikey wil pakken en er dus sowieso niet te veel op in gaat).
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:00:31 #150
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57240357
Als je Huub Claire laat wegstemmen is het duidelijk dat je tegen Huub speelt. Jullie hebben de meerderheid dus is het totale onzin dat Huub Claire weg zou moeten stemmen. Ook als er wat met Huub gebeurt heb je Claire achter de hand. Maar het is duidelijk dat je dat niet wil. Duidelijk is voor mij dat je Claire's rol voor jullie flink onderschat.

Verder overschatten jullie deze ontslagronde. Immers jullie hebben de meerderheid en de ideale positie om tegen B en A los te gaan. Het dwingen van Huub om Claire te ontslaan zou heel goed kunnen backfireën en dat jij op de ontslagstoel zit en moet vertrekken. Wat ik in dat geval ook aanmoedig. Simpel de zwakste wegstemmen ipv met z'n drieen los gaan op B en A. Hoe dom kun je zijn?

Ga los op Brian en Amanda. Deze twee zijn een groter gevaar voor jou dan Huub. B en A worden in alles enorm gepromoot als het ideale stel. Vergeet ook niet dat bij eventuele stemmen via SMS dat wanneer Amanda afvalt een enorm gedeelte van haar fans op Brian zal gaan stemmen.

Het is zelfs zo dat wanneer je zorgt dat Amanda weggaat je eigenlijk de macht over iedereen hebt. Immers Brian kan geen kant uit en Huub heeft een vrij zwakke medespeler. Als Claire weggaat bepaal jij of Brian of Huub mag blijven.

Vergeet ook niet dat B en A op de streams ontzettend slecht overkomen. Maar dat met veel knip en plakwerk B en A ijzersterk neergezet worden in de TV uitzendingen.

Stop met het acteren. Kijkers en streamers prikken daar zo doorheen en merken dat je niet echt bent. Wees jezelf Jaap en durf jezelf te geven. Wees trouw aan de mensen die ook trouw aan jou zijn. Huub is je trouw maar als je hem blijft sturen om Claire weg te stemmen zal Huub aanvoelen dat het niet klopt.

Probeer niet slimmer dan Huub het spel te spelen. Maar probeer elkaar aan te vullen.

[ Bericht 38% gewijzigd door akveor op 08-03-2008 12:36:01 ]
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')